Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2019-06-14
Og³oszenie nr 560444-N-2019 z dnia 2019-06-14 r.
Burmistrz W³odawy: Przebudowa drogi gminnej nr 104278L - ul. Partyzantów we W³odawie
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Burmistrz W³odawy, krajowy numer identyfikacyjny
00000000000000, ul.
al. J. Pi³sudskiego
41
,
22-200
W³odawa, woj.
lubelskie, pañstwo
Polska, tel.
(082) 57 21 444, e-mail
pb@um.wlodawa.pl, faks
(082) 57 22 454.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.wlodawa.eu , www.wlodawa.eu
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
nie dotyczy
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.wlodawa.eu
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
W formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci, za po¶rednictwem operatora pocztowego, pos³añcem lub osobi¶cie na adres wskazany poni¿ej:
Adres:
Al. Józefa Pi³sudskiego 41, 22-200 W³odawa, I piêtro sekretariat.
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Przebudowa drogi gminnej nr 104278L - ul. Partyzantów we W³odawie
Numer referencyjny:
ZPA.271.9.2019
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 3.1. Planowane zadanie wynika z konieczno¶ci poprawy bezpieczeñstwa oraz stanu technicznego istniej±cej infrastruktury drogowej, a tak¿e dostosowania parametrów drogowych do istniej±cych lokalnych warunków komunikacyjnych. Przedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi gminnej nr 104278L - ul. Partyzantów we W³odawie na odcinku od km 0+000,00 do km 0+240,00 oraz do km 0+259,40 do km 0+393,14 wed³ug za³o¿onego lokalnie kilometra¿u drogi wraz z dostosowaniem istniej±cej infrastruktury technicznej drogowej, tj. chodników i zjazdów oraz o¶wietlenia drogowego i wprowadzenie zmian w organizacji ruchu. Droga zlokalizowana jest w ca³o¶ci na terenie administrowanym przez Gminê Miejsk± W³odawa, tj. na dzia³kach drogowych nr ewid.: 558; 417; obrêb 1 we W³odawie. 3.1.1. Zakres prac zwi±zanych z przebudow± drogi gminnej nr 104278L - ul. Partyzantów obejmuje: rozbiórkê istniej±cych krawê¿ników drogowych i obrze¿y betonowych oraz chodników obustronnych w zakresie przewidzianym w opracowaniu; rozbiórkê istniej±cej nawierzchni jezdni drogi gminnej przez rozbiórkê istniej±cej konstrukcji oraz przez frezowanie istniej±cej nawierzchni na pe³n± g³êboko¶æ warstw bitumicznych; wykonanie korekt wysoko¶ciowych oraz zabezpieczenia podziemnej infrastruktury technicznej w miejscach kolizji z projektowan± infrastruktur± drogow±; wykonanie zmian szeroko¶ci jezdni w miejscach wynikaj±cych z korekty przebiegu geometrycznego trasy przebudowywanego odcinka drogi gminnej nr 104278L; przebudowê istniej±cych zjazdów bêd±cych w kolizji z projektowanym chodnikiem w zakresie objêtym opracowaniem; ustawienie (lokalnie - zgodnie z PZT) krawê¿ników 15x30x100 na ³awie betonowej z "oporem" z betonu B10 z uwzglêdnieniem zmian przebiegu geometrycznego trasy; ustawienie (lokalnie - zgodnie z PZT) krawê¿ników 15x22x100 na ³awie betonowej z "oporem" z betonu B10 z uwzglêdnieniem zmian przebiegu geometrycznego trasy; ustawienie obrze¿y 6x20x75 jako zabezpieczenie zewnêtrznych krawêdzi projektowanego chodnika oraz ¶cie¿ki rowerowej na ³awie betonowej z "oporem" z betonu B10; wykonanie (zgodnie z PZT) nowej konstrukcji zjazdów oraz parkingów o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm; wykonanie (zgodnie z PZT) nowej konstrukcji chodników oraz ¶cie¿ek rowerowych o nawierzchni z kostki bet. gr. 6cm; wykonanie (zgodnie z PZT) nowej konstrukcji drogi gminnej; odtworzenie zieleñców znajduj±cych siê w granicach opracowania. wykonanie nowego oznakowanie poziomego i pionowego oraz urz±dzeñ bezpieczeñstwa ruchu drogowego (w tym p³ytek ostrzegawczych z wypustkami przy przej¶ciach dla pieszych); ustawienie nowych s³upów o¶wietleniowych na fundamentach; badanie i pomiary wykonanych instalacji elektrycznych. 3.1.2. Z uwagi na z³o¿ono¶æ zadania szczegó³owy zakres prac mo¿e zawieraæ tylko czê¶æ wymienionych powy¿ej robót. Wszystkie wielko¶ci wynikaj±ce z konieczno¶ci wykonania niezbêdnych prac budowlanych przestawiono w za³±czniku nr 6 do SIWZ stanowi±cym przedmiot zamówienia w szczególno¶ci w poszczególnych przedmiarach robót (z wy³±czeniem pozycji NADZÓR INWESTORSKI). 3.1.4. Wykonawca zobowi±zany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z za³±czon± dokumentacj± techniczn±, warunkami technicznymi, SIWZ, wiedz± techniczn±, sztuk± budowlan±, obowi±zuj±cymi zasadami oraz przepisami zawartymi w Polskich Normach i w prawie budowlanym. 3.1.5 Ze wzglêdu na charakter prac, w trakcie prowadzonych robót nale¿y zwróciæ szczególn± uwagê na w³a¶ciwe zabezpieczenie terenu i minimalizacjê uci±¿liwo¶ci zwi±zanych z prowadzonymi pracami w pobli¿u czynnego pasa ruchu drogowego. Wykonawca zobowi±zany jest tak¿e do zapoznania siê z rzeczywistymi warunkami realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia i uwzglêdnienia ich w trakcie sporz±dzania wyceny. 3.1.6 Po zakoñczeniu robót wykonawca zobowi±zany jest do przywrócenia porz±dku i czysto¶ci na terenie objêtym robotami oraz do wywiezienia wszelkich pozosta³o¶ci budowlanych z terenu inwestycji i ich utylizowania. 3.1.7 W przypadku zaistnienia konieczno¶ci uzyskania innych zezwoleñ lub uzgodnieñ wymaganych prawem i wynikaj±cych z realizacji niniejszego zadania, wszelkie koszty z tym zwi±zane ponosi Wykonawca. 3.2. W przypadku wyst±pienia w opisie przedmiotu zamówienia lub którymkolwiek z dokumentów sk³adaj±cych siê na dokumentacjê projektow± nazw producenta, produkty mo¿na zast±piæ równowa¿nymi (nie gorszymi). - W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia technologia robót lub zastosowane produkty przy realizacji przedmiotu zamówienia zostaj± opisane poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, ¼ród³a lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcê, Zamawiaj±cy informuje, ¿e zapis ten jest jedynie przyk³adowym i stanowi wskazanie dla Wykonawcy jakie minimalne parametry jako¶ciowe i cechy u¿ytkowe powinny posiadaæ produkty u¿yte do realizacji przedmiotu zamówienia, aby zosta³y spe³nione wymagania stawiane przez Zamawiaj±cego. - Wszêdzie tam, gdzie w dokumentacji projektowej Zamawiaj±cy opisuje przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2) i ust. 3 ustawy, zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym w tych normach. - Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne w opisywanym przez Zamawiaj±cego przedmiocie zamówienia, jest obowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego roboty budowlane lub materia³y spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. - W takiej sytuacji Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia stosownych dokumentów, uwiarygodniaj±cych rozwi±zania równowa¿ne. Wykonawca mo¿e, przy pomocy innych dokumentów wykazaæ, ¿e oferowane przez niego rozwi±zania równowa¿ne spe³niaj± wymogi wynikaj±ce ze wskazanych norm lub odpowiednich specyfikacji technicznych.
II.5) G³ówny kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45233142-6 |
45233150-5 |
45316110-9 |
45233123-7 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 1026367,48
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2019-11-29
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie okre¶la wymagañ szczegó³owych w danym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie okre¶la wymagañ szczegó³owych w danym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Wykonawca wyka¿e wykonanie nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczonej co najmniej: - jednej roboty budowlanej bran¿y drogowej w zakresie budowy lub przebudowy dróg publicznych o nawierzchniach jezdni asfaltowych i ci±gów pieszych o nawierzchniach z kostki brukowej betonowej, o warto¶ci co najmniej 1 000 000,00 z³ brutto (s³ownie: jeden milion z³otych 00/100). UWAGA ! Warunek nie zostaje spe³niony, gdy wykonawca wyka¿e siê kilkoma robotami budowlanymi o mniejszej warto¶ci, których warto¶æ ³±cznie wynios³a 1 mln z³otych. Wykonawca wyka¿e, i¿ dysponuje i skieruje do realizacji zamówienia co najmniej jedn± osobê do pe³nienia funkcji kierownika budowy posiadaj±c±: - uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, tj. kierownik robót posiada uprawnienia budowlane do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalno¶ci drogowej (lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów) oraz przynale¿y do Okrêgowej Izby In¿ynierów Budownictwa (lub w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego).
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
Zamawiaj±cy dzia³aj±c na podstawie art. 26 ust.2 ustawy Pzp odstêpuje od ¿±dania dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust.1 pkt 3 ustawy Pzp.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
- Wykaz robót budowlanych potwierdzaj±cych spe³nienie warunku okre¶lonego w punkcie 5.3.1), wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty - wykaz robót wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SIWZ.
- Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia potwierdzaj±cy spe³nienie warunku okre¶lonego w punkcie 5.3.2), zgodnie z za³±cznikiem nr 4A do SIWZ, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
nie dotyczy
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)Formularz ofertowy (wg za³±cznika nr 1) - w przypadku sk³adania oferty przez podmioty wystêpuj±ce wspólnie nale¿y podaæ nazwy (firmy) oraz dok³adne adresy wszystkich wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±. Pe³nomocnictwo do reprezentowania w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówieñ publicznych ( dotyczy równie¿ wspólników spó³ki cywilnej). Spó³kê cywiln± traktuje siê jako wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 32 ust. 1 ustawy Pzp (tak jak konsorcjum). Pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty sk³adaj±ce siê na ofertê podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie bêdzie wynikaæ z dokumentów za³±czonych do oferty lub dokumentu rejestrowego firmy. Zobowi±zanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt. 5.2. SIWZ, gdy Wykonawca korzysta z potencja³u podmiotów trzecich. Przez pisemne zobowi±zanie podmiotu trzeciego rozumie siê orygina³ zobowi±zania lub kserokopiê zobowi±zania po¶wiadczon±, za zgodno¶æ z orygina³em przez ten podmiot a nie wykonawcê sk³adaj±cego ofertê (zgodnie z wyrokami KIO nr; KIO 786/11, KIO 787/11, KIO 797/11, KIO 830/11, KIO 1008/11).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
9.1. Sk³adaj±cy ofertê Wykonawca winien wnie¶æ wadium przed up³ywem terminu sk³adania ofert w wysoko¶ci: 10 000 z³ (s³ownie: dziesiêæ tysiêcy z³otych 00/100).
9.2. Wadium mo¿e byæ wnoszone w nastêpuj±cych formach:
- pieni±dzu,
- porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym, ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym;
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych;
- porêczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. 2014 poz. 1804 ze zm.)
9.3. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na konto Zamawiaj±cego, numer konta: 71 1240 2249 1111 0010 2932 7158 z dopiskiem: Przebudowa drogi gminnej nr 104278L - ul. Partyzantów we W³odawie. Za termin wniesienia wadium przyjmuje siê datê wp³ywu wadium na rachunek Zamawiaj±cego.
9.4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub porêczenia dokument zabezpieczenia nale¿y z³o¿yæ przed up³ywem terminu sk³adania ofert w siedzibie Zamawiaj±cego.
9.5. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej bêdzie akceptowane pod warunkiem, ¿e jest zgodne z Prawem Zamówieñ Publicznych, a w szczególno¶ci:
9.5.1. gwarancja bêdzie zawiera³a wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcê okre¶lone w art. 46. ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówieñ Publicznych,
9.5.2. okres wa¿no¶ci gwarancji bêdzie nie krótszy ni¿ okres zwi±zania ofert± okre¶lony
w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
9.6. Wadium wniesione w formie porêczenia bankowego, porêczenia spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej lub porêczenia udzielanego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci bêdzie akceptowane pod warunkiem, ¿e jest zgodne z Prawem Zamówieñ Publicznych, a w szczególno¶ci:
9.6.1. porêczenie bêdzie zawiera³o wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcê okre¶lone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówieñ Publicznych
9.6.2. porêczenie bêdzie zawiera³o okre¶lony dat± termin odpowiedzialno¶ci, nie krótszy ni¿ okres zwi±zania ofert± okre¶lony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Okres gwarancji | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
nie dotyczy
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
nie dotyczy
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
nie dotyczy
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Zawarto we wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik nr 5 do SIWZ.
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
16.1. Zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy w wysoko¶ci 5% ceny ca³kowitej podanej w ofercie nale¿y z³o¿yæ przed podpisaniem umowy w jednej z nastêpuj±cych postaci: -pieni±dzu; -porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo kredytowej z tym, ¿e zobowi±zanie kasy jest zawsze zobowi±zaniem pieniê¿nym; -gwarancjach bankowych; -gwarancjach ubezpieczeniowych; -porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci ( Dz. U. 2014 poz. 1804 ze zm.). 16.2. Zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy wnoszone przelewem nale¿y wp³acaæ na konto Zamawiaj±cego: 20 1240 2249 1111 0010 5916 4985 z dopiskiem: "Przebudowa drogi gminnej nr 104285L - ul. B. Prusa we W³odawie". 16.3. W przypadku wnoszenia zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy przelewem, za termin jego wniesienia przyjmuje siê datê uznania rachunku Zamawiaj±cego. 16.4. Zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy wniesione w formie porêczenia bankowego, porêczenia spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo- kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub porêczenia udzielanego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci bêdzie akceptowana pod warunkiem, ¿e jest zgodne z Prawem Zamówieñ Publicznych oraz zawieran± umow±, a w szczególno¶ci: 16.4.1. 100% warto¶ci zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy bêdzie zawiera³o okre¶lony dat± termin odpowiedzialno¶ci wykonawcy za niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie zamówienia, nie krótszy ni¿ termin obejmuj±cy okres przewidziany umow± na odbiór koñcowy przedmiotu umowy i okres 30 dni po odbiorze. 16.4.2. 30% warto¶ci zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy pozostawione na zabezpieczenie roszczeñ z tytu³u rêkojmi za wady bêdzie zawiera³o okre¶lony dat± termin odpowiedzialno¶ci Wykonawcy z tytu³u rêkojmi za wady, nie krótszy ni¿ okres rêkojmi i obejmuj±cy dodatkowy okres 15 dni. UWAGA: Zamawiaj±cy przewiduje, ¿e strony w umowie okre¶l± okres rêkojmi za wady fizyczne równy okresowi udzielonej gwarancji. W przypadku zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, kwota 30% zabezpieczenia zostanie zatrzymana na okres udzielonej gwarancji równej okresowi rêkojmi za wady fizyczne. Je¿eli okres, na jaki ma zostaæ wniesione zabezpieczenie jest równy lub przekracza 5 lat, zabezpieczenie w pieni±dzu wniesione zostanie na ca³y ten okres, a zabezpieczenie w innej formie wniesione zostanie na okres nie krótszy ni¿ 5 lat, z jednoczesnym zobowi±zaniem siê wykonawcy do przed³u¿enia zabezpieczenia lub wniesienia nowego zabezpieczenia na kolejne okresy. W przypadku nieprzed³u¿enia lub niewniesienia nowego zabezpieczenia najpó¼niej na 30 dni przed up³ywem terminu wa¿no¶ci dotychczasowego zabezpieczenia wniesionego w innej formie ni¿ w pieni±dzu, zamawiaj±cy zmienia formê na zabezpieczenie w pieni±dzu, poprzez wyp³atê kwoty z dotychczasowego zabezpieczenia (co powinno byæ uwzglêdnione jako przes³anka wyp³aty sumy gwarancyjnej w dokumencie gwarancyjnym)- Wyp³ata ta powinna nastêpowaæ nie pó¼niej ni¿ w ostatnim dniu wa¿no¶ci dotychczasowego zabezpieczenia. 16.5. W przypadku wniesienia zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy w formie porêczenia bankowego, porêczenia spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub porêczenia udzielanego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci, dokument zabezpieczenia nale¿y z³o¿yæ w siedzibie zamawiaj±cego, przed podpisaniem umowy.
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian do umowy na etapie realizacji prac, w szczególno¶ci je¿eli wyst±pi± nastêpuj±ce przes³anki: 1) Zamawiaj±cy nie przeka¿e Wykonawcy terenu budowy w terminie okre¶lonym w umowie. W takim przypadku Strony mog± przesun±æ termin zakoñczenia wykonania niniejszej umowy o czas niezbêdny do wykonania przedmiotu umowy, jednak¿e nie d³u¿szy ni¿ okres oczekiwania przez Wykonawcê na przekazanie przez Zamawiaj±cego terenu budowy; 2) wyst±pi± wyj±tkowo niesprzyjaj±ce warunki atmosferyczne uniemo¿liwiaj±ce Wykonawcy wykonanie robót w terminie, o którym mowa w § 4 ust. 1 pkt. 1.1.) umowy. Do niesprzyjaj±cych warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych Wykonawcy wykonanie robót w okre¶lonym terminie zalicza siê w szczególno¶ci d³ugotrwa³e lub intensywne opady atmosferyczne, klêski ¿ywio³owe, niesprzyjaj±ce temperatury. W takim przypadku Strony mog± przesun±æ termin zakoñczenia wykonania umowy o czas niezbêdny do jego wykonania, jednak nie d³u¿ej ni¿ o okres trwania przeszkody uniemo¿liwiaj±cej wykonywanie Przedmiotu umowy w terminie pierwotnie ustalonym, 3) powstanie potrzeba przeprowadzenia dodatkowych badañ lub ekspertyz, warunkuj±cych wykonanie niniejszej umowy, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w momencie zawarcia niniejszej umowy. W takim przypadku Strony mog± przesun±æ termin zakoñczenia wykonania umowy o czas niezbêdny do jego wykonania, jednak nie d³u¿ej ni¿ o okres trwania przeszkody uniemo¿liwiaj±cej wykonanie Przedmiotu umowy w terminie pierwotnie ustalonym ( tj. o okres potrzebny do przeprowadzenia dodatkowych badañ lub ekspertyz), 4) wyst±pi brak na rynku dostêpnych materia³ów lub urz±dzeñ, oferowanych w ofercie Wykonawcy, które mog± byæ zast±pione innymi materia³ami lub urz±dzeniami spe³niaj±cymi wymagania Zamawiaj±cego okre¶lone w dokumentacji postêpowania udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawca i Zamawiaj±cy mog± postanowiæ o zmianie sposobu ¶wiadczenia Wykonawcy okre¶lonego w umowie, w szczególno¶ci mog± postanowiæ o zmianie materia³ów lub urz±dzeñ, które maj± byæ wykorzystane przez Wykonawcê przy realizacji przedmiotu niniejszej umowy. 5) Wyst±pi konieczno¶æ zmiany osób koordynuj±cych (osób odpowiedzialnych za realizacjê ze strony Wykonawcy lub ze strony Zamawiaj±cego), 6) wyst±pi kolizja z niezinwentaryzowan± infrastruktur± lub innymi obiektami. W takim przypadku Strony mog± przesun±æ termin zakoñczenia wykonania umowy o czas niezbêdny do jego wykonania, jednak nie d³u¿ej ni¿ o kres trwania przeszkody uniemo¿liwiaj±cej wykonanie Przedmiotu umowy w terminie pierwotnie ustalonym. 7) Wyst±pi± okoliczno¶ci, których strony nie mog³y przewidzieæ w chwili zawarcia umowy pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci, które uniemo¿liwiaj± wykonanie przedmiotu umowy w terminie przewidzianym w umowie. Taka sytuacja winna byæ odnotowana w dzienniku budowy oraz musi byæ udokumentowana stosownymi protoko³ami podpisanymi przez kierownika budowy i inspektora nadzoru o ile zostanie powo³any oraz zaakceptowanymi przez Zamawiaj±cego. W takim przypadku strony mog± przesun±æ termin wykonania umowy o okres równy okresowi przerw lub przestoju. 8) Przed³u¿enia procedury podpisywania umowy ponad 15 dni licz±c od dnia zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty. W takim przypadku strony mog± przesun±æ termin wykonania umowy o okres
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-07-01, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z W£ODAWY
wiêcej: przetargi w W³odawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu cz±stkowego dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej i t³uczniowej na terenie gminy Zielonki w latach 2025, 2026, 2027
- Budowa o¶wietlenia zewnêtrznego w m. Golina ul. Polna, K±kolowa i ul. ¦wierkowa, gm. Golina - etap I
- Bie¿±ce utrzymanie dróg, ulic, placów, chodników, parkingów, urz±dzeñ BRD i wiat przystankowych, których zarz±dc± jest Burmistrz Bobolic w 2025 roku
- Budowa parkingu przy ul. Zdrowej 13
- Remonty dróg gminnych i wewnêtrznych o nawierzchni z kostki brukowej po³o¿onych na terenie Gminy Koluszki
- Wykonanie remontów cz±stkowych dróg i placów na terenie Gminy Wejherowo w latach 2025 - 2026 w podziale na czê¶ci
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.