Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-10
Rybnik: Usługi wywozu nieczystości stałych z posesji O/ZUS Rybnik, ul. Reymonta 2 oraz ul. Jankowickiej 13, Inspektoratów ZUS w: Pszczynie ul. Kopernika 22, Tychach
ul. Gen. de Gaulle a 16, Wodzisławiu Śl. ul. Witosa 30, Raciborzu, ul. Łąkowej 28.
Numer ogłoszenia: 56706 - 2009; data zamieszczenia: 10.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie Oddział w Rybniku , ul. Reymonta 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4222600, faks 032 4224958.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi wywozu nieczystości stałych z posesji O/ZUS Rybnik, ul. Reymonta 2 oraz ul. Jankowickiej 13, Inspektoratów ZUS w: Pszczynie ul. Kopernika 22, Tychach ul. Gen. de Gaulle a 16, Wodzisławiu Śl. ul. Witosa 30, Raciborzu, ul. Łąkowej 28..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi wywozu nieczystości stałych z posesji O/ZUS Rybnik, ul. Reymonta 2 oraz ul. Jankowickiej 13, Inspektoratów ZUS w: Pszczynie ul. Kopernika 22, Tychach ul. Gen. de Gaulle a 16, Wodzisławiu Śl. ul. Witosa 30, Raciborzu, ul. Łąkowa 28 z podziałem na niżej wymienione zadania: Zadanie I - usługi wywozu nieczystości stałych z posesji O/ZUS Rybnik, ul. Reymonta 2 oraz ul. Jankowickiej 13. Zadanie II - usługi wywozu nieczystości stałych z posesji Inspektoratu w Pszczynie ul. Kopernika 22. Zadanie III - usługi wywozu nieczystości stałych z posesji Inspektoratu w Tychach ul. Gen.de Gaulle a 16 . Zadanie IV - usługi wywozu nieczystości stałych z posesji Inspektoratu w Wodzisławiu Śl., ul. Witosa 30. Zadanie V - usługi wywozu nieczystości stałych z posesji Inspektoratu w Raciborzu, ul. Łąkowa 28. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia na poszczególne zadania został określony w załączniku nr 1,2,3,4,5 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się może wykonawca, który spełnia następujące warunki: - określone art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, - nie podlega wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych, - posiadają aktualne zezwolenie na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie miasta, w którym wykonawca ubiega się o wykonanie usługi - wystawione przez prezydenta miasta, w którym wykonawca ubiega się o wykonanie usługi na podstawie Ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach; - spełnia warunki określone w SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 9. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualne zezwolenie na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie miasta, w którym wykonawca ubiega się o wykonanie usługi - wystawione przez prezydenta miasta, w którym wykonawca ubiega się o wykonanie usługi, na podstawie Ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach; Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, obowiązują przepisy określone w § 2.1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane / Dz. U. Nr 188 poz. 1155 /..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Oddziału ZUS w Rybniku przy ul. Reymonta 2, pokój nr 25..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2009 godzina 09:00, miejsce: siedziba Oddziału ZUS w Rybniku przy ul. Reymonta 2 pokój nr 28.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE I - usługi wywozu nieczystości stałych z posesji O/ZUS Rybnik, ul. Reymonta 2 oraz ul. Jankowickiej 13..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi wywozu nieczystości stałych z posesji O/ZUS Rybnik, ul. Reymonta 2 oraz ul. Jankowickiej 13. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia na poszczególne zadania został określony w załączniku nr 1 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie II - usługi wywozu nieczystości stałych z posesji Inspektoratu w Pszczynie ul. Kopernika 22..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi wywozu nieczystości stałych z posesji Inspektoratu w Pszczynie ul. Kopernika 22. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia na poszczególne zadania został określony w załączniku nr 2 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie III - usługi wywozu nieczystości stałych z posesji Inspektoratu w Tychach ul. Gen.de Gaulle a 16 ..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi wywozu nieczystości stałych z posesji Inspektoratu w Tychach ul. Gen.de Gaulle a 16 . Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia na poszczególne zadania został określony w załączniku nr 3 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie IV - usługi wywozu nieczystości stałych z posesji Inspektoratu w Wodzisławiu Śl.ul. Witosa 30..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi wywozu nieczystości stałych z posesji Inspektoratu w Wodzisławiu Śl., ul. Witosa 30. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia na poszczególne zadania został określony w załączniku nr 4 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie V - usługi wywozu nieczystości stałych z posesji Inspektoratu w Raciborzu, ul. Łąkowa 28..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi wywozu nieczystości stałych z posesji Inspektoratu w Raciborzu, ul. Łąkowa 28. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia na poszczególne zadania został określony w załączniku nr 5 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Odnowienie na okres 12-miesięcy licencji: RPA - Automation 360 On-prem.
- Świadczenie usług serwisu systemu informatycznego InfoMedica Plus oraz AMMS Plus dla potrzeb Klinicznego Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Rybniku
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie naprawy elewacji budynku Inspektoratu ZUS w Pszczynie przy ul. Kopernika 22.
- Dostawa pieców laboratoryjnych wraz z osprzętem dla potrzeb laboratorium PGG S.A.
- Remonty wielkopowierzchniowe nawierzchni jezdni dróg powiatowych na terenie powiatu rybnickiego mieszankami mineralno - asfaltowymi na gorąco
- Dostawy pieczywa i wyrobów cukierniczych
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.