Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-15
Starachowice: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy
w Starachowicach mającego na celu nabycie przez uczestników szkolenia nowych kwalifikacji
i umiejętności z zakresu: Pilarz
Numer ogłoszenia: 56607 - 2010; data zamieszczenia: 15.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Starachowicach , ul. Radomska 76, 27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 275-45-38/39, faks 0-41 274-06-40.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup-starachowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starachowicach mającego na celu nabycie przez uczestników szkolenia nowych kwalifikacji i umiejętności z zakresu: Pilarz.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa z zakresu szkolenia. Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starachowicach mającego na celu nabycie przez uczestników szkolenia nowych kwalifikacji i umiejętności z zakresu: Pilarz Kod zgodnie ze słownikiem CPV 80530000-8. - Celem szkolenia jest uzyskanie nowych umiejętności i uprawnień przez uczestników szkolenia. - Proponowana liczba godz. :120 według przedłożonego programu szkolenia. - Zamówienie ma być zrealizowane zgodnie z programem szkolenia. Wymaga się, aby zajęcia odbywały się codziennie od poniedziałku do piątku. W przypadkach uzasadnionych dopuszcza się odbywanie szkolenia w soboty. Niedopuszczalne jest zaplanowanie i prowadzenie zajęć w niedzielę oraz w dni ustawowo wolne od pracy. - Maksymalna dzienna liczba godzin szkolenia nie może przekroczyć 8 godzin zegarowych. Plan nauczania powinien obejmować przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu. - Miejsce realizacji szkolenia: miasto Starachowice lub miejsce w promieniu 60 km od Starachowic. - Wykonawca zapewni niezbędny sprzęt dla prawidłowego przeprowadzenia szkolenia. - Wykonawca zapewni warunki szkolenia zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy w trakcie trwania szkolenia. - Każdy uczestnik szkolenia, w dniu rozpoczęcia zajęć na kursie otrzyma materiały piśmienne (zeszyt, długopis, itp.), materiały dydaktyczne (podręczniki, skrypty, inne materiały niezbędne do realizacji szkolenia) oraz harmonogram szkolenia. - Wykonawca zapewni ubezpieczenie dla uczestników szkolenia z wyjątkiem osób posiadających z tytułu uczestnictwa w szkoleniu prawo do stypendium szkoleniowego. - Egzamin końcowy zorganizuje Wykonawca zamówienia i wyda zaświadczenie ukończenia szkolenia. - Zamawiający przewiduje możliwość zmiany liczby uczestników szkolenia przed jego rozpoczęciem. W takim przypadku zamawiający dokona zapłaty za liczbę osób faktycznie rozpoczynającą szkolenie (tj. iloczyn liczby osób rozpoczynających szkolenie i koszt jednostkowy). - Wykonawca zapewni serwis kawowy dla uczestników szkolenia.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Na podstawie złożonego oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych - załącznik nr 1 do SIWZ, - Na podstawie złożonego aktualnego dokumentu potwierdzającego uzyskanie wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej /przepisy ustawy z dnia 20.04.2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy art. 20 ust.1/ - Na podstawie złożonego aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument można złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy wskazaną w zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub w odpisie z właściwego rejestru. W przypadku osób działających jako pełnomocnicy do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w formie oryginału lub formie poświadczonej notarialnie kopii. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku na podstawie oświadczeń i dokumentów dołączonych do oferty zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu jest przeprowadzenie w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej jednego szkolenia o tej samej lub podobnej tematyce. - Na podstawie złożonego dokumentu potwierdzającego przeprowadzenie szkolenia o tej samej lub podobnej tematyce. Dokumentem potwierdzającym przeprowadzenie szkolenia może być np. list referencyjny. - Na podstawie złożonego oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych - załącznik nr 1 do SIWZ, Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku na podstawie oświadczeń i dokumentów dołączonych do oferty zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Na podstawie złożonego oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych - załącznik nr 1 do SIWZ, - Na podstawie złożonego oświadczenia o dysponowaniu odpowiednim potencjałem technicznym zapewniającym wykonanie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku gdy jednostka szkoląca nie posiada własnej bazy lokalowej do przeprowadzenia szkolenia na spełnienie tego warunku należy dołączyć dodatkowo umowę przedwstępną użyczenia, dzierżawy, najmu lokalu w której zostaną określone warunki lokalowe, warunki socjalne oraz wyposażenie dydaktyczne. - Na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu § 31 ust. 1 pkt 1-9 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 marca 2007r. - załącznik nr 4 do SIWZ Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku na podstawie oświadczeń i dokumentów dołączonych do oferty zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Na podstawie złożonego oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych - załącznik nr 1 do SIWZ, - Na podstawie złożonego oświadczenia o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia - załącznik nr 3 do SIWZ. - Na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu § 31 ust. 1 pkt 1-9 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 marca 2007r. - załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku na podstawie oświadczeń dołączonych do oferty zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Na podstawie złożonego oświadczenia o sytuacji finansowej gwarantującej realizację przedmiotu zamówienia, oświadczenia o niezaleganiu z opłacaniem podatków oraz o niezaleganiu z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne ewentualnie oświadczenie o uzyskaniu przewidzianym prawem zwolnieniu, odroczeniu lub rozłożeniu na raty zaległych płatności - załącznik nr 5 do SIWZ, Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku na podstawie oświadczenia dołączonego do oferty zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Zapewnienie zatrudnienia na min 1 miesiąc - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany np: podwykonawcy, wykładowców, terminów wykonania, liczby uczestników szkolenia przed jego rozpoczęciem. W przypadku zmiany liczby uczestników szkolenia Zamawiający dokona zapłaty za liczbę osób faktycznie rozpoczynającą szkolenie (tj. iloczyn liczby osób rozpoczynających szkolenie i koszt jednostkowy). 2. Na podstawie art. 145 ustawy prawo zamówień publicznych w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach W tym przypadku wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należytego z tytułu wykonania części umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup-starachowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pup-starachowice.pl, zamówienia publiczne, link w ogłoszeniu o zamówieniu usługi..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2010 godzina 12:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Starachowicach, 27-200 Starachowice, ul. Radomska 76, pokój 210 (sekretariat PUP)...
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z STARACHOWIC
- Dostawa dializatorów, igieł oraz koncentratów do dializ dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach
- Część 1 "Bieżące utrzymanie dróg gminnych o nawierzchni gruntowej ulepszonej w mieście Starachowice w 2025 r." Część 2 "Bieżące utrzymanie dróg gminnych o nawierzchni bitumicznych...
- Remont części budynku Starostwa Powiatowego w Starachowicach zlokalizowanego przy ul. dr W. Borkowskiego 4, wraz z dostawą wyposażenia
- USŁUGI OCHRONY FIZYCZNEJ OSÓB I MIENIA
więcej: przetargi w Starachowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla 260 uczniów i 2 nauczycieli przedmiotów zawodowych"
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic oraz nauczycieli i nauczycielek w ramach realizacji projektu "Innowacyjni informatycy" - z podziałem na VII części
- "Kursy i szkolenia w ramach projektu "Wsparcie dla uczniów i kadry szkół zawodowych Powiatu Tucholskiego - etap I"- cz. 1"
- "Sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla uczniów i nauczycieli przedmiotów zawodowych"
- Usługi szkoleniowe dla uczniów i nauczycieli z podziałem na 9 części w ramach projektu pn. "Podniesienie zdolności do przyszłego zatrudnienia uczniów szkół zawodowych z terenu powiatu puckiego".
- Szkolenia i kursy realizowane w ramach projektu "Inwestycja w przyszłość"
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.