Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-02
Koszalin: Wykonanie robót geodezyjnych na potrzeby Gminy Miasto Koszalin
Numer ogłoszenia: 57895 - 2009; data zamieszczenia: 02.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Koszalin Wydział Nieruchomości , Rynek Staromiejski 6-7, 75-007 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3488807, faks 094 3488765.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.koszalin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót geodezyjnych na potrzeby Gminy Miasto Koszalin.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie podziału geodezyjnego nieruchomości gruntowej oznaczonej geodezyjnie w obrębie ewidencyjnym nr 28 miasta Koszalina działkami nr, nr; 2/17 o pow. 0,0681 ha ( podział na 2 działki ), 2/18 o pow. 0,0882 ha ( podział na 2 działki ), 2/19 o pow. 33,2876 ha ( podział na 3 działki ). Wydzielenie łącznie 7 działek następuje pod ciąg pieszo-rowerowy wzdłuż ul. Wojska Polskiego. Podział należy wykonać zgodnie z Projektem budowlanym ciągu pieszo-rowerowego wzdłuż ul. Wojska Polskiego od ul. 4-Marca do ul. Św. Wojciecha i koncepcji przebudowy ul. Wojska Polskiego w Koszalinie sporządzonym przez Zakład Projektów Komunikacyjnych - Jerzy Szadkowski, Koszalin, ul. Partyzantów 25. Nieruchomość stanowi własność Skarbu Państwa w trwałym zarządzie Ministerstwa Obrony Narodowej Zarządu Infrastruktury w Szczecinie ( ul. Narutowicza 17 B) i ujawniona została w księdze wieczystej nr 26276. Nieruchomość stanowi teren zamknięty..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map 71.35.50.00 - Usługi pomiarowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium w przedmiotowym postępowaniuIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełni warunki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, tj.: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętej zamówieniem, tj. prowadzi działalności gospodarczą w zakresie usług geodezyjnych. 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: posiada uprawnienia zawodowe w zakresie wykonywania prac geodezyjnych i kartograficznych umożliwiające wykonanie zamówienia, bądź dysponuje, co najmniej 1 osobą, z takimi uprawnieniami lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnieniu potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. co najmniej 1 osoby z takimi uprawnieniami. 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; tj.: a) oświadczy, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; b) oświadczy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, tj.: oświadczy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Ocena spełnienia warunków, w systemie zerojedynkowym, tzn. spełnia lub nie spełnia, zostanie dokonana na podstawie dostarczonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 3) Oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 4) Kserokopie odpowiednich uprawnień zawodowych umożliwiających wykonanie zamówienia. 5) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 6) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 5, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.koszalin.pl - Zamówienia publiczne - Wydział Nieruchomości - 2009 - usługi na roboty.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nieodpłatnie w Urzędzie Miejskim w Koszalinie, Rynek Staromiejski 6-7, Wydział Nieruchomości, pokój 230, w godzinach pracy Urzędu: pn-pt 7:45-15:45.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Koszalinie, Rynek Staromiejski 6-7, pokój 230 w terminie do 15 kwietnia 2009 r. do godziny 12:00.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Zarządzanie Projektem pt.: Budowa ścieżki rowerowej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 163 na odcinku Kołobrzeg - Pyszka
- Modernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisko - ORLIK 2012" (...)
- Usługa przeglądów konserwacyjnych urządzeń transportu bliskiego na potrzeby 17 WOG w 2025 roku ( 5 zadań).
- Usługa naprawy pojazdów na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego (9 zadań).
- Naprawy cystern, cystern dystrybutorów, naprawy armatury stacjonarnej MPS.
- "Ochrona fizyczna i elektroniczna mienia Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Koszalinie ".
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie pomiarów elektrycznych i odgromowych w obiektach administrowanych przez 12. WOG (Garnizon Toruń i Inowrocław).
- Budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych w obrębie peronu kolejowego w Bogdanowie
- Obsługa geodezyjna bieżących zadań wynikających z pracy urzędu oraz robót inwestycyjnych prowadzonych na terenie Miasta Krosna w 2025 r.
- Opracowanie dokumentacji projektowej na zadanie pn. "Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w Koluszkach"
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego, zlokalizowanego na działce ewid. nr 173/4 w Złotym Stoku, w tym zwiększenie pojemności zbiornika wodnego" - w formule ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ
- "Zakup i montaż wiat przystankowych z OZE"
więcej: Usługi sporządzania map »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.