eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚremRemont elewacji obiektu sportowego przy ul. Staszica 1a w Śremie



Ogłoszenie z dnia 2020-08-25

Ogłoszenie nr 560159772-N-2020 z dnia 25-08-2020 r.

Śrem: Remont elewacji obiektu sportowego przy ul. Staszica 1a w Śremie
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 528438-N-2020

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510079145-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Śremski Sport Sp. z o. o., Krajowy numer identyfikacyjny 30083174300000, ul. ul. Poznańska 15, 63-100 Śrem, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 698791324, e-mail sekretariat@sosir.pl, faks 61 2830451.
Adres strony internetowej (url): http://bip.sremskisport.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Spółka komunalna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont elewacji obiektu sportowego przy ul. Staszica 1a w Śremie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP 1/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest Remont elewacji obiektu sportowego przy ul. Staszica 1a w Śremie Zakres prac obejmuje m. in.: - roboty rozbiórkowe - przygotowanie i oczyszczenie podłoża - wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych wraz z ociepleniem ościeży okiennych , - obróbka blacharska, - ułożenie cienkowarstwowej warstwy tynku i malowanie elewacji - prace towarzyszące Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do SIWZ. Zaleca się aby wszyscy oferenci zapoznali się z dokumentacją budynku, sprawdzili przedmiar robót, dokonali wizji lokalnej na budynkach przed sporządzeniem oferty i przyjęli w ofercie kompleksowy zakres robót, tj. wszystkie roboty, które są niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia, nawet, jeśli nie były wyszczególnione w przedmiarach. Zastosowane nazwy producentów i produktów służą tylko i wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia, a zamówienie należy zrealizować z materiałów wskazanych w dokumentacji lub równoważnych. W przypadku złożenia oferty równoważnej wymaga się ,aby produkt równoważny posiadał identyczne lub lepsze właściwości, parametry użytkowe, skład chemiczny jak produkty wskazane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Wskazanie przez Zamawiającego marki lub nazwy handlowej określa klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny produkt lub konkretnego producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia. Model wzorcowy stanowi przykładowy produkt spełniający wymogi Zamawiającego.


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45111300-1,

45453000-7,

45262500-6,

45443000-4,

45261000-4,

45321000-3,

45442100-8,

45261310-0,

45261320-3,

45421160-3,

45312310-3

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
120 dni kalendarzowych od 8.05.2020 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Remont elewacji obiektu sportowego przy ul. Staszica 1a w Śremie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 08/05/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

MAL-BUD Przemysław Birk , , Bodzyniewo 6A , 63-100, Śrem , kraj/woj. Polska

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 497600.00 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
10/08/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Postanowienia aneksu określają wykonanie robót dodatkowych oraz zaniechanie części robót. W związku z wykonaniem robót dodatkowych przesuwa się termin zakończenia robót do dnia 25 września 2020r. tj. w ciągu 141 dni kalendarzowych liczonych od dnia podpisania umowy. Ustala się wynagrodzenie za wykonanie robót dodatkowych, po potrąceniu za roboty zaniechane, w kwocie 31 768,34 zł.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W związku z decyzją Zamawiającego o wykonaniu dodatkowych robót oraz zaniechaniu wykonania części robót niezbędne są zmiany postanowień umowy.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
§ 1.1. W § 1 po ust. 2 dodaje się ust. 2a w brzmieniu: "2a. Przedmiotem robót dodatkowych jest: wykonanie robót rozbiórkowych oraz wykonanie robót murarskich i dociepleniowych. Szczegółowy zakres prac dodatkowych zawiera kosztorys robót dodatkowych stanowiący załącznik do niniejszego aneksu.". 2. W § 1 po ust. 2a dodaje się ust. 2b w brzmieniu: "2b. Strony zgodnie ustalają, że zaniechane wykonania robót murarskich i dociepleniowych, których zakres opisuje kosztorys robót dodatkowych stanowiący załącznik do niniejszego aneksu.". 3. § 2 ust. 2 otrzymuje brzmienie: "Termin zakończenia robót ustala się na dzień 25 września 2020 r., tj. w ciągu 141 dni kalendarzowych liczonych od dnia podpisania umowy. 4. W § 5 po ust. 1 dodaje się ust. 1a w brzmieniu: "la. Strony ustalają że wynagrodzenie za wykonanie robót dodatkowych, o których mowa w § 1 ust. 2a, po potrąceniu wynagrodzenia po zaniechaniu robót o których mowa w § 1 ust. 2b wynosi 31.768,34 zł brutto w formie ryczałtu." 5. W § 5 po ust. 3 dodaje się ust. 3a w brzmieniu: "3a. Strony ustalają, że rozliczenie robót dodatkowych o których mowa w § 1 ust. 2a i 2b oraz zapłata wynagrodzenia nastąpi po ich wykonaniu na podstawie protokołu odbioru robót dodatkowych."

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.