Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-12
Warszawa: dostawa materiałów do sterylizacji i preparatów do dezynfekcji
Numer ogłoszenia: 57423 - 2012; data zamieszczenia: 12.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego , ul. Jagiellońska 34, 03-719 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6194756, faks 022 6193560, 6196138.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpzlo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów do sterylizacji i preparatów do dezynfekcji.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do sterylizacji i preparatów do dezynfekcji do 7 przychodni podległych SZPZLO w Warszawie, ul. Jagiellońska 34 zlokalizowanych w 5 obiektach na terenie Pragi- Północ. Wykaz przychodni będzie stanowił załącznik do umowy. 2. Szczegółową specyfikację materiałów do sterylizacji dezynfekcji będących przedmiotem zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne zadania określone w załączniku nr 1. Łączna ilość - 4 zadania: 1) zadanie nr 1 - preparaty do manualnego mycia i dezynfekcji narzędzi 2) zadanie nr 2 - Preparaty do mycia rąk, dezynfekcji rąk, skóry i błon śluzowych 3) zadanie nr 3 - Preparaty do mycia i dezynfekcji powierzchni 4) zadanie nr 4 - materiały do sterylizacji.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.50.00 - Środki odkażające 24.45.70.00 - Środki grzybobójcze 33.74.13.00 - Środek odkażający do rąk 39.83.00.00 - Środki czyszczące .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. Oświadczenie, że oferowane materiały do sterylizacji i preparaty do dezynfekcji zostały dopuszczone do obrotu i używania - zgodnie z wymogami właściwych ustaw (odpowiednio do oferowanych produktów): 1)ustawy z dnia 6 września 2001r. Prawo farmaceutyczne (tekst jednolity Dz.U. z 2008r. Nr 45 poz. 271 ze zm.) i zostały wpisane do Rejestru Produktów Leczniczych Dopuszczonych do Obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej 2) ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2010 r. Nr 107, poz.679 ze zm.) i posiadają deklarację zgodności z wymaganiami zasadniczymi dla wyrobu medycznego oznakowanego znakiem CE 3) ustawy z dnia 13 września 2002r. o produktach biobójczych (tekst jednolity Dz.U. z 2010r. Nr 255 poz. 1464 ze zm.) i zostały wpisane do rejestru produktów biobójczych 2. Żądane opinie właściwych instytucji określone w formularzu asortymentowo-cenowym (załącznik nr 1 do SIWZ) dla zadania nr 1 poz. 1 i 2. 3. Na etapie badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy dostarczenia dokumentów zawierających charakterystykę (opis) oferowanych produktów lub próbek tych produktów w celu potwierdzenia, że wyroby te spełniają wymagania określone przez Zamawiającego . Nie dostarczenie wymaganych dokumentów lub próbek w wyznaczonym terminie skutkować będzie odrzuceniem oferty
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wymagania jakie musi spełniać oferta składania przez dwa lub więcej podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. konsorcja, spółki cywilne): 1) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców występujących 2. wspólnie, oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 2) wiedzę i doświadczenie wymagane od Wykonawców w sumie muszą udokumentować podmioty ubiegające się wspólnie o udzielenie zamówienia; 3) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie; 4) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego; 5) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych. 2. W zakresie nie uregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009r. Nr 226, poz. 1817)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) zmianie może ulec wartość niniejszej umowy w przypadku, gdy z powodu okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, Zamawiający będzie zmuszony do zakupu mniejszej ilości przedmiotu umowy, 2) w przypadku, gdy pomimo dochowania należytej staranności Wykonawca nie będzie w stanie dostarczyć określonego w załączniku nr 1 przedmiotu umowy, a w szczególności z powodu zaprzestania lub czasowego wstrzymania produkcji, zobowiązany będzie do dostarczenia towaru o tożsamych lub lepszych parametrach i jakości przy niezmienionej cenie. 3) w przypadku zmiany stanu prawnego którejkolwiek ze stron,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpzlo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Zespól Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Praga-Północ w Warszawie, ul. Jagiellońska 34 - Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.03.2012 godzina 12:00, miejsce: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Praga-Północ w Warszawie, ul. Jagiellońska 34 - pok. 23.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Odnowienie posiadanych oraz udzielenie nowych licencji do oprogramowania antywirusowego ESET i oprogramowania biurowego ADOBE.
- Remont pokoi, dobór i wymiana zestawu podnoszenia ciśnienia na potrzeby bytowe i p. poż., remont ogrodzenia wraz z robotami towarzyszącymi w miejscowości Elbląg ul. Królewiecka 189 (...)
- Przygotowanie, produkcja i dostarczenie wydawnictw muzycznych wraz z poligrafią w oprawie twardej z nośnikami audio lub z nośnikiem Blu-ray oraz dgpacki jedno i dwuskrzydłowe z nośnikami audio
- Świadczenie usług sprzątania w budynkach Instytutu Łączności - PIB we Wrocławiu
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: A. Suligowskiego 3/5 m. 8 część nr 2: Krucza 51 m. 62 (w podziale na 2 części)
- Przebudowa przepompowni Wilczogęby gm. Sadowne, pow. węgrowski - aktualizacja dokumentacji
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 102/2025 Środek ochrony roślin WIRTUOZ PRO lub równoważny w ilości 100 litrów
- 101/2025 Środek ochrony roślin DUET na START PAK lub równoważny w ilości 4 szt.
- 100/2025 Środek ochrony roślin PROPULSE 250SE lub równoważny w ilości 300 litrów
- 98/2025 Środek ochrony roślin INPUT TRIPLE lub równoważny w ilości 400 litrów
- Dostawa środków czystości, akcesoriów i urządzeń do sprzątania w latach 2025-2026
- Sukcesywne dostawy środków do dezynfekcji, środków czystości, artykułów jednorazowych, środków do pralni do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie wraz z usługą transportu
więcej: Środki odkażające »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.