Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2018-06-08
Ogłoszenie nr 570297-N-2018 z dnia 2018-06-08 r.
Miasto Katowice - Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej: Zakup sprzętu i urządzeń komputerowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
"Wzmocnienie systemu wsparcia osób w wieku senioralnym oraz ich środowiska rodzinnego - I etap", "Centrum Społecznościowe - Nasze Załęże - I etap", "Centrum Społecznościowe Szopki w Szopienicach - I etap", "Bogucice - moje miejsce na ziemi. Program aktywności lokalnej - I etap" i "Damy radę - program aktywizacji społecznej i zawodowej w Katowicach"
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Katowice - Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, krajowy numer identyfikacyjny
345138700000, ul.
ul. Jagiellońska
17
,
40-032
Katowice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
032 2511451, 2517817, e-mail
kancelaria@mops.katowice.pl, faks
032 2512712 w. 129 lub 136.
Adres strony internetowej (URL): www.mops.katowice.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.mops.katowice.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www. mops.katowice.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Katowicach, ul. Jagiellońska 17, 40-032 Katowice, kancelaria pokój nr 1
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup sprzętu i urządzeń komputerowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach
Numer referencyjny:
DO.3701.1.26.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
nie zastrzega
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
10
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zakup sprzętu i urządzeń komputerowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach oraz na potrzeby realizacji projektów: "Wzmocnienie systemu wsparcia osób w wieku senioralnym oraz ich środowiska rodzinnego - I etap", "Centrum Społecznościowe - Nasze Załęże - I etap", "Centrum Społecznościowe Szopki w Szopienicach - I etap", "Bogucice - moje miejsce na ziemi. Program aktywności lokalnej - I etap" i "Damy radę - program aktywizacji społecznej i zawodowej w Katowicach" realizowanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Katowicach, według niżej wskazanych pozycji: 1) Część A - zakup n/w sprzętu: a) Pakiet biurowy - 30 sztuk; b) Zestaw komputerowy - 30 sztuk; c) Monitor LCD - 30 sztuk; d) Windows 10 Pro 64 bit PL - 21 sztuk; e) Drukarka laserowa monochromatyczna - 5 sztuk; f) Wielofunkcyjne urządzenie laserowe A4 - 9 sztuk; g) Drukarka laserowa monochromatyczna mała - 2 sztuki; h) Przełącznik sieciowy - 2 sztuki; i) Drukarka atramentowa A3 - 1 sztuka. 2) Część B - zakup n/w sprzętu: a) Pakiet biurowy - 3 sztuki; b) Zestaw komputerowy - 3 sztuki; c) Monitor LCD - 3 sztuki; d) Urządzenie laserowe wielofunkcyjne koloroweA4 - 1 sztuka. 3) Część C - zakup n/w sprzętu: a) Laptop - 1 sztuka; b) Pakiet biurowy - 1 sztuka. 4) Część D - zakup n/w sprzętu: a) drukarka laserowa kolorowa A4 - 1 sztuka. 5) Część E - odnowienie pomocy technicznej dla produktu Veeam - 3 szt. 6) Część F - zakup n/w sprzętu: a) Laptopy- 2 szt; b) Drukarka laserowa monochromatyczna - 1 szt; c) Wielofunkcyjne urządzenie laserowe - 1 szt; d) Projektor - 1 szt; e) Ekran do projektora - 1 szt; 7) Część G- zakup n/w sprzętu: a) Laptopy z oprogramowaniem - 4 szt. b) Wielofunkcyjne urządzenie laserowe A4 - 1 szt. c) Projektor - 1 szt. d) Ekran do projektora - 1 szt; 8) Część H - zakup n/w sprzętu: a) Laptopy z oprogramowaniem - 2 szt. b) Wielofunkcyjne urządzenie laserowe - 1 szt. 9) Część I - zakup n/w sprzętu: a) Laptopy- 2 szt. 10) Część J - zakup n/w sprzętu: a) Wielofunkcyjne urządzenie laserowe A4 - 1 szt. b) System operacyjny - 2 szt. szczegółowo opisanych w załączniku nr 1 do siwz. Użycie nazw własnych w stosunku do systemów i nazw wskazanych w załączniku nr 1 do siwz ma na celu wskazanie konkretnego produktu i jest podyktowane koniecznością zachowania kompatybilności z istniejącym w MOPS Katowice oprogramowaniem i systemami.
II.5) Główny kod CPV: 30200000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
48000000-8 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
15 | |||
30 |
II.9) Informacje dodatkowe: Termin realizacji zamówienia: * dla części A - do 15 dni od dnia zawarcia umowy, ale nie później niż do 15 lipca 2018r., licencje do 30 dni od dnia zawarcia umowy, * dla części B - D do 30 dni od dnia zawarcia umowy, * dla części E - do 15 dni od dnia zawarcia umowy, ale nie później niż do 28 lipca 2018r., * dla części F - J- do 15 dni od dnia zawarcia umowy. Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji do przedmiotu zamówienia opisanego w części A, w ilości wymienionej w załączniku nr 1 do projektu umowy nr 2a do siwz, w terminie do 31.12.2018r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
1) w zakresie potwierdzenia nie podlegania wykluczeniu: a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; ? jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument winien złożyć każdy z wykonawców, b) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; ? jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument winien złożyć każdy z wykonawców, c) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; ? jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument winien złożyć każdy z wykonawców, d) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, ? jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument winien złożyć każdy z wykonawców, e) oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016r. poz. 716), w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp, ? jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument winien złożyć każdy z wykonawców,
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego: 1.1. część A: a) zestaw komputerowy (30 sztuk): * szczegółową specyfikację techniczną oferowanego sprzętu, potwierdzającą spełnianie wymaganych parametrów wraz z podaniem nazwy producentów i oznaczenia modelu oferowanego sprzętu, * oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku braku możliwości zapewnienia gwarancji producenta na okres 3 lat przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem gwarancyjnym do 3 lat włącznie lub zgodnie ze złożoną ofertą, * oświadczenie Wykonawcy, że dostarczony sprzęt będzie fabrycznie nowy, * deklarację zgodności CE; b) monitor LCD (30 sztuk): * szczegółową specyfikację techniczną oferowanego sprzętu, potwierdzającą spełnianie wymaganych parametrów wraz z podaniem nazwy producentów i oznaczenia modelu oferowanego sprzętu, * oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku braku możliwości zapewnienia gwarancji producenta na okres 2 lat przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem gwarancyjnym do 2 lat włącznie lub zgodnie ze złożoną ofertą, * oświadczenie Wykonawcy, że dostarczony sprzęt będzie fabrycznie nowy, * certyfikat Energy Star, * deklarację zgodności CE, c) drukarka laserowa monochromatyczna (5 sztuk): * szczegółową specyfikację techniczną oferowanego sprzętu, potwierdzającą spełnianie wymaganych parametrów wraz z podaniem nazwy producenta i oznaczenia modelu oferowanego sprzętu, * oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku braku możliwości zapewnienia gwarancji producenta na okres 4 lat przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem gwarancyjnym do 4 lat włącznie, * oświadczenie Wykonawcy, że dostarczony sprzęt będzie fabrycznie nowy, * certyfikat Energy Star, * deklarację zgodności CE, d) wielofunkcyjne urządzenie laserowe (9 szt.): * szczegółową specyfikację techniczną oferowanego sprzętu, potwierdzającą spełnianie wymaganych parametrów wraz z podaniem nazwy producenta i oznaczenia modelu oferowanego sprzętu, * oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku braku możliwości zapewnienia gwarancji producenta na okres 4 lat przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem gwarancyjnym do 4 lat włącznie lub zgodnie ze złożoną ofertą, * oświadczenie Wykonawcy, że dostarczony sprzęt będzie fabrycznie nowy * certyfikat Energy Star, * deklarację zgodności CE; e) drukarka laserowa monochromatyczna mała (2 szt.): * szczegółową specyfikację techniczną oferowanego sprzętu, potwierdzającą spełnianie wymaganych parametrów wraz z podaniem nazwy producenta i oznaczenia modelu oferowanego sprzętu, * oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku braku możliwości zapewnienia gwarancji producenta na okres 1 lat przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem gwarancyjnym do 1 lat włącznie lub zgodnie ze złożoną ofertą, * oświadczenie Wykonawcy, że dostarczony sprzęt będzie fabrycznie nowy, * certyfikat Energy Star, * deklarację zgodności CE; f) przełącznik sieciowy (2 szt.): * szczegółową specyfikację techniczną oferowanego sprzętu, potwierdzającą spełnianie wymaganych parametrów wraz z podaniem nazwy producentów i oznaczenia modelu oferowanego sprzętu, * oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku braku możliwości zapewnienia gwarancji producenta na okres 5 lat przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem gwarancyjnym do 5 lat włącznie, * oświadczenie Wykonawcy, że dostarczony sprzęt będzie fabrycznie nowy, * deklarację zgodności CE; g) drukarka atramentowa A3 (1 szt.): * szczegółową specyfikację techniczną oferowanego sprzętu, potwierdzającą spełnianie wymaganych parametrów wraz z podaniem nazwy producenta i oznaczenia modelu oferowanego sprzętu, * oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku braku możliwości zapewnienia gwarancji producenta na okres 3 lat przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem gwarancyjnym do 3 lat włącznie, * oświadczenie Wykonawcy, że dostarczony sprzęt będzie fabrycznie nowy, * certyfikat Energy Star, * deklarację zgodności CE; 1.2. część B: a) zestaw komputerowy (3 szt.): * szczegółową specyfikację techniczną oferowanego sprzętu, potwierdzającą spełnianie wymaganych parametrów wraz z podaniem nazwy producentów i oznaczenia modelu oferowanego sprzętu, * oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku braku możliwości zapewnienia gwarancji producenta na okres 3 lat przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem gwarancyjnym do 3 lat włącznie lub zgodnie ze złożoną ofertą, * oświadczenie Wykonawcy, że dostarczony sprzęt będzie fabrycznie nowy, * deklarację zgodności CE; b) monitor LCD (3 szt.): * szczegółową specyfikację techniczną oferowanego sprzętu, potwierdzającą spełnianie wymaganych parametrów wraz z podaniem nazwy producentów i oznaczenia modelu oferowanego sprzętu, * oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku braku możliwości zapewnienia gwarancji producenta na okres 2 lat przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem gwarancyjnym do 2 lat włącznie lub zgodnie ze złożoną ofertą, * świadczenie Wykonawcy, że dostarczony sprzęt będzie fabrycznie nowy, * certyfikat Energy Star, * deklarację zgodności CE; c) urządzenie laserowe wielofunkcyjne kolorowe A4 (1 szt.): * szczegółową specyfikację techniczną oferowanego sprzętu, potwierdzającą spełnianie wymaganych parametrów wraz z podaniem nazwy producenta i oznaczenia modelu oferowanego sprzętu, * oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku braku możliwości zapewnienia gwarancji producenta na okres 2 lat przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem gwarancyjnym do 2 lat włącznie lub zgodnie ze złożoną ofertą, * oświadczenie Wykonawcy, że dostarczony sprzęt będzie fabrycznie nowy, * certyfikat Energy Star, * deklarację zgodności CE; 1.3. część C: a) laptop (1 szt.): * szczegółową specyfikację techniczną oferowanego sprzętu, potwierdzającą spełnianie wymaganych parametrów wraz z podaniem nazwy producentów i oznaczenia modelu oferowanego sprzętu, * oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku braku możliwości zapewnienia gwarancji producenta na okres 3 lat przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem gwarancyjnym do 3 lat włącznie lub zgodnie ze złożoną ofertą, * oświadczenie Wykonawcy, że dostarczony sprzęt będzie fabrycznie nowy, * certyfikat Energy Star, * deklarację zgodności CE; 1.4. część D: a) drukarka laserowa kolorowa A4 (1 szt.): * szczegółową specyfikację techniczną oferowanego sprzętu, potwierdzającą spełnianie wymaganych parametrów wraz z podaniem nazwy producenta i oznaczenia modelu oferowanego sprzętu, * oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku braku możliwości zapewnienia gwarancji producenta na okres 2 lat przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem gwarancyjnym do 2 lat włącznie lub zgodnie ze złożoną ofertą, * oświadczenie Wykonawcy, że dostarczony sprzęt będzie fabrycznie nowy, * certyfikat Energy Star, * deklarację zgodności CE; 1.5. część F: a) Laptopy (2 szt.): * szczegółową specyfikację techniczną oferowanego sprzętu, potwierdzającą spełnianie wymaganych parametrów wraz z podaniem nazwy producenta i oznaczenia modelu oferowanego sprzętu, * oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku braku możliwości zapewnienia gwarancji producenta na okres 2 lat przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem gwarancyjnym do 2 lat włącznie lub zgodnie ze złożoną ofertą, * oświadczenie Wykonawcy, że dostarczony sprzęt będzie fabrycznie nowy, * certyfikat Energy Star, * deklarację zgodności CE; b) drukarka laserowa monochromatyczna (1 szt.): * szczegółową specyfikację techniczną oferowanego sprzętu, potwierdzającą spełnianie wymaganych parametrów wraz z podaniem nazwy producenta i oznaczenia modelu oferowanego sprzętu * oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku braku możliwości zapewnienia gwarancji producenta na okres 4 lat przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem gwarancyjnym do 4 lat włącznie lub zgodnie ze złożoną ofertą, * oświadczenie Wykonawcy, że dostarczony sprzęt będzie fabrycznie nowy, * certyfikat Energy Star, * deklarację zgodności CE; c) urządzenie wielofunkcyjne A4 (1 szt.): * szczegółową specyfikację techniczną oferowanego sprzętu, potwierdzającą spełnianie wymaganych parametrów wraz z podaniem nazwy producenta i oznaczenia modelu oferowanego sprzętu, * oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku braku możliwości zapewnienia gwarancji producenta na okres 4 lat przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem gwarancyjnym do 4 lat włącznie lub zgodnie ze złożoną ofertą, * oświadczenie Wykonawcy, że dostarczony sprzęt będzie fabrycznie nowy, * certyfikat Energy Star, * deklarację zgodności CE; d) projektor (1 szt.): * szczegółową specyfikację techniczną oferowanego sprzętu, potwierdzającą spełnianie wymaganych parametrów wraz z podaniem nazwy producenta i oznaczenia modelu oferowanego sprzętu, * oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku braku możliwości zapewnienia gwarancji producenta na okres 3 lat przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem gwarancyjnym do 3 lat włącznie lub zgodnie ze złożoną ofertą, * oświadczenie Wykonawcy, że dostarczony sprzęt będzie fabrycznie nowy, * certyfikat Energy Star, * deklarację zgodności CE; e) ekran do projektora (1 szt.): * szczegółową specyfikację techniczną oferowanego sprzętu, potwierdzającą spełnianie wymaganych parametrów wraz z podaniem nazwy producenta i oznaczenia modelu oferowanego sprzętu, * oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku braku możliwości zapewnienia gwarancji producenta na okres 2 lat przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem gwarancyjnym do 2 lat włącznie, * oświadczenie Wykonawcy, że dostarczony sprzęt będzie fabrycznie nowy; 1.6. część G: a) laptopy (4 szt.): * szczegółową specyfikację techniczną oferowanego sprzętu, potwierdzającą spełnianie wymaganych parametrów wraz z podaniem nazwy producenta i oznaczenia modelu oferowanego sprzętu, * oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku braku możliwości zapewnienia gwarancji producenta na okres 2 lat przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem gwarancyjnym do 2 lat włącznie lub zgodnie ze złożoną ofertą, * oświadczenie Wykonawcy, że dostarczony sprzęt będzie fabrycznie nowy, * certyfikat Energy Star, * deklarację zgodności CE; b) urządzenie wielofunkcyjne laserowe A4 (1 szt.): * szczegółową specyfikację techniczną oferowanego sprzętu, potwierdzającą spełnianie wymaganych parametrów wraz z podaniem nazwy producenta i oznaczenia modelu oferowanego sprzętu, * oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku braku możliwości zapewnienia gwarancji producenta na okres 4 lat przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem gwarancyjnym do 4 lat włącznie lub zgodnie ze złożoną ofertą, * oświadczenie Wykonawcy, że dostarczony sprzęt będzie fabrycznie nowy, * certyfikat Energy Star, * deklarację zgodności CE; c) projektor (1 szt.): * szczegółową specyfikację techniczną oferowanego sprzętu, potwierdzającą spełnianie wymaganych parametrów wraz z podaniem nazwy producenta i oznaczenia modelu oferowanego sprzętu, * oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku braku możliwości zapewnienia gwarancji producenta na okres 3 lat przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem gwarancyjnym do 3 lat włącznie lub zgodnie ze złożoną ofertą, * oświadczenie Wykonawcy, że dostarczony sprzęt będzie fabrycznie nowy, * certyfikat Energy Star, * deklarację zgodności CE; d) podwieszany ekran do projektora (1 szt.): * szczegółową specyfikację techniczną oferowanego sprzętu, potwierdzającą spełnianie wymaganych parametrów wraz z podaniem nazwy producenta i oznaczenia modelu oferowanego sprzętu, * oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku braku możliwości zapewnienia gwarancji producenta na okres 2 lat przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem gwarancyjnym do 2 lat włącznie, * oświadczenie Wykonawcy, że dostarczony sprzęt będzie fabrycznie nowy; 1.7. część H: a) laptopy z oprogramowaniem (2 szt.): * szczegółową specyfikację techniczną oferowanego sprzętu, potwierdzającą spełnianie wymaganych parametrów wraz z podaniem nazwy producenta i oznaczenia modelu oferowanego sprzętu, * oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku braku możliwości zapewnienia gwarancji producenta na okres 2 lat przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem gwarancyjnym do 2 lat włącznie lub zgodnie ze złożoną ofertą, * oświadczenie Wykonawcy, że dostarczony sprzęt będzie fabrycznie nowy, * certyfikat Energy Star, * deklarację zgodności CE; b) urządzenie wielofunkcyjne laserowe A4 (1 szt.): * szczegółową specyfikację techniczną oferowanego sprzętu, potwierdzającą spełnianie wymaganych parametrów wraz z podaniem nazwy producenta i oznaczenia modelu oferowanego sprzętu, * oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku braku możliwości zapewnienia gwarancji producenta na okres 4 lat przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem gwarancyjnym do 4 lat włącznie lub zgodnie ze złożoną ofertą, * oświadczenie Wykonawcy, że dostarczony sprzęt będzie fabrycznie nowy, * certyfikat Energy Star, * deklarację zgodności CE; 1.8. część I: a) laptopy z oprogramowaniem (2 szt.): * szczegółową specyfikację techniczną oferowanego sprzętu, potwierdzającą spełnianie wymaganych parametrów wraz z podaniem nazwy producenta i oznaczenia modelu oferowanego sprzętu, * oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku braku możliwości zapewnienia gwarancji producenta na okres 2 lat przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem gwarancyjnym do 2 lat włącznie lub zgodnie ze złożoną ofertą, * oświadczenie Wykonawcy, że dostarczony sprzęt będzie fabrycznie nowy, * certyfikat Energy Star, * deklarację zgodności CE; 1.9. część J: a) urządzenie wielofunkcyjne laserowe A4 (1 szt.): * szczegółową specyfikację techniczną oferowanego sprzętu, potwierdzającą spełnianie wymaganych parametrów wraz z podaniem nazwy producenta i oznaczenia modelu oferowanego sprzętu, * oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku braku możliwości zapewnienia gwarancji producenta na okres 4 lat przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem gwarancyjnym do 4 lat włącznie lub zgodnie ze złożoną ofertą, * oświadczenie Wykonawcy, że dostarczony sprzęt będzie fabrycznie nowy, * certyfikat Energy Star, * deklarację zgodności CE;
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w części VI pkt 4 ppkt 1) specyfikacji: 1) składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 1) lub 2) niniejszego punktu 5, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania tej osoby, z zachowaniem terminów, o których mowa w ppkt 1) i 2) niniejszego punktu (5). 4) Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w części VI pkt 5 ppkt 2) litera a) składa dokument, o którym mowa w o którym mowa w ppkt 1) niniejszego punktu 5 w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania tej osoby, z zachowaniem terminów, o których mowa w ppkt 1) i 2) niniejszego punktu (5).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-06-18, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | Zakup sprzętu i urządzeń komputerowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 48000000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 15
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
gwarancja | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia do 15 dni od dnia zawarcia umowy, ale nie później niż do 15 lipca 2018r., licencje do 30 dni od dnia zawarcia umowy. Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji do przedmiotu zamówienia opisanego w części A, w ilości wymienionej w załączniku nr 1 do projektu umowy nr 2a do siwz, w terminie do 31.12.2018r.
Część nr: | 2 | Nazwa: | Zakup sprzętu i urządzeń komputerowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 48000000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
gwarancja | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 3 | Nazwa: | Zakup sprzętu i urządzeń komputerowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 48000000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
gwarancja | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 4 | Nazwa: | Zakup sprzętu i urządzeń komputerowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
b) dodatkowy toner (czarny) w zestawie tego samego producenta co drukarka | 30,00 |
gwarancja | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 5 | Nazwa: | Zakup sprzętu i urządzeń komputerowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 48000000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 15
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia dla części E - do 15 dni od dnia zawarcia umowy, ale nie później niż do 28 lipca 2018r.
Część nr: | 6 | Nazwa: | Zakup sprzętu i urządzeń komputerowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 48000000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 15
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
gwarancja | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 7 | Nazwa: | Zakup sprzętu i urządzeń komputerowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 48000000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 15
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
gwarancja | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 8 | Nazwa: | Zakup sprzętu i urządzeń komputerowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 48000000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 15
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
gwarancja | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 9 | Nazwa: | Zakup sprzętu i urządzeń komputerowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 48000000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 15
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
gwarancja | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 10 | Nazwa: | Zakup sprzętu i urządzeń komputerowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 48000000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 15
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
gwarancja | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Imielin 325/1, 325/2, 346, Górki 418, 420/1, 420/2, Murcki 712/1, 713/1, Janów 101/1
- Zakup wraz z montażem silników z gwarancją 24 miesięczną do samochodów służbowych ze stanu śląskiej Policji
- Remont 9 szt. bębnów nienapędowych do przenośników taśmowych prod. PIOMA OE1250x1600 i OE658x1400 dla PGG S.A. Oddział KWK Staszic-Wujek Ruch Murcki-Staszic
- Modernizacja nawierzchni części alejki głównej w ROD im. Tadeusza Kościuszki stanowiącej łącznik pomiędzy ulicami Barbary, Kilińskiego, Zajączka
- Usługa wynajmu mikrobusów osobowych wraz z kierowcą w celu przewozu osób dla potrzeb Uczelni - wyjazdy krajowe
- Obsługa prawna dla 32 jednostek KMP/KPP garnizonu śląskiego Policji.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Montaż systemu zdalnego odczytu zużycia wody wraz z wymianą istniejącego opomiarowania na przyłączach wodociągowych zlokalizowanych w miejscowościach na terenie gminy Filipów.
- Zakup i dostawa urządzeń typu UTM, oprogramowania XDR, oraz Serwera NAS do Starostwa Powiatowego w Żyrardowie w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" w Gminie Słupia Konecka w ramach: Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027
- Zakup licencji na oprogramowanie antywirusowe i subskrypcji na urządzenie UTM w ramach projektu Cyberbezpieczna Gmina Jakubów
- Dostawa systemu do znakowania i kontroli obiegu pościeli
- "Utworzenie i funkcjonowanie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie przemysłu motoryzacyjnego w Opolu" w zakresie wyposażenia pracowni elektromobilności BCU w pomoce dydaktyczne
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.