Ogłoszenie z dnia 2020-09-16
Ogłoszenie nr 560178290-N-2020 z dnia 16-09-2020 r.
Pilchowice: Budowa centrów przesiadkowych w Gminie Pilchowice
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: Przedmiot zamówienia jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020. Oś Priorytetowa IV. "Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka niskoemisyjna". Działanie 4.5. "Niskoemisyjny transport miejski oraz efektywne oświetlenie". Poddziałanie 4.5.1. "Niskoemisyjny transport miejski oraz efektywne oświetlenie - ZIT".
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 566689-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 540151331-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510218648-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Pilchowice, Krajowy numer identyfikacyjny 00068785300000,
ul. Damrota
6,
44-145
Pilchowice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 235 65 21, e-mail
szczepanska.m@pilchowice.pl, kierownik.izp@pilchowice.pl, faks
32 235 69 38.
Adres strony internetowej (url): www.bip.pilchowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa centrów przesiadkowych w Gminie Pilchowice
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):IZP.271.49.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 3: "Centrum przesiadkowe w Wilczy" Zakres inwestycji obejmuje realizację zadania pn.: "Budowa centrów przesiadkowych w Gminie Pilchowice - centrum przesiadkowe w Wilczy". Ogólny zakres inwestycji obejmuje m.in.: -- przebudowę układu drogowego, -- budowę parkingu dla samochodów osobowych typu "Park&Ride" na 24 stanowiska postojowe w tym 2 przeznaczone dla osób niepełnosprawnych, -- budowę zadaszonego parkingu typu "Bike&Ride" na 20 rowerów, -- budowę sanitariatu, -- budowę jezdni manewrowych, -- budowę ciągów pieszych i rowerowych, -- budowę dwóch zatok autobusowych wraz z wiatami, -- budowę powierzchni przejezdnych, -- lokalizację biletomatu oraz tablicy informacyjnej, -- oznakowanie pionowe oraz poziome, -- montaż totemu informacyjnego, -- wycinkę kolidującej z inwestycją zieleni i nasadzenia zieleni, -- budowę i przebudowę odwodnienia, -- budowę i przebudowę oświetlenia ulicznego, -- budowę monitoringu, -- małą architekturę, -- przebudowę i zabezpieczenie sieci uzbrojenia terenu kolidujących z inwestycją, -- przebudowa gazociągu. Zakres objęty umową uwzględnia również: ? zabezpieczenie terenu budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP, ? przywrócenie terenu do stanu pierwotnego. Szczegóły wykonania robót budowlanych związanych z budową centrum przesiadkowego w Wilczy: a) Roboty budowlane należy prowadzić w takim zakresie, aby na bieżąco udostępnić dojazd do posesji zlokalizowanych w bezpośrednim obrębie i sąsiedztwie inwestycji jak również dojazd wszelkim pojazdom uprzywilejowanym. b) Wykonawca odpowiada za ochronę instalacji na powierzchni terenu i za urządzenia podziemne, takie jak rurociągi, kable, repery, punkty geodezyjne, piezometry itp. oraz uzyska od odpowiednich gestorów sieci będących właścicielami i jednostek administracyjnych informacji w ramach planu ich lokalizacji. Wykonawca zapewni właściwe oznakowanie i zabezpieczenie przed uszkodzeniem tych instalacji i urządzeń w czasie trwania budowy oraz pokryje koszty z tym związane w ramach ryczałtu. Wszystkie roboty związane z przebudową urządzeń infrastruktury należy wykonywać pod nadzorem właścicieli sieci. Wszelkie koszty związane z nadzorem właścicieli sieci nad tymi robotami ponosi Wykonawca. Koszt ten należy uwzględnić w cenie ofertowej. Wykonawca zobowiązany jest umieścić w swoim harmonogramie rezerwę czasową dla wszelkiego rodzaju robót, które mają być wykonane w zakresie przełożenia instalacji i urządzeń podziemnych na terenie budowy i powiadomić Inspektora i gestorów sieci o zamiarze rozpoczęcia robót. O fakcie przypadkowego uszkodzenia tych instalacji Wykonawca bezzwłocznie powiadomi inspektora i zainteresowane jednostki oraz będzie z nimi współpracował dostarczając wszelkiej pomocy potrzebnej przy dokonaniu napraw. Wykonawca zobowiązany jest do umożliwienia pracownikom gestorów sieci m. in. wejścia na plac budowy celem naprawy niezinwentaryzowanych bądź zinwentaryzowanych urządzeń i sieci. Wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni terenu i urządzeń podziemnych, a także pokryje koszty napraw. c) Obsługa geodezyjna leży po stronie Wykonawcy robót, m.in. odtwarzanie znaków granicznych należy do obowiązków Wykonawcy, a ewentualne uwidocznienie słupków granicznych powinno nastąpić poprzez działania służb geodezyjnych Wykonawcy przed wejściem w teren w celu zabezpieczenia ich oznakowania. d) Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia, na każdym etapie realizacji, przedmiotu zamówienia. Ograniczenie przedmiotu zamówienia skutkować będzie pomniejszeniem wynagrodzenia należnego wykonawcy adekwatnym do zakresu ograniczonych przez Zamawiającego robót. e) W przypadku wątpliwości Zamawiającego co do jakości, technologii robót, wbudowanych materiałów (pomimo przedstawienia przez Wykonawcę pozytywnych wyników badań, atestów, certyfikatów, deklaracji itp.) Zamawiający jest uprawniony do zlecenia badań niezależnemu laboratorium badawczemu, rzeczoznawcy. W przypadku uzyskania negatywnych wyników badań laboratoryjnych, ekspertyz potwierdzających nieprawidłową jakość wykonanego elementu robót, wbudowanych materiałów, koszt wykonania tych badań laboratoryjnych ekspertyzy rzeczoznawcy obciąża Wykonawcę. f) Wykonawca ma obowiązek na koszt własny usunąć wynikłe na etapie prowadzenia robót ziemnych kolizje z zinwentaryzowanymi urządzeniami infrastruktury podziemnej. W zakres usunięcia kolizji wchodzą również uzgodnienia z gestorem danego urządzenia warunków na jakich dana kolizja ma zostać usunięta. g) Wykonawca zobowiązany jest do zatwierdzenia projektu czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych (dokumentację obejmującą projekt czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych przekaże Zamawiający) dla zadania wraz z zaopiniowaniem i zatwierdzeniem czasowej organizacji ruchu przez: - Starostę Powiatu Gliwickiego za pomocą jednostki organizacyjnej tj. Zarządu Dróg Powiatowych w Gliwicach; - Komendanta Komendy Miejskiej Policji w Gliwicach; - Wójta Gminy Pilchowice. h) Co najmniej na 7 dni przed terminem wprowadzenia zatwierdzonej organizacji ruchu Wykonawca w imieniu Zamawiającego ma obowiązek zawiadomić Starostę Powiatu Gliwickiego za pomocą jednostki organizacyjnej tj. Zarządu Dróg Powiatowych w Gliwicach, Komendę Policji w Gliwicach oraz Wójta Gminy Pilchowice o terminie wprowadzenia tymczasowej organizacji ruchu na czas przebudowy (jak również docelowej organizacji ruchu) wraz z pozytywnym odbiorem oznakowania przez w/w służby. i) W zakresie robót zabezpieczających Wykonawca wykona wszelkie czynności, nadzory branżowe, środki zabezpieczające mienie i wyposażenie gestorów sieci, niezbędne do prawidłowego wykonania robót określonych dokumentacją w przypadku gdyby mogły one ulec naruszeniu bądź uszkodzeniu na skutek działania Wykonawcy robót. Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w dokumentacji budowlano-wykonawczej opracowanej przez firmę Szafron Szendzielorz Projekt z siedzibą przy ul. Szewczyka 43b, 43-215 Studzienice, stanowiącą załącznik nr 7 i 8 do SIWZ.
II.4) Główny kod CPV: 45200000-9
Dodatkowe kody CPV:
45000000-7,
54100000-8,
45233200-1,
45232000-2,
45112710-5,
45233150-5,
45111000-8,
45232100-3,
45233150-5,
45110000-1,
45112000-5,
45332000-3,
45112710-5,
45233290-8,
45310000-3,
39113600-3,
34928480-6,
77211600-8,
45232150-8,
45111200-0
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Termin wykonania zamówienia:
Zadanie nr 3 - do dnia 31.08.2020 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Centrum przesiadkowe w Wilczy |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
09/10/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
DROGOMAX Sp. z o.o.,
bozek@maxms.pl,
ul. Zagórska 133,
42-680,
Tarnowskie Góry, kraj/woj.
śląskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
28/08/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Termin wykonania zamówienia: Zadanie nr 3 - do dnia 22.09.2020 r.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
aneks sporządzono na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 3) ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz art. 15r. ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych, w związku z wpływem okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 oraz koniecznością wykonania robót zamiennych, niezbędnych dla prawidłowej realizacji zadania, wykazanych w protokole konieczności nr 1.
W związku z trwającymi pracami budowlanymi związanymi z budową centrów przesiadkowych
w Gminie Pilchowice - Zadanie nr 3: "Centrum przesiadkowe w Wilczy", po uzgodnieniu z gestorem sieci elektroenergetycznych Tauron Dystrybucja stwierdzono iż:
- brak jest możliwości posadowienia słupa elektroenergetycznego nr 80728 z uwagi na kolizję z istniejącą siecią kanalizacji deszczowej zlokalizowanej w pasie drogowym drogi powiatowej ul. Karola Miarki w Wilczy;
- należy zwiększyć przekrój przewidzianych słupów elektroenergetycznych przewidzianych dokumentacją projektową z żerdzi wirowanych typu E-10,5/12 na E-12/12 oraz E-10,5/4,3 na E-12/4,3;
- z uwagi na zły stan techniczny istniejącej linii napowietrznej należy biegnącej od słupa elektroenergetycznego nr 80747, należy dokonać wymiany niniejszej linii napowietrznej wzdłuż ul. Rybnickiej na kabel AsXSn 4x70 mm2 + 2x25 mm2.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI PILCHOWICE
więcej: przetargi PILCHOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o. poprzez budowę budynku wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczną, z przeznaczeniem na opiekę długoterminową"
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych emulsją asfaltową i grysami na terenie Powiatu Proszowickiego
- "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gorzowie Wielkopolskim - V etap." Część I pn.: "Termomodernizacja 2 budynków Zespołu Szkół Specjalnych nr 14".
- Remont łazienek w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Kartuzach
- Remont instalacji c.o. w budynku głównym i remont części pomieszczeń Zakładu Usprawnienia Leczniczego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Płocku
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.