eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stare Miasto › budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej w Starym Mieście - etap IV, część 1

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-11-09

POZYCJA 57088

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Stare Miasto: budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej w Starym Mieście - etap IV, część 1 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Stare Miasto, do kontaktów: Piotr Koziarski, ul. Główna 16b, 62-571 Stare Miasto, woj. wielkopolskie, tel. 063 2416216, fax 063 2416580, e-mail: inwestycje@stare-miasto.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.stare-miasto.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej w Starym Mieście - etap IV, część 1. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Stare Miasto, Gmina Stare Miasto, powiat koniński, województwo wielkopolskie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej w Starym Mieście - etap IV, część 1 Zakres robót: budowę kolektorów sanitarnych - 1495 m budowę przykanalików sanitarnych - 459 m budowę przykanalików sanitarnych - 39 sztuk budowę przepompowni - 1 sztuka budowę kolektorów tłocznych - 332 m budowę kolektorów deszczowych - 809 m budowę przykanalików ulicznych - 130 m budowę wpustów ulicznych - 18 sztuk budowa separatorów - 2 sztuki organizacja ruch na zajętym pasie drogowym - 1 komplet 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych /Dz. U. Nr 19 poz. 177 z późn. zm. /oraz spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Wykaz wymaganych dokumentów do oferty: - Wypełniona oferta i załączniki załączone do SIWZ - Oświadczenie wykonawców w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku, /Dz. U. Nr 19 poz. 177 z późn. zm. / - Zaświadczenie o występowania w obrocie prawnym - Zaświadczenie wystawione przez bank nie wcześniej niż 6 miesięcy przed pływem terminu do składania ofert o wielkości posiadanych środków w wielkości zapewniającej wykonanie zamówienia - Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej do wielkości wykonania zamówienia - Wykaz personelu odpowiedzialnego za realizację zamówienia wraz z zadeklarowaniem pracownika do pełnienia funkcji kierownika robót, - Kwalifikacje zawodowe i zaświadczenie o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa - Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia w pełni sprawnych jednostek sprzętowych - Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat 3 robót budowlanych rodzajowo i wartościowo zbliżonych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiących przedmiot zamówienia 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: budowę kolektorów sanitarnych - 1495 m budowę przykanalików sanitarnych - 459 m budowę przykanalików sanitarnych - 39 sztuk budowę przepompowni - 1 sztuka budowę kolektorów tłocznych - 332 m budowę kolektorów deszczowych - 809 m budowę przykanalików ulicznych - 130 m budowę wpustów ulicznych - 18 sztuk budowa separatorów - 2 sztuki organizacja ruch na zajętym pasie drogowym - 1 komplet 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.06.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: - nie podlega wykluczeniu na podstawie przepisów art. 22 ust. 1 pzp - POSIADA PRAWO DO WYSTĘPOWANIA W OBROCIE PRAWNYM - POSIADA SYTUACJĘ EKONOMICZNĄ I FINANSOWĄ - POSIADA POTENCJAŁ KADROWY - POSIADA POTENCJAŁ TECHNICZNY - POSIADA DOŚWIADCZENIE WYKONAWCY Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oceny spełnienia warunków wykonania zamówienia, a tym samym prawnej i merytorycznej weryfikacji ofert, zamawiający dokona badając oferty złożone przez wykonawców nie podlegających wykluczeniu, w konsekwencji której zostanie dokonana ocena w zakresie \warunek spełniony - \warunek niespełniony\. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku i w konsekwencji dokonania oceny \warunek nie spełniony\ zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 pzp. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Wypełniona oferta i załączniki załączone do SIWZ - Oświadczenie wykonawców w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku, /Dz. U. Nr 19 poz. 177 z późn. zm. / - Zaświadczenie o występowania w obrocie prawnym - Zaświadczenie wystawione przez bank nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert o wielkości posiadanych środków w wielkości zapewniającej wykonanie zamówienia - Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej do wielkości wykonania zamówienia - Wykaz personelu odpowiedzialnego za realizację zamówienia wraz z zadeklarowaniem pracownika do pełnienia funkcji kierownika robót, - Kwalifikacje zawodowe i zaświadczenie o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa - Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia w pełni sprawnych jednostek sprzętowych - Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat 3 robót budowlanych rodzajowo i wartościowo zbliżonych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiących przedmiot zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stare-miasto.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: cena formularza papierowego - 50,00 PLN + obowiązujący podatek VAT. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2006 godzina 09:45. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.12.2006, godzina 10:00, Budynek Urzędu Gminy Stare Miasto, ul. Główna 16b, 62-571 Stare Miasto, pokój 22.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 03.11.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.