Ogłoszenie z dnia 2020-08-25
Ogłoszenie nr 560159772-N-2020 z dnia 25-08-2020 r.
Śrem: Remont elewacji obiektu sportowego przy ul. Staszica 1a w Śremie
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 528438-N-2020
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510079145-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Śremski Sport Sp. z o. o., Krajowy numer identyfikacyjny 30083174300000,
ul. ul. Poznańska
15,
63-100
Śrem, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
698791324, e-mail
sekretariat@sosir.pl, faks
61 2830451.
Adres strony internetowej (url): http://bip.sremskisport.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Spółka komunalna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont elewacji obiektu sportowego przy ul. Staszica 1a w Śremie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP 1/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest Remont elewacji obiektu sportowego przy ul. Staszica 1a w Śremie Zakres prac obejmuje m. in.: - roboty rozbiórkowe - przygotowanie i oczyszczenie podłoża - wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych wraz z ociepleniem ościeży okiennych , - obróbka blacharska, - ułożenie cienkowarstwowej warstwy tynku i malowanie elewacji - prace towarzyszące Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do SIWZ. Zaleca się aby wszyscy oferenci zapoznali się z dokumentacją budynku, sprawdzili przedmiar robót, dokonali wizji lokalnej na budynkach przed sporządzeniem oferty i przyjęli w ofercie kompleksowy zakres robót, tj. wszystkie roboty, które są niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia, nawet, jeśli nie były wyszczególnione w przedmiarach. Zastosowane nazwy producentów i produktów służą tylko i wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia, a zamówienie należy zrealizować z materiałów wskazanych w dokumentacji lub równoważnych. W przypadku złożenia oferty równoważnej wymaga się ,aby produkt równoważny posiadał identyczne lub lepsze właściwości, parametry użytkowe, skład chemiczny jak produkty wskazane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Wskazanie przez Zamawiającego marki lub nazwy handlowej określa klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny produkt lub konkretnego producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia. Model wzorcowy stanowi przykładowy produkt spełniający wymogi Zamawiającego.
II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45111300-1,
45453000-7,
45262500-6,
45443000-4,
45261000-4,
45321000-3,
45442100-8,
45261310-0,
45261320-3,
45421160-3,
45312310-3
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
120 dni kalendarzowych od 8.05.2020 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Remont elewacji obiektu sportowego przy ul. Staszica 1a w Śremie |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
08/05/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
MAL-BUD Przemysław Birk ,
,
Bodzyniewo 6A ,
63-100,
Śrem , kraj/woj.
Polska
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
10/08/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Postanowienia aneksu określają wykonanie robót dodatkowych oraz zaniechanie części robót. W związku z wykonaniem robót dodatkowych przesuwa się termin zakończenia robót do dnia 25 września 2020r. tj. w ciągu 141 dni kalendarzowych liczonych od dnia podpisania umowy. Ustala się wynagrodzenie za wykonanie robót dodatkowych, po potrąceniu za roboty zaniechane, w kwocie 31 768,34 zł.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W związku z decyzją Zamawiającego o wykonaniu dodatkowych robót oraz zaniechaniu wykonania części robót niezbędne są zmiany postanowień umowy.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
§ 1.1. W § 1 po ust. 2 dodaje się ust. 2a w brzmieniu: "2a. Przedmiotem robót dodatkowych jest: wykonanie robót rozbiórkowych oraz wykonanie robót murarskich i dociepleniowych. Szczegółowy zakres prac dodatkowych zawiera kosztorys robót dodatkowych stanowiący załącznik do niniejszego aneksu.".
2. W § 1 po ust. 2a dodaje się ust. 2b w brzmieniu: "2b. Strony zgodnie ustalają, że zaniechane wykonania robót murarskich i dociepleniowych, których zakres opisuje kosztorys robót dodatkowych stanowiący załącznik do niniejszego aneksu.".
3. § 2 ust. 2 otrzymuje brzmienie: "Termin zakończenia robót ustala się na dzień 25 września 2020 r., tj. w ciągu 141 dni kalendarzowych liczonych od dnia podpisania umowy.
4. W § 5 po ust. 1 dodaje się ust. 1a w brzmieniu: "la. Strony ustalają że wynagrodzenie za wykonanie robót dodatkowych, o których mowa w § 1 ust. 2a, po potrąceniu wynagrodzenia po zaniechaniu robót o których mowa w § 1 ust. 2b wynosi 31.768,34 zł brutto w formie ryczałtu."
5. W § 5 po ust. 3 dodaje się ust. 3a w brzmieniu: "3a. Strony ustalają, że rozliczenie robót dodatkowych o których mowa w § 1 ust. 2a i 2b oraz zapłata wynagrodzenia nastąpi po ich wykonaniu na podstawie protokołu odbioru robót dodatkowych."
INNE PRZETARGI Z ŚREMU
- Transport odpadów komunalnych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych do Instalacji
- Usługa ubezpieczenia pojazdów Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej w Śremie sp. z o.o.
- KOMPLEKSOWA DOSTAWA GAZU ZIEMNEGO WYSOKOMETANOWEGO TYPU E NA POTRZEBY DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W PSARSKIM na rok 2025
- Dostawa tablic rejestracyjnych do Starostwa Powiatowego w Śremie
- Rozbudowa stacji tankowania LNG/CNG w Mateuszewie
więcej: przetargi w Śremie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.