eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczNaprawa i konserwacja sygnalizacji świetlnych, znaków aktywnych oraz elementów konstrukcyjnych systemu monitoringu na drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW Wąbrzeźno w 2017 roku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-04

Ogłoszenie nr 57833 - 2017 z dnia 2017-04-04 r.

Bydgoszcz: Naprawa i konserwacja sygnalizacji świetlnych, znaków aktywnych oraz elementów konstrukcyjnych systemu monitoringu na drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW Wąbrzeźno w 2017 roku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 16059-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy, krajowy numer identyfikacyjny 092364160, ul. ul. Dworcowa  80, 85-010  Bydgoszcz, państwo Polska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3705717, faks 52 3705740, e-mail zamowienia@zdw-bydgoszcz.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.zdw-bydgoszcz.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Naprawa i konserwacja sygnalizacji świetlnych, znaków aktywnych oraz elementów konstrukcyjnych systemu monitoringu na drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW Wąbrzeźno w 2017 roku

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZDW.RDW4.12d.361.1.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Nazwa zamówienia: Naprawa i konserwacja sygnalizacji świetlnych, znaków aktywnych oraz elementów konstrukcyjnych systemu monitoringu na drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW Wąbrzeźno w 2017 roku 2. Zakres: A. Zakres usług dla sygnalizacji świetlnych oraz znaków aktywnych obejmuje: 1. W ramach konserwacji należy wykonać wszystkie poniższe czynności: - czyszczenie i konserwację masztów, soczewek, odbłyśników, komór, sygnalizatorów i sterowników; - czyszczenie i konserwację szaf sterowniczych i sterowników; - dokonywanie wpisu do dziennika eksploatacji sygnalizacji zgodnie z załącznikiem do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003 r. Nr 220, poz. 2181 z późn. zm.). Wykonawca od momentu przejęcia zgłoszenia dla każdej sygnalizacji zaprowadzi dziennik eksploatacji sygnalizacji, który wypełni i będzie prowadził zgodnie z załącznikiem do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003 r. Nr 220, poz. 2181 z późn. zm.). Wszystkie czynności związane z konserwacją i utrzymaniem sygnalizacji świetlnych winny być udokumentowane w dzienniku eksploatacji sygnalizacji świetlnej przez Wykonawcę. - wykonanie pomiarów bieżących i okresowych w instalacjach elektrycznych niskiego napięcia (zgodnie z Prawem Budowlanych), nie rzadziej niż raz na kwartał, z czego Wykonawca sporządzi protokół i dołączy go do faktury. Ponadto jeśli wystąpi: - zgłaszanie awarii wymagających naprawy serwisowej lub pogotowia energetycznego; - zgłaszanie stanu wyeksploatowania urządzeń sygnalizacyjnych do planowania remontu. 2. W ramach napraw: - wymiana zużytych (przepalonych) pojedynczych żarówek, zapłonników, bezpieczników topikowych, wyłącznika wzbudzającego, sterownika, akumulatorów przy znakach aktywnych oraz uszkodzonych soczewek sygnałowych; - usuwanie drobnych usterek; - usuwanie doraźnej awarii zasilania na odcinku od sterownika do sygnalizatorów na zasilanie rezerwowe; - malowanie masztów, szaf sterowniczych i zasilających; - prowadzenie korekt czasowych faz i cykli sygnalizacji; - dokonywanie wpisu do dziennika eksploatacji sygnalizacji zgodnie z załącznikiem do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003 r. Nr 220, poz. 2181 z późn. zm.). W ramach każdej naprawy należy również przeprowadzić konserwację zgodnie z punktem A.1. 3. W ramach naprawy awaryjnej: - naprawa skutków dewastacji (zniszczeń, uszkodzeń, kradzieży), zdarzeń drogowych lub działania warunków atmosferycznych oraz przywrócenie do stanu pierwotnego instalacji i urządzeń sterowania ruchem, znaków aktywnych; - dokonywanie wpisu do dziennika eksploatacji sygnalizacji zgodnie z załącznikiem do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003 r. Nr 220, poz. 2181 z późn. zm.). W ramach każdej naprawy awaryjnej należy również przeprowadzić konserwację zgodnie z punktem A.1. B. Zakres usług dla elementów konstrukcyjnych systemu monitoringu obejmuje: - sprawdzanie i regulacja zamocowań kamer; - sprawdzenie połączeń obudów kamer oraz ich wymiana w razie konieczności; - czyszczenie obudów, kloszy kamer, masztów, wysięgników oraz innych elementów mechanicznych; - sprawdzanie, regulacja oraz zmiana ustawienia kamer; - likwidowanie uszkodzeń sieciowych powodujących wyłącznie kamer oraz sprawdzanie układu ich zasilania; - malowanie masztów oraz innych elementów towarzyszących; usuwanie drobnych usterek oraz inne czynności niezbędne do prawidłowego funkcjonowania elementów konstrukcyjnych systemu monitoringu (z wyłączeniem kamer). C. Wykonanie usługi obejmuje: 1. Zrealizowanie usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia, na każdorazowe odrębne zlecenie określające lokalizację usługi, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem RDW Wąbrzeźno 2. Usuwania awarii sygnalizacji przez całą dobę, zgłaszanych na telefon lub fax przez przedstawicieli Zamawiającego 3. Czas przystąpienia do wykonania naprawy awaryjnej od momentu otrzymania zlecenia wynosi nie dłużej niż 48 godzin. Termin wykonania konserwacji i napraw innych niż awaryjne zostanie każdorazowo określony przez Zamawiającego w zleceniu wykonania usługi. 4. W przypadku powstania awarii sygnalizacji, która może przyczynić się do możliwości powstania kolizji drogowej Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego powiadomienia odpowiedniej dla miejsca usytuowania sygnalizacji jednostki Policji i przedstawiciela Zamawiającego oraz podjęcia niezwłocznie działań zmierzających do usunięcia uszkodzenia i uruchomienia sygnalizacji w cyklu awaryjnym. 5. W przypadkach, gdy podczas wykonywania konserwacji lub naprawy, wystąpi konieczność dodatkowych wymian lub napraw, mogą one być wykonane tylko za zgodą Zamawiającego. 6. Materiały eksploatacyjne związane z naprawą sygnalizacji świetlnej (np. żarówki, bezpieczniki) oraz w ramach naprawy awaryjnej dostarczać będzie Wykonawca na własny koszt. Zamawiający dodatkowo zapłaci za użyte materiały do naprawy wg aktualnych cen zakupu po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. Zastosowane materiały do napraw winny posiadać certyfikat bezpieczeństwa oraz świadectwo dopuszczenia do stosowania. 7. Powiadomienie telefonicznie RDW Wąbrzeźno o rozpoczęciu i zakończeniu wykonania usługi. 8. Prowadzenie zapisów w dzienniku eksploatacji sygnalizacji zgodnie z załącznikiem do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003 r. Nr 220, poz. 2181 z późn. zm.). D. Wykaz lokalizacji sygnalizacji świetlnych, znaków aktywnych oraz kamer systemu monitoringu na drogach administrowanych przez RDW Wąbrzeźno: A. Wykaz lokalizacji sygnalizacji świetlnych: 1. Brodnica - droga wojewódzka nr 560 Brodnica - Rypin - Sierpc a) sygnalizacja świetlna w m. Brodnica ul. Sądowa (przy sądzie) (starodroże DK 15) - przejście dla pieszych w km 298+802; b) sygnalizacja świetlna w m. Brodnica, skrzyżowanie ulic Sądowej (starodroże DK 15) z ul. Sienkiewicza w km 298+956 - 3 wloty + przejście dla pieszych przy stacji paliw; c) sygnalizacja świetlna w m. Brodnica, skrzyżowanie ulic Sienkiewicza z ul. Wybickiego i Kościelną w km 0+670 - 4 wloty; d) sygnalizacja świetlna w m. Brodnica, skrzyżowanie ulic Sienkiewicza z ul. 3 Maja, Mazurską i Paderewskiego w km 0+816 - 3 wloty; e) sygnalizacja świetlna w m. Brodnica, skrzyżowanie ulic 3 Maja z ul. Królowej Jadwigi i Piwną w km 0+956 i 0+972 - 3 wloty; f) sygnalizacja świetlna w m. Brodnica, skrzyżowanie ulic Czwartaków z ul.18 Stycznia w km 1+165 - 3 wloty; g) sygnalizacja świetlna w m. Brodnica, skrzyżowanie ulic 18 Stycznia z ul. Podgórną, z drogą do Świedziebni (dalszy ciąg ul. 18 Stycznia i ul. Piaski) w km 1+312 - 4 wloty; h) na nitce powrotnej w m. Brodnica: skrzyżowanie ulic 18 Stycznia z ul. Mazurską i Lidzbarską (droga nr 544) w km 0+142 - 3 wloty; i) sygnalizacja świetlna w m. Brodnica - przejście dla pieszych na ul. Mazurskiej w km 0+350; j) sygnalizacja świetlna w m. Brodnica - skrzyżowanie ulic Mazurska z ul. Mostową w km 0+439 - 2 wloty i przejście dla pieszych; 2. Golub - Dobrzyń - droga wojewódzka nr 534 Grudziądz - Rypin a) sygnalizacja świetlna w m. Golub-Dobrzyń, skrzyżowanie ulic Hallera - Zamkowa - Wodna w km 54+869 - 4 wloty; b) sygnalizacja świetlna w m. Golub Dobrzyń, skrzyżowanie ulic Piłsudskiego - Katarzyńska w km 55+581 - 3 wloty; 3. Radomin - droga wojewódzka nr 534 Grudziądz - Rypin a) sygnalizacja świetlna w m. Radomin, przejście dla pieszych w km 65+770 (km 67+375 lokalizacja wg.ERGO); 4. Ostrowite - droga wojewódzka nr 534 Grudziądz - Rypin a) sygnalizacja świetlna w m. Ostrowite, przejście dla pieszych w km 73+311 (km 74+914 lokalizacja wg.ERGO); 5. Rypin - droga wojewódzka nr 563 Rypin - Żuromin - Mława a) sygnalizacja świetlna w m. Rypin, skrzyżowanie ulic Mławska - Nowy Rynek - 3 Maja w km 0+343 - 4 wloty. B. Wykaz lokalizacji znaków aktywnych: 1. Droga nr 560 Brodnica - Rypin - Sierpc a) w km 3+733, znak C-9 i U-5c; w km 3+742, znak C-9 i U-5c; solar duży x 1; b) w km 4+518, znak C-9 i U-5c, solar mały x1; w km 4+602, znak C-9 i U -5c, solar mały x1; c) w km 9+776, znak C-9 i U -5c; w km 9+784, znak C-9 i U-5c; solar duży x 1; d) w km 10+360, znak C-9 i U-5c; w km 10+369, znak C-9 i U-5c; solar duży x 1; e) w km 11+117, znak C-9 i U-5c; w km 11+125, znak C-9 i U-5c; solar duży x 1; f) w km 20+542, znak C-9 i U-5c; w km 20+554, znak C-9 i U-5c; solar duży x 1; g) w km 20+824, znak C-9 i U-5c; w km 20+835, znak C-9 i U-5c; solar duży x 1; h) w km 21+837, znak C-9 i U-5c; w km 21+845, znak C-9 i U-5c; solar duży x 1; i) w km 28+837, znak C-9 i U-5c; w km 28+845, znak C-9 i U-5c; solar duży x 1; 2. Droga nr 534 Grudziądz - Wąbrzeźno - Golub Dobrzyń - Rypin a) w km 7+350, znak C-9 - 2 szt. oraz U-6a - 2 szt., solar mały x 2; b) w km 8+740, znak C-9 - 2 szt. oraz U-6a - 2 szt., solar mały x 2; c) w km 54+045, znak C-9 - 2 szt. oraz U-6a - 2 szt., solar mały x 2. 3. Droga nr 533 Okonin - Mełno a) w km 3+199, znak B-20 - 2 szt., akumulator. C. Wykaz lokalizacji kamer systemu monitoringu: a) droga nr 543 w km 36+360 w miejscowości Jabłonowo Pomorskie, strona lewa, słup (skrajnia pozioma od jezdni: 320 cm, skrajnia pionowa od jezdni: powyżej 40 cm; DSM + 2 x CCTV + maszt 6m); b) droga nr 544 w km 9+900 w miejscowości Łaszewo, strona lewa, słup (skrajnia pozioma od jezdni: 420 cm, skrajnia pionowa od jezdni: powyżej 40 cm; DSM + 2 x CCTV + maszt 6m); c) droga nr 560 w km 37+500 w miejscowości Urszulewo, strona lewa, wysięgnik (skrajnia pozioma od jezdni: 280 cm, skrajnia pionowa od jezdni: poniżej 25 cm; DSM + CCTV + anpr wysięgnik L); d) droga nr 548 w km 0+500 w miejscowości Stolno, strona prawa, słup (skrajnia pozioma od jezdni: 244 cm, skrajnia pionowa od jezdni: poniżej 30 cm; 1 x CCTV + maszt 6 m); e) droga nr 560 w km 9+900 w miejscowości Osiek, strona prawa, wysięgnik (skrajnia pozioma od jezdni: 175 cm, skrajnia pionowa od jezdni: poniżej 10 cm, 1 x CCTV + anpr wysięgnik L). 3. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w części III ustęp 2 litera A-D i XXVII SIWZ w zakresie realizacji zamówienia - 1 osoba nadzorująca, 1 konserwator.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 50232000-0
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT53972.64
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
ENERGA OŚWIETLENIE SP. Z O. O.,  kancelaria.oswietlenie@energa.pl,  ul. Rzemieślnicza 17/19,  81-855,  Sopot,  kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 60073.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 59409.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 60073.20
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.