Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-03-31
Ogłoszenie nr 56364 - 2017 z dnia 2017-03-31 r.
Katowice: Usługa opracowania merytorycznego, graficznego, składu, wydruku, wysyłki i dostawy: czterech numerów biuletynu informacyjnego dotyczącego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 wraz
z promocją i przygotowaniem e-publikacji.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Śląskie, krajowy numer identyfikacyjny
27628463800000, ul.
ul. Ligonia
46,
40-037
Katowice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 207 85 70, e-mail
zamowienia@slaskie.pl, faks
32 20786 18.
Adres strony internetowej (URL): www.slaskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
http://bip.slaskie.pl/index.php?grupa=2&id_menu=90
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
http://bip.slaskie.pl/index.php?grupa=2&id_menu=90
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Oferta powinna być przygotowana w formie pisemnej w języku polskim. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert w formie elektronicznej lub faksem.
Adres:
Oferty należy składać w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego, ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice (Kancelaria Ogólna pok. 167)
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa opracowania merytorycznego, graficznego, składu, wydruku, wysyłki i dostawy: czterech numerów biuletynu informacyjnego dotyczącego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 wraz
z promocją i przygotowaniem e-publikacji.
Numer referencyjny: ZN-ZP.272.1.17.2017.AS
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa opracowania merytorycznego, graficznego, składu, wydruku, wysyłki i dostawy: czterech numerów biuletynu informacyjnego dotyczącego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 wraz z promocją i przygotowaniem e-publikacji. 2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (w skrócie: SOPZ) stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ/Załącznik nr 1 do wzoru umowy. 3. Dodatkowe warunki realizacji zamówienia określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.
II.5) Główny kod CPV: 79.82.25.00 - Usługi projektów graficznych
Dodatkowe kody CPV:79552000-8, 79822000-2, 79823000-9, 92312210-6
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 194374.00
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 15/12/2017
II.9) Informacje dodatkowe: Zamówienie zostanie zrealizowane w terminie do dnia 15 grudnia 2017 r., z uwzględnieniem poniższych terminów realizacji poszczególnych części przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem "realizacja części przedmiotu zamówienia" rozumie się: 1) Dostawę Biuletynu w wersji papierowej, wysyłkę Biuletynów oraz dostawę Biuletynu w wersji elektronicznej (e-publikacji), zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 3 do SIWZ/Załącznik nr 1 do wzoru umowy): a) nr 1 Biuletynu Informacyjnego - w terminie do 60 dni od dnia zawarcia umowy; b) nr 2 Biuletynu Informacyjnego - w terminie nie dłuższym niż 55 dni od dnia zrealizowania poprzedniego biuletynu; c) nr 3 Biuletynu Informacyjnego - w terminie nie dłuższym niż 55 dni od dnia zrealizowania poprzedniego biuletynu; d) nr 4 Biuletynu Informacyjnego - w terminie nie dłuższym niż 55 dni od dnia zrealizowania poprzedniego biuletynu, jednak nie później niż do dnia 15 grudnia 2017 r., 2) Kampanię internetową (promocja Biuletynów w wersji elektronicznej) trwającą w trzech cyklach zgodnie z wydanymi publikacjami do uzgodnienia z Zamawiającym z wyjątkiem nr 4 Biuletynu Informacyjnego, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia: a) nr 1 - 14-dniowa (kampania rozpoczynająca się najpóźniej do trzech dni od dnia dostawy nr 1 Biuletynu Informacyjnego do siedziby Zamawiającego); b) nr 2 - 14-dniowa (kampania rozpoczynająca się najpóźniej do trzech dni od dnia dostawy nr 2 Biuletynu Informacyjnego do siedziby Zamawiającego); c) nr 3 - 14-dniowa (kampania rozpoczynająca się najpóźniej do trzech dni od dnia dostawy nr 3 Biuletynu Informacyjnego do siedziby Zamawiającego. 3) Dostarczenie raportu obejmującego dane na temat skuteczności i efektywności wykorzystanych mediów w formie elektronicznej nie później niż do 15 grudnia 2017 roku. 2. Terminy wykonania poszczególnych części przedmiotu zamówienia, o których mowa w pkt 1 mogą ulec zmianie max. do dziesięciu dni roboczych, po pisemnym uzgodnieniu pomiędzy stronami. Ostateczny termin zakończenia zamówienia nie może jednak przekroczyć 15 grudnia 2017 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
a) Zamawiający uzna spełnienie ww. warunku jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - wykonuje należycie, co najmniej: 1) dwie usługi o wartości min. 60 000,00 zł brutto każda, obejmujące stworzenie publikacji. Przez stworzenie publikacji Zamawiający rozumie opracowanie graficzne i merytoryczne publikacji. oraz 2) jedną usługę obejmującą stworzenie publikacji o tematyce unijnej, rozumianej jako poruszającej zagadnienia programów europejskich i/lub różnorodnych projektów finansowanych z tych programów. Przez stworzenie publikacji Zamawiający rozumie opracowanie graficzne i merytoryczne publikacji.
Zamawiający dopuszcza wykazanie tej samej usługi w pkt 1) oraz 2), jeżeli spełnia łącznie oba warunki.
b) Zamawiający uzna spełnienie ww. warunku jeżeli Wykonawca wykaże, że w wykonywaniu przedmiotu zamówienia uczestniczyć będą przynajmniej:
1) kierownik projektu, posiadający minimum 3-letnie doświadczenie w opracowywaniu merytorycznym i wydawaniu publikacji na tematy związane: z programami europejskimi lub zróżnicowanymi projektami finansowanymi z tych programów.
oraz
2) minimum dwie osoby (członkowie zespołu) posiadające doświadczenie w zakresie tworzenia tekstów o tematyce dotyczącej Funduszy Europejskich (programów unijnych, merytorycznego podejścia do zróżnicowanych projektów unijnych itp.), tj. każda z nich stworzyła w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert min. 3 teksty o w/w tematyce, które zostały wydane/opublikowane w publikacjach posiadających numer ISBN lub ISSN.
Zamawiający dopuszcza sytuację, że jedna osoba może łączyć więcej niż jedną z ww. funkcji w zespole (tj. pkt 1) i pkt 2)).
Nie wykazanie spełnienia warunków udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12) ustawy Pzp. Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie postępowania.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
1. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, lub w przypadkach o których mowa w art. 24aa ust. 2 lub art. 26 ust. 2f ustawy Pzp, zostanie wezwany do złożenia aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w pkt III.2.2): odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapis pkt 2 w zakresie terminów wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio. 4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, lub w przypadkach
o których mowa w art. 24aa ust. 2 lub art. 26 ust. 2f ustawy Pzp, zostanie wezwany do złożenia aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w pkt III.1.3): a) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - dot. warunku, o którym mowa w pkt III.1.3)a); b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich, doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - dot. warunku, o którym mowa w pkt III.1.3)b).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca, może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13)-22) i ust. 5 pkt 1) ustawy Pzp. 2. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w pkt 1, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt III.4)1. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu: a) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi Wykonawcami którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Załącznik do pisma z informacjami z otwarcia ofert), b) dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena brutto | 50 |
zawartość merytoryczna tekstu | 30 |
jakość i atrakcyjność graficznego dostosowania artykułu do e-publikacji | 20 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności, o których mowa w art. 144 ust. 1pkt 2) do 6) ustawy Pzp.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 10/04/2017, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
I. Do oferty Wykonawca musi dołączyć: 1. Próbkę tekstu - w celu umożliwienia Zamawiającemu dokonania oceny przedmiotu zamówienia w kryterium "zawartość merytoryczna tekstu". Próbka tekstu o objętości min. 2500 znaków ze spacjami, zawierającą artykuł nt. "Rozwój usług społecznych przy wsparciu środków z EFRR i EFS w ramach RPO WSL 2014-2020". Próbka w wersji papierowej w formacie A4, ilość stron 4. Próbka tekstu powinna prezentować proponowany podział na kolumny, układ tytułów, leadów, śródtytułów, ewentualne odróżnienia kolorystyczne działów tematycznych, rozmieszczenie elementów graficznych tj. np. zdjęć, tabel, wykresów, infografik (wykonanych w kolorze). Artykuł powinien posiadać oryginalny tytuł, a do artykułu należy dołączyć wykaz wykorzystanych materiałów źródłowych. Uwaga: W przypadku, gdy: a) wraz z ofertą Wykonawcy nie zostanie dostarczona próbka, b) zostanie dołączona do oferty więcej niż 1 próbka, c) oferta Wykonawcy za kryterium "zawartość merytoryczna tekstu" otrzyma łącznie 0 pkt, d) załączona do oferty próbka będzie odbiegała w sposób rażący od wymogów Zamawiającego w taki sposób, że nie będzie możliwa jej ocena w oparciu o przejęte kryteria, oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp. 2. Próbkę graficzną e -publikacji - w celu umożliwienia Zamawiającemu dokonania oceny przedmiotu zamówienia w kryterium "jakość i atrakcyjność graficznego dostosowania artykułu do e-publikacji". Próbka graficzna e-publikacji na podstawie artykułu zawartego w próbce tekstu. Próbka w formacie A4, o objętości 2 stron. Tekst artykułu powinien być dostosowany do wersji internetowej oraz dodatkowo wzbogacony innymi elementami graficznymi. Próbka powinna prezentować layout strony internetowej artykułu wraz z umieszczoną grafiką, tytułem, podziałem tekstu. Uwaga: W przypadku, gdy: a) wraz z ofertą Wykonawcy nie zostanie dostarczona próbka, b) zostanie dołączona do oferty więcej niż 1 próbka, c) oferta Wykonawcy za kryterium "jakość i atrakcyjność graficznego dostosowania artykułu do e-publikacji" otrzyma łącznie 0 pkt, d) załączona do oferty próbka będzie odbiegała w sposób rażący od wymogów Zamawiającego w taki sposób, że nie będzie możliwa jej ocena w oparciu o przejęte kryteria, oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp. Zapisy wspólne dotyczące próbki tekstu oraz próbki graficznej e-publikacji: Próbka tekstu i próbka graficzna e- publikacji powinna być sporządzona tak, aby Zamawiający na jej podstawie był w stanie dokonać oceny oferty w oparciu o kryterium "zawartość merytoryczna tekstu" oraz "jakość i atrakcyjność graficznego dostosowania artykułu do e-publikacji". Grafika w próbce tekstu i próbce graficznej e-publikacji powinna się opierać na dotychczas wydawanym biuletynie "Razem zmieniamy Śląskie" nr 1,2,3,4 z roku 2016 oraz na podstawie Linii graficznej RPO WSL 2014-2020 (załącznik nr 1 do SOPZ), obejmującą m.in. logo "razem zmieniamy śląskie", typografię, piktogramy oraz wytyczne identyfikacji wizualnej wraz z przykładowymi elementami identyfikacji wizualnej. Biuletyn "Razem zmieniamy Śląskie" nr 1,2,3,4 z roku 2016 dostępne są w formie elektronicznej na stronie internetowej http://rpo.slaskie.pl/czytaj/biuletyny oraz dodatkowo, Zamawiający udostępnia je w formie elektronicznej na stronie internetowej http://bip.slaskie.pl w zakładce "Zamówienia publiczne" - "Ogłoszenia o zamówieniach i konkursach" w przetargu nieograniczonym na: "Usługa opracowania merytorycznego, graficznego, składu, wydruku, wysyłki i dostawy: czterech numerów biuletynu informacyjnego dotyczącego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 wraz z promocją i przygotowaniem e-publikacji". II. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w pkt III.1) i III.2) jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 z późn. zm.). W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt III.4) i III.5) w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów. III. Jeżeli uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, do oferty powinno być dołączone stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. Zamawiający nie dopuszcza składania pełnomocnictw w formie elektronicznej lub faksem.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Przygotowanie procedur oraz dokumentacji w zakresie spełniania wymagań standardów jakości dla biobanków polskich v.2.00 oraz normy ISO 9001:2015 dla Biobanku Silesia LabMed
- "Zielone dzielnice, ścieżki rekreacyjno-edukacyjne, nasadzenia drzew i krzewów wzdłuż tras spacerowych przy ul. Konnej w Katowicach"
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych związanych z wykonaniem instalacji klimatyzacyjnej w garderobach w osi "A" budynku HWS SPODEK
- Remont elewacji frontowej budynku Teatru Śląskiego im. Stanisława Wyspiańskiego w Katowicach.
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Imielin 325/1, 325/2, 346, Górki 418, 420/1, 420/2, Murcki 712/1, 713/1, Janów 101/1
- Zakup wraz z montażem silników z gwarancją 24 miesięczną do samochodów służbowych ze stanu śląskiej Policji
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Kompleksowe opracowanie merytoryczne i graficzne trzech publikacji oraz ich wydruk wraz z dostawą do Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej."
- OPRACOWANIE PROJEKTÓW GRAFICZNYCH I PRZYGOTOWANIE PLIKÓW DO DRUKU (PRODUKCJI), ZAMIESZCZENIA NA STRONACH WWW I INNYCH NOŚNIKACH DLA INSTYTUTU ELEKTROENERGETYKI WYDZIAŁU ELEKTRYCZNEGO
- Usługa przygotowania i organizacji XVII edycji konkursu "Innowator Mazowsza"
- Wykonanie i dostawa puzzli informacyjno-promocyjnych oraz obrazów "malowanie po numerach" promujących fundusze europejskie
- "Promocja projektu" w związku z realizacją projektu "Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce"
- "Zaprojektowanie, wykonanie strony internetowej dla Muzeum Narodowego w Kielcach wraz z podległymi oddziałami muzeum"
więcej: Usługi projektów graficznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.