Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-01-30
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Rybnik: dostawy odczynników, kontroli, kalibratorów i innych materiałów zużywalnych do badań biochemicznych i immunochemicznych wraz z dzierżawą analizatorów i komputeryzacją procesów analitycznych wykonywanych w Zakładzie Diagnostyki Laboratoryjnej Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 3 w Rybniku, do kontaktów: Katarzyna Krupa (w zakresie formalnym) tel. 0-32 42 91 288, Mariusz Wilk (w zakresie merytorycznym) tel. 0-32 42 91 297, ul. Energetyków 46, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 0324291000, 4291288, fax 032 4291225, e-mail: zampub@szpital.rybnik.pl, www.szpital.rybnik.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy odczynników, kontroli, kalibratorów i innych materiałów zużywalnych do badań biochemicznych i immunochemicznych wraz z dzierżawą analizatorów i komputeryzacją procesów analitycznych wykonywanych w Zakładzie Diagnostyki Laboratoryjnej. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Dostawy odczynników, kontroli, kalibratorów i innych materiałów zużywalnych do badań biochemicznych i immunochemicznych wraz z dzierżawą analizatorów (do badań biochemicznych i immunochemicznych) i komputeryzacją procesów analitycznych wykonywanych w Zakładzie Diagnostyki Laboratoryjnej (wdrożenie i dzierżawa automatycznego systemu analitycznego i laboratoryjnego systemu informatycznego). 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: SPZOZ WSS nr 3 w Rybniku, ul. Energetyków 46, 44-200 Rybnik. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: dostawy odczynników, kontroli, kalibratorów i innych materiałów zużywalnych do badań biochemicznych i immunochemicznych wraz z dzierżawą analizatorów i komputeryzacją procesów analitycznych wykonywanych w Zakładzie Diagnostyki Laboratoryjnej na okres 3 lat. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium wynosi 35 000 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: zgodnie z zapisami specyfikacji istotnych warunków zamówienia (płatność przelewem). 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych i warunki wymienione w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, co potwierdzą stosownymi dokumentami określonymi w tej specyfikacji. W szczególności zamawiający wymaga złożenia dokumentów wymienionych w § 1 ust. 1 pkt 1, 4, 5 i 6 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. w sprawie rodzaju dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: jak w punkcie III.2.1. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: jak w punkcie III.2.1. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: jak w punkcie III.2.1. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena 70% parametry techniczne 30% Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: DE/EZ-1934-pPN/52-2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 17.03.2006, cena - 15 PLN. Warunki i sposób płatności: w przypadku odbioru siwz u zamawiającego - płatność w kasie, w przypadku przesłania - za pobraniem. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 20.03.2006 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Otwarcie ofert jest jawne. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 20.03.2006, godzina 10:30, sala konferencyjna w budynku dyrekcji na parterze.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: wzory wniosków o wydanie lub przesłanie za zaliczeniem pocztowym specyfikacji istotnych warunków zamówienia dostępne są na stronie internetowej szpitala; wydawanie siwz w godzinach pracy kasy szpitala tj.9.00-13.00. 5) Data wysłania ogłoszenia: 24.01.2006.
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Rozbiórka kotła wodnego WR-25 w ciepłowni "1 Maja"
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie szkoleń oraz kursów dla pracowników jednostek samorządu terytorialnego z zakresu transportu i mobilności
- Odnowienie na okres 12-miesięcy licencji: RPA - Automation 360 On-prem.
- Świadczenie usług serwisu systemu informatycznego InfoMedica Plus oraz AMMS Plus dla potrzeb Klinicznego Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Rybniku
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie naprawy elewacji budynku Inspektoratu ZUS w Pszczynie przy ul. Kopernika 22.
- Dostawa pieców laboratoryjnych wraz z osprzętem dla potrzeb laboratorium PGG S.A.
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.