Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-01
Chełm: Remont sali gimnastycznej w Zespole Szkół Ekonomicznych i III Liceum
Ogólnokształcącym w Chełmie.
Numer ogłoszenia: 57195 - 2009; data zamieszczenia: 01.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ekonomicznych i III Liceum Ogólnokształcące im. gen. Wł. Andresa , ul. Henryka Sienkiewicza 22, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5655254, 5652788, faks 082 5653146.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ekonomy.chelm.big-gov.info.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: miejska jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont sali gimnastycznej w Zespole Szkół Ekonomicznych i III Liceum Ogólnokształcącym w Chełmie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont sali gimnastycznej w Zespole Szkół Ekonomicznych i III Liceum Ogólnokształcącym w Chełmie. Zakres zamówienia obejmuje: 1) odbicie starych tynków, 2) wykonanie tynków wewnętrznych kat.III i IV, 3) malowanie ścian i sufitu farbami akrylowymi ,lateksowymi, 4) ułożenie na zniszczony parkiet posadzki z dwuwarstwowych tworzyw sztucznych, 5) wymiana stolarki drewnianej na drzwi aluminiowe ,jednoskrzydłowe, 6) wymiana instalacji elektrycznej i montaż wentylatorów osiowych, 7) wykonanie nawietrzaków podokiennych, 8) wymiana sprzętu sportowego: - montaż słupków aluminiowych do siatkówki z płynną regulacją, - demontaż starych tablic i montaż tablic do kosza ze szkła akrylowego oraz montaż obręczy uchylnych, - demontaż starych drabinek i montaż drabinek gimnastycznych , podwójnych 9) demontaż grzejników żeliwnych i rurociągu stalowego oraz montaż grzejników stalowych dwupłytowych wraz z rurami przyłącznymi..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.22 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi 44.10.00.00 - Materiały konstrukcyjne i elementy podobne 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.43.21.11 - Kładzenie wykładzin elastycznych 45.42.11.11 - Instalowanie framug drzwiowych 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 07.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy ,którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia ,jeżeli przepisy nakładają obowiązek takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia w szczególności: - w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postepowania o udzielenie zamówienia ,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie wykonali co najmniej dwa zamówienia, każde polegające na wykonaniu robót ogólnobudowlanych remontowych ,porównywalnych z przedmiotem zamówienia ,każde o wartości nie mniejszej niż 50 tysięcy złotych, - dysponują lub będą dysponować co najmniej jedną osobą posiadającą niezbędne uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, które uprawniają do kierowania robotami, będącą członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawca może być osobą fizyczną ,osobą prawną albo jednostką organizacyjną nie posiadającą osobowości prawnej ,która będzie ubiegała się o udzielenie zamówienia publicznego, złoży ofertę lub zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego ,jeżeli jego oferta zostanie wybrana. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Wykonawcy wystepujący współnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Warunki jakie muszą spełniać Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia przedstawia załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Ocena spełnienia przez Wykonawców w/w warunków będzie dokonana na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów ,o których mowa w pkt.VI SIWZ, według formuły spełnia/ nie spełnia wymagany warunek..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą n.w oświadczenie i dokumenty: 1. Oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu złożone na druku stanowiącym załącznik nr 2 SIWZ, 2. W celu potwierdzenia ,że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania okreslonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy ,Wykonawca winien złożyć: 2.1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej ,wystawione nie wczesniej niż 6 mieisęcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ,Wykonawca winien zlożyć: 3.1 wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia ,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie ,odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budwolanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, złozony na druku stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Do każdego zamówienia umieszczonego w wykazie należy dołączyć dokumenty potwierdzające ,że roboty te zostały wykonane należycie. Wykaz powinien zawierać co najmniej dwa zamówienia ,każde polegające na wykonaniu robót ogólnobudowlanych ,remontowych , porównywalnych z przedmiotem zamówienia ,każde o wartości nie mniejszej niż 50 tysięcy złotych 3.2 wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych ,doświadczenia i wykształcenia ,niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nie czynności złozony na druku stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Przedłozony wykaz powinien zawierać: co najmniej jedną osobę posiadającą niezbędne uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, które uprawniają do kierowania robotami ,będącą członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, z załączeniem: - zaświadczenia z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzającego czlonkostwo, - dokumentu stwierdzającego ,że osoba , która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada wymagane uprawnienia. Postanowienia rozporzadzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzaju dokumentów ,jakich może żądać Zamawiający od Wykonawców oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz U nr 87 , poz.605 z póż.zm) stosuje się odpowiednio..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ekonomy.chelm.big-gov.info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespól Szkół Ekonomicznych i III Liceum Ogólnokształcące 22-100 Chełm
ul.Sienkiewicza 22 ,pokój nr 25 a,I piętro w dniach roboczych w godzinach
7.30-15.30..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2009 godzina 08:00, miejsce: Oferty nalęzy składać w kancelarii Zespołu Szkół Ekonomicznych i III Liceum Ogólnokształcącego w Chełmie ul.Sienkiewicza 22 ,pokój nr 8 ,parter lub za pośrednictwem poczty..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Zakup pierwszego wyposażenia w zakresie dostawy i montażu wyposażenia meblowego w ramach utworzenie 50 nowych miejsc opieki
- Przepr. pr. zaw. z przedm. Opieka i edukacja terapeut. w chorobach przewlekłych- tlenoterapia ciągła i wentylacja mechaniczna dla studentów kierunku Pielęgniarstwo w sem. letnim roku akadem. 2024/2025
- "Zakup samochodu osobowego wraz z przekazaniem używanego auta w rozliczeniu"
- Usługa odbioru, transportu oraz unieszkodliwiania odpadów medycznych
- Zakup i dostawa sprzętu wraz z oprogramowaniem do szkoły w ramach projektu " CZAS NA ZAWODOWCÓW"
- ZP.261.1.2025 ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY I USŁUG WSPARCIA GRUPY INTERWENCYJNEJ
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Wykończenie i modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Ostrorogu
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku"
- Modernizacja obiektów szkolnych - 2 zadania
- Prace remontowo-budowlane w ramach projektu pn. "Budowa Samorządowego Żłobka w Czerminie w ramach programu MALUCH+ 2022-2029 w miejscowości Czermin, 39-304 Czermin 454" - II postępowanie
- Poprawa bezpieczeństwa pożarowego w budynku B Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach przy ul. Bogucickiej 3a
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.