Ogłoszenie z dnia 2020-09-22
Ogłoszenie nr 560181943-N-2020 z dnia 22-09-2020 r.
Warszawa: dostawę wyposażenia dla potrzeb Teatru BAJ w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Rewitalizacja i modernizacja budynku przy ul. Jagiellońskiej 28" - Część I: meble.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540156-N-2020
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510128422-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Stołeczne Warszawa - Stołeczny Zarząd Rozbudowy Miasta, Krajowy numer identyfikacyjny 16266500000000,
ul. ul. Senatorska
,
00-099
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
223 124 400, e-mail
jpolak@szrm.pl, faks
223 124 490.
Adres strony internetowej (url):
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawę wyposażenia dla potrzeb Teatru BAJ w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Rewitalizacja i modernizacja budynku przy ul. Jagiellońskiej 28" - Część I: meble.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawę wyposażenia dla potrzeb Teatru BAJ w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Rewitalizacja i modernizacja budynku przy ul. Jagiellońskiej 28" - Część I: meble. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa umowa wraz z nw. załącznikami: 1) Załącznik Nr 7 do SIWZ - Formularz "Zestawienie kosztów zamówienia" - Częśc I: meble; 2) Załącznik Nr 9 do SIWZ - Rysunki przedstawiające usytuowanie wyposażenia: 309/3/A/W/T1/M, 309/3/A/W/T1/04b, 309/3/A/W/T1/04c1, 309/3/A/W/T3/09a, 309/3/A/W/T0/GŁ01, 309/3/A/W/T1/04b.1, 309/3/A/W/T2/04, 309/3/A/W/T3/09b, 309/3/A/W/T1/04a, 309/3/A/W/T1/04c, 309/3/A/W/T2/04a, 309/3/A/W/T3/GŁ, 309/3/A/W/T0/16M2, 309/3/A/W/T1/03SM, 309/3/A/W/T1/02KM.A, 309/3/A/W/T1/08PM, 309/3/A/W/T1/02KM.B, 309/3/A/W/T3/18M (dot. wszystkich części). 3) Załącznik Nr 11 do SIWZ - "Szczegółowy opis elementów Przedmiotu zamówienia" - Część I: meble.
II.4) Główny kod CPV: 43810000-4
Dodatkowe kody CPV:
39100000-3,
39110000-6,
39131000-9
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od 09.07.2020r. do 25.07.2020 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
24/07/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
przesunięcie terminu zakończenia Przedmiotu Umowy do dnia 25.08 2020 r.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W związku z:
1) brakiem możliwości dostarczenia i montażu Przedmiotu Umowy, z przyczyn związanych z ograniczeniem możliwości udostępnienia pomieszczeń spowodowanych trwającymi robotami budowlanymi i wykończeniowymi;
2) dodatkowymi wytycznymi do produkcji mebli oraz licznymi kolizjami z zabudowami
g-k, grzejnikami w toaletach i szatni, których następstwem jest konieczność dostosowania mebli do istniejącego stanu, a także przesunięcia istniejących elementów w pomieszczeniach - które ujawniły się w trakcie realizacji Przedmiotu Umowy;
3) Przedłużoną realizacją zamówienia ze względu na opóźnienia wynikające z sytuacji rynkowej spowodowanej epidemią COVID-19;
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku użytkowego przy ul. Szwoleżerów 5 w Warszawie w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Remont lokalu mieszkalnego (pustostanu) nr 481 w budynku przy ul. Blacharskiej 1 w Warszawie w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie sortowania, przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, paczek oraz ich ewentualnych zwrotów
- Modernizacja systemów energetycznych - montaż systemu zarządzania budynkami (BMS) w budynkach Szpitala Grochowskiego im. dr med. Rafała Masztaka Sp. o.o. w formule "Zaprojektuj i Wybuduj"
- "Interwencyjne zbieranie, transport i utylizacja odpadów przez Wykonawcę z terenu pasa drogowego dr. woj. administrowanych przez MZDW w Warszawie z podziałem na 27 części" - nr postępowania 071/25
- Remont chodnika w ul. Robinii na odcinku od zjazdu do posesji nr 32 do ul. Michałowicza.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia do budynku Szkoły Podstawowej w Damicach
- Kompleksowe wykonanie, dostarczenie oraz montaż mebli wolnostojących oraz stałej zabudowy meblowej ściennej na potrzeby kasy i sklepiku NCK
- Zakup wyposażenia do budynku żłobka w Wodyniach w ramach realizacji inwestycji: "Budowa budynku żłobka wraz z niezbędną infrastrukturą na dz. nr ewid. 824 w miejscowości Wodynie"
- Remont pomieszczeń biurowych na pierwszym piętrze budynku przy ul. Zakopiańska 58 w Krakowie
- Dostawa i montaż mebli do segmentu F budynku głównego Szkoły Policji w Pile
- Dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Klucze do zawodowej przyszłości" - z podziałem na V części
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.