Og³oszenie z dnia 2019-07-16
Og³oszenie nr 574348-N-2019 z dnia 2019-07-16 r.
Wojewódzki Urz±d Pracy w Bia³ymstoku: Przetarg nieograniczony na wykonanie instalacji klimatyzacyjnej w pomieszczeniach biurowych w budynku Wojewódzkiego Urzêdu Pracy w Bia³ymstoku
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wojewódzki Urz±d Pracy w Bia³ymstoku, krajowy numer identyfikacyjny
05068933000000, ul.
Pogodna
22
,
15-354
Bia³ystok, woj.
podlaskie, pañstwo
Polska, tel.
085 7497200, 7497203, , e-mail
przetargi@wup.wrotapodlasia.pl, sekretariat@wup.wrotapodlasia.pl, faks
085 7497209.
Adres strony internetowej (URL): http://wupbialystok.praca.gov.pl/, http://bip.wup.wrotapodlasia.pl/Zamow_publ.html
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorz±dowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Nie
http://wupbialystok.praca.gov.pl/, http://bip.wup.wrotapodlasia.pl/Zamow_publ.html
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
http://wupbialystok.praca.gov.pl/, http://bip.wup.wrotapodlasia.pl/Zamow_publ.html
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Przetarg nieograniczony na wykonanie instalacji klimatyzacyjnej w pomieszczeniach biurowych w budynku Wojewódzkiego Urzêdu Pracy w Bia³ymstoku
Numer referencyjny:
DA.3211-2/19
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji klimatyzacyjnej w pomieszczeniach biurowych w budynku Wojewódzkiego Urzêdu Pracy w Bia³ymstoku przy ul. Pogodnej 22 polegaj±cej na dostawie i monta¿u urz±dzeñ instalacji klimatyzacyjnej w zakresie wykonania: 1) II piêtra, 2) nowej czê¶ci budynku wraz z instalacj± odgromow± oraz niezbêdnymi czynno¶ciami i robotami umo¿liwiaj±cymi prawid³owe u¿ytkowanie wykonanej w tym zakresie instalacji. Zamawiaj±cy do³±cza pogl±dowo projekt wykonawczy obejmuj±cy ca³o¶æ systemu instalacji klimatyzacyjnej ³±cznie z I piêtrem i parterem budynku WUP w Bia³ymstoku. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi Za³±cznik nr 2 do SIWZ oraz dokumentacja projektowo - techniczna stanowi±ca Za³±czniki 10-12 do SIWZ.
II.5) G³ówny kod CPV: 45330000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45331220-4 |
50730000-1 |
45310000-3 |
45311200-2 |
45315300-1 |
45317300-5 |
45312310-3 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 163178,00
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2019-12-16
Okres w miesi±cach | Okres w dniach | Data rozpoczêcia | Data zakoñczenia |
2019-12-16 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie stawia w tym zakresie wymagañ.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie stawia w tym zakresie wymagañ.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
a) O uzyskanie zamówienia mog± ubiegaæ siê podmioty posiadaj±ce do¶wiadczenie polegaj±ce realizacji przynajmniej 2 robót budowlanych polegaj±cych na budowie, rozbudowie, przebudowie instalacji klimatyzacyjnej o warto¶ci brutto co najmniej 100 000,00 PLN ka¿da w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców, oraz za³±czeniem dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy uzna ww. warunek za spe³niony je¿eli bêdzie go spe³nia³ samodzielnie co najmniej jeden z Wykonawców.
b) O uzyskanie zamówienia mog± ubiegaæ siê podmioty, które wyka¿±, ¿e dysponuj± lub bêd± dysponowali osobami do kierowania robotami posiadaj±cymi kwalifikacje zawodowe i uprawnienia wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane, niezbêdne do wykonania zamówienia, tj.
- co najmniej jedn± osob± w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych
- co najmniej jedn± osob± w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych
Zamawiaj±cy dopuszcza wskazanie jednej osoby, która posiada uprawnienia w obu ww. specjalno¶ciach.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy uzna ww. warunek za spe³niony je¿eli jeden z Wykonawców lub Wykonawcy ³±cznie wyka¿± spe³nienie ww. warunku.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1) W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu:
a) Wykaz us³ug wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane. Wzór stanowi Za³±czniki nr 8 do SIWZ.
b) Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór stanowi za³±cznik nr 7 do SIWZ.
Propozycje tre¶ci o¶wiadczeñ o jakich mowa powy¿ej stanowi±ce Za³±cznik nr 7 do SIWZ i Za³±cznik nr 8 do SIWZ dotycz± tylko Wykonawcy wzywanego do ich z³o¿enia. Na etapie ofertowania nie nale¿y sk³adaæ przedmiotowych dokumentów.
Uwaga: W przypadku gdy Wykonawca polega na zdolno¶ciach innych podmiotów w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y za³±czyæ zobowi±zania wymagane postanowieniami pkt 9.2. SIWZ - Za³±cznik nr 5 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Ofertê stanowi wype³niony Formularz "OFERTA" oraz wykaz oferowanych urz±dzeñ (wzór stanowi Za³±cznik nr 1 oraz Za³±cznik nr 1A do SIWZ). Wraz z OFERT¡ powinny byæ z³o¿one: 1) O¦WIADCZENIA wymagane postanowieniami pkt 8.1 SIWZ; 2) Zobowi±zania wymagane postanowieniami pkt 9.2. SIWZ; 3) karty techniczne, katalogowe zawieraj±ce model, typ, parametry techniczne urz±dzeñ, które zgodnie z dokumentacj± projektow± musz± byæ spe³nione. Dokumenty powinny byæ w jêzyku polskim, potwierdzaj±ce zgodno¶æ zadeklarowanych parametrów ze stanem faktycznym (w dokumentach tych nale¿y czytelnie wskazaæ i oznaczyæ dany wymagany zadeklarowany parametr np. markerem, podkre¶laczem). Powy¿sze dokumenty musz± byæ podpisane przez Wykonawcê. Uwaga!!Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ do oferty dokumenty dla oferowanych jednostek zewnêtrznych (karty techniczne, katalogowe zawieraj±ce model, typ, parametry techniczne) w jêzyku polskim, wskazuj±ce parametry odpowiadaj±cy kryterium zmienna regulacja temperatury czynnika ch³odniczego potwierdzaj±ce zgodno¶æ zadeklarowanych parametrów ze stanem faktycznym (w dokumentach tych nale¿y czytelnie wskazaæ i oznaczyæ dany wymagany zadeklarowany parametr jak zmienna regulacja temperatury czynnika ch³odniczego np. markerem, podkre¶laczem). Powy¿sze dokumenty musz± byæ podpisane przez Wykonawcê. Informacje zawarte w dokumentach s± niezbêdne na etapie przyznawania punktacji w ramach stosowanych kryteriów oceny ofert. Nie z³o¿enie przedmiotowych dokumentów (dotycz±cych jednostek zewnêtrznych) bêdzie skutkowa³o odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp Dokument nie podlega procedurze uzupe³nienia lub wyja¶nienia na podstawie art. 26 Pzp. 4) Pe³nomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o wspó³dzia³aniu, z której bêdzie wynikaæ przedmiotowe pe³nomocnictwo. Pe³nomocnik mo¿e byæ ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone w formie orygina³u lub notarialnie po¶wiadczonej kopii. 5) UWAGA: Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (orygina³ lub kopia potwierdzona za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza) wzglêdnie do podpisania innych dokumentów sk³adanych wraz z ofert±, chyba, ¿e Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ w szczególno¶ci za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz.U. 2019 r. poz. 700 z pó¼n. zm.). W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o którym mowa w pkt. 8.3. SIWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców. Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³niania, w zakresie, w jakim powo³uje siê na ich zasoby, warunków udzia³u w postêpowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w o¶wiadczeniu, o którym mowa w pkt 8.2. SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena ofertowa | 60,00 |
okres gwarancji | 15,00 |
Zmienna regulacja temp. czynnika ch³odz±cego w jedn. zewnêtrznych | 25,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagaj± formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci. 2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany istotnych postanowieñ niniejszej Umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokona wyboru Wykonawcy , w nastêpuj±cych przypadkach: 1) w razie zaistnienia okoliczno¶ci technicznych uzasadniaj±cych zastosowanie odmiennych rozwi±zañ technicznych lub technologicznych innych ni¿ wskazane w dokumentacji, o której mowa w § 1 ust. 3 - w zakresie w jakim oka¿± siê korzystne dla Zamawiaj±cego z punktu widzenia sposobu wykonania instalacji lub jej przysz³ego funkcjonowania a nadzór autorski zaakceptuje zmianê; 2) w razie stwierdzenia wad w dokumentacji projektowej lub technicznej, spowodowanych wykonaniem dokumentacji w sposób sprzeczny z zasadami wiedzy technicznej, skutkuj±cych konieczno¶ci± dokonania zmian w dokumentacji; zmiana jest dopuszczalna w zakresie w jakim jest niezbêdna do prawid³owej realizacji przedmiotu umowy; 3) wyst±pienia odmiennych (ale istotnych dla realizacji zamówienia) od przyjêtych w dokumentacji projektowej i wykonawczej warunków na obszarze robót, w szczególno¶ci istnienie b³êdnie zinwentaryzowanych obiektów lub instalacji na/w budynkach i w s±siedztwie terenu robót - a skutkuj±cych konieczno¶ci± dokonania zmian w dokumentacji projektowej lub zmian w sposobie wykonania robót; zmiana jest dopuszczalna w zakresie w jakim jest niezbêdna do usuniêcia przeszkody w realizacji przedmiotu umowy; 4) w razie wyst±pienia zmian powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu umowy - zmiana jest dopuszczalna w zakresie niezbêdnym do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-07-31, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
>
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Klauzule informacyjne dotycz±ce przetwarzania danych osobowych: Zgodnie z art.13 ust.1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.1, dalej "RODO", informujê, ¿e: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojewódzki Urz±d Pracy w Bia³ymstoku ul. Pogodna 22, 15-354 Bia³ystok, telefon 85 749 72 00, e-mail: sekretariat@wup.wrotapodlasia.pl 2) administrator wyznaczy³ inspektora ochrony danych w Wojewódzki Urz±d Pracy w Bia³ymstoku z którym mo¿na siê kontaktowaæ na adres siedziby administratora, telefonicznie 85 749 72 00, na adres e-mail: iod@wup.wrotapodlasia.pl. Z inspektorem ochrony danych mo¿na siê kontaktowaæ we wszystkich sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw zwi±zanych z przetwarzaniem danych. 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± w celu zwi±zanym z realizacj± postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie instalacji klimatyzacyjnej w pomieszczeniach biurowych w budynku Wojewódzkiego Urzêdu Pracy w Bia³ymstoku, na podstawie art.6 ust.1 pkt b przetwarzanie jest niezbêdne do wykonania umowy, której stron± jest osoba, której dane dotycz±, lub do podjêcia dzia³añ na ¿±danie osoby, której dane dotycz±, przed zawarciem umowy; zgodnie z tre¶ci± ogólnego rozporz±dzenia o ochronie danych; 4) odbiorc± Pani/Pana danych osobowych mog± byæ, m.in.: osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust.3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówieñ publicznych, organy nadzoru i kontroli, w których kompetencjach mie¶ci siê nadzór i kontrola prawid³owo¶ci realizacji zadañ wynikaj±cych z Prawa zamówieñ publicznych; 5) Pani/Pana dane osobowe nie bêd± przekazywane do pañstwa trzeciego/organizacji miêdzynarodowej. 6) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres niezbêdny do realizacji celów okre¶lonych w pkt 3, przez okres trwania umowy. Okres przechowywania danych osobowych mo¿e zostaæ ka¿dorazowo przed³u¿ony o okres przedawnienia roszczeñ, je¿eli przetwarzanie danych osobowych bêdzie niezbêdne dla dochodzenia ewentualnych roszczeñ lub obrony przed takimi roszczeniami przez WUP w Bia³ymstoku. Po tym okresie dane bêd± przechowywane jedynie w zakresie i przez czas wymagany przepisami prawa, w tym przepisami o archiwizacji dokumentów (minimalny czas archiwizacji tego postêpowania wynosi 5 lata od momentu zakoñczenia realizacji umowy); 7) posiada Pani/Pan na podstawie: - art.15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych; - art.16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników); - art.18 prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego); - art.20 prawo do przenoszenia danych osobowych. 8) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych (PUODO); 9) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; 10) Pani/Pana dane nie bêd± przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym równie¿ w formie profilowania. 11) W przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporz±dzenia 2016/679, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. 12) Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz uzyskanie wszystkich wymaganych uzgodnieñ i pozwoleñ z pe³nieniem nadzoru autorskiego
- Wykonanie badañ laboratoryjnych przy realizacji inwestycji na terenie miasta Bia³egostoku.
- "Opracowanie dokumentacji projektowej budowy ul. 5KD-D na odcinku od ul. Ziemskiej do ul. Dolistowskiej w Bia³ymstoku wraz z budow± niezbêdnej infrastruktury technicznej"
- Przebudowa i remont dwóch budynków wraz ze zmian± sposobu u¿ytkowania na pracownie artystyczne, zagospodarowaniem terenu przy ul. Ks. Stanis³awa Suchowolca 25 i 25A w Bia³ymstoku.
- Dostawê produktów spo¿ywczych (4 pakiety)
- Dostawa mebli do Sali 101 KB i do sekretariatu Wydzia³u In¿ynierii Zarz±dzania Politechniki Bia³ostockiej - ZK-DZP.262.102.2024
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa hali wraz z zapleczem oraz infrastruktur± techniczn± dla zadania pn.: "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o sta³ej konstrukcji przy Zespole Szkó³ w D±browie"
- Rozbudowa budynku GOZ o windê osobow± z wiatro³apem w ramach projektu "Poprawa dostêpno¶ci do us³ug spo³ecznych i zdrowotnych poprzez rozbudowê budynku Gminnego O¶rodka Zdrowia w Koñskowoli"
- Prace remontowe i adaptacyjne mieszkania wspomaganego w ramach projektu - Nie JESTE¦ sam!" - III
- Termomodernizacja budynku Urzêdu Miejskiego w Golczewie wraz z popraw± dostêpno¶ci architektonicznej
- Us³ugi konserwacji i napraw awaryjnych sprzêtu gastronomicznego, ch³odniczego, grzejnego, myj±cego, polowego
- Rozbudowa i przebudowa z niezbêdnymi rozbiórkami budynku zlokalizowanego w Skar¿ysku-Kamiennej przy ul. 1-go Maja 105, wraz z budow± 14 miejsc postojowych
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.