To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-02-12
Ruda Śląska: Usługa cateringowa polegająca na przygotowaniu i dostarczeniu posiłków do trzech placówek oświatowych Rudzie Śląskiej.
Numer ogłoszenia: 57522 - 2013; data zamieszczenia: 12.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 475956 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 21 im. Biskupa Wilhelma Pluty, ul. ks. L. Tunkla 125, 41-707 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 32 2 439 090, faks 32 2 439 090.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa Samorządu Gminy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa cateringowa polegająca na przygotowaniu i dostarczeniu posiłków do trzech placówek oświatowych Rudzie Śląskiej..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa cateringowa polegająca na przygotowaniu i dostarczeniu posiłków do trzech placówek oświatowych w Rudzie Śląskiej, zgodnie z postanowieniem poniżej : I Szkoła Podstawowa nr 21 w Rudzie Śląskiej 1. Wykonanie usługi cateringowej obejmującej przygotowanie oraz dostawę świeżych posiłków w postaci : - jednodaniowego obiadu składającego się z drugiego dania wraz kompotem dla uczniów SP21 codziennie od poniedziałku do piątku w okresie od dnia zawarcia umowy nie wcześniej niż od 02.01.2013 r. do 30.06.2013 r., z wyłączeniem ustawowych świąt, dni wolnych od zajęć oraz ferii zimowych. 2. Szacunkowa liczba posiłków : obiadów jednodaniowych 3080. 3. Liczba dziennych posiłków będzie się zmieniać w zależności od frekwencji dzieci. Szacuje się , że dzienna średnia liczba posiłków będzie wynosić : obiady : 28. 4. Wykonawca dostarczy posiłki do siedziby Zamawiającego w Rudzie Śląskiej ul. ks.Tunkla 125 - obiady w godzinach od 11.00 do 11.15. Szczegółowy opis przedmiotu zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia. II. Szkoła Podstawowa nr 20 w Rudzie Śląskiej: 1. Wykonanie usługi cateringowej obejmującej przygotowanie oraz dostawę świeżych posiłków w postaci : a) Śniadania z mlekiem, herbatą, kakao - obiadu dwudaniowego z kompotem - podwieczorku dla 3 oddziałów przedszkolnych w SP20, b) Jednodaniowego obiadu składającego się z drugiego dania wraz kompotem dla uczniów SP20 codziennie od poniedziałku do piątku od dnia zawarcia umowy nie wcześniej niż od 02.01.2013r do 30.06.2013 r., z wyłączeniem ustawowych świąt, dni wolnych od zajęć i ferii zimowych. 2. Szacunkowa liczba posiłków: śniadań - 6944, obiadów 2 daniowych7068, podwieczorków 3472 i obiadów jednodaniowych 7700. 3. Liczba dziennych posiłków będzie się zmieniać w zależności od frekwencji dzieci. Szacuje się , że dzienna średnia liczba posiłków będzie wynosić : śniadania 56 ; obiady : 127; podwieczorek 28. 4. Wykonawca dostarczy posiłki do siedziby Zamawiającego w Rudzie Śląskiej ul.Wyzwolenia 11 - śniadania każdorazowo dostarczane będą w godzinach od 8.00 do 8.20 zaś obiady wraz z podwieczorkiem godzinach od 11.00 do 11.15. Szczegółowy opis przedmiotu zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia. III. Miejskie Przedszkole nr 18 w Rudzie Śląskiej 1. Wykonanie usługi cateringowej obejmującej przygotowanie oraz dostawę świeżych posiłków w postaci : Przygotowanie oraz dostawa świeżych posiłków dla 4 grup przedszkolnych w MP 18 w Rudzie Śląskiej ul. Kazimierza 4 w postaci śniadania z mlekiem, kakao, herbatą, obiadu 2 daniowego z kompotem oraz podwieczorku, codziennie od poniedziałku do piątku od dnia zawarcia umowy nie wcześniej niż od 02.01.2013 r. do 31.07.2013 r. z wyłączeniem ustawowych świąt i innych dni wolnych od zajęć wynikających z harmonogramu MP18 w Rudzie Śląskiej 2. Szacunkowa liczba posiłków: śniadań - 12453 obiadów11970, podwieczorków6384. 3. Liczba dziennych posiłków będzie się zmieniać w zależności od frekwencji dzieci. Szacuje się , że dzienna średnia liczba posiłków będzie wynosić : śniadania 85 ; obiady :81; podwieczorek 43. Szczegółowy opis przedmiotu zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHU MENAGER-POL 41-800 Zabrze;, 41-800 Zabrze; 41-800 Zabrze; ul.Plac Warszawski5, 41-800 Zabrze, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 178333,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 141569,90
Oferta z najniższą ceną: 141569,90 / Oferta z najwyższą ceną: 156612,91
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Sporządzenie wznowień granic nieruchomości oraz sporządzenie projektu podziału nieruchomości, projektów podziałów oraz mapy do celów prawnych dla nieruchomości położonych na terenie miasta Ruda Śląska
- Modernizacja instalacji elektrycznej wraz z robotami towarzyszącymi w budynkach przy ul. Janasa 15 i ul. Janasa 21 w Rudzie Śląskiej
- Dostawa fabrycznie nowego wyposażenia do pracowni metrologii służącego do realizacji zajęć praktycznych
- Dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Fachowcy z Rudy Śląskiej" - z podziałem na III części
- Zakup i dostawa trzech sztuk aparatów USG wraz z trzema głowicami dla Przychodni Brackiej Gliwice, Przychodni Brackiej Knurów, Przychodni Brackiej Staszic - w ramach Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą ,,Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)", realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
- Dostawa rękawic chirurgicznych
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa wyżywienia i cateringu na potrzeby Jeleniogórskiego Centrum Kultury w Jeleniej Górze w okresie od 28.04.2025 r. do 04.05.2025 r.
- Usł. cateringowa-zimny bufet dla uczestników zajęć w proj. "Dolnośląski Program Stypendialny dla uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie przedmiotów ścisłych i zagrożonych wykluczeniem społecznym"
- Świadczenie usług w zakresie całodziennego żywienia pacjentów Oddziału Rehabilitacyjnego oraz Oddziału Rehabilitacji Pulmonologicznej w Krzyżewie
- WZPiFP-17-25 Przygotowanie i dostarczanie posiłków całodziennych dla osób zatrzymanych w PDOZ w KMP w Toruniu, w KPP w Brodnicy, w KPP w Mogilnie, w KPP w Tucholi oraz w KPP w Sępólnie Krajeńskim
- ,,Usługa cateringowa podczas pikniku dla pracowników Politechniki Łódzkiej."
- "Świadczenie usługi organizacji kampanii promocyjnej, kampanii społeczno-promocyjnej, rajdu rowerowego oraz dostarczenia poczęstunku na zajęcia"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.