Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-12
Kraków: Dostawa kolorowych drukarek wielkoformatowych (ploterów) do siedzib Instytutu Nafty i Gazu przy ul. Lubicz 25 A w Krakowie oraz Oddziału przy ul. Armii Krajowej 3 w Krośnie - 2 zadania. Postępowanie powtórzone
Numer ogłoszenia: 56993 - 2012; data zamieszczenia: 12.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Nafty i Gazu , ul. Lubicz 25A, 31-503 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4210033 w. 246, faks 012 4210050.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.inig.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kolorowych drukarek wielkoformatowych (ploterów) do siedzib Instytutu Nafty i Gazu przy ul. Lubicz 25 A w Krakowie oraz Oddziału przy ul. Armii Krajowej 3 w Krośnie - 2 zadania. Postępowanie powtórzone.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedzib Instytutu Nafty i Gazu w Krakowie oraz Oddziału Krosno: 1) ZADANIE Nr 1: Kolorowej drukarki wielkoformatowej (plotera) o minimalnych parametrach określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ dla Zakładu Instytutu z zlokalizowanego przy ul. Lubicz 25A w Krakowie; 2) ZADANIE Nr 2: Kolorowej drukarki wielkoformatowej (plotera) o minimalnych parametrach określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ dla Oddziału Krosno Instytutu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 3 w Krośnie. Szczegółowe wymagania techniczne oraz gwarancyjne zamawianych urządzeń w poszczególnych zadaniach zawarte są w Załączniku nr 1 do SIWZ. Oferowany sprzęt w poszczególnych zadaniach musi być sprzętem fabrycznie nowym (nieużywanym). Oferowany sprzęt w poszczególnych zadaniach musi być objęty gwarancją na terenie Polski. Świadczenie usługi serwisowej dostarczonego sprzętu w poszczególnych zadaniach winno być wykonywane: przez okres minimum 24 miesięcy. Szczegółowe wymagania dotyczące serwisowania zawarte są w pkt. WYMAGANIA DOTYCZĄCE GWARANCJI I ŚWIADCZENIA USŁUGI WSPARCIA SERWISOWEGO w Załączniku nr 1 do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.40-7, 30.23.21.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Szczegółowy opis oferowanego produktu w danym zadaniu, potwierdzający spełnianie wszystkich wymagań Zamawiającego zawartych w SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy tylko w przypadku, gdy zmiany będą wynikały z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, tj: - zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia wynikającej z winy Zamawiającego. Warunki zmian: - inicjowanie zmian - na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, - uzasadnienie zmian, - forma zmian - aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.inig.pl/ZPub/zp2.asp
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ w wersji papierowej można odebrać w siedzibie Instytutu Nafty i Gazu, ul. Lubicz 25A, 31-503 Kraków, w pok. 224, u Pana Tomasza Kusia w dniach od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-14:00.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Instytut Nafty i Gazu, ul. Lubicz 25 A, 31-503 Kraków, sekretariat - pok.113, I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa kolorowej drukarki wielkoformatowej (plotera) o minimalnych parametrach określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ dla Zakładu Instytutu z zlokalizowanego przy ul. Lubicz 25A w Krakowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedzib Instytutu Nafty i Gazu w Krakowie oraz Oddziału Krosno: 1) ZADANIE Nr 1: Kolorowej drukarki wielkoformatowej (plotera) o minimalnych parametrach określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ dla Zakładu Instytutu z zlokalizowanego przy ul. Lubicz 25A w Krakowie. Szczegółowe wymagania techniczne oraz gwarancyjne zamawianych urządzeń w poszczególnych zadaniach zawarte są w Załączniku nr 1 do SIWZ. Oferowany sprzęt w poszczególnych zadaniach musi być sprzętem fabrycznie nowym (nieużywanym). Oferowany sprzęt w poszczególnych zadaniach musi być objęty gwarancją na terenie Polski. Świadczenie usługi serwisowej dostarczonego sprzętu w poszczególnych zadaniach winno być wykonywane: przez okres minimum 24 miesięcy. Szczegółowe wymagania dotyczące serwisowania zawarte są w pkt. WYMAGANIA DOTYCZĄCE GWARANCJI I ŚWIADCZENIA USŁUGI WSPARCIA SERWISOWEGO w Załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.40-7, 30.23.21.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa kolorowej drukarki wielkoformatowej (plotera) o minimalnych parametrach określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ dla Oddziału Krosno Instytutu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 3 w Krośnie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedzib Instytutu Nafty i Gazu w Krakowie oraz Oddziału Krosno: 2) ZADANIE Nr 2: Kolorowej drukarki wielkoformatowej (plotera) o minimalnych parametrach określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ dla Oddziału Krosno Instytutu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 3 w Krośnie; Szczegółowe wymagania techniczne oraz gwarancyjne zamawianych urządzeń w poszczególnych zadaniach zawarte są w Załączniku nr 1 do SIWZ. Oferowany sprzęt w poszczególnych zadaniach musi być sprzętem fabrycznie nowym (nieużywanym). Oferowany sprzęt w poszczególnych zadaniach musi być objęty gwarancją na terenie Polski. Świadczenie usługi serwisowej dostarczonego sprzętu w poszczególnych zadaniach winno być wykonywane: przez okres minimum 24 miesięcy. Szczegółowe wymagania dotyczące serwisowania zawarte są w pkt. WYMAGANIA DOTYCZĄCE GWARANCJI I ŚWIADCZENIA USŁUGI WSPARCIA SERWISOWEGO w Załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.40-7, 30.23.21.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wykonanie remontu chodnika ul. Lipińskiego 22, remontu nawierzchni drogi wewn., miejsc postojowych, wymiany krawężników ul. Grota Roweckiego 31 - Mienie
- Dostawa samochodu dla Straży Miejskiej Miasta Krakowa
- Dostawa sprzętu i urządzeń medycznych dla SP ZOZ MSWiA w Krakowie
- Dostawa akcesoriów i wyposażenia do aparatury medycznej
- Usługa organizacji imprezy turystycznej w ramach Programu Szkoleniowego - Szkolenie Santander/Wizyta studyjna w Brukseli w dniach 11-13.06.2025 roku.
- MODERNIZACJA SCHODÓW ZEWNĘTRZNYCH WRAZ Z WYKONANIEM OŚWIETLENIA W ZAKŁADZIE OPIEKI DŁUGOTERMINOWEJ W MAKOWIE PODHALAŃSKIM
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu specjalistycznego i wyposażenia dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach.
- Pomoce dydaktyczne, sprzęt elektryczny i meble do pracowni gastronomicznych, cukierniczych i fryzjerskich w ramach projektu pn. ZAWODOWO NIEZAWODNI
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Zakup infrastruktury informatycznej oraz sprzętu komputerowego (w podziale na części)
- Dostawa sprzętu komputerowego - urządzenie wielofunkcyjne
- Zakup, dostawa sprzętu komputerowego, pomocy dydaktycznych i wyposażenia sal lekcyjnych na potrzeby szkół z terenu Gminy Kamień
więcej: Drukarki i plotery »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.