eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDostawa kolorowych drukarek wielkoformatowych (ploterów) do siedzib Instytutu Nafty i Gazu przy ul. Lubicz 25 A w Krakowie oraz Oddziału przy ul. Armii Krajowej 3 w Krośnie - 2 zadania. Postępowanie powtórzone

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-12

Kraków: Dostawa kolorowych drukarek wielkoformatowych (ploterów) do siedzib Instytutu Nafty i Gazu przy ul. Lubicz 25 A w Krakowie oraz Oddziału przy ul. Armii Krajowej 3 w Krośnie - 2 zadania. Postępowanie powtórzone
Numer ogłoszenia: 56993 - 2012; data zamieszczenia: 12.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Nafty i Gazu , ul. Lubicz 25A, 31-503 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4210033 w. 246, faks 012 4210050.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.inig.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kolorowych drukarek wielkoformatowych (ploterów) do siedzib Instytutu Nafty i Gazu przy ul. Lubicz 25 A w Krakowie oraz Oddziału przy ul. Armii Krajowej 3 w Krośnie - 2 zadania. Postępowanie powtórzone.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedzib Instytutu Nafty i Gazu w Krakowie oraz Oddziału Krosno: 1) ZADANIE Nr 1: Kolorowej drukarki wielkoformatowej (plotera) o minimalnych parametrach określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ dla Zakładu Instytutu z zlokalizowanego przy ul. Lubicz 25A w Krakowie; 2) ZADANIE Nr 2: Kolorowej drukarki wielkoformatowej (plotera) o minimalnych parametrach określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ dla Oddziału Krosno Instytutu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 3 w Krośnie. Szczegółowe wymagania techniczne oraz gwarancyjne zamawianych urządzeń w poszczególnych zadaniach zawarte są w Załączniku nr 1 do SIWZ. Oferowany sprzęt w poszczególnych zadaniach musi być sprzętem fabrycznie nowym (nieużywanym). Oferowany sprzęt w poszczególnych zadaniach musi być objęty gwarancją na terenie Polski. Świadczenie usługi serwisowej dostarczonego sprzętu w poszczególnych zadaniach winno być wykonywane: przez okres minimum 24 miesięcy. Szczegółowe wymagania dotyczące serwisowania zawarte są w pkt. WYMAGANIA DOTYCZĄCE GWARANCJI I ŚWIADCZENIA USŁUGI WSPARCIA SERWISOWEGO w Załączniku nr 1 do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.40-7, 30.23.21.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Szczegółowy opis oferowanego produktu w danym zadaniu, potwierdzający spełnianie wszystkich wymagań Zamawiającego zawartych w SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy tylko w przypadku, gdy zmiany będą wynikały z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, tj: - zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia wynikającej z winy Zamawiającego. Warunki zmian: - inicjowanie zmian - na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, - uzasadnienie zmian, - forma zmian - aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.inig.pl/ZPub/zp2.asp
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ w wersji papierowej można odebrać w siedzibie Instytutu Nafty i Gazu, ul. Lubicz 25A, 31-503 Kraków, w pok. 224, u Pana Tomasza Kusia w dniach od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-14:00.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Instytut Nafty i Gazu, ul. Lubicz 25 A, 31-503 Kraków, sekretariat - pok.113, I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa kolorowej drukarki wielkoformatowej (plotera) o minimalnych parametrach określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ dla Zakładu Instytutu z zlokalizowanego przy ul. Lubicz 25A w Krakowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedzib Instytutu Nafty i Gazu w Krakowie oraz Oddziału Krosno: 1) ZADANIE Nr 1: Kolorowej drukarki wielkoformatowej (plotera) o minimalnych parametrach określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ dla Zakładu Instytutu z zlokalizowanego przy ul. Lubicz 25A w Krakowie. Szczegółowe wymagania techniczne oraz gwarancyjne zamawianych urządzeń w poszczególnych zadaniach zawarte są w Załączniku nr 1 do SIWZ. Oferowany sprzęt w poszczególnych zadaniach musi być sprzętem fabrycznie nowym (nieużywanym). Oferowany sprzęt w poszczególnych zadaniach musi być objęty gwarancją na terenie Polski. Świadczenie usługi serwisowej dostarczonego sprzętu w poszczególnych zadaniach winno być wykonywane: przez okres minimum 24 miesięcy. Szczegółowe wymagania dotyczące serwisowania zawarte są w pkt. WYMAGANIA DOTYCZĄCE GWARANCJI I ŚWIADCZENIA USŁUGI WSPARCIA SERWISOWEGO w Załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.40-7, 30.23.21.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa kolorowej drukarki wielkoformatowej (plotera) o minimalnych parametrach określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ dla Oddziału Krosno Instytutu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 3 w Krośnie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedzib Instytutu Nafty i Gazu w Krakowie oraz Oddziału Krosno: 2) ZADANIE Nr 2: Kolorowej drukarki wielkoformatowej (plotera) o minimalnych parametrach określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ dla Oddziału Krosno Instytutu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 3 w Krośnie; Szczegółowe wymagania techniczne oraz gwarancyjne zamawianych urządzeń w poszczególnych zadaniach zawarte są w Załączniku nr 1 do SIWZ. Oferowany sprzęt w poszczególnych zadaniach musi być sprzętem fabrycznie nowym (nieużywanym). Oferowany sprzęt w poszczególnych zadaniach musi być objęty gwarancją na terenie Polski. Świadczenie usługi serwisowej dostarczonego sprzętu w poszczególnych zadaniach winno być wykonywane: przez okres minimum 24 miesięcy. Szczegółowe wymagania dotyczące serwisowania zawarte są w pkt. WYMAGANIA DOTYCZĄCE GWARANCJI I ŚWIADCZENIA USŁUGI WSPARCIA SERWISOWEGO w Załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.40-7, 30.23.21.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.