eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SosnowiecZorganizowanie wyjazdu śródrocznego dla uczniów z kl. III i dzieci specjalnej troski ZSO5 - Szkoły Podstawowej nr 38 w ramach zielonej szkoły.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-01

Sosnowiec: Zorganizowanie wyjazdu śródrocznego dla uczniów z kl. III i dzieci specjalnej troski ZSO5 - Szkoły Podstawowej nr 38 w ramach zielonej szkoły.
Numer ogłoszenia: 32262 - 2011; data zamieszczenia: 01.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 5 , ul. Bohaterów Monte Cassino 46, 41-219 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 0-32 263 19 19, faks 0-32 263 19 19.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gminna jednostka samorządowa - szkoła.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie wyjazdu śródrocznego dla uczniów z kl. III i dzieci specjalnej troski ZSO5 - Szkoły Podstawowej nr 38 w ramach zielonej szkoły..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje zorganizowanie wyjazdu śródrocznego dla dzieci z klas III i dzieci specjalnej troski uczęszczających do ZSO Nr 5 - Szkoły Podstawowej Nr 38 w Sosnowcu w ramach zielonej szkoły. 1. Wymagania dotyczące ośrodka wypoczynkowego: 1. letniskowa miejscowość nadmorska, w kraju, z terenami spacerowymi przystosowanymi dla wózków inwalidzkich, 2. ośrodek położony w odległości do 500 m od brzegu morskiego spełniający wymogi określone w Rozporządzeniu MEN z dnia 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. Nr 12, poz. 67, z późn. zm.) 3. dojście do plaży dostosowane dla wózków - bez schodów 4. budynek mieszkalny całoroczny, c.o. w pokojach i łazienkach, zapewnione ogrzewanie budynku w przypadku niskich temperatur, ciepła i zimna woda bieżąca, z wyłączeniem campingów 5. wejście do pokoi z korytarza wewnętrznego 6. jadalnia na parterze, w budynku, w którym jest zakwaterowana grupa dzieci niepełnosprawnych oraz ich opiekunów ( 10 dzieci + 1 rodzic + 4 opiekunów). 7. teren ośrodka ogrodzony, z podjazdami dla wózków , dozorowany 8. obiekt wyposażony w sale do prowadzenia zajęć dydaktycznych, w salę TV, salę dyskotekową ze sprawnym sprzętem nagłaśniającym, salę do zajęć korekcyjnych, salę (e) świetlicową mieszczącą sprzęt typu: bilard, stoły do tenisa stołowego, piłkarzyki. 9. obiekt wyposażony w boiska i sprzęt do gier zespołowych - piłka nożna, siatkówka, kometka, plac zabaw, miejsce na ognisko. 2. Termin pobytu: 1. jeden z trzech wskazanych terminów z możliwością przesunięcia o 2 dni - 09.05.-22.05.2011; 16.05.-29.05.2011; 30.05.-12.06.2011. 2. ilość dni pobytu - 14 dni (13 noclegów ) 3. warunkiem koniecznym jest wspólny pobyt w tym samym czasie w jednym ośrodku wczasowym obu grup dzieci. 3. Warunki zakwaterowania: dla dzieci klas III 1. pokoje bez łóżek piętrowych 2. pokoje 2 - 4 osobowe lub typu studio z pełnym węzłem sanitarnym w pokoju, - dla 55 dzieci ( 3 grupy) 3. pokoje 2 osobowe : dla 4 opiekunów. 4. zakwaterowanie każdej grupy dzieci i jej opiekuna w całości na jednej kondygnacji. dla dzieci specjalnej troski 1. pokoje bez łóżek piętrowych 2. pokoje 2 - 4 osobowe lub typu studio z pełnym węzłem sanitarnym w pokoju, - dla 9 dzieci w tym 4 dzieci na wózkach 3. pokoje 2 osobowe: dla 1 rodzica z 1 dzieckiem niepełnosprawnym oraz dla 4 opiekunów dzieci niepełnosprawnych, 4. pokoje dla dzieci na wózkach winny posiadać odpowiednią powierzchnię umożliwiającą dojazd wózkiem do łóżka oraz poruszanie się wózkiem po pokoju, 5. łazienki z możliwością wjazdu wózkiem inwalidzkim (szerokość drzwi 90-100cm), 6. zakwaterowanie wszystkich dzieci specjalnej troski i ich opiekunów w całości na jednej kondygnacji, koniecznie na parterze, na piętrze tylko w przypadku gdy budynek wyposażony jest w windę 7. jadalnia na parterze, w budynku, w którym grupa jest zakwaterowana. 4. Warunki żywienia: 1. pierwszym posiłkiem jest gorąca kolacja w dniu przyjazdu, ostatnim posiłkiem jest śniadanie w dniu wyjazdu 2. 3 posiłki + podwieczorek w ciągu dnia, bez bufetu szwedzkiego 3. posiłki urozmaicone odpowiadające normom zarówno pod względem ilości, jak i jakości oraz wartości odżywczych, bogate w witaminy, z dużą ilością warzyw i owoców, przygotowywane zgodnie z zasadami HACCP 4. suchy prowiant i napoje w przypadku organizacji wycieczki całodniowej 5. suchy prowiant i napoje na drogę powrotną, 5. Dojazd i powrót: 1. transport w ciągu dnia autokarami klasy lux (wc, video, klimatyzacja) 2. dodatkowe miejsce w bagażniku lub autokarze dla 4 wózków inwalidzkich składanych 3. dwóch kierowców podczas przejazdu 4. ubezpieczenie grupy w pełnym zakresie 6. Opieka medyczna: 1. całodobowa opieka pielęgniarska stacjonarna na terenie Ośrodka 2. lekarz dochodzący na każde wezwanie, 3. podstawowe lekarstwa przeciwbólowe i przeciwgorączkowe oraz materiały opatrunkowe w ramach kosztów 4. izolatka blisko pokoju pielęgniarki 7. Wykonawca zapewnia program rekreacyjno - kulturalny obejmujący: 1. trzy całodniowe wycieczki autokarowe z przewodnikiem i zapewnieniem kosztów wstępu do minimum 3 zwiedzanych obiektów 2. dwa ogniska z pieczeniem kiełbasek 3. organizacja imprezy pirackiej lub zaślubin z morzem 8. Wykonawca zapewnia bezpłatne korzystanie z: 1. sali dyskotekowej i sprzętu - 2 razy w tygodniu 2. sali do zajęć korekcyjnych - co 2 dzień 3. boisk i sprzętu sportowego - minimum 3 razy w tygodniu 9. Wykonawca zapewnia bezpłatny pobyt: 1. jednego opiekuna na 13 uczniów klasy III = 4 opiekunów 2. wszystkich opiekunów dzieci specjalnej troski = 4 opiekunów 3. koszt pobytu rodzica = 1osoba należy skalkulować na poziomie ceny pobytu dziecka 10. Wykonawca pokrywa koszt pobytu (1-2 dni) dla 2 osób kontrolujących obiekt przed podpisaniem umowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.00.00 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych 63.51.00.00 - Usługi biur podróży i podobne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przypisy wymagają wpisu do rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. aktualny wpis w rejestrze organizatorów turystyki i pośredników turystycznych, zgodnie z ustawą o usługach turystycznych z dnia 29.08.1997 r. (Dz. U. z 2004 r. Nr 223, poz. 2268 z późn. zm.).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. wykaz usług minimum 5 w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert tj. 2008 - 2010, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. spełnia-nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. wypełnionego formularza oferty - zał.1do SIWZ, własnego załącznika z pełnym opisem przedmiotu zamówienia zgodnie z Rozdz. III pkt. 1-10 oraz załączników nr 2 - 5 do SIWZ, 2. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 2 do siwz); 3. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do siwz); 4. wykaz usług minimum 5 w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert tj. 2008 - 2010, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie ( załącznik nr 4 do siwz) 5. oświadczenie o zapewnieniu sprawdzenia obiektu przez Zamawiającego na koszt Wykonawcy przed podpisaniem umowy (załącznik nr 5 do siwz) 6. zaświadczenie wydane przez Wojewódzkiego bądź Powiatowego Inspektora ochrony Środowiska potwierdzające, że miejscowość w której zorganizowana zostanie zielona szkoła jest czysta ekologicznie (dot. roku 2011) - ostateczny termin dostarczenia przy podpisaniu umowy. 7. opis przedmiotu zamówienia zgodnie z Rozdz. III pkt. 1-10 SIWZ, prezentacja fotograficzna, foldery, strona internetowa obiektu. 9. pełnomocnictwo do działania w imieniu wykonawcy, jeżeli do reprezentowania wykonawcy wskazano inną osobę niż upoważnioną z mocy prawa - oryginał lub kopia notarialnie poświadczona za zgodność z oryginałem lub innego dokumentu z którego wynika upoważnienie do reprezentowania wykonawcy. 10. dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku, gdy do przetargu przystępują wykonawcy działający wspólnie - oryginał lub kopia notarialnie poświadczona za zgodność z oryginałem.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.sosnowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 5 41 - 219 Sosnowiec ul. Bohaterów Monte Cassino 46 tel/fax 32/263 19 19 ..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.03.2011 godzina 08:30, miejsce: Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 5 41 - 219 Sosnowiec ul. Bohaterów Monte Cassino 46 sekretariat szkoły, parter s. 15..

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 07.04.2011.

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.