eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mrągowozarząd i bieżące utrzymanie sieci deszczowej na terenie miasta Mrągowa

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-11-07

POZYCJA 56639

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Mrągowo: zarząd i bieżące utrzymanie sieci deszczowej na terenie miasta Mrągowa Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Miasta, do kontaktów: Mirosław Kuchciński, ul. Królewiecka 60 A, 11-700 Mrągowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7413256, fax 089 7412874, e-mail: um@mragowo.um.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.mragowo.um.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zarząd i bieżące utrzymanie sieci deszczowej na terenie miasta Mrągowa. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 16. Główne miejsce świadczenia usług: Miasto Mrągowo, województwo warmińsko-mazurskie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zarząd i bieżąca konserwacja sieci burzowej na terenie miasta Mrągowa, obejmującej 26 281 mb rurociągu, 665 studni kanalizacyjnych, 7 szt. separatorów wraz z osadnikami, 2 osadniki komorowe, 3 piaskowniki oraz 391 mb rowów otwartych 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 poz. 177 z 9 lutego 2004 r. z późn. zm) Oceny spełnienia tych warunków dokona komisja przetargowa powołana przez Zamawiającego, która na podstawie złożonych dokumentów w ofertach oceni Wykonawców. Dokumenty które należy złożyć: 1. aktualne zaświadczenie ZUS dotyczące realizacji zobowiązań, 2. aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego dotyczące realizacji zobowiązań podatkowo - skarbowych, 3. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, 4. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 5. oświadczenie dotyczące spełnienia warunków wymienionych w art. 22 ust. 1 oraz w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z dnia 9 lutego 2004 r. ze zm), 6. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie (minimum 1 referencja), 7. oświadczenie o wyrażeniu zgody na zaproponowane w projekcie umowy (zał. nr 3) warunki realizacji zamówienia. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.22.00.00 - Usługi czyszczenia kanałów odpływowych Kod CPV wg słownika 2008: 90.64.10.00 - Usługi oczyszczania kanałów ściekowych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres rzeczowy. I. Zakres zamówienia obejmuje : 1. wiosenne oczyszczanie rurociągów oraz w/w zabudowanych na nich urządzeń, wraz z wywozem i utylizacją nieczystości, 2. bieżąca konserwacja sieci burzowej, 3. niezwłoczne usuwanie zatorów sieci burzowej, 4. niezwłoczne likwidowanie powstałych uszkodzeń uniemożliwiających użytkowanie sieci zgodnie z jej przeznaczeniem, 5. utrzymanie rowu otwartego i wywóz nieczystości tj.: a. wykaszanie skarp, odmulanie rowu (dwa razy w roku), bieżące oczyszczanie wlotów i wylotów rurociągów sieci deszczowej. b. zabezpieczanie darniowaniem skarpy rowów otwartych, ulegających uszkodzeniom wskutek rozmywania przez wody deszczowe, c. uzupełnianie uszkodzonych płotków wiklinowych lub opasek faszynowych na skarpach rowów poniżej poziomu wody, 6. usuwanie awarii, 7. wykonywanie remontów bieżących sieci burzowej oraz urządzeń zabudowanych na sieci, 8. przeprowadzanie ze wskazaniem skrupulatnych badań stanu i szczelności sieci oraz wykrywanie uszkodzeń mechanicznych na wlotach rurociągów deszczowych, 9. uzupełnianie skradzionego wyposażenia sieci burzowej (włazy uliczne, nasady wpustów ulicznych itp.), 10. zabezpieczenie zaplecza materiałowego do uzupełnienia brakującej lub wadliwej armatury i wyposażenia sieci burzowej w postaci elementów nadbudowy studni rewizyjnych i wpustów ulicznych itp., 11. podejmowanie działań w zakresie usuwania skutków ponadnormatywnych opadów, powodujących podtopienia, 12. prawidłowa eksploatacja i konserwacja urządzeń oczyszczających ścieki opadowe: - oczyszczania urządzeń przynajmniej 2 razy w roku ( przy spływie wód roztopowych oraz po deszczu nawalnym w trakcie sezonu), - zagospodarowanie osadów pościekowych wg odrębnych przepisów, - wykonywanie badań ścieków po oczyszczeniu urządzeń. 13. bieżąca kontrola poziomu lustra wody j. Magistrackiego oraz remonty i bieżąca konserwacja urządzeń regulujących przepływ wody, 14. udrażnianie i przywracanie sprawności eksploatacyjnej rurociągu i zabudowanych na nim wpustów ulicznych, studni kanalizacyjnych i osadników, zlokalizowanych na terenie byłej Jednostki Wojskowej przy ul. Wojska Polskiego 5 i 6. 15. sprawowanie funkcji zarządcy tj.: a. przechowywanie dokumentacji i prowadzenie ewidencji technicznej oraz bieżące aktualizowanie dokumentacji (również dokumentacji będącej w Urzędzie Miejskim), b. wydawanie opinii, ekspertyz w zakresie możliwości rozbudowy sieci, możliwości podłączenia następnych odbiorców, takich jak: zakłady pracy, osiedla mieszkaniowe, obiekty użyteczności publicznej, obiekty komercyjne itp. c. wydawanie warunków technicznych, uzgadnianie dokumentacji technicznej, uzgadnianie dokumentacji technicznej na budowę przyłączy do istniejącej sieci oraz ich odbiór techniczny i włączenie do eksploatacji, d. uzgadnianie dokumentacji na budowę instalacji do innych obiektów, których lokalizacja mogłaby kolidować z istniejącą siecią, e. nadzór, przeglądy, uczestnictwo w odbiorach końcowych, gwarancyjnych i technicznych budowanych urządzeń, f. wnioskowanie o nakłady finansowe przeznaczone na dokonywanie czynności przekraczającej zakres robót i usług określonych umową (modernizacja, przebudowa), w terminie do końca miesiąca września każdego roku, g. ochrona administracyjna i prawna urządzeń, o których mowa w pkt 1 niniejszej umowy, przed osobami fizycznymi i prawnymi działającymi na szkodę i niekorzyść. Ilekroć w umowie jest mowa o bieżącej konserwacji, awarii i remoncie bieżącym, należy przez to rozumieć : - bieżąca konserwacja sieci burzowej - obejmuje czynności mające na celu zmniejszenie zużycia sieci burzowej i jej urządzeń , umożliwiając normalne użytkowanie sieci tj. utrzymanie sieci i urządzeń w czystości (oczyszczanie osadników, piaskowników, separatorów, studni rewizyjnych lub ręczne oczyszczanie najbliższych odcinków sieci burzowej wraz z wywozem osadów, płukanie sieci sprzętem ciśnieniowym), zabezpieczenie powierzchni metalowych od korozji, uszczelnianie, a przede wszystkim utrzymanie sieci burzowej w pełnej sprawności eksploatacyjnej, - remonty bieżące sieci burzowej - obejmują czynności, które mają na celu doprowadzenie do należytego stanu technicznego zużytych w czasie eksploatacji elementów sieci burzowej i przywracają w całości lub w części obniżoną w wyniku eksploatacji pierwotną użyteczność sieci, - usuwanie awarii - obejmuje czynności, które mają na celu doprowadzenie do stanu należytego uszkodzonych elementów sieci burzowej i przywracają pierwotną użyteczność sieci, a w szczególności: a/ wymianę zniszczonego rurociągu do 0,5% długości konserwowanej sieci burzowej, b/ wymianę zniszczonej nadbudowy studni sieci burzowej, c/ wymianę zniszczonej nadbudowy wpustu ulicznego sieci burzowej. - awaria - jest to uszkodzenie lub zepsucie sieci burzowej lub urządzeń zabudowanych na sieci, uniemożliwiające lub ograniczające prawidłowe użytkowanie sieci burzowej. II. Roboty ujęte w pkt I. Zleceniobiorca winien wykonywać rzetelnie bez dodatkowych dyspozycji ze strony Zleceniodawcy oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną. III. Do usunięcia awarii sieci burzowej Zleceniobiorca przystąpi nie później niż w ciągu 30 minut, od zgłoszenia telefonicznego przez Zleceniodawcę lub stwierdzenia awarii przez Zleceniobiorcę. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.01.2007; lub data zakończenia: 31.12.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 poz. 177 z 9 lutego 2004 r. z późn. zm) Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oceny spełnienia tych warunków dokona komisja przetargowa powołana przez Zamawiającego, która na podstawie złożonych dokumentów w ofertach oceni Wykonawców. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty które należy złożyć: 1. aktualne zaświadczenie ZUS dotyczące realizacji zobowiązań, 2. aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego dotyczące realizacji zobowiązań podatkowo - skarbowych, 3. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, 4. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 5. oświadczenie dotyczące spełnienia warunków wymienionych w art. 22 ust. 1 oraz w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z dnia 9 lutego 2004 r. ze zm), 6. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie (minimum 1 referencja), 7. oświadczenie o wyrażeniu zgody na zaproponowane w projekcie umowy (zał. nr 3) warunki realizacji zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mragowo.um.gov.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2006 godzina 10:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 21.11.2006, godzina 11:00, Sekretariat Urzędu Miejskiego w Mrągowie, ul. Królewiecka 60 A, 11-700 Mrągowo.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 31.10.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.