eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PleszewPrzebudowa drogi powiatowej nr 4334P Pleszew - Chocz na odcinku Pleszew - Prokopów wraz z chodnikiem

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-17

Pleszew: Przebudowa drogi powiatowej nr 4334P Pleszew - Chocz na odcinku Pleszew - Prokopów wraz z chodnikiem
Numer ogłoszenia: 55889 - 2014; data zamieszczenia: 17.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Gen. Hallera 54, 63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie, tel. 062 7427216, faks 062 7427216.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp-pleszew.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 4334P Pleszew - Chocz na odcinku Pleszew - Prokopów wraz z chodnikiem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi na odcinku od skrzyżowania z drogą krajową nr 12 w m. Pleszew do ostatnich zabudowań w m. Prokopów o długości 2833 mb polegająca na korekcie i poszerzeniu łuków, na poszerzeniu jezdni do 6 m, wykonaniu pełnej konstrukcji na poszerzeniu , wykonaniu warstwy wyrównawczej i warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego. Wykonanie lewostronnego ciągu pieszo - rowerowego na całej długości (2830) o szerokości 2,5 z kostki betonowej z nowym krawężnikiem betonowym od strony jezdni i obrzeżem od strony sąsiednich nieruchomości oraz wykonanie nowej nawierzchni z kostki betonowej na wjazdach. Wykonanie chodników po prawej stronie o długości 198 mb i szer. 1,5 m z kostki betonowej i krawężnikiem od strony jezdni oraz obrzeżem od strony działek. Przebudowa istniejących zjazdów do posesji. Wykonanie 3 szt zatok autobusowych oraz peronów przystankowych. Remont oraz oczyszczenie istniejących przepustów. Wycinka starych drzew oraz dokonanie nowych nasadzeń. Wykonanie przebudowy , wymiana rur istniejącej kanalizacji deszczowej z wymianą kratek ściekowych, studni i przykanalików oraz dobudowy niezbędnych odcinków. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w projekcie technicznym, przedmiarze robót oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - załączonych do specyfikacji istotnych warunków zamówienia).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 50000,00 zł słownie: pięćdziesiąt tysięcy 00/100

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie wiedzy i doświadczenia wykonawca musi wykazać się realizacją w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiacym przedmiot zamówienia. Za robotę budowlaną o podobnym zakresie zamawiający uzna budowe , przebudowę lub rozbudowę drogi o długości minimum 2,50 km

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie potencjału technicznego zamawiający uzna że wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże się dysponowaniem co najmniej następującym sprzętem: walec stalowy 10 t - 2 szt, walec ogumiony 1 szt, rozkładarka masy - 1 szt, frezarka - 1 szt, skrapiarka - 1 szt, koparko ładowarka , samochody samowyładowcze o ładowności min 16 ton co najmniej 5 szt,dysponują wytwórnią mas bitumicznych o wydajności min 150 Mg na godzinę posiadającą wdrożony system Zakładowej Kontroli Produkcji i położoną w odległości od miejsca budowy zapełniającej transport i wbudowanie w czasie nie dłuższym niż dwie godziny lub przedstawienie pisemne zobowiązanie innych podmiotów o dostawie mieszanki z wytwórni spełniajacej ww warunki. Masa bitumiczna ma spełniać obowiązujące normy jakości

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać się dysponowaniem min 1 osobą pełniącą funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane (tj. Dz. U z 2006r nr 156, poz 1118 ze zm.) do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej, która pełniła funkcję kierownika budowy przy min 1 robocie budowlanej polegającej na budowie, przebudowie lub rozbudowie dróg o długości minimum 2,5 km

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz ofertowy, wypełniony przedmiar robót, dowód wniesienia wadium, pełnomocnictwo do reprezentacji jeśli dotyczy,pisemne zobowiazanie podmiotów oddających wykonawcy niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - jeżeli dotyczy, zaakceptowany projekt umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadku wystąpienia, co najmnien jednej z okoliczności przedstawionych poniżej z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia: 1) zmiany sposobu spełnienia świadczenia ( roboty zamienne): a - konieczność zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiazań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w sutuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy: b - konieczność wprowadzenia przez Zamawiającego zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych; c - konieczność zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiazań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa; d- konieczność zmiany materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych w sytuacji ich niedostępności na rynku spowodowanej zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów bądź urządzeń; 2) zmiana ceny umowy ( zmniejszenie lub zwiększenie wynagrodzenia Wykonawcy z zastrzeżeniem, że zwiększenie ceny umowy może nastąpić maksymalnie 5%) a - będące wynikiem rozliczenia robót zgodnie z paragrafem 6 ust. 2 umowy; b - będące wynikiem zmian określonych w pkt 1 pod warunkiem że wartość zwiększenia ceny umowy ustalona zostanie w oparciu o zapisy paragrafu 4 ust 2 pkt 4 umowy ; c- z powodu ustawowej zmiany stawki podatku VAT o kwotę wynikająca ze zmienionych stawek VAT obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego, 3) zmiany zakresu części zamówienia, których wykonanie zostanie powierzone podwykonawcom- pod warunkiem, że zmiany te nie dotyczą tych części zamówienia, co do których Zamawiający w SIWZ zastrzegł obowiazek osobistego wykonania przez Wykonawcę, 4) zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczaca podmiotu na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach w art. 26 ust 2b ustawy Prawo zamówień publicznych w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art, 22 ust 1 prawo zamówień publicznych pod warunkiem że Wykonawca wykaże iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, 5) zmany terminów ralizacji przedmiotu umowy - terminy te mogą ulec przedłużeniu w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu określonego w umowie ze względu na : a- wystąpienie niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót, przeprowadzenie prób i sprawdzeń fakt ten musi mieć odzwierciedlenie w dzienniku budowy i musi być potwierdzony przez inspektora nadzoru, b) okoliczności zaistnienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy, takie jak wystąpienie znalezisk archeologicznych, niewybuchu, niewypałów, wyjatkowo niesprzyjające warunki geologiczne, hydrologiczne, nieprzewidziane kolizje z urzadzeniami infrastruktury, c- działanie siły wyższej rozumianej jako zdarzenie zewnętrzne , niemożliwe do przewidzenia i niemożliwe do zapobieżenia ( np. wojna, pożar, epidemie , strajki, atak terrorystyczny itp.) d- przestoje i opóźnienia zawinione przez Zamawiającego zawieszenie robót przez Zamawiającego lub wprowadzenie przez Zamawiającego innych Wykonawców e- konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej bądź specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych f- działania organów administracji państwowej lub samorządowej (przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń itp , odmowy wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej dostarczonej przez Zamawiającego, g - okoliczności niezależne zarówno od Zamawiajacego jak i od Wykonawcy tj. wystąpi konieczność przesunięcia terminu przekazania placu budowy lub ograniczenia w jego użytkowaniu udzielanie zamówień na roboty dodatkowe, których wykonanie wpływa na zmianę terminu wykonania zamówienia podstawowego w okolicznościach o których mowa powyżej, termin wykonania zamówienia zostanie przedłuzony o czas jaki wynika z zaistniałej sytuacji.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp-pleszew.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych Pleszew, ul. Gen. Hallera 54, 63-300 Pleszew.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych Pleszew, ul. Gen. Hallera 54, 63-300 Pleszew.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.