Ogłoszenie z dnia 2019-10-15
Ogłoszenie nr 560219819-N-2019 z dnia 15-10-2019 r.
Poznań: Zagospodarowanie i rewaloryzacja budynku Łazienki Rzeczne.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: Wielkopolskie Regionalny Program Operacyjny na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 1, Działanie 1.3, Poddziałanie 1.3.2
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 596048-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500262551-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
JLSW Janaszczyk Lis & Wspólnicy Radcowie Prawni Spółka komandytowa, ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 406, 61-441 Poznań
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wielkopolskie Centrum Wspierania Inwestycji Sp.z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 63030345400000,
ul. 28 Czerwca 1956 r.
404,
61-441
Poznań, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
616 686 984, e-mail
zamowienia@wcwi.com.pl, faks
616 686 992.
Adres strony internetowej (url): www.wcwi.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zagospodarowanie i rewaloryzacja budynku Łazienki Rzeczne.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP/WCWI/2018/13
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem Zamówienia są roboty budowlane związane z przebudową budynku Łazienki Rzeczne w celu rozszerzenia oferty IOB-PPTP o nowe powierzchnie udostępniane w postaci inkubatora oraz dla firm o ugruntowanej pozycji na rynku. Zamówienie obejmuje również dostawę i montaż: - wyposażenia toalet i natrysków, - stojaków dla rowerów. 2. Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia oraz szczegółowy zakres czynności związanych z realizacją Zamówienia i sposobu współpracy Wykonawcy z Zamawiającym określone zostały w Części III do SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia z załącznikami oraz we Wzorze umowy, stanowiącym Część II do SIWZ. 3. Realizacja Zamówienia rozpocznie się w dniu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego z Wykonawcą.
II.4) Główny kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV:
45400000-1,
45300000-0,
45320000-6,
45111300-1,
45112700-2,
45111291-4,
71351914-3,
92522100-7,
71631440-6,
32500000-8,
30200000-1,
38800000-3,
30200000-1,
30200000-1,
38800000-3,
32573000-0,
32580000-2,
32581000-9
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
12 miesięcy
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
27/08/2019
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Zmiana sposobu wykonania Przedmiotu Umowy, polegająca na wykonaniu robót dodatkowych i zamiennych szczegółowo określonych w Protokołach konieczności nr 3/E i 4/E.
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Zmiana sposobu wykonania Przedmiotu Umowy, polegająca na wykonaniu robót dodatkowych i zamiennych szczegółowo określonych w Protokołach konieczności nr 3/E i 4/E.
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Zmiana sposobu wykonania Przedmiotu Umowy, polegająca na wykonaniu robót dodatkowych i zamiennych szczegółowo określonych w Protokołach konieczności nr 3/E i 4/E.
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
Zmiana sposobu wykonania Przedmiotu Umowy, polegająca na wykonaniu robót dodatkowych i zamiennych szczegółowo określonych w Protokołach konieczności nr 3/E i 4/E.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
7) w celu osiągnięcia rezultatu Umowy jakim jest zgodnie z §2 ust. 1 Umowy kompleksowa realizacja przedsięwzięcia p.n.: "Zagospodarowanie i rewaloryzacja budynku Łazienki Rzeczne" Strony zawierają niniejszy Aneks, którego przedmiotem jest:
a) zmiana sposobu wykonania Przedmiotu Umowy, polegająca na wykonaniu robót dodatkowych
w zakresie instalacji elektrycznych w kuchniach (dalej "Roboty dodatkowe w zakresie instalacji elektrycznych w kuchniach"),
b) wykonanie robót zamiennych, polegających na zmianie sposobu rozmieszczenia i ilości opraw oświetleniowych w pomieszczeniu 1/04, 1/05 na I kondygnacji (skrzydło południowe) budynku Łazienek Rzecznych (dalej "Roboty zamienne w zakresie opraw"),
c) zmiana sposobu wykonania Przedmiotu Umowy, polegająca na wykonaniu robót dodatkowych
w zakresie montażu 5 dodatkowych układów pomiarowych energii elektrycznej (dalej "Roboty dodatkowe w zakresie układów pomiarowych"),
d) wykonanie robót zamiennych, polegających na zmianie sposobu wykonania opraw oświetleniowych na klatce schodowej (dalej "Roboty zamienne w zakresie opraw oświetleniowych na klatce schodowej"),
e) zmiana sposobu wykonania Przedmiotu Umowy, polegająca na wykonaniu robót dodatkowych
w zakresie montażu dodatkowego gniazda trójfazowego (dalej "Roboty dodatkowe w zakresie montażu dodatkowego gniazda trójfazowego"),
f) zmiana sposobu wykonania Przedmiotu Umowy, polegająca na wykonaniu robót dodatkowych
w zakresie zasilania wind towarowych (dalej "Roboty dodatkowe w zakresie zasilania wind towarowych"),
g) zmiana sposobu wykonania Przedmiotu Umowy, polegająca na wykonaniu robót dodatkowych
w zakresie montażu dodatkowych czujek systemu SSP w pomieszczeniu 1/04 oraz 1/05 (dalej "Roboty dodatkowe w zakresie w zakresie czujek SSP").
Roboty określone powyżej wraz z ich wyceną zostały szczegółowo określone w Protokole konieczności.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Budowa placu zabaw na terenie Szkoły Podstawowej im. Bronisława Szwarca Nr 51 na osiedlu Lecha 37 w Poznaniu
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do wykrywania hipermetylacji promotorów genów metodą PCR wraz z dzierżawa aparatów
- Wykonanie i dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w 2025r. z podziałem na części
- "Wynajem sal konferencyjnych wraz z cateringiem"
- Sielinko: Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej - Etap II w budynku Dom Zakładowy
- Modernizacja sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulic Piątkowskiej i Alei Solidarności
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o. poprzez budowę budynku wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczną, z przeznaczeniem na opiekę długoterminową"
- "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gorzowie Wielkopolskim - V etap." Część I pn.: "Termomodernizacja 2 budynków Zespołu Szkół Specjalnych nr 14".
- Remont łazienek w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Kartuzach
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach zadania pn. "Poprawa efektywności energetycznej 3 budynków przy ul. Starołęckiej 40 w Poznaniu"
- Remont szklanego świetlika nad klatką schodową w budynku II Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Matejki 8/10 w Poznaniu
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.