Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-31
Lędziny: DOSTOSOWANIE ODDZIAŁU REHABILITACJI NARZĄDU RUCHU MZOZ W LĘDZINACH DO ROZPORZĄDZENIA MINISTRA ZDROWIA i OPIEKI SPOŁECZNEJ
Z DNIA 10 LISTOPADA 2006 R.
Numer ogłoszenia: 56493 - 2009; data zamieszczenia: 31.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zespół Opieki Zdrowotnej , Asnyka 2, 43-140 Lędziny, woj. śląskie, tel. 032 2167701, faks 032 2167701.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bip.ledzin.pl/content/show.php?pg=przetargi
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTOSOWANIE ODDZIAŁU REHABILITACJI NARZĄDU RUCHU MZOZ W LĘDZINACH DO ROZPORZĄDZENIA MINISTRA ZDROWIA i OPIEKI SPOŁECZNEJ Z DNIA 10 LISTOPADA 2006 R..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: . Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe polegające na wykonaniu: - siatkowaniu ścian i sufitów, - wykonanie gładzi gipsowej malowaniu sufitów i części ścian, - okładzinie ścian do wys. 1,22 m płytami akrylowymi, - montażu poręczy z profili winylowych mocowanych na konsolach, - montażu odbojnic z profili winylowych mocowanych na uchwytach aluminiowych, - malowaniu stolarki drzwiowej oraz okładzina płytami winylowymi, - remontu łazienki (demontaż wanny, montaż dwóch natrysków), - wymianie oświetlenia, - montażu systemu przywoławczego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.51.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych 45.44.21.90 - Usuwanie warstwy malarskiej 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium (art. 45-46; ust. 1 pkt. 8) Wymagania dotyczące wadium (art. 45-46; ust. 1 pkt. 8) 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Kwota wadium wynosi: 12 000,00 zł /słownie: dwanaście tysięcy złotych/. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może by wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z póź. zm.) 3. Wykonawca w zależności od wybranej formy wadium (pkt. od 3.2-3.5 ) - oryginał i kopię dołącza do oferty. 4. Oferta winna być zabezpieczona wadium, zgodnie z art. 45 ust.6 ustawy, w wysokości 12.000,00zł. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, należy je przelać do dnia 22.04.2009r. na konto MZOZ Lędziny w PKO BP S.A.E/Lędziny nr 05 1050 1399 1000 0007 0203 8464. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego. Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu, musi być złożone w kasie MZOZ Lędziny do dnia 23.04.2008r. do godz. 845. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium powinno obejmować cały okres związania z ofertą. 7. Za termin wniesienia wadium uważa się datę wpłynięcia środków na konto Zamawiającego. 8. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie zostanie wykluczony z przedmiotowego postępowania. 9. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z art. 46 ustawy.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 2.1 W zakresie warunku wskazanego w ust. 1 pkt 1.2 wymagane jest posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie realizacji minimum dwóch robót budowlanych odpowiadających rodzajem i wartością stanowiącą przedmiot zamówienia. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w § 6 ust.3 pkt 3.1. i 3.2. 2.2 W zakresie warunku wskazanego w ust. 1 pkt. 1.3 wymagane jest posiadanie środków własnych lub zdolności kredytowej nie mniejszej niż 300 000,00 zł. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w § 6 ust 4 pkt.4.1. 2.3 W zakresie warunków wskazanych w ust.1 pkt.1.1 i 1.4 ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczenia, o których mowa w § 6 ust.2 i ust. 7. 3. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki zawarte w art. 24 ustawy. 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uzna się za odrzuconą zgodnie z treścią art. 24 ust. 4 ustawy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Sporządzony przez Wykonawcę według załącznika Nr 1 do siwz Formularz Ogólny Oferty. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy zawartych w §5 ust. 1 pkt. 1.1 siwz, Zamawiający żąda: 2.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, każdy Wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie. 2.2 Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, każdy Wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie, wspólnicy spółki cywilnej-odrębnie i dodatkowo na spółkę cywilną. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zawartych w §5 ust. 1 pkt. 1.2 SIWZ, Zamawiający żąda: 3.1.Wykazu osób i podmiotów do wykonania zamówienia - załącznik Nr 3 do SIWZ-dysponowanie osobami i podmiotami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia: - wymagana jest jedna osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, jedna osoba z uprawnieniami elektrycznymi ora jedna osoba z uprawnieniami instalacji sanitarnej. Wymagana jest kserokopia uprawnień budowlanych i aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 3.2.Wykaz robót budowlanych Załącznik Nr 4 do SIWZ -wykonanie z należytą starannością minimum 2 zadań obejmujących roboty remontowo-budowlane z czego minimum jedno w jednostkach służby zdrowia o wartości minimum 500 000,00 zł brutto każde w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. W zakresie robót powinny by wyszczególnione roboty budowlane. Należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych robót tj. protokół odbioru robót. 4. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zawartego w §5 ust. 1 pkt. 1.3 SIWZ. Zamawiający żąda: 4.1 Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę 300 000,00 zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4.2 Posiada polisę od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł. W przypadku podmiotów składających ofertę wspólną wymóg ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej dotyczy firm, których oferta łącznie spełnia wymagania Zamawiającego w kwocie nie mniejszej niż 500 000,00 zł. 5. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 5.1 Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, 5.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Tłumaczenie nie jest wymagane, jeśli Zamawiający wyraził zgodę, w szczególnie uzasadnionych przypadkach na złożenie wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, oświadczeń, ofert oraz innych dokumentów również w języku kraju, w którym zamówienie jest udzielone. 6. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt.1.1 - w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją /za zgodność z oryginałem/ pieczęcią Wykonawcy, imienną pieczątką osoby upoważnionej na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. 1.1 oraz jej podpisem. 7. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 44 i nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 (w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, oświadczenie składa każdy Wykonawca) załącznik Nr 2 do siwz. 8. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub którzy złożyli dokumenty o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania (art. 26 ust. 3 ustawy). 9. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawiera wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania także oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument pełnomocnika należy przedstawić w formie oryginału. Rozliczenie to Zamawiający uzna za wypełnione, jeżeli data wystawienia pełnomocnictwa będzie w terminie do którego Wykonawca jest zobowiązany przedstawić zaświadczenie od właściwego naczelnika urzędu skarbowego o którym mowa w ust.1 pkt. 1.1. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik. 10. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ledzin.pl/content/show.php?pg=przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Asnyka 2
43-140 Lędziny.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2009 godzina 08:50, miejsce: Miejski Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Asnyka 2 43-140 Lędziny -sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z LĘDZIN
- Utworzenie terenów zieleni miejskiej - park leśny przy ul. Gajowej w Lędzinach" w ramach inwestycji "Rewitalizacja terenów zieleni miejskiej usytuowanych przy ul. Gajowej
- Modernizacja torowiska maszyn zwałująco-zbierających w Zakładzie Przeróbki Mechanicznej Węgla w Oddziale KWK Piast-Ziemowit Ruch Ziemowit
- Remont pomp stosowanych w ciągu technologicznym zakładu górniczego dla Oddziałów PGG S.A. w okresie 12 miesięcy z podziałem na zadania.
więcej: przetargi w Lędzinach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku hali sportowej z zapleczem sanitarno - szatniowym wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i komunikacyjną przy Zespole Szkół Nr 2 w Łosicach
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół Specjalnych w Adamowie
- Budowa budynku Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w formule "zaprojektuj i wybuduj" wraz z wyposażeniem dla przedsięwzięcia realizowanego w ramach KPO i Zwiększania Odporności
- Przebudowa i remont pomieszczeń Centrum Obsługi Mieszkańca położonych na parterze istniejącego budynku biurowo usługowego Grafit położonego przy ul. Namysłowskiej 8 we Wrocławiu.
- Odbudowa i modernizacja zniszczonego w wyniku powodzi stadionu sportowego KS "Kryształ" i budynku zaplecza sportowego w Stroniu Śląskim.
- Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Rudzienku
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.