eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BochniaZakup wyposażenia pracowni gastronomicznej dla Zespołu Szkół nr 3 w Bochni im. ks. prof. Józefa Tischnera



Ogłoszenie z dnia 2020-10-07

Ogłoszenie nr 560194433-N-2020 z dnia 07-10-2020 r.

Bochnia: Zakup wyposażenia pracowni gastronomicznej dla Zespołu Szkół nr 3 w Bochni im. ks. prof. Józefa Tischnera
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Oś Priorytetowa 10 Wiedza i kompetencje Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 568277-N-2020

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510158994-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 3 im. ks. prof. Józefa Tischnera w Bochni, Krajowy numer identyfikacyjny 18052200000000, ul. ul. Krakowska 20, 32-700 Bochnia, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 0-14 6122779 w. 24, e-mail zs3zamowienia@wp.pl, faks 0-14 6122779 w. 20.
Adres strony internetowej (url): http://bip.malopolska.pl/zsn3ikpjtwbochni

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup wyposażenia pracowni gastronomicznej dla Zespołu Szkół nr 3 w Bochni im. ks. prof. Józefa Tischnera

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZS3-K-272-4/20

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: Zakup wyposażenia pracowni gastronomicznej dla Zespołu Szkół nr 3 w Bochni im. ks. prof. Józefa Tischnera w ramach zadania p.n.: Utworzenie i rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych ścieżką indywidualnego rozwoju ucznia i nauczyciela dofinansowywanego ze środków Unii Europejskiej z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. Zamówienie jest podzielone na 2 części: Część 1 - Wyposażenie pracowni gastronomicznej, Część 2 - Urządzenia gastronomiczne.


II.4) Główny kod CPV: 39220000-0
Dodatkowe kody CPV:

39141000-2,

39700000-9

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do dnia 11.09.2020 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Wyposażenie pracowni gastronomicznej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 24/08/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

INVEST HORECA BISTRO Mariusz Gajdos, , ul. Zawiszy Czarnego 24, 33-300, Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 75691.06 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE



CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Urządzenia gastronomiczne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 24/08/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

INVEST HORECA BISTRO Mariusz Gajdos, , ul. Zawiszy Czarnego 24, 33-300, Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 47200.66 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
23/09/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
zmiana terminu wykonania umowy do dnia 12.10.2020 r.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zmiana terminu wykonania umowy do dnia 12.10.2020 r., w związku z dostarczeniem przez wykonawcę stosownych dokumentów stanowiących załączniki do aneksu, w związku z wystąpieniem okoliczności, o których mowa w art. 15r ust.1 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r. poz. 374 ze zm.).

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Opóźnienie w dostawie sprzętu spowodowane zostało decyzją Sanepidu z dnia 14 sierpnia 2020 roku o odsunięciu od pracy 1/3 załogi i skierowania ich na kwarantannę w związku z pojawieniem się przypadku COViD-19 w zakładzie produkcyjnym Stalgast Radom w Radomiu realizującym we współpracy ze Stalgast zamówienie.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.