Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-19
Kraków: Dostawa urządzeń i oprogramowania do systemu cyfrowej telewizji dozorowej w Oddziale Okręgowym NBP w Krakowie
Numer ogłoszenia: 56391 - 2008; data zamieszczenia: 19.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Krakowie, ul. Basztowa 20, 30-960 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4223291.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nbp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń i oprogramowania do systemu cyfrowej telewizji dozorowej w Oddziale Okręgowym NBP w Krakowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz urządzeń i oprogramowania będących przedmiotem dostawy: 1. kamera szybkoobrotowa zewnętrzna /1 szt./ 2. kamera dualna dzień/noc wraz z obiektywem i wysięgnikiem- 230VAC /1 szt./ 3. kamera dualna dzień/noc wraz z obiektywem i wysięgnikiem - 12VDC/24VAC /11 szt./ 4. klucz sprzętowy i oprogramowanie do krosownicy LTC 8600 /1 szt./ 5. interfejs Bilinx /1 szt./ 6. dzielnik obrazu kolorowy/ 4 szt./ 7. cyfrowa, dyskowa macierz wizyjna /1 szt./ 8. monitor LCD 20 /6 szt./ 9. przełącznik KVM-8 portowy /1 szt./ 10. przełącznik KVM-16 portowy /1 szt./ 11. kamera płytkowa kolorowa /1 szt./ 12. oświetlacz podczerwieni /5 szt./ 13. Divar 1 upgrade license /1 szt./ W związku z tym, że wszystkie ww. urządzenia oraz oprogramowanie będą stosowane w systemie CCTV, pracującym w Oddziale Okręgowym NBP w Krakowie (system oparty jest na urządzeniach firmy BOSCH i jest stosowany protokół BILINX) ważnym warunkiem przy realizacji dostawy jest zapewnienie kompatybilności ww. urządzeń i oprogramowania z obecnie pracującymi w siedzibie Zamawiającego. Zgodnie z tym warunkiem urządzenia z pozycji 1 - 8 oraz pozycja 13 powinny: - spełniać parametry zgodnie z opisem szczegółowym dla danego urządzenia, - być co najmniej równoważnymi technicznie w stosunku do ww. parametrów, - być kompatybilne z produktami firmy BOSCH. Dla urządzeń z pozycji od 9 do 12 nie ma wymagań dodatkowych oprócz określonych w opisie szczegółowym urządzeń i oprogramowania w zawartym w SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.30.00.00 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca Kod CPV wg słownika 2008: 32.30.00.00 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca Oryginalny kod CPV: 30.24.00.00 - Oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 19.06.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podst. art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawców będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych oświadczeń i dokumentów, jakich zażądał zamawiający i zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia. 2. Brak oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub złożenie dokumentów zawierających błędy, spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Złożenie przez Wykonawcę nieprawdziwych informacji, mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca winien złożyć wraz z ofertą: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podst. art. 22 ustawy, stanowiące załącznik nr 5 do SIWZ. Dokument wymieniony w pkt 1 może być przedstawiony w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację osoby poświadczającego, poprzez użycie sformułowania /za zgodność z oryginałem/ oraz złożenie własnoręcznego podpisu z imienną pieczątką osoby dokonującej poświadczenia. Oświadczenie wymienione w pkt 2 musi być złożone w formie oryginału. Wymagane dokumenty i oświadczenia należy składać wraz ofertą, podpisane przez osoby/ę uprawnione/ą do składania oświadczeń w imieniu zamawiającego. W przypadku podpisania oświadczeń i dokumentów (oraz składania poświadczeń za zgodność z oryginałem kopii dokumentów) przez osobę nie wskazaną w dokumencie jako uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, należy do wniosku dołączyć stosowne pełnomocnictwo, którego treść winna być zgodna ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 SIWZ. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w oryginale lub w formie kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem .
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nbp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 30-960 Kraków, ul.Basztowa 20.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2008 godzina 10:00, miejsce: siedziba Oddziału Okręgowego NBP w Krakowie.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wykonanie dokumentacji geodezyjno - prawnej w sprawach prowadzonych w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Krakowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizacja budowy oświetlenia przejścia dla pieszych przy ul. Brodowicza w Krakowie w rejonie skrzyżowania z ul. Olszańską i Kielecką.
- Remont elewacji budynku oddziału Samorządowego Przedszkola nr 78 w Krakowie przy ul. Jodłowej 23
- Pełnienie zastępczego nadzoru autorskiego nad zadaniem inwestycyjnym pn. "Budowa budynku Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Wieliczce przy ul. Dembowskiego"
- dostawa materiałów ściernych i polerskich dla WIMiC -DE-dzp.272-159/25
- roboty budowlane
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy uzupełniające wyposażenia do pracowni dydaktycznych i bazy noclegowej Branżowego Centrum Umiejętności w Dziedzinie Hotelarstwa w Biedrzychowicach
- "Modernizacja i wyposażenie pomieszczeń w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 1 w Dynowie" - zakup sprzętu, wyposażenia i pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć dydaktycznych.
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Zakroczym realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa i przedłużenie licencji oprogramowania Microsoft 365 Business Standard z MS Teams, Office 365 E3 EEA, Microsoft Teams EEA, Exchange Online, Power BI Pro, Project oraz Visio dla KG PSP
- "Utworzenie i funkcjonowanie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie przemysłu motoryzacyjnego w Opolu" w zakresie wyposażenia pracowni elektromobilności BCU w pomoce dydaktyczne
- Dostawa i wdrożenie infrastruktury sprzętowej w ramach rozbudowy sieci informatycznej Gminy Tuchomie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.