Ogłoszenie z dnia 2020-10-23
Ogłoszenie nr 560209175-N-2020 z dnia 23-10-2020 r.
Warszawa: Wykonanie robót budowlanych w budynku Inspektoratu ZUS Warszawa Praga-Północ przy ul. 11 Listopada 15A.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: "Termomodernizacja budynku Inspektoratu ZUS Warszawa Praga Północ przy ul. 11 Listopada 15A w Warszawie" współfinansowany ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 Oś priorytetowa i zmniejszenie emisyjności gospodarki, Poddziałanie 1.3.1 Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej".
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 612442-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 540246914-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510045802-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie, Krajowy numer identyfikacyjny 17756000000000,
ul. Podskarbińska
25,
03-829
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 590 28 13, e-mail
ZAP_Warszawa@zus.pl, faks
22 590 21 07.
Adres strony internetowej (url): www.zus.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych w budynku Inspektoratu ZUS Warszawa Praga-Północ przy ul. 11 Listopada 15A.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):450000/271/9/2019-ZAP
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w budynku Inspektoratu ZUS Warszawa Praga-Północ przy ul. 11 Listopada 15A. Zakres prac obejmuje termomodernizację budynku, modernizację Sali Obsługi Klienta oraz modernizację sieci strukturalnej.
II.4) Główny kod CPV: 45310000-3
Dodatkowe kody CPV:
45312100-8,
45315600-4,
45331000-6,
45331200-8,
45332000-3,
45400000-1,
45453000-7,
45110000-1,
45331100-7,
45332300-6,
45332200-5,
45231300-8,
45311200-2,
45317300-5,
45331210-1
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
10.03.2020 r. - 01.09.2021 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
10/03/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
ZAB-BUD Sp. z o.o.,
warszawa@zab-bud.pl,
ul. Nowosielecka 14a/2,
00-466,
Warszawa, kraj/woj.
mazowieckie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
07/10/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Wykonanie robót budowlanych polegających na demontażu kątowników stalowych z muru, o wymiarach 115x75x5mm wraz z ich transportem. Zmiana wartości umowy o kwotę 17 779,19 zł + podatek VAT 23%.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Rozszerzenie zakresu prac spowodowane zostało ujawnieniem wcześniej niemożliwej do przewidzenia przeszkody, bez usunięcia której nie jest możliwa prawidłowa realizacja umowy.
Po demontażu cegły elewacyjnej ujawniono, nie wskazane w dokumentacji technicznej profile konstrukcyjne podtrzymujące cegłę elewacyjną, trwale dokręcone śrubami do żelbetonowych wieńców ścian nośnych. Pozostawienie profili uniemożliwiałoby prawidłowe wykonanie wszystkich warstw projektowanej nowej elewacji.
Wartość zmiany jest niższa niż 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ŚWIADCZENIE USŁUG PROWADZENIA KAMPANII REKLAMOWYCH DLA SZKOŁY BIZNESU POLITECHNIKI WARSZAWSKIEJ PRZEZ OKRES 24 MIESIĘCY
- Świadczenie usług cateringowych na eventach i zjazdach programów Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej (w większości poza budynkiem Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej).
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Rozbudowa DW nr 719 od km 22+531 do km 23+274 w miejscowości Nowa Wieś na terenie gminy Michałowice." - nr postępowania 054/25
- "Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 724 z ul. Mickiewicza w m. Konstancin Jeziorna." - nr postępowania 068/25
- Wewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie.
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych i papieru biurowego (numer postępowania UD-IX-ZP-12-2025)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ DLA MIEJSCOWOŚCI DOMANIÓW - ETAP 3
- Rewitalizacja budynku byłego dworca PKP we Fromborku
- Wymiana trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku
- Modernizacja stacji uzdatniania wody Tajno Stare, gmina Bargłów Kościelny
- Modernizacja stołówki szkolnej przy Technikum Leśnym w Białowieży - I etap
- Prace remontowe dla Zespołu Szkół centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.