Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-10
Kraków: WYKONANIE KONSTRUKCJI STALOWYCH WG AUTORSKICH PROJEKTÓW Z PODZIAŁEM NA 3 ZADANIA DLA FIRMY MINERAL KAT Sp. z o.o.
Numer ogłoszenia: 57164 - 2009; data zamieszczenia: 10.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Mineral-Kat sp. z o. o. , ul. Przybyszewskiego 20, 30-128 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6384842, faks 012 6384842.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mineralkat.com
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE KONSTRUKCJI STALOWYCH WG AUTORSKICH PROJEKTÓW Z PODZIAŁEM NA 3 ZADANIA DLA FIRMY MINERAL KAT Sp. z o.o..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 1 Wykonanie 4 sztuk kratownicy stalowej z prowadnicami dla wózka widłowego, przykrytej blachą stalową żeberkową wg gotowego autorskiego projektu. ZADANIE NR 2 Wykonanie następujących części konstrukcji wg projektów: a) Dopalacz rewersyjny - 2 zbiorniki b) Zawór 5-drogowy c) Filtr wysokotemperaturowy d) Montaż mechaniczny ww konstrukcji ZADANIE NR 3 Wykonanie następujących części konstrukcji wg projektów: a) Dopalacz wtórny b) Dopalacz DeNox c) Montaż mechaniczny ww konstrukcji.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.20.00.00 - Wyroby konstrukcyjne 44.21.00.00 - Konstrukcje i części konstrukcji .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.04.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują lub będą dysponowali potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów, wymaganych postanowieniami SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony lub potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie stwierdzające, że wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust 1 i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - złożone na formularzu zgodnym z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2. W przypadku wykonawców występujących wspólnie wymaga się złożenia dokumentów określonych w części V ust. 1 pkt. 1-2 SIWZ dla wszystkich podmiotów wchodzących w skład konsorcjum. Dodatkowo dokumenty te powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez podmiot uprawniony do reprezentacji. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w cz. V ust. 1 pkt 1 SIWZ, składa dokumenty określone w par. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 4. Pozostałe dokumenty, które Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: 1. Wypełniony formularz ofertowy z ceną ofertową netto i brutto za realizację wybranego zadania/zadań przedmiotu zamówienia, sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ o tym, że oferowany przedmiot umowy będzie spełniał wymogi Polskich Norm oraz będzie dostarczony wraz z kompletem dokumentów, tj.: a) Poświadczeniem kontroli jakości b) Świadectwem gwarancyjnym c) Deklaracją zgodności d) Wymaganymi certyfikatami e) Świadectwami odbioru f) Atestami higienicznymi farb i powłok antykorozyjnych g) Atestami hutniczymi blach h) Świadectwami jakości surowców i) Świadectwem egzaminu spawacza j) Świadectwem kwalifikacyjnym k) Protokołem końcowym auditu 3. Oświadczenie, w którym wykonawca wskaże część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom (na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 SIWZ)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mineralkat.com.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Mineral Kat Sp. z o.o., ul. Przybyszewskiego 20, 30-128 Kraków.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2009 godzina 11:30, miejsce: Mineral Kat Sp. z o.o., ul. Przybyszewskiego 20, 30-128 Kraków, sekretariat (parter).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie zgodnie z projektem Inwestycja w budowę modułowego i mobilnego laboratorium badawczo-rozwojowego procesu mineralizacji, umowa o dofinansowanie nr UDA-POIG.04.02.00-12-011_08-00 w ramach działania 4.2 Stymulowanie działalności B+R przedsiębiorstw oraz wsparcie w zakresie wzornictwa przemysłowego osi priorytetowej 4 Inwestycje w innowacyjne przedsięwzięcia Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE NR 1 Wykonanie 4 sztuk kratownicy stalowej z prowadnicami dla wózka widłowego, przykrytej blachą stalową żeberkową wg gotowego autorskiego projektu..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie 4 sztuk kratownicy stalowej z ceowników z prowadnicami dla wózka widłowego, przykrytej blachą stalową żeberkową o grubości 4 mm. Wycena wg rysunku poglądowego. Dokumentacja wykonawcza zostanie przekazana wykonawcy w dniu podpisania umowy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.20.00.00-2, 44.21.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE NR 2 Wykonanie następujących części konstrukcji: a) Dopalacz rewersyjny - 2 zbiorniki b) Zawór 5-drogowy c) Filtr wysokotemperaturowy d) Montaż mechaniczny ww konstrukcji.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie następujących części konstrukcji: a) Dopalacz rewersyjny - 2 zbiorniki, wg gotowego autorskiego projektu - dokumentacja wykonawcza M 1301.011.09-M1301.024.09; materiał wg rysunków oraz dokumentacja wykonawcza podstawy M 1207.049.06; Uwaga! Ceownik 160 ocynkowany b) Zawór 5-drogowy, wg gotowego autorskiego projektu - dokumentacja wykonawcza M 1204.105.06-M1204.113.06 (Uwaga! DN 300); materiał H13JS; ostateczna dokumentacja wykonawcza zostanie przekazana wykonawcy w dniu podpisania umowy. c) Filtr wysokotemperaturowy, wg gotowego autorskiego projektu - dokumentacja wykonawcza M 1204.175.07-M1204.181.07 (Uwaga! Pomniejszone o około 70%); Wewnątrz umieszczone 3 sita o różnej wielkości oczek; materiał H13JS; ostateczna dokumentacja wykonawcza zostanie przekazana wykonawcy w dniu podpisania umowy. d) Montaż mechaniczny ww konstrukcji do konstrukcji z zadania 1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.20.00.00-2, 44.21.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE NR 3 Wykonanie następujących części konstrukcji: a) Dopalacz wtórny b) Dopalacz DeNox c) Montaż mechaniczny ww konstrukcji.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Dopalacz wtórny, wg gotowego autorskiego projektu - dokumentacja wykonawcza M 1204.175.07-M1204.181.07 (Uwaga! Pomniejszone o około 70%); materiał H13JS; ostateczna dokumentacja wykonawcza zostanie przekazana wykonawcy w dniu podpisania umowy. b) Dopalacz DeNox, wg gotowego autorskiego projektu - dokumentacja wykonawcza M 1204.175.07-M1204.181.07 (Uwaga! Pomniejszone o około 70%); materiał 1H18N9; ostateczna dokumentacja wykonawcza zostanie przekazana wykonawcy w dniu podpisania umowy. c) Montaż mechaniczny ww konstrukcji do konstrukcji z zadania 1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.20.00.00-2, 44.21.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Nadzór inwestorski dla inwestycji pn. Rozbudowa skrzyżowania DW 969 z DP 1538K i DG 291836K w m. Jazowsko
- dostawa 1 szt. laptopa dla WFiIS -DE-dzp.272-723/24
- dostawa 1 szt. laptopa z ekranem o przekatnej 16' dla WGGiOŚ -DE-dzp.272-736/24
- Całodobowe świadczenie usług w zakresie transportu pacjentów Szpitala karetką reanimacyjno - transportową RT z lekarzem (typ S) i karetką bariatryczną"
- Zakup i dostawa troakarów jednorazowego użytku
- Zakup i dostawa leków i środków leczniczych dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.