Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-19
Gdynia: Dostawa i montaż kompletnego systemu profesjonalnych tablic wyników sportowych dla potrzeb Hali Sportowo-Widowiskowej w Gdyni
Numer ogłoszenia: 56208 - 2008; data zamieszczenia: 19.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Hala Sportowo-Widowiskowa Zakład Budżetowy, ul. Kazimierza Górskiego 8, 81-302 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 7762041, fax 058 7762043.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdynia.pl/bip
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż kompletnego systemu profesjonalnych tablic wyników sportowych dla potrzeb Hali Sportowo-Widowiskowej w Gdyni.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż kompletnego system profesjonalnych tablic wyników sportowych do Hali Sportowo-Widowiskowej w Gdyni, złożony z nw. elementów: a) tablice wyników główna - szt. 1, b) tablica wyników pomocnicza - szt. 1, c) zegary 24 sek. do koszykówki w kształcie sześcianu z czterema urządzeniami pomiarowymi - szt. 2, d) pulpit sterujący tablicami wyników szt. 2, e) rezerwowy pulpit sterujący z kablem połączeniowym - szt. 1 f) komputer sterujący z oprogramowaniem - szt. 1, g) pełne wyposażenie stolika sędziowskiego - szt. 1
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 31.71.00.00 - Sprzęt elektroniczny Kod CPV wg słownika 2008: 31.71.00.00 - Sprzęt elektroniczny Oryginalny kod CPV: 31.71.12.00 - Elektroniczne tablice punktacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 31.71.12.00 - Elektroniczne tablice punktacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.07.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi spełniać łącznie wszystkie poniższe warunki: 1) warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy, w tym Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy, 2) prowadzić działalność gospodarczą objętą wpisem do właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, 3) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonywali co najmniej 2 dostawy wraz z montażem tablic o charakterze i złożoności zbliżonym do przedmiotu zamówienia, do hal sportowo-widowiskowych o liczbie miejsc dla kibiców nie mniejszej niż 2000 osób. 4) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia na jedno zdarzenie na kwotę nie mniejszą niż 200.000 zł (dwieście tysięcy złotych). Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków określonych w ust. 1 dokonana zostanie na podstawie wyżej wymienionych dokumentów zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w przetargu Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: 1) oświadczenia o spełnieniu przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy, w tym że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostaw wraz z montażem tablic o charakterze i złożoności zbliżonym do przedmiotu zamówienia, do hal sportowo-widowiskowych o liczbie miejsc dla kibiców nie mniejszej niż 2000 osób, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty wykonania i odbiorców, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 4) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia na jedno zdarzenie na kwotę nie mniejszą niż wartość 200.000 zł (dwieście tysięcy złotych). 5) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8) Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski dokonanym przez tłumacza przysięgłego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres udzielonej gwarancji - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdynia.pl/bip w dziale Samorząd - Jednostki i firmy związane z samorządem - Inne zakłady
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Hala Sportowo-Widowiskowa, Gdynia (81-302), ul. Kazimierza Górskiego 8.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.03.2008 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, Gdynia (81-302), ul. Kazimierza Górskiego 8..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Konserwacja i serwis stacji uzdatniania wody oraz dokonywanie napraw i usuwanie awarii na terenie kompleksu wojskowego administrowanego przez Komendę Portu Wojennego Gdynia.
- Dostawa na potrzeby projektu Koliber - maty absorpcyjne
- Zakup gadżetów reklamowych do sklepiku na statku Dar Młodzieży - powtórne
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW CHEMICZNYCH DLA WOJSKOWEGO OŚRODKA MEDYCYNY PREWENCYJNEJ W GDYNI Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
- "Sztuczne zasilanie brzegu morskiego w rejonie Półwyspu Helskiego kmH 0,0-23,5"
- Prowadzenie sesji psychoterapii indywidualnej z uwzględnieniem pracy z traumą dla 10 osób (3 części).
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż wyposażenia w ramach zadania Budowa Gminnego Klubu Dziecięcego Nasze Gzuby w Szczytnikach Duchownych - część V sprzęt elektroniczny_postępowanie _2
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do ośrodków szkolnych w ramach projektu pt. "Edukacja jutra w Gminie Tuchomie".
- "Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i drukującego oraz monitorów interaktywnych zaplanowanych na potrzeby 3 szkół podstawowych w gminie Studzienice"
- "Dostawa pomocy dydaktycznych i programów multimedialnych na potrzeby zajęć realizowanych w szkołach podstawowych w ramach projektu pn. Edukacja włączająca w Gminie Studzienice"
więcej: Sprzęt elektroniczny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.