Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-08-21
Ogłoszenie nr 576691-N-2020 z dnia 2020-08-21 r.
Agencja Rozwoju Regionalnego w Częstochowie SA: Świadczenie usługi przeprowadzenia szkoleń/kursów zawodowych wraz z egzaminami certyfikowanymi oraz przeprowadzenia szkoleń/kursów podnoszących kwalifikacje i umiejętności zawodowe dla uczestników projektu "Zrealizowany cel zawodowy"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt "Zrealizowany cel zawodowy" współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego (RPO WSL) na lata 2014-2020,Oś priorytetowa VII Regionalny Rynek Pracy, Działanie 7.1 Aktywne formy przeciwdziałania bezrobociu Poddziałanie 7.1.3. Poprawa zdolności do zatrudnienia osób poszukujących pracy i pozostających bez zatrudnienia.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Tak
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Agencja Rozwoju Regionalnego w Częstochowie SA, krajowy numer identyfikacyjny
15056552700000, ul.
Al. Najświętszej Maryi Panny
24 lok. 8
,
42-202
Częstochowa, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
343 605 688, e-mail
arr@arr.czestochowa.pl, faks
343 605 747.
Adres strony internetowej (URL): http://www.arr.czestochowa.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny (proszę określić):
Spółka Prawa Handlowego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
http://www.arr.czestochowa.pl/zamowienia-publiczne
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usługi przeprowadzenia szkoleń/kursów zawodowych wraz z egzaminami certyfikowanymi oraz przeprowadzenia szkoleń/kursów podnoszących kwalifikacje i umiejętności zawodowe dla uczestników projektu "Zrealizowany cel zawodowy"
Numer referencyjny:
ZAM/30/MP-ZC/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 2. Celem szkoleń/kursów zawodowych jest zdobycie lub podniesienie kwalifikacji i kompetencji zawodowych przez uczestników projektu tj. osób pozostających bez zatrudnienia oraz osób zatrudnionych na umowach krótkoterminowych, pracujących w ramach umów cywilno-prawnych, ubogich pracujących oraz imigrantów, reemigrantów, osób odchodzących z rolnictwa i ich rodzin, co bezpośrednio przyczyni się do wzrostu ich aktywności zawodowej i poprawy sytuacji na rynku pracy. 3. Przedmiot zamówienia został podzielony na 21 części, która każda stanowi oddzielny przedmiot zamówienia: 1) Część I: Kurs Magazynier z obsługą komputera ECDL Base z egzaminem; 2) Część II: Specjalista ds. zamówień publicznych z egzaminem; 3) Część III: Kurs Prawa jazdy kat. B + E z egzaminem; 4) Część IV: Kurs Badania ankietowe z egzaminem; 5) Część V: Kurs Statystyczna analiza danych z egzaminem; 6) Część VI: Kurs kosmetyczny - podologia z egzaminem; 7) Część VII: Kurs języka angielskiego (Subregion Centralny woj. śląskiego) z egzaminem; 8) Część VIII: Kurs Intendent z egzaminem; 9) Część IX: Kurs Specjalista ds. Zarządzania zasobami ludzkimi z egzaminem; 10) Część X: Kurs przedstawiciel handlowy z obsługą kasy fiskalnej i komputera z egzaminem ECDL Base (Subregion Centralny woj. śląskiego); 11) Część XI: Kurs pośrednik nieruchomości i Zarządzanie nieruchomościami z egzaminem ( 2 kursy); 12) Część XII: Kurs Operator koparko-ładowarki kl.III z egzaminem; 13) Część XIII: Inspektor ochrony danych osobowych z egzaminem ECDL moduł S 11 RODO; 14) Część XIV: Kurs Grafika komputerowa z egzaminem ECDL Standard moduł S4; 15) Część XV: Kurs Sensoplastyka (wstęp + trener I stopnia) z egzaminem; 16) Część XVI: Kurs Specjalista ds. Controlingu z egzaminem; 17) Część XVII: Kurs Fryzjer-stylista poziom średniozaawansowany; 18) Część XVIII: Kurs Kancelaryjno-archiwalny I stopnia; 19) Część XIX: Kurs Rejestratorka medyczna; 20) Część XX: Kurs Projektowanie mebli z wykorzystaniem programu KDmax; 21) Część XXI: Kurs Makijaż permanentny- pigmentacja brwi;
II.5) Główny kod CPV: 80530000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
80533200-1 |
80533100-0 |
80411200-0 |
80580000-3 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Wykonawca ubiegający się o realizację zamówienia musi posiadać aktualny wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tj. Dz.U.2016.645 z późn. zm.). Zamawiający dokona sprawdzenia na stronie internetowej www.ris.praca.gov.pl czy Wykonawca posiada aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
W zakresie "zdolności technicznej lub zawodowej" Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że:
a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie:
Część I:
co najmniej 3 usługi - szkoleń/kursów grupowych/indywidualnych z zakresu magazynier lub pokrewne z zakresem tematycznym ww. kursu. Przez szkolenie/kurs grupowy Zamawiający rozumie kurs dla grupy co najmniej 2-osobowej.
Część II:
co najmniej 3 usługi - szkoleń/kursów grupowych/indywidualnych na specjalistę ds. zamówień publicznych lub pokrewne z zakresem tematycznym ww. kursu, których prowadzenie rozpoczęto w okresie do 36 miesięcy przed terminem składania ofert.
Część III:
co najmniej 3 usługi - szkoleń/kursów grupowych/indywidualnych prawa jazdy kat. B+E.
Przez szkolenie/kurs grupowy Zamawiający rozumie kurs dla grupy co najmniej 2-osobowej.
Część IV:
co najmniej 3 usługi - szkoleń/kursów grupowych/indywidualnych z zakresu badania ankietowe lub pokrewne z zakresem tematycznym ww. kursu. Przez szkolenie/kurs grupowy Zamawiający rozumie kurs dla grupy co najmniej 2-osobowej.
Część V:
co najmniej 3 usługi - szkoleń/kursów grupowych/indywidualnych z zakresu statystyczna analiza danych lub pokrewne z zakresem tematycznym ww. kursu. Przez szkolenie/kurs grupowy Zamawiający rozumie kurs dla grupy co najmniej 2-osobowej.
Część VI:
co najmniej 3 usługi - szkoleń/kursów grupowych/indywidualnych z zakresu podologia lub pokrewne z zakresem tematycznym ww. kursu. Przez szkolenie/kurs grupowy Zamawiający rozumie kurs dla grupy co najmniej 2-osobowej.
Część VII:
co najmniej 3 usługi - szkoleń/kursów grupowych/indywidualnych z języka angielskiego. Przez szkolenie/kurs grupowy Zamawiający rozumie kurs dla grupy co najmniej 2-osobowej.
Część VIII:
co najmniej 3 usługi - szkoleń/kursów grupowych/indywidualnych intendent lub pokrewne
z zakresem tematycznym ww. kursu. Przez szkolenie/kurs grupowy Zamawiający rozumie kurs dla grupy co najmniej 2-osobowej.
Część IX:
co najmniej 3 usługi - szkoleń/kursów grupowych z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi lub pokrewne z zakresem tematycznym ww. kursu. Przez szkolenie/kurs grupowy Zamawiający rozumie kurs dla grupy co najmniej 2-osobowej.
Część X:
co najmniej 3 usługi - szkoleń/kursów grupowych/indywidualnych na przedstawiciela handlowego lub pokrewne z zakresem ww. kursu. Przez szkolenie/kurs grupowy Zamawiający rozumie kurs dla grupy co najmniej 2-osobowej.
Część XI:
co najmniej 3 usługi - szkoleń/kursów grupowych/indywidualnych z zakresu pośrednictwa
i zarządzania nieruchomościami. Przez szkolenie/kurs grupowy Zamawiający rozumie kurs dla grupy co najmniej 2-osobowej.
Część XII:
co najmniej 3 usługi - szkoleń/kursów grupowych/indywidualnych na operatora koparko-ładowarki. Przez szkolenie/kurs grupowy Zamawiający rozumie kurs dla grupy co najmniej 2-osobowej.
Część XIII:
co najmniej 3 usługi - szkoleń/kursów grupowych/indywidualnych w zakresie ochrony danych osobowych lub pokrewne z zakresem tematycznym ww. kursu. Przez szkolenie/kurs grupowy Zamawiający rozumie kurs dla grupy co najmniej 2-osobowej.
Część XIV:
co najmniej 3 usługi - szkoleń/kursów grupowych/indywidualnych z zakresu grafiki komputerowej lub pokrewne z zakresem tematycznym ww. kursu. Przez szkolenie/kurs grupowy Zamawiający rozumie kurs dla grupy co najmniej 2-osobowej.
Część XV:
co najmniej 3 usługi - szkoleń/kursów grupowych/indywidualnych z zakresu sensoplastyki lub pokrewne z zakresem tematycznym ww. kursu. Przez szkolenie/kurs grupowy Zamawiający rozumie kurs dla grupy co najmniej 2-osobowej.
Część XVI:
co najmniej 3 usługi - szkoleń/kursów grupowych/indywidualnych z zakresu controllingu lub pokrewne z zakresem tematycznym ww. kursu. Przez szkolenie/kurs grupowy Zamawiający rozumie kurs dla grupy co najmniej 2-osobowej.
Część XVII:
co najmniej 3 usługi - szkoleń/kursów grupowych/indywidualnych w zakresie fryzjerstwa. Przez szkolenie/kurs grupowy Zamawiający rozumie kurs dla grupy co najmniej 2-osobowej.
Część XVIII:
co najmniej 3 usługi - szkoleń/kursów grupowych/indywidualnych z zakresu kancelaryjno-archiwalnego lub pokrewnego z zakresem ww. kursu. Przez szkolenie/kurs grupowy Zamawiający rozumie kurs dla grupy co najmniej 2-osobowej.
Część XIX:
co najmniej 3 usługi - szkoleń/kursów grupowych/indywidualnych na rejestratorkę medyczną. Przez szkolenie/kurs grupowy Zamawiający rozumie kurs dla grupy co najmniej 2-osobowej.
Część XX:
co najmniej 3 usługi - szkoleń/kursów grupowych/indywidualnych z zakresu projektowania mebli lub pokrewne z zakresem ww. kursu. Przez szkolenie/kurs grupowy Zamawiający rozumie kurs dla grupy co najmniej 2-osobowej.
Część XXI:
co najmniej 3 usługi - szkoleń/kursów grupowych/indywidualnych z zakresu makijażu permanentnego. Przez szkolenie/kurs grupowy Zamawiający rozumie kurs dla grupy co najmniej 2- osobowej.
b) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi:
Część I:
2-letnie doświadczenie zawodowe, rozumiane jako przeprowadzenie minimum
2 szkoleń/kursów z zakresu magazynier lub pokrewne z zakresem tematycznym ww. kursu, których prowadzenie rozpoczęto w okresie do 36 miesięcy przed terminem składania ofert.
Część II:
2-letnie doświadczenie zawodowe, rozumiane jako przeprowadzenie minimum
2 szkoleń/kursów z zakresu zamówień publicznych, których prowadzenie rozpoczęto w okresie do 36 miesięcy przed terminem składania ofert.
Część III:
2-letnie doświadczenie zawodowe, rozumiane jako przeprowadzenie minimum
2 szkoleń/kursów prawa jazdy kat. B+E, których prowadzenie rozpoczęto w okresie do 36 miesięcy przed terminem składania ofert.
Część IV:
2-letnie doświadczenie zawodowe, rozumiane jako przeprowadzenie minimum
2 szkoleń/kursów z zakresu badania ankietowe lub pokrewne z zakresem tematycznym ww. kursu, których prowadzenie rozpoczęto w okresie do 36 miesięcy przed terminem składania ofert.
Część V:
2-letnie doświadczenie zawodowe, rozumiane jako przeprowadzenie minimum
2 szkoleń/kursów z zakresu statystyczna analiza danych lub pokrewne z zakresem tematycznym ww. kursu, których prowadzenie rozpoczęto w okresie do 36 miesięcy przed terminem składania ofert.
Część VI:
2-letnie doświadczenie zawodowe, rozumiane jako przeprowadzenie minimum
2 szkoleń/kursów z zakresu podologii lub pokrewnych z zakresem tematycznym ww. kursu, których prowadzenie rozpoczęto w okresie do 36 miesięcy przed terminem składania ofert.
Część VII:
2-letnie doświadczenie zawodowe, rozumiane jako przeprowadzenie minimum
2 szkoleń/kursów języka angielskiego, których prowadzenie rozpoczęto w okresie do 36 miesięcy przed terminem składania ofert.
Część VIII:
2-letnie doświadczenie zawodowe, rozumiane jako przeprowadzenie minimum
2 szkoleń/kursów Intendent lub pokrewnych z zakresem tematycznym ww. kursu, których prowadzenie rozpoczęto w okresie do 36 miesięcy przed terminem składania ofert.
Część IX:
2-letnie doświadczenie zawodowe, rozumiane jako przeprowadzenie minimum
2 szkoleń/kursów w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi lub pokrewnych z zakresem tematycznym ww. kursu, których prowadzenie rozpoczęto w okresie do 36 miesięcy przed terminem składania ofert.
Część X:
2-letnie doświadczenie zawodowe, rozumiane jako przeprowadzenie minimum
2 szkoleń/kursów na przedstawiciela handlowego lub pokrewnych z zakresem ww. kursu, których prowadzenie rozpoczęto w okresie do 36 miesięcy przed terminem składania ofert.
Część XI:
2-letnie doświadczenie zawodowe, rozumiane jako przeprowadzenie minimum
2 szkoleń/kursów w zakresie pośrednictwa i zarządzania nieruchomościami, których prowadzenie rozpoczęto w okresie do 36 miesięcy przed terminem składania ofert.
Część XII:
2-letnie doświadczenie zawodowe, rozumiane jako przeprowadzenie minimum
2 szkoleń/kursów na operatora koparko-ładowarki, których prowadzenie rozpoczęto w okresie do 36 miesięcy przed terminem składania ofert.
Część XIII:
2-letnie doświadczenie zawodowe, rozumiane jako przeprowadzenie minimum
2 szkoleń/kursów z zakresu ochrony danych osobowych lub pokrewnych z zakresem tematycznym ww. kursu, których prowadzenie rozpoczęto w okresie do 36 miesięcy przed terminem składania ofert.
Część XIV:
2-letnie doświadczenie zawodowe, rozumiane jako przeprowadzenie minimum
2 szkoleń/kursów z zakresu grafiki komputerowej lub pokrewne z zakresem tematycznym ww. kursu, których prowadzenie rozpoczęto w okresie do 36 miesięcy przed terminem składania ofert.
Część XV:
2-letnie doświadczenie zawodowe, rozumiane jako przeprowadzenie minimum
2 szkoleń/kursów z zakresu sensoplastyki lub pokrewne z zakresem tematycznym ww. kursu, których prowadzenie rozpoczęto w okresie do 36 miesięcy przed terminem składania ofert.
Część XVI:
2-letnie doświadczenie zawodowe, rozumiane jako przeprowadzenie minimum
2 szkoleń/kursów z zakresu controllingu lub pokrewne z zakresem tematycznym ww. kursu, których prowadzenie rozpoczęto w okresie do 36 miesięcy przed terminem składania ofert.
Część XVII:
2-letnie doświadczenie zawodowe, rozumiane jako przeprowadzenie minimum
2 szkoleń/kursów z zakresu fryzjerstwa, których prowadzenie rozpoczęto w okresie do 36 miesięcy przed terminem składania ofert.
Część XVIII:
2-letnie doświadczenie zawodowe, rozumiane jako przeprowadzenie minimum
2 szkoleń/kursów z zakresu obsługi kancelaryjno-archiwalnej lub pokrewnych zakresem tematycznym ww. kursu, których prowadzenie rozpoczęto w okresie do 36 miesięcy przed terminem składania ofert.
Część XIX:
2-letnie doświadczenie zawodowe, rozumiane jako przeprowadzenie minimum
2 szkoleń/kursów na rejestratorkę medyczną, których prowadzenie rozpoczęto w okresie do 36 miesięcy przed terminem składania ofert.
Część XX:
2-letnie doświadczenie zawodowe, rozumiane jako przeprowadzenie minimum 2 szkoleń/kursów z zakresu projektowania mebli, których prowadzenie rozpoczęto w okresie do 36 miesięcy przed terminem składania ofert.
Część XXI:
2-letnie doświadczenie zawodowe, rozumiane jako przeprowadzenie minimum 2 szkoleń/kursów z zakresu makijażu permanentnego, których prowadzenie rozpoczęto w okresie do 36 miesięcy przed terminem składania ofert.
Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składnia oferty oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: nie podlega wykluczeniu zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2b do SIWZ
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składnia oferty oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: spełnia warunki udziału w postępowaniu zgodnie
ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2a do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia lub dokumenty - w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: 1) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; 2) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczenia okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzec których usługi zostały wykonane; 3) dowodów, czy usługi wykonanew okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składnia ofert zostały wykonane należycie (w przypadku świadczenia ciągłych lub okresowych - są wykonane należycie , przy czym dowody potwierdzające ich należyte wykonanie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert), przy czym dowodami, o których mowa , są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie Wykonawcy. Wzory wykazów, o których mowa w pkt 1) i 2) zostaną przekazane Wykonawcy wraz z wezwaniem, o którym mowa na wstępie.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składnia oferty oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie Wykonawcy dot. RODO zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2c do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
CENA | 60,00 |
DOŚWIADCZENIE | 20,00 |
GOTOWOŚĆ DO ROZPOCZĘCIA REALIZACJI USŁUGI OD MOMENTU PODPISANIA UMOWY | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi poniżej: 1) zmiana strony umowy - wykonawcy, w sytuacji następstwa prawnego wynikającego z odrębnych przepisów; 2) Zamawiający może dopuścić zlecenie podwykonawcom zakresu prac, których wykonawca nie zamierzał (nie wykazał w ofercie) wykonywać przy udziale podwykonawców. Zamawiający dopuszcza również zmianę podwykonawców w trakcie realizacji umowy. W przypadku, gdy wykonawca polegał na zasobach podwykonawcy (wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonywania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków) w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia, zmiana podwykonawcy jest dopuszczalna pod warunkiem, że nowy podwykonawca spełnia minimalne warunki podane w SIWZ i w niniejszej umowie dla przeprowadzonego postępowania; 3) zmiana trenerów/osób, jeżeli zmiana wynika z przyczyn nie leżących po stronie wykonawcy. W takim przypadku wykonawca zobowiązany jest złożyć wniosek do Zmawiającego, w którym musi wykazać, że zaproponowani trenerzy/osoby posiadają kwalifikacje wymagane postanowieniami SIWZ (zgodnie z opisem w Rozdziale V ust. 2 pkt. 3 lit. b), gwarantujące należyte i terminowe prowadzenie kursów - zmiana może nastąpić wyłącznie po uzyskaniu zgody Zamawiającego. 4) zmiana miejsca prowadzenia szkoleń/kursów, jeżeli zmiana wynika z przyczyn niezależnych od wykonawcy, z zastrzeżeniem, że miejsce prowadzenia szkoleń/kursów zawodowych musi być na terenie miasta/powiatu wskazanego w Załączniku nr 1 do SIWZ - formularzu oferty - zmiana może nastąpić wyłącznie po uzyskaniu zgody Zamawiającego; 5) zmiana terminów wykonania zamówienia, jeżeli dochowanie terminu określonego w umowie jest niemożliwe z uwagi na jakiekolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowane przez czynniki zewnętrzne, z zastrzeżeniem że ostateczny termin realizacji zamówienia nie może być późniejszy niż 31.05.2021 r.- zmiana może nastąpić wyłącznie po uzyskaniu zgody Zamawiającego; 6) zmiana harmonogramu realizacji umowy - zmiana może nastąpić wyłącznie po uzyskaniu zgody Zamawiającego; 7) zmiana ostatecznej liczby uczestników/czek biorących udział w szkoleniach/kursach zawodowych i/lub egzaminach jeżeli dochowanie ww. jest niemożliwe z uwagi na jakiekolwiek utrudnienia lub przeszkody spowodowane przez czynniki zewnętrzne.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-09-08, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | Kurs Magazynier z obsługą komputera z egzaminem ECDL Base. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8, 80533200-1, 80533100-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-02-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
doświadczenie | 20,00 |
gotowości do rozpoczęcia realizacji usługi od momentu podpisania umowy | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 2 | Nazwa: | Kurs Specjalista ds. zamówień publicznych z egzaminem. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-02-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
doświadczenie | 20,00 |
gotowości do rozpoczęcia realizacji usługi od momentu podpisania umowy | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 3 | Nazwa: | Kurs prawa jazdy kat.B+E z egzaminem. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8, 80411120-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-02-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
doświadczenie | 20,00 |
gotowości do rozpoczęcia realizacji usługi od momentu podpisania umowy | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 4 | Nazwa: | Kurs Badania ankietowe z egzaminem |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-02-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
doświadczenie | 20,00 |
gotowości do rozpoczęcia realizacji usługi od momentu podpisania umowy | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 5 | Nazwa: | Kurs Statystyczna analiza danych poziom zaawansowany z egzaminem. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-02-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
doświadczenie | 20,00 |
gotowości do rozpoczęcia realizacji usługi od momentu podpisania umowy | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 6 | Nazwa: | Kurs kosmetyczny podologia z egzaminem. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-02-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
doświadczenie | 20,00 |
gotowości do rozpoczęcia realizacji usługi od momentu podpisania umowy | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 7 | Nazwa: | Kurs języka angielskiego z egzaminem (Subregion Centralny woj. śląskiego) |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8, 80580000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-02-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
doświadczenie | 20,00 |
gotowości do rozpoczęcia realizacji usługi od momentu podpisania umowy | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 8 | Nazwa: | Kurs Intendent z egzaminem. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-02-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
doświadczenie | 20,00 |
gotowości do rozpoczęcia realizacji usługi od momentu podpisania umowy | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 9 | Nazwa: | Kurs specjalista ds. Zarządzania Zasobami Ludzkimi z egzaminem |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-02-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
doświadczenie | 20,00 |
gotowości do rozpoczęcia realizacji usługi od momentu podpisania umowy | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 10 | Nazwa: | Kurs -Przedstawiciel handlowy z obsługą kasy fiskalnej i komputera z egzaminem ECDL Base (Subregion Centralny woj. Śląskiego) |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8, 80533200-1, 80533100-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-02-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
doświadczenie | 20,00 |
gotowości do rozpoczęcia realizacji usługi od momentu podpisania umowy | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 11 | Nazwa: | Kurs pośrednictwa i zarządzania nieruchomościami z egzaminem ( 2 kursy). |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-02-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
doświadczenie | 20,00 |
gotowości do rozpoczęcia realizacji usługi od momentu podpisania umowy | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 12 | Nazwa: | Kurs operatora koparko-ładowarki kl. III z egzaminem. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-02-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
doświadczenie | 20,00 |
gotowości do rozpoczęcia realizacji usługi od momentu podpisania umowy | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 13 | Nazwa: | Kurs inspektor ochrony danych osobowych z egzaminem ECDL moduł S 11 RODO |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8, 80533200-1, 80533100-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-02-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
doświadczenie | 20,00 |
gotowości do rozpoczęcia realizacji usługi od momentu podpisania umowy | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 14 | Nazwa: | Kurs grafiki komputerowej z egzaminem ECDL moduł S4( edycja obrazów). |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8, 80533200-1, 80533100-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-02-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
doświadczenie | 20,00 |
gotowości do rozpoczęcia realizacji usługi od momentu podpisania umowy | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 15 | Nazwa: | Kurs Sensoplastyka (wstęp + trener I stopnia) z egzaminem. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-02-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
doświadczenie | 20,00 |
gotowości do rozpoczęcia realizacji usługi od momentu podpisania umowy | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 16 | Nazwa: | Kurs specjalista ds. controllingu z egzaminem. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-02-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
doświadczenie | 20,00 |
gotowości do rozpoczęcia realizacji usługi od momentu podpisania umowy | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 17 | Nazwa: | Kurs fryzjer-stylista poziom średniozaawansowany. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-02-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
doświadczenie | 20,00 |
gotowości do rozpoczęcia realizacji usługi od momentu podpisania umowy | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 18 | Nazwa: | Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia/kursu zawodowego w kierunku: Kurs kancelaryjno-archiwalny I stopnia |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-02-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
doświadczenie | 20,00 |
gotowości do rozpoczęcia realizacji usługi od momentu podpisania umowy | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 19 | Nazwa: | Kurs - rejestratorka medyczna. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-02-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
doświadczenie | 20,00 |
gotowości do rozpoczęcia realizacji usługi od momentu podpisania umowy | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 20 | Nazwa: | Kurs projektowanie mebli z wykorzystaniem programu KDmax |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8, 80533200-1, 80533100-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-02-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
doświadczenie | 20,00 |
gotowości do rozpoczęcia realizacji usługi od momentu podpisania umowy | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 21 | Nazwa: | Kurs makijażu permanentnego - pigmentacja brwi . |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-02-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
doświadczenie | 20,00 |
gotowości do rozpoczęcia realizacji usługi od momentu podpisania umowy | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: " Przebudowa DP 1029S na odc. Kłomnice - Bartkowice wraz z budową chodnika i odwodnieniem, gm. Kłomnice".
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w rejonie ulicy Janusza Kusocińskiego w Częstochowie - IL.
- Budowa kanalizacji sanitarnej w drodze bocznej do ulicy Długiej w Częstochowie - IL.
- Sukcesywne dostawy jaj kurzych do Aresztu Śledczego w Częstochowie.
- Remont drogi powiatowej nr 1082S na odc. Koniecpol - Radoszewnica, dł. 775m, gmina Koniecpol.
- Utrzymanie bieżące dróg w granicach miasta Częstochowy w latach 2025-2026 w rejonie II i III
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi przeprowadzenia zewnętrznej walidacji i certyfikacji szkoleń projektowych FERS.01.05-IP.08-0510/23-00.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie części praktycznej kursu prawa jazdy kat. B i T
- Przeprowadzenie szkolenia z obsługi ploterów tnących dla nauczycieli w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
- Przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B dla uczniów Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Limanowej
- Przeprowadzenie kursu z podstaw fotografii w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości" w Zespole Szkół Poligraficzno - Mechanicznych im. Armii Krajowej w Katowicach
- "Szkolenia kierowców autobusu"
więcej: Usługi szkół nauki jazdy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.