Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2020-07-08
Og³oszenie nr 559565-N-2020 z dnia 2020-07-08 r.
Wojewódzki Urz±d Pracy w Bia³ymstoku: Przetarg nieograniczony na przeprowadzenie badania
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
Podmiotowy System Finansowania us³ug rozwojowych w województwie podlaskim
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wojewódzki Urz±d Pracy w Bia³ymstoku, krajowy numer identyfikacyjny
05068933000000, ul.
Pogodna
22
,
15-354
Bia³ystok, woj.
podlaskie, pañstwo
Polska, tel.
085 7497200, 7497203, , e-mail
przetargi@wup.wrotapodlasia.pl, sekretariat@wup.wrotapodlasia.pl, faks
085 7497209.
Adres strony internetowej (URL): https://wupbialystok.praca.gov.pl/; http://bip.wup.wrotapodlasia.pl/zamow_publ.html
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorz±dowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Nie
https://wupbialystok.praca.gov.pl/; http://bip.wup.wrotapodlasia.pl/zamow_publ.html
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
https://wupbialystok.praca.gov.pl/; http://bip.wup.wrotapodlasia.pl/zamow_publ.html
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Oferty nale¿y sk³adaæ w siedzibie Zamawiaj±cego: Wojewódzki Urz±d Pracy w Bia³ymstoku, ul. Pogodna 22 pokój nr 209, 15-354 Bia³ystok
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
ul. Pogodna 22 pokój nr 209, 15-354 Bia³ystok
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Przetarg nieograniczony na przeprowadzenie badania
Numer referencyjny:
DA.261.2.1.2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie badañ: w zakresie Zadania 1 przeprowadzenie badania pn. "Analiza i ocena oddzia³ywania Podmiotowego Systemu Finansowania us³ug rozwojowych w woj. podlaskim"; w zakresie Zadania 2 przeprowadzenie badania pn. "Wp³yw rozwoju sektora IT/ICT na rynek pracy w woj. podlaskim" Kody CPV: 73000000-2 Us³ugi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne us³ugi badawcze 79822500-7 Us³ugi projektów graficznych 79823000-9 Us³ugi drukowania i dostawy 79970000-4 Us³ugi publikacji
II.5) G³ówny kod CPV: 73000000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
79822500-7 |
79823000-9 |
79970000-4 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 142166,67
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2021-12-31
Okres w miesi±cach | Okres w dniach | Data rozpoczêcia | Data zakoñczenia |
2021-12-31 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie stawia w tym zakresie wymagañ
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie stawia w tym zakresie wymagañ
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
a) O uzyskanie zamówienia mog± ubiegaæ siê podmioty posiadaj±ce do¶wiadczenie polegaj±ce na realizacji co najmniej dwóch us³ug polegaj±cych na opracowaniu i przeprowadzeniu badania, którego przedmiotem by³y zagadnienia spo³eczno - gospodarcze lub zwi±zane z rynkiem pracy o warto¶ci brutto co najmniej 50.000,00 PLN ka¿da w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców, oraz za³±czeniem dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy uzna ww. warunek za spe³niony, je¿eli bêdzie go spe³nia³ samodzielnie co najmniej jeden z Wykonawców.
b) O uzyskanie zamówienia mog± ubiegaæ siê podmioty, które dysponuj± lub bêd± dysponowaæ na czas realizacji badania minimum trzema osobami, które w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert bra³y udzia³ (w formie cz³onka zespo³u badawczego) w wykonaniu minimum dwóch us³ug polegaj±cych na opracowaniu i przeprowadzeniu badania spo³ecznego lub badania ewaluacyjnego, o warto¶ci nie ni¿szej ni¿ 50 000,00 z³ brutto ka¿de.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy uzna ww. warunek za spe³niony, je¿eli jeden z Wykonawców lub Wykonawcy ³±cznie wyka¿± spe³nienie ww. warunku
Do ka¿dego Zadania musi byæ powo³any inny Zespó³.
UWAGA:
Nie dopuszcza siê ³±czenia funkcji w zespole wskazanych osób.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1) W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu:
a) Wykaz us³ug wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane. Wzór stanowi Za³±czniki nr 8 do SIWZ.
b) Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór stanowi za³±cznik nr 7 do SIWZ.
Propozycje tre¶ci o¶wiadczeñ o jakich mowa w pkt 8.6.1 stanowi±ce Za³±cznik nr 7 do SIWZ i Za³±cznik nr 8 do SIWZ dotycz± tylko Wykonawcy wzywanego do ich z³o¿enia. Na etapie ofertowania nie nale¿y sk³adaæ przedmiotowych dokumentów.
Uwaga: W przypadku gdy Wykonawca polega na zdolno¶ciach innych podmiotów w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y za³±czyæ zobowi±zania wymagane postanowieniami pkt 9.2. SIWZ - Za³±cznik nr 5 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Ofertê stanowi wype³niony Formularz "OFERTA" (Za³±cznik nr 1. do SIWZ) Wraz z OFERT¡ powinny byæ z³o¿one: 1) O¦WIADCZENIA wymagane postanowieniami pkt 8.1 SIWZ; 2) Zobowi±zania wymagane postanowieniami pkt 9.2. SIWZ; 3) Pe³nomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o wspó³dzia³aniu, z której bêdzie wynikaæ przedmiotowe pe³nomocnictwo. Pe³nomocnik mo¿e byæ ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone w formie orygina³u lub notarialnie po¶wiadczonej kopii. 4) UWAGA: Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (orygina³ lub kopia potwierdzona za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza) wzglêdnie do podpisania innych dokumentów sk³adanych wraz z ofert±, chyba, ¿e Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ w szczególno¶ci za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz.U. 2019 r., poz. 700 z pó¼n. zm.), a Wykonawca wskaza³ to wraz ze z³o¿eniem oferty. 5) Koncepcja badania UWAGA: Informacje zawarte w przedmiotowym dokumencie s± niezbêdne na etapie przyznawania punktacji w ramach stosowanych kryteriów oceny ofert. Nie z³o¿enie przedmiotowego dokumentu bêdzie skutkowa³o odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp Dokument nie podlega procedurze uzupe³nienia lub wyja¶nienia na podstawie art. 26 Pzp. W z³o¿onym dokumencie musz± zostaæ zawarte wprost wszystkie elementy podlegaj±ce ocenie przez Zamawiaj±cego w ramach kryterium oceny ofert. Brak któregokolwiek z wymaganych elementów bêdzie skutkowa³ odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp Oferta powinna byæ podpisana przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z form± reprezentacji Wykonawcy okre¶lon± w rejestrze lub innym dokumencie, w³a¶ciwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upe³nomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Oferta oraz pozosta³e o¶wiadczenia i dokumenty, dla których Zamawiaj±cy okre¶li³ wzory w formie formularzy, powinny byæ sporz±dzone zgodnie z tymi wzorami, co do tre¶ci oraz opisu kolumn i wierszy. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z powodu niespe³niania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 Pzp, natomiast spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawcy wykazuj± zgodnie z pkt 6.2. SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, O¶wiadczenia, o którym mowa w pkt. 8.2 SIWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. Dokumenty te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o którym mowa w pkt. 8.3. SIWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców. W przypadku gdy Wykonawca polega na zdolno¶ciach innych podmiotów w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y za³±czyæ zobowi±zania wymagane postanowieniami pkt 9.2. SIWZ - Za³±cznik nr 5 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena ofertowa | 50,00 |
Koncepcja badania | 50,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany istotnych postanowieñ niniejszej Umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokona wyboru Wykonawcy, w przypadkach, gdy: 1) nast±pi zmiana powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu Umowy, 2) wynikn± rozbie¿no¶ci lub niejasno¶ci w rozumieniu pojêæ u¿ytych w Umowie, których nie mo¿na usun±æ w inny sposób, a zmiana bêdzie umo¿liwiaæ usuniêcie rozbie¿no¶ci i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony, 3) nast±pi± zmiany rachunku bankowego lub/i teleadresowe stron Umowy, 2. Warunki dokonywania zmiany Umowy: 1) inicjowanie zmian na wniosek Wykonawcy lub Zamawiaj±cego, 2) wnioski o zmianê przekazywane s± przez Strony w formie pisemnej, 3) uzasadnienie zmiany prawid³ow± realizacj± przedmiotu Umowy - nale¿y podaæ, w jaki sposób/ dlaczego zmiana jest korzystna dla Zamawiaj±cego lub/i konieczna dla wykonania Umowy, 4) wszelkie zmiany niniejszej Umowy dokonywane zgodnie z przepisami Prawa Zamówieñ Publicznych bêd± mieæ formê pisemnego aneksu, podpisanego przez dwie Strony, pod rygorem niewa¿no¶ci.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-07-16, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
>
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art.13 ust.1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.1, dalej "RODO", informujê, ¿e: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojewódzki Urz±d Pracy w Bia³ymstoku ul. Pogodna 22, 15-354 Bia³ystok, telefon 85 749 72 00, e-mail: sekretariat@wup.wrotapodlasia.pl 2) administrator wyznaczy³ inspektora ochrony danych w Wojewódzki Urz±d Pracy w Bia³ymstoku z którym mo¿na siê kontaktowaæ na adres siedziby administratora, telefonicznie 85 749 72 00, na adres e-mail: iod@wup.wrotapodlasia.pl. Z inspektorem ochrony danych mo¿na siê kontaktowaæ we wszystkich sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw zwi±zanych z przetwarzaniem danych. 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± w celu zwi±zanym z realizacj± postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie badania, na podstawie art.6 ust.1 pkt b przetwarzanie jest niezbêdne do wykonania umowy, której stron± jest osoba, której dane dotycz±, lub do podjêcia dzia³añ na ¿±danie osoby, której dane dotycz±, przed zawarciem umowy; zgodnie z tre¶ci± ogólnego rozporz±dzenia o ochronie danych; 4) odbiorc± Pani/Pana danych osobowych mog± byæ, m.in.: osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust.3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówieñ publicznych, organy nadzoru i kontroli, w których kompetencjach mie¶ci siê nadzór i kontrola prawid³owo¶ci realizacji zadañ wynikaj±cych z Prawa zamówieñ publicznych; 5) Pani/Pana dane osobowe nie bêd± przekazywane do pañstwa trzeciego/organizacji miêdzynarodowej. 6) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres niezbêdny do realizacji celów okre¶lonych w pkt 3, przez okres trwania umowy. Okres przechowywania danych osobowych mo¿e zostaæ ka¿dorazowo przed³u¿ony o okres przedawnienia roszczeñ, je¿eli przetwarzanie danych osobowych bêdzie niezbêdne dla dochodzenia ewentualnych roszczeñ lub obrony przed takimi roszczeniami przez WUP w Bia³ymstoku. Po tym okresie dane bêd± przechowywane jedynie w zakresie i przez czas wymagany przepisami prawa, w tym przepisami o archiwizacji dokumentów (minimalny czas archiwizacji tego postêpowania wynosi 5 lata od momentu zakoñczenia realizacji umowy); 7) posiada Pani/Pan na podstawie: - art.15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych; - art.16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników); - art.18 prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego); - art.20 prawo do przenoszenia danych osobowych. 8) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych (PUODO); 9) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; 10) Pani/Pana dane nie bêd± przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym równie¿ w formie profilowania. 11) W przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporz±dzenia 2016/679, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. 12) Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
Czê¶æ nr: | 1 | Nazwa: | Zadanie 1 Badanie PSF |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 73000000-2, 79822500-7, 79823000-9, 79970000-4
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 79166,67
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena ofertowa | 50,00 |
Koncepcja badania | 50,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Czê¶æ nr: | 2 | Nazwa: | Zadanie 2 Badanie sektora IT/ITC |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 73000000-2, 79822500-7, 79823000-9, 79970000-4
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 63000,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena ofertowa | 50,00 |
Koncepcja badania | 50,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz uzyskanie wszystkich wymaganych uzgodnieñ i pozwoleñ z pe³nieniem nadzoru autorskiego
- Wykonanie badañ laboratoryjnych przy realizacji inwestycji na terenie miasta Bia³egostoku.
- "Opracowanie dokumentacji projektowej budowy ul. 5KD-D na odcinku od ul. Ziemskiej do ul. Dolistowskiej w Bia³ymstoku wraz z budow± niezbêdnej infrastruktury technicznej"
- Przebudowa i remont dwóch budynków wraz ze zmian± sposobu u¿ytkowania na pracownie artystyczne, zagospodarowaniem terenu przy ul. Ks. Stanis³awa Suchowolca 25 i 25A w Bia³ymstoku.
- Dostawê produktów spo¿ywczych (4 pakiety)
- Dostawa mebli do Sali 101 KB i do sekretariatu Wydzia³u In¿ynierii Zarz±dzania Politechniki Bia³ostockiej - ZK-DZP.262.102.2024
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Kompleksowa obs³uga mediów spo³eczno¶ciowych Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu w okresie 12 miesiêcy"
- Sukcesywne wykonywanie i dostawa papieru firmowego na potrzeby UMP w 2025 roku.
- Realizacja kompleksowych dzia³añ komunikacyjnych oraz wsparcie eksperckie w zakresie opracowywania tre¶ci merytorycznych zwi±zanych z realizacj± projektu Green4HEAT.
- "Przygotowanie materia³ów bazowych s³u¿±cych do opracowania "Atlasu historycznego Rzeczypospolitej "Ru¶ Czerwona w drugiej po³owie XVI wieku"
- Druk i dostawa 2 tytu³ów ksi±¿ek naukowych i 2 zeszytów czasopism naukowych
- Sk³ad, druk i kolporta¿ gazetek osiedlowych oraz sprawozdañ z dzia³alno¶ci organów Osiedli w 2025 r.
wiêcej: (4) Us³ugi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne us³ugi doradcze »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.