Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-03-31
Ogłoszenie nr 56445 - 2017 z dnia 2017-03-31 r.
Lublin: Przeprowadzenie kursów zawodowych dla 45 uczestników projektu "Aktywizacja, Integracja w OHP" realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Działanie 11.1. Aktywne włączenie - I tura projektu, 5 części.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Działanie 11.1. Aktywne włączenie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Ochotnicze Hufce Pracy Lubelska Wojewódzka Komenda, krajowy numer identyfikacyjny
700346700000, ul.
ul. Lubomelska
42372,
20704
Lublin, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
081 5245108/09 w.13, e-mail
m.gering@ohp.pl, faks
081 5245108/09.
Adres strony internetowej (URL): www.lubelska.ohp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
www.ohplublin.bip.e-zeto.eu
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
nie
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kursów zawodowych dla 45 uczestników projektu "Aktywizacja, Integracja w OHP" realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Działanie 11.1. Aktywne włączenie - I tura projektu, 5 części.
Numer referencyjny: LWK.ZPEiWM.271.2.AI.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zamówienie na usługi społeczne zgodnie z art 138 o ustawy PZP Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: przeprowadzenie kursów zawodowych dla 45 uczestników projektu "Aktywizacja, Integracja w OHP" realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Działanie 11.1. Aktywne włączenie - I tura projektu, 5 części: Część (1a) kurs w zawodzie "Kelner z obsługą kasy fiskalnej i podstawami baristy" w następujących miejscowościach : 1) Radzyń Podlaski łącznie 8 osób . Część (1b) kurs w zawodzie "Podstawy cukiernictwa" w następujących miejscowościach 1) Zamość, 2) Włodawa łącznie 5 osób . Część (1c) kurs w zawodzie "Wizaż ze stylizacją paznokci" w następujących miejscowościach : 1) Zamość, 2) Radzyń Podlaski, 3) Włodawa łącznie 13 osób. Część (1d) kurs w zawodzie "Podstawowa obsługa testerów sterowników samochodowych" w następujących miejscowościach: 1) Radzyń Podlaski, 2) Włodawa. łącznie 6 osób. Część (1e) kurs w zawodzie "Monter instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody" w następujących miejscowościach : 1) Zamość, 2) Radzyń Podlaski, 3) Włodawa. łącznie 13 osób.
II.5) Główny kod CPV: 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 30/04/2017
II.9) Informacje dodatkowe: Zamówienie na usługi społeczne zgodnie z 138 o ustawy PZP.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
W celu potwierdzenia spełniania warunku Wykonawca musi posiadać wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez właściwy miejscowo Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej zgodnie z art. 20 Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2013r. poz. 674, z późn. zm.).
Dla części a:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
wykonawca złoży oświadczenie, że znajduje się w sytuacji finansowej i ekonomicznej pozwalającej na realizację przedmiotu zamówienia.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
część a: wykonawca powinien dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wymaga się, aby Wykonawca dysponował co najmniej 1 wykładowcą, który posiada kwalifikacje zawodowe w zawodzie kelner i barista, doświadczenie i przeprowadził co najmniej dwa szkolenia dla minimum 4 osób każde, w których prowadził zajęcia z zakresu kursów: kelner lub/i barista.
część b: wykonawca powinien dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wymaga się, aby Wykonawca dysponował co najmniej 1 wykładowcą, który posiada kwalifikacje zawodowe w zawodzie cukiernik, doświadczenie i przeprowadził co najmniej dwa szkolenia dla minimum 2 osób każde, w których prowadził zajęcia z zakresu kursu podstaw cukiernictwa.
część c: wykonawca powinien dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wymaga się, aby Wykonawca dysponował co najmniej 2 wykładowcami, którzy posiadają kwalifikacje zawodowe w zawodzie kosmetyczka i wizażysta, doświadczenie i przeprowadzili co najmniej dwa szkolenia dla minimum 2 osób każde, w których prowadzili zajęcia z zakresu kursu wizażu i stylizacji paznokci.
część d: wykonawca powinien dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wymaga się, aby Wykonawca dysponował co najmniej 2 wykładowcami, którzy posiadają kwalifikacje zawodowe w zawodzie diagnosta samochodowy, doświadczenie i przeprowadzili co najmniej dwa szkolenia dla minimum 2 osób każde, w których prowadzili zajęcia z zakresu kursu diagnostyki pojazdów lub podstaw obsługi testerów sterowników samochodowych.
część e: wykonawca powinien dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wymaga się, aby Wykonawca dysponował co najmniej 2 wykładowcami, którzy posiadają kwalifikacje zawodowe w zawodzie hydraulik lub monter instalacji c.o i c.w.u, doświadczenie i przeprowadzili co najmniej dwa szkolenia dla co najmniej 2 osób każde, w których prowadzili zajęcia z zakresu kursu hydraulika/montera instalacji hydraulicznych lub sanitarnych.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności z działalności gospodarczej.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez właściwy miejscowo Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej zgodnie z art. 20 Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2013r. poz. 674, z późn. zm.).
Oświadczenie wykonawcy, iż znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizację przedmiotu zamówienia.
Oświadczenie wykonawcy, iż dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym i zawodowym pozwalającym na realizację przedmiotu zamówienia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Termin rozpoczęcia realizacji zamówienia | 20 |
Posiadanie akredytacji Kuratora Oświaty | 20 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Strony przewidują możliwość wprowadzenia następujących zmian w umowie: 1) zmiana kwoty netto, stawki i kwoty podatku vat oraz kwoty brutto 2) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, tylko w przypadku działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie; 3) zmiany harmonogramu zajęć, w sytuacji gdy wykonanie przedmiotu zamówienia na zasadzie w nim określonych jest niemożliwe z przyczyn o obiektywnym charakterze, 4) zmiana osoby prowadzącej zajęcia
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 07/04/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: a
Nazwa: ) kurs w zawodzie "Kelner z obsługą kasy fiskalnej i podstawami baristy"
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu zawodowego "Kelner
z obsługą kasy fiskalnej i podstawami baristy" wraz z badaniami lekarskimi
i wymaganymi egzaminami dla uczestników projektu "Aktywizacja, Integracja w OHP". Projekt realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Działanie 11.1. Aktywne włączenie.
Wykonawca zorganizuje i opłaci wszystkie wymagane badania lekarskie (w tym książeczka zdrowia do celów sanitarno - epidemiologicznych. Warunki badań określa rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 2 lutego 2006 r. w sprawie badań do celów sanitarno-epidemiologicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 25 poz. 191)), przeprowadzi kurs zawodowy, ustali termin i zorganizuje egzamin wewnętrzny, kończący się uzyskaniem wymaganego certyfikatu MEN o ukończeniu kursu, określonego w pkt. XX Załącznika 1a dla 8 uczestników projektu w okresie od dnia podpisania umowy do 30.04.2017r.
Kursy odbywać się będą w następujących miejscowościach województwa lubelskiego:
- Radzyń Podlaski - 8 osób
Łącznie: 8 uczestników projektu.
Godziny kursu: 120 godzin/uczestnika
Zajęcia teoretyczne 30 godzin (każda godzina lekcyjna 45 minut), w tym 10 godzin dla modułu baristy.
Zajęcia praktyczne 90 godzin (każda godzina 45 minut), w tym 20 godzin dla modułu baristy.
Szkolenie zawodowe będzie się odbywać od poniedziałku do soboty włącznie.
Szkolenie może trwać maksymalnie 8 godzin dziennie w cyklu ciągłym w przedziale godzinowym, ze względu na specyfikę kursu, od 10.00 do 18.00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80530000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Termin rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia | 20 |
Posiadanie akredytacji Kuratora Oświaty | 20 |
Część nr: b
Nazwa: kurs w zawodzie "Podstawy cukiernictwa"
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu zawodowego "Podstawy cukiernictwa" wraz z badaniami lekarskimi i wymaganymi egzaminami dla uczestników projektu "Aktywizacja, Integracja w OHP". Projekt realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Działanie 11.1. Aktywne włączenie.
Wykonawca zorganizuje i opłaci wszystkie wymagane badania lekarskie (w tym książeczka zdrowia do celów sanitarno - epidemiologicznych. Warunki badań określa rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 2 lutego 2006 r. w sprawie badań do celów sanitarno-epidemiologicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 25 poz. 191), przeprowadzi kurs zawodowy, ustali termin i zorganizuje egzamin wewnętrzny, kończący się uzyskaniem wymaganego certyfikatu MEN o ukończeniu kursu, określonego w pkt. XXI Załącznika 1b dla 5 uczestników projektu w okresie od dnia podpisania umowy do 30.04.2017r.
Kursy odbywać się będą w następujących miejscowościach województwa lubelskiego:
- Zamość - 4 osoby (3 pełnoletnie, 1 niepełnoletnia)
- Włodawa - 1 osoba (1 niepełnoletnia)
Łącznie 5 osób.
Godziny kursu:
Zajęcia teoretyczne 40 godzin (każda godzina lekcyjna 45 minut).
Zajęcia praktyczne 80 godzin (każda godzina 45 minut).
Szkolenie zawodowe będzie się odbywać od poniedziałku do soboty włącznie.
Szkolenie może trwać maksymalnie 8 godzin dziennie w cyklu ciągłym w przedziale godzinowym, ze względu na specyfikę kursu, w godzinach 10.00 -18.00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80530000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Termin rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia | 20 |
Posiadanie akredytacji Kuratora Oświaty | 20 |
Część nr: c
Nazwa: kurs w zawodzie "Wizaż ze stylizacją paznokci"
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu zawodowego "Wizaż ze stylizacją paznokci" wraz z badaniami lekarskimi i wymaganym egzaminem wewnętrznym dla uczestników projektu "Aktywizacja, Integracja w OHP". Projekt realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Działanie 11.1. Aktywne włączenie.
Wykonawca zorganizuje i opłaci wszystkie wymagane badania lekarskie (w tym książeczka zdrowia do celów sanitarno - epidemiologicznych. Warunki badań określa rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 2 lutego 2006 r. w sprawie badań do celów sanitarno-epidemiologicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 25 poz. 191)), przeprowadzi kurs zawodowy, ustali termin i zorganizuje egzamin wewnętrzny, kończący się uzyskaniem wymaganego certyfikatu MEN o ukończeniu kursu, określonego w pkt. XXI Załącznika 1d dla 13 uczestników projektu w okresie od dnia podpisania umowy do 30.04.2017r.
Kursy odbywać się będą w następujących miejscowościach województwa lubelskiego:
- Zamość - 10 osób (1 pełnoletnia, 9 niepełnoletnich)
- Radzyń Podlaski - 2 osoby ( 1 pełnoletnia,1 niepełnoletnia)
- Włodawa - 1 osoba ( 1 niepełnoletni)
Łącznie: 13 osób.
Godziny kursu:
Zajęcia teoretyczne 40 godzin (każda godzina lekcyjna 45 minut).
Zajęcia praktyczne 80 godzin (każda godzina 45 minut).
Szkolenie zawodowe będzie się odbywać od poniedziałku do soboty włącznie.
Szkolenie może trwać maksymalnie 8 godzin dziennie w cyklu ciągłym w przedziale godzinowym 7.45 - 15.45.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80530000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Termin rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia | 20 |
Posiadanie akredytacji Kuratora Oświaty | 20 |
Część nr: d
Nazwa: kurs w zawodzie "Podstawowa obsługa testerów sterowników samochodowych"
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu zawodowego "Podstawowa obsługa testerów sterowników samochodowych" wraz z badaniami lekarskimi i wymaganymi egzaminami dla uczestników projektu "Aktywizacja, Integracja w OHP". Projekt realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Działanie 11.1. Aktywne włączenie.
Wykonawca zorganizuje i opłaci wszystkie wymagane badania lekarskie, przeprowadzi kurs zawodowy, ustali termin i zorganizuje egzamin wewnętrzny, kończący się uzyskaniem wymaganego certyfikatu MEN o ukończeniu kursu, określonego w pkt. XXI Załącznika 1g dla 6 uczestników projektu w okresie od dnia podpisania umowy do 30.04.2017r.
Kursy odbywać się będą w następujących miejscowościach województwa lubelskiego:
- Radzyń Podlaski - 5 osób (5 pełnoletnich)
- Włodawa - 1 osoba (1niepełnoletnia)
Łącznie: 6 osób.
Godziny kursu:
Zajęcia teoretyczne 40 godzin (każda godzina lekcyjna 45 minut).
Zajęcia praktyczne 80 godzin (każda godzina 45 minut).
Szkolenie zawodowe będzie się odbywać od poniedziałku do soboty włącznie.
Szkolenie może trwać maksymalnie 8 godzin dziennie w cyklu ciągłym w przedziale godzinowym 7.45 - 15.45.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80530000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Termin rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia | 20 |
Posiadanie akredytacji Kuratora Oświaty | 20 |
Część nr: e
Nazwa: kurs w zawodzie "Monter instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody"
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu zawodowego "Monter instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody" wraz z badaniami lekarskimi i wymaganymi egzaminami dla uczestników projektu "Aktywizacja, Integracja w OHP" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 - 2020, Działanie 11.1. Aktywne włączenie.
Wykonawca zorganizuje i opłaci wszystkie wymagane badania lekarskie, przeprowadzi kurs zawodowy, ustali termin i zorganizuje egzamin wewnętrzny, ustali termin, kończący się uzyskaniem wymaganego certyfikatu MEN o ukończeniu kursu, określonego w pkt. XXI Załącznika 1i dla 13 uczestników projektu w okresie od dnia podpisania umowy do 30.04.2017r.
Kursy odbywać się będą w następujących miejscowościach województwa lubelskiego:
- Zamość - 6 osób (1 pełnoletnia, 5 niepełnoletnich),
- Radzyń Podlaski - 5 osób ( 2 pełnoletnie, 3 niepełnoletnie)
- Włodawa - 2 osoby (2 niepełnoletnie)
Łącznie: 13 osób.
Godziny kursu:
Zajęcia teoretyczne 40 godzin (każda godzina lekcyjna 45 minut).
Zajęcia praktyczne 80 godzin (każda godzina 45 minut).
Szkolenie zawodowe będzie się odbywać od poniedziałku do piątku włącznie.
Szkolenie może trwać maksymalnie 8 godzin dziennie w cyklu ciągłym w przedziale godzinowym 7.45 - 15.45.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80530000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Termin rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia | 20 |
Posiadanie akredytacji Kuratora Oświaty | 20 |
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- dostawa leków ogólnych i wyrobów medycznych - 103 pozycje (ponowienie)
- RDW w Zamościu: Budowa magazynu soli na terenie Obwodu Drogowego w Józefowie.
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu ulic: Roweckiego, Okulickiego i Pajdowskiego w Lublinie oraz pełnienie nadzoru autorskiego
- Dostawa pieczywa, drobiu i artykułów spożywczych
- Sukcesywne dostawy odczynników diagnostycznych - 1 zadanie
- Zakup i dostawa samochodu osobowego na potrzeby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B w ramach projektu "Kształcenie dla zawodowej przyszłości"
- OPIEKUNKA DZIECIĘCA
- Przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla cudzoziemców w 2025 roku w ramach projektu pt. "Twój los w Twoich rękach - wsparcie społeczne i zawodowe cudzoziemców"
- Wsparcie w procesie usamodzielnienia wychowanków pieczy zastępczej - działania wzmacniające kompetencje społeczne - vouchery
- Świadczenie usług szkoleniowych na potrzeby projektu pt. Poprawa jakości szkolnictwa zawodowego w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku
- OPERATOR WÓZKÓW JEZDNIOWYCH Z EGZAMINEM UDT
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.