Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-11
Piecki: Przebudowa ul. Topolowej i ul. Klonowej w Pieckach - etap II
Numer ogłoszenia: 57430 - 2009; data zamieszczenia: 11.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piecki , ul. Zwycięstwa 34, 11-710 Piecki, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7422029, faks 089 7422065.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.piecki.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ul. Topolowej i ul. Klonowej w Pieckach - etap II.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa ul. Topolowej i ul. Klonowej w Pieckach - etap II zgodnie z: A) Dokumentacją projektową składającą się z : 1. Projektu budowlanego opracowanego przez Pana Romana Szczepana - Zakład Usług Projektowych i Nadzoru Budownictwa ul. Laskowa 41 11-700 Mrągowo, 2. Przedmiaru robót, 3. BIOZ, B) Szczegółową Specyfikacją Techniczną dla przebudowy ul. Topolowej i ul. Klonowej w Pieckach. C) Pozwoleniem na budowę Nr 62/2007/Pki z dnia 08.11.2007r Zamówienie obejmuje przebudowę zgodnie z ww projektem: - odcinka ul. Topolowej od km 4+06,43 do km 5+69,90 i od km 0+00 do 1+66,69 (odcinek 3-4 ul. Topolowej), - ul. Klonowej od km 0+13,95 do km 0+78,68. W zakres prac wchodzą: 1. Roboty przygotowawcze obejmujące min: roboty pomiarowe, rozbiórkowe nawierzchni bitumicznej, roboty związane z lokalizacją uzbrojenia podziemnego. 2. Roboty budowlane - drogowe obejmujące min: - wykonanie niezbędnych robót ziemnych, - wykonanie podbudowy kruszywa łamanego lub mieszanki optymalnej gr. 20cm na powierzchni wg przedmiaru 2404m2, - ustawienie krawężników betonowych o łącznej dł. wg przedmiaru 790,13m - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8cm na powierzchni wg przedmiaru 2440,01m2, 3. Roboty budowlane - kanalizacji deszczowej obejmujące min: - wykonanie niezbędnych robót ziemnych, - wykonanie kanalizacji z rur PVC, PE lub PP typu ciężkiego o śr. nom. 160mm o dł. wg przedmiaru 59mb, - wykonanie kanalizacji z rur PVC, PE lub PP typu ciężkiego o śr. nom. 200mm o dł wg przedmiaru 91,50m, - wykonanie kanalizacji z rur PVC, PE lub PP typu ciężkiego o śr. nom. 250mm o dł. wg przedmiaru 56m, - wykonanie kanalizacji z rur PVC, PE lub PP typu ciężkiego o śr. nom. 315mm o dł. wg przedmiaru 125,50m, - montaż studzienek rewizyjnych o śr. 425 mm z rur PE - 9 szt. - wykonie studni rewizyjnych z kręgów betonowych o śr. 1200mm - 2szt. - montaż studzienek ściekowych ulicznych - 15 szt. 4. Roboty wykończeniowe i oznakowanie pionowe - obejmujące rozplantowanie ziemi odwiezionej i plantowanie terenu, dostawę i ustawienie znaków.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 120.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu zobowiązany jest do wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w kwocie 5000,00 zł. (słownie : pięć tysięcy złotych) Wadium może być wniesione : a.w pieniądzu - przelewem na konto Zamawiającego w Warmińsko-Mazurskim Banku Spółdzielczym O/Piecki 30 9364 0000 2006 0001 0120 0005 b. w postaci poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. w postaci gwarancji bankowych, d. w postaci gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109 poz. 1158 ze zmian.). W przypadku wadium składanego w innych formach niż gotówka należy oryginał wadium dołączyć do oferty. Jako wpłacenie wadium wnoszonego w pieniądzu rozumie się potwierdzenie przez Warmińsko-Mazurski Banku Spółdzielczy O/Piecki wpływu gotówki na konto Urzędu Gminy Piecki w terminie do dnia 2009.04.03 do godz. 1130. Wadium wniesione w pieniądzu wybranego Wykonawcy zostanie przeniesione - za jego zgodą - w całości lub części na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Nie wykorzystana część wadium zostanie zwrócona Wykonawcy w terminie 14 dni od podpisania umowy. Warunki zwrotu wadium reguluje art.46 ustawy Prawo zamówień publicznychIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest złożenie oferty na którą składają się: a) wypełniony formularz ofertowy (wg wzoru - część III.a.), b) dowód wpłacenia wadium - (kopia dowodu wpłaty wadium wnoszonego w gotówce lub oryginał dowodu wniesienia wadium w innej formie) c) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego - (wg wzoru - część III.b.), d) kalkulację ceny oferty - Kosztorys Ofertowy - Tabelę elementów scalonych (wg wzoru - część III.c.), - przygotowany zgodnie z warunkami określonymi w pkt. 16 SIWZ, e) porozumienie Wykonawców ustanawiające pełnomocnika do ich reprezentowania - w przypadku kiedy kilka podmiotów składa ofertę wspólnie (pełnomocnictwo) - jeżeli dotyczy, f) zakres prac przewidzianych do wykonania przez podwykonawców - (wg wzoru - część III.d.), 2 Jako załączniki do oferty muszą być dołączone dokumenty wymienione w pkt. 10.1 SIWZ 3. Zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 4. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt.10 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. 5. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków wymienionych w pkt. 3. skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania a ofertę jego uznaje się za odrzuconą. 6. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: a) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. b) Wykonawcy przedłożą wraz z ofertą pełnomocnictwo wskazujące pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. c) każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie musi spełnić warunki stawiane Wykonawcy, 7. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie, które części zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz wymagań określonych przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty: 1.1 aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.2 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.3 wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - referencje. Wykonawca musi udokumentować należyte wykonanie co najmniej 3 robót w zakresie budowy lub przebudowy dróg, o wartości minimum 300.000,00 zł brutto każda i powierzchni minimum 2000m2 każda -. (wg wzoru - część III.e.) 1.4 wykaz osób (kierownictwa), którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia - należy dołączyć kserokopie uprawnień oraz , zaświadczenie z właściwej Izby (wg wzoru - część III.f.), 1.5 polisę lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piecki.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Piecki ul. Zwycięstwa 34 11-710 Piecki.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2009 godzina 11:30, miejsce: Urząd Gminy Piecki ul. Zwycięstwa 34 pok. nr 7.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w formule "zaprojektuj i wybuduj" wraz z wyposażeniem dla przedsięwzięcia realizowanego w ramach KPO i Zwiększania Odporności
- Przebudowa i remont pomieszczeń Centrum Obsługi Mieszkańca położonych na parterze istniejącego budynku biurowo usługowego Grafit położonego przy ul. Namysłowskiej 8 we Wrocławiu.
- Odbudowa i modernizacja zniszczonego w wyniku powodzi stadionu sportowego KS "Kryształ" i budynku zaplecza sportowego w Stroniu Śląskim.
- Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Rudzienku
- Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Wólka Husińska od km 0+000,00 do km 0+400,00
- Remont pomieszczeń dydaktycznych w budynku przy ul. Czerniakowskiej 22 w Elblągu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.