To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-03-28
Sosnowiec: Zorganizowanie wyjazdu śródrocznego dla uczniów z kl. III i dzieci specjalnej troski ZSO5-Szkoły Podstawowej nr 38 w ramach zielonej szkoły.
Numer ogłoszenia: 56142 - 2011; data zamieszczenia: 28.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 32262 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 5, ul. Bohaterów Monte Cassino 46, 41-219 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 0-32 263 19 19, faks 0-32 263 19 19.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gminna jednostka samorządowa - szkoła.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie wyjazdu śródrocznego dla uczniów z kl. III i dzieci specjalnej troski ZSO5-Szkoły Podstawowej nr 38 w ramach zielonej szkoły..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje zorganizowanie wyjazdu śródrocznego dla dzieci z klas III i dzieci specjalnej troski uczęszczających do ZSO Nr 5 - Szkoły Podstawowej Nr 38 w Sosnowcu w ramach zielonej szkoły. 1. Wymagania dotyczące ośrodka wypoczynkowego: 1. letniskowa miejscowość nadmorska, w kraju, z terenami spacerowymi przystosowanymi dla wózków inwalidzkich, 2. ośrodek położony w odległości do 500 m od brzegu morskiego spełniający wymogi określone w Rozporządzeniu MEN z dnia 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. Nr 12, poz. 67, z późn. zm.) 3. dojście do plaży dostosowane dla wózków - bez schodów 4. budynek mieszkalny całoroczny, c.o. w pokojach i łazienkach, zapewnione ogrzewanie budynku w przypadku niskich temperatur, ciepła i zimna woda bieżąca, z wyłączeniem campingów 5. wejście do pokoi z korytarza wewnętrznego 6. jadalnia na parterze, w budynku, w którym jest zakwaterowana grupa dzieci niepełnosprawnych oraz ich opiekunów ( 10 dzieci + 1 rodzic + 4 opiekunów). 7. teren ośrodka ogrodzony, z podjazdami dla wózków , dozorowany 8. obiekt wyposażony w sale do prowadzenia zajęć dydaktycznych, w salę TV, salę dyskotekową ze sprawnym sprzętem nagłaśniającym, salę do zajęć korekcyjnych, salę (e) świetlicową mieszczącą sprzęt typu: bilard, stoły do tenisa stołowego, piłkarzyki. 9. obiekt wyposażony w boiska i sprzęt do gier zespołowych - piłka nożna, siatkówka, kometka, plac zabaw, miejsce na ognisko. 2. Termin pobytu: 1. jeden z trzech wskazanych terminów z możliwością przesunięcia o 2 dni - 09.05.-22.05.2011; 16.05.-29.05.2011; 30.05.-12.06.2011. 2. ilość dni pobytu - 14 dni (13 noclegów ) 3. warunkiem koniecznym jest wspólny pobyt w tym samym czasie w jednym ośrodku wczasowym obu grup dzieci. 3. Warunki zakwaterowania: dla dzieci klas III 1. pokoje bez łóżek piętrowych 2. pokoje 2 - 4 osobowe lub typu studio z pełnym węzłem sanitarnym w pokoju, - dla 55 dzieci ( 3 grupy) 3. pokoje 2 osobowe : dla 4 opiekunów. 4. zakwaterowanie każdej grupy dzieci i jej opiekuna w całości na jednej kondygnacji. dla dzieci specjalnej troski 1. pokoje bez łóżek piętrowych 2. pokoje 2 - 4 osobowe lub typu studio z pełnym węzłem sanitarnym w pokoju, - dla 9 dzieci w tym 4 dzieci na wózkach 3. pokoje 2 osobowe: dla 1 rodzica z 1 dzieckiem niepełnosprawnym oraz dla 4 opiekunów dzieci niepełnosprawnych, 4. pokoje dla dzieci na wózkach winny posiadać odpowiednią powierzchnię umożliwiającą dojazd wózkiem do łóżka oraz poruszanie się wózkiem po pokoju, 5. łazienki z możliwością wjazdu wózkiem inwalidzkim (szerokość drzwi 90-100cm), 6. zakwaterowanie wszystkich dzieci specjalnej troski i ich opiekunów w całości na jednej kondygnacji, koniecznie na parterze, na piętrze tylko w przypadku gdy budynek wyposażony jest w windę 7. jadalnia na parterze, w budynku, w którym grupa jest zakwaterowana. 4. Warunki żywienia: 1. pierwszym posiłkiem jest gorąca kolacja w dniu przyjazdu, ostatnim posiłkiem jest śniadanie w dniu wyjazdu 2. 3 posiłki + podwieczorek w ciągu dnia, bez bufetu szwedzkiego 3. posiłki urozmaicone odpowiadające normom zarówno pod względem ilości, jak i jakości oraz wartości odżywczych, bogate w witaminy, z dużą ilością warzyw i owoców, przygotowywane zgodnie z zasadami HACCP 4. suchy prowiant i napoje w przypadku organizacji wycieczki całodniowej 5. suchy prowiant i napoje na drogę powrotną, 5. Dojazd i powrót: 1. transport w ciągu dnia autokarami klasy lux (wc, video, klimatyzacja) 2. dodatkowe miejsce w bagażniku lub autokarze dla 4 wózków inwalidzkich składanych 3. dwóch kierowców podczas przejazdu 4. ubezpieczenie grupy w pełnym zakresie 6. Opieka medyczna: 1. całodobowa opieka pielęgniarska stacjonarna na terenie Ośrodka 2. lekarz dochodzący na każde wezwanie, 3. podstawowe lekarstwa przeciwbólowe i przeciwgorączkowe oraz materiały opatrunkowe w ramach kosztów 4. izolatka blisko pokoju pielęgniarki 7. Wykonawca zapewnia program rekreacyjno - kulturalny obejmujący: 1. trzy całodniowe wycieczki autokarowe z przewodnikiem i zapewnieniem kosztów wstępu do minimum 3 zwiedzanych obiektów 2. dwa ogniska z pieczeniem kiełbasek 3. organizacja imprezy pirackiej lub zaślubin z morzem 8. Wykonawca zapewnia bezpłatne korzystanie z: 1. sali dyskotekowej i sprzętu - 2 razy w tygodniu 2. sali do zajęć korekcyjnych - co 2 dzień 3. boisk i sprzętu sportowego - minimum 3 razy w tygodniu 9. Wykonawca zapewnia bezpłatny pobyt: 1. jednego opiekuna na 13 uczniów klasy III = 4 opiekunów 2. wszystkich opiekunów dzieci specjalnej troski = 4 opiekunów 3. koszt pobytu rodzica = 1osoba należy skalkulować na poziomie ceny pobytu dziecka 10. Wykonawca pokrywa koszt pobytu (1-2 dni) dla 2 osób kontrolujących obiekt przed podpisaniem umowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.00.00 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych 63.51.00.00 - Usługi biur podróży i podobne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Biuro Turystyczne LUBATUR Sp. J., ul. Podwale 2, 42-500 Będzin, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 69300,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 64218,00
Oferta z najniższą ceną: 64218,00 / Oferta z najwyższą ceną: 76560,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- ZP-2200-47/24 DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO BADAŃ BIOCHEMICZNYCH
- Konserwacja i utrzymanie boisk o nawierzchni trawiastej na terenie obiektów MOSiR Sosnowiec
- Ochrona fizyczna obiektów i mienia Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. w Sosnowcu
- ZP-2200-45/24 DOSTAWA ODCZYNNIKÓW LABORATORYJNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA ORAZ DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO
- Kompleksowa usługa ratownictwa wodnego na terenie obiektów MOSiR w Sosnowcu na rok 2025
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym poprzez przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek rejestrowanych wychodzących z MOPS w Sosnowcu w 2025r
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług rezerwacji, zakupu i dostawy biletów lotniczych, kolejowych na zagraniczne i krajowe przewozy pasażerskie dla delegatów Głównego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa
- Usługa kompleksowego zorganizowania grupowego wyjazdu studyjnego do Portugalii
- Organizacja wycieczki krajoznawczo-turystycznej dla osób uprawnionych do korzystania z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych Urzędu Miejskiego w Orzyszu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.