eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MroczaPrzewóz dzieci i uczniów do szkół i przedszkola, dla których organem prowadzącym jest Gmina Mrocza od IX.2019r.-VI.2021r. - 2 lata szkolne.



Ogłoszenie z dnia 2020-06-29

Ogłoszenie nr 560114626-N-2020 z dnia 29-06-2020 r.

Mrocza: Przewóz dzieci i uczniów do szkół i przedszkola, dla których organem prowadzącym jest Gmina Mrocza od IX.2019r.-VI.2021r. - 2 lata szkolne.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 561340-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510143669-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zespół Obsługi Oświaty w Mroczy, Krajowy numer identyfikacyjny 11126520000000, ul. Plac 1 Maja 9, 89-115 Mrocza, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 523 856 359, e-mail gzoom-zus@idea-net.pl, faks 523 227 259.
Adres strony internetowej (url): www.bip.mrocza.pl ( zakładka gminny Zespół Obsługi Oświaty)

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przewóz dzieci i uczniów do szkół i przedszkola, dla których organem prowadzącym jest Gmina Mrocza od IX.2019r.-VI.2021r. - 2 lata szkolne.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

GZOO. 252.1.01.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: "Przewóz dzieci i uczniów do szkół i przedszkola, dla których organem prowadzącym jest Gmina Mrocza od IX.2019r.-VI.2021r. - 2 lata szkolne. Przewóz dzieci odbywać się będzie do następujących placówek oświatowych: a) Szkoły Podstawowej im. Wojska Polskiego w Mroczy, ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 4 89-115 Mrocza; b) Szkoły Podstawowej im. A. Mickiewicza w Witosławiu, Witosław 9 89-114 Witosław; c) Przedszkola Miejskiego w Mroczy ul. Łąkowa 5 89-115 Mrocza.


II.4) Główny kod CPV: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
02.09.2019r.-25.06.2021r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Przewóz dzieci i uczniów do i ze Szkoły Podstawowej w Mroczy z miejscowości: Drążno, Drążonek, Samsieczynek, Chwałka.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 11/07/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

SPLITT Krajowy i Międzynarodowy Przewóz Osób Waldemar Splitt, , Drążno 1/1, 89-115, Drążno, kraj/woj. kujawsko - pomorskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 157110.91 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
29/05/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Zakres zmiany:1) Trasy dowozu-według załącznika do aneksu do umowy; 2) dzienna ilość km-maksymalnie 50; 3) środki transportu.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W związku z koniecznością zorganizowania dowozu uczniów na konsultacje, rewalidacje, egzamin klas ósmych oraz zakończenie roku szkolnego (rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 14.05.2020r. zmieniające rozporządzenie w sprawie czasowego ograniczania funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 Dz.U. poz. 871)dokonano zmiany umowy nr 4/2019 z dnia 11.07.2019r.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Na podstawie § 8 ust. 1 pkt 7) i pkt 9 ) umowy, strony zgodnie wprowadzają następujące zmiany: 1/ trasy dowozu - według załącznika Nr 1 do aneksu; 2/ dzienną ilość km - maksymalnie 50 km; 3/ środków transportu - dowód rejestracyjny i ubezpieczenie OC w załączeniu. Postanowienia Aneksu mają zastosowanie w dniach: 01.06.2020r. , 02.06.2020r. 03.06.2020r., 08.06.2020r., 09.06.2020r. , 10.06.2020r. , 16.06.2020r., 17.06.2020r., 18.06.2020r., 26.06.2020r.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.