Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-09-01
Ogłoszenie nr 580131-N-2020 z dnia 2020-09-01 r.
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W OKSIE: "Dostawa i montaż wyposażenia w ramach projektu pn. "Rodzinne stacje wsparcia- utworzenie nowych placówek wsparcia dziennego na terenie Gminy Oksa"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
Dostawa i montaż wyposażenia w ramach projektu pn. "Rodzinne stacje wsparcia- utworzenie nowych placówek wsparcia dziennego na terenie Gminy Oksa" realizowanego przez Gminę Oksa/Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Oksie nr wniosku RPSW.09.02.01-26-0098/19-00 współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 -2020 w ramach Priorytetu 9 Włączenie społeczne i walka z ubóstwem Poddziałanie 09.02.01 Rozwój wysokiej jakości usług społecznych (projekty konkursowe)
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W OKSIE, krajowy numer identyfikacyjny
290005410, ul.
WŁOSZCZOWSKA
22
,
28-363
OKSA, woj.
świętokrzyskie, państwo
Polska, tel.
413808095, e-mail
gops_oksa@poczta.onet.pl, egrzyb1@wp.pl, faks
.
Adres strony internetowej (URL): https://gopsoksa.naszops.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://gopsoksa.bip.gov.pl/search/publiccontracts/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://gopsoksa.bip.gov.pl/search/publiccontracts/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy składać w formie pisemnej.
Adres:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Oksie Ul. Włoszczowska 22
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Dostawa i montaż wyposażenia w ramach projektu pn. "Rodzinne stacje wsparcia- utworzenie nowych placówek wsparcia dziennego na terenie Gminy Oksa"
Numer referencyjny:
9.2.1-6/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wniesienie i montaż wyposażenia w ramach projektu pn. "Rodzinne stacje wsparcia- utworzenie nowych placówek wsparcia dziennego na terenie Gminy Oksa" odbędzie się w świetlicy środowiskowo-profilaktycznej w Oksie - budynek Szkoły Podstawowej w Oksie - adres Oksa Plac Mikołaja Reja 19, 28-363 Oksa oraz jej 9 filiach: a) filia świetlicy środowiskowo-profilaktycznej w Tyńcu - Kolonii -adres Tyniec Kolonia 5, 28-363 Oksa b) filia świetlicy środowiskowo-profilaktycznej w Nowych Kanicach - adres Nowe Kanice 15B, 28-363 Oksa c) filia świetlicy środowiskowo-profilaktycznej w Węgleszyn-Dębinie -adres Węgleszyn-Dębina 41a, 28-363 Oksa d) filia świetlicy środowiskowo-profilaktycznej w Zakrzowie - adres Zakrzów 48B, 28-363 Oksa e) filia świetlicy środowiskowo-profilaktycznej w Węgleszynie -adres Węgleszyn 85, 28-363 Oksa f) filia świetlicy środowiskowo-profilaktycznej w Lipnie - adres Lipno 11, 28-363 Oksa g) filia świetlicy środowiskowo-profilaktycznej w Rembiechowej -adres Rembiechowa 30a, 28-363 Oksa h) filia świetlicy środowiskowo-profilaktycznej w Popowicach - adres Popowice 48a, 28-363 Oksa i) filia świetlicy środowiskowo-profilaktycznej w Reszówku - adres Rzeszówek 20a, 28-363 Oksa Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 zadań: Część 1. Dostawa, montaż i uruchomienie sprzętu elektronicznego o Zestaw interaktywny: tablica interaktywna + projektor + laptop + głośniki - 10 zestawów (po 1 szt. do każdej świetlicy) o Odkurzacz - 10 szt. (po 1 szt. do każdej świetlicy) o Laptop z systemem operacyjnym i pakietem biurowym 82 szt. (po 8 szt. do każdej świetlicy oraz 2 szt. do Punktu Wsparcia Rodziny) o Flipczart - 11 szt. (po 1 szt. do każdej świetlicy oraz 1 szt. do Punktu Wsparcia Rodziny) o Mikrowieża - 10 szt. (po 1 szt. do każdej świetlicy) o Szafa do przechowywania laptopów - 10 szt. (po 1 szt. do każdej świetlicy) o Drukarka kolorowa laserowa - 11 szt. (po 1 szt. do każdej świetlicy oraz 1 szt. do Punktu Wsparcia Rodziny) o Cymbergaj 10 szt. (po 1 szt. do każdej świetlicy) Cześć 2 Dostawa i montaż 2 nagrzewnic powietrza do filii świetlicy środowiskowo-profilaktycznej w Popowicach o Nagrzewnice powietrza - 2 szt. o następujących minimalnych parametrach: Cześć 3 Dostawa i montaż mebli o Fotel obrotowy - 22 szt. (po 2 szt. do każdej świetlicy i 2 szt. do Punktu Wsparcia Rodziny) o Stolik - 2 szt. o Biurko 20 szt. (po 2 szt. do każdej świetlicy) o Stół stołówkowo-świetlicowy 150 szt. (po 10 szt. do każdej świetlicy) o Krzesełka 155 szt. (po 10 szt. do każdej świetlicy oraz 5 szt. do Punktu Wsparcia Rodziny) o Szafa do przechowywania pomocy do zajęć/dokumentów - 31 szt. (po 3 szt. do każdej świetlicy oraz 1 szt. do Punktu Wsparcia Rodziny) Część 4 Dostawa gier, sprzętu sportowego i innego wyposażenia Ta część obejmuje dostawę i montaż: o Piłki do siatkówki - 40 szt. (po 4 szt. do każdej świetlicy) o Piłki do piłki nożnej - 40 szt. (po 4 szt. do każdej świetlicy) o Sztalugi - 50 szt. (po 5 szt. do każdej świetlicy) o Klocki - kształtki rehabilitacyjne 10 szt. (po 1 szt. do każdej świetlicy) o Zestaw materacy 3 częściowych z uchwytem składane 30 szt. (po 3 szt. do każdej świetlicy) o Tablica korkowa 10 szt. (po 1 szt. do każdej świetlicy) o Gry stolikowe 200 szt. (po 10 szt. do każdej świetlicy) o Szafka multiinstrumentalna 10 szt. (po 1 szt. do każdej świetlicy) o Akcesoria muzyczne 10 zestawów (po 1 zestawie do każdej świetlicy) o Chusta animacyjna 10 szt. (po 1 szt. do każdej świetlicy) o Sprzęt nagłaśniający przenośny 10 zestawów (po 1 zestawie do każdej świetlicy) o Stół do tenisa 10 szt. (po 1 szt. do każdej świetlicy) o Paletki i piłeczki do tenisa 60 zestawów (po 6 zestawów do każdej świetlicy) o Stół do bilarda 10 szt. (po 1 szt. do każdej świetlicy) o Piłkarzyki 10 szt. (po 1 szt. do każdej świetlicy) o Badminton 20 zestawów (po 2 zestawy do każdej świetlicy) o Zestaw kreatywny klocki do budowania 10 zestawów (po 1 zestawie do każdej świetlicy) o Zestaw do robotyki klocki - pełny pakiet edukacyjny 10 zestawów (po 1 zestawie do każdej świetlicy) o Gaśnica 10 szt. (po 1 szt. do każdej świetlicy) o Apteczka 10 szt. (po 1 szt. do każdej świetlicy) o Kosze na śmieci (1 zestaw = 4 szt. niesegregowane, plastik, papier, szkło) 10 zestawów (po 1 zestawie do każdej świetlicy) o Wózek do sprzątania dwuwiaderkowy 2x 17L z mopem płaskim 40 cm 10 szt. (po 1 szt. do każdej świetlicy) Część 5 Dostawa i montaż wyposażenie kuchni Ta część obejmuje dostawę i montaż: o Mikrofalówka 10 szt. (po 1 szt. do każdej świetlicy) o Czajnik elektryczny 10 szt. (po 1 szt. do każdej świetlicy) o Zastawa stołowa 30 kpl (po 3 kpl do każdej świetlicy) o Komplet sztućcy 200 kpl (po 20 kpl do każdej świetlicy) o Zestaw garnków 10 zestawów (po 1 zestawie do każdej świetlicy) o Sokowirówka 10 szt. (po 1 szt. do każdej świetlicy) o Mikser 20 szt. (po 2 szt. do każdej świetlicy) o Krajalnica do warzyw 10 szt. (po 1 szt. do każdej świetlicy) o Warnik 10 l dwuściankowy 10 szt. (po 1 szt. do każdej świetlicy) o Termos duży - wielkość 10 l 10 szt. (po 1 szt. do każdej świetlicy) o Termos duży 20l 10 szt. (po 1 szt. do każdej świetlicy) o Zestaw noży kuchennych 20 zestawów (po 2 zestawy do każdej świetlicy) o Kuchnia wolnostojąca z piekarnikiem 6 szt. o Miseczki , bulionówki 200 szt. (po 20 szt. do każdej świetlicy) o Szklanki z uchwytem (1 kpl = 6szt) 40 kpl (po 4 kpl do każdej świetlicy) o Półmiski 100 szt. (po 10 szt. do każdej świetlicy) o Literatki (1 kpl =6szt) 40 kpl (po 4 kpl do każdej świetlicy) o Dzbanki zwykłe szklane na napoje zimne 10 szt. (po 1 szt. do każdej świetlicy) o Patelnia 20 szt. (po 2 szt. do każdej świetlicy) o Zestaw łyżek drewnianych 20 zestawów (po 2 zestawy do każdej świetlicy) o Blender kielichowy 10 szt. (po 1 szt. do każdej świetlicy) o Miski metalowe 10 kompletów (w każdym po 3 szt.) (po 1 komplecie do każdej świetlicy) o Stolnica zwijana 20 szt. (po 2 szt. do każdej świetlicy) o Trzepaczaka do białek 20 szt. (po 2 szt. do każdej świetlicy) o Wycinarka do ciastek 10 szt. (po 1 szt. do każdej świetlicy) o Foremki do ciast (różne kpl = 3 szt.) 10 kompletów (po 1 komplecie do każdej świetlicy) o Wałki do ciasta 40 szt. (po 4 szt. do każdej świetlicy) o Zmywarko-wyparzarka 8 szt. o Szafa chłodnicza 8 szt. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 6 do SIWZ Dostawa i montaż wyposażenia w ramach projektu pn. "Rodzinne stacje wsparcia- utworzenie nowych placówek wsparcia dziennego na terenie Gminy Oksa" realizowanego przez Gminę Oksa/Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Oksie nr wniosku RPSW.09.02.01-26-0098/19-00 współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 -2020 w ramach Priorytetu 9 Włączenie społeczne i walka z ubóstwem Poddziałanie 09.02.01 Rozwój wysokiej jakości usług społecznych (projekty konkursowe).
II.5) Główny kod CPV: 32322000-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
30213100-6 |
30195910-4 |
32344210-1 |
30195000-2 |
39100000-3 |
39110000-6 |
39113600-3 |
37524000-7 |
37524200-9 |
37524600-3 |
37524500-2 |
37524400-1 |
37524100-8 |
39162100-6 |
39162000-5 |
37442900-8 |
37461500-2 |
39220000-0 |
39710000-2 |
39711360-0 |
39221180-2 |
39711361-7 |
39711110-3 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach: 14
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. SIWZ.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Nie
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej, na której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Złożenie oświadczenia wraz z ofertą dopuszczalne jest tylko w przypadku, gdy Wykonawca nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej. Jakakolwiek zmiana sytuacji Wykonawcy w toku postępowania (włączenie do grupy kapitałowej) będzie powodowała obowiązek aktualizacji takiego oświadczenia po stronie Wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena brutto dla danej części | 60,00 |
Okres rękojmi i gwarancji na przedmiot zamówienia | 30,00 |
Spełnienie klauzuli społecznej tj. zatrudnienie do realizacji zamówienia osoby bezrobotnej z powiatu jędrzejowskiego | 10,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z zapisami określonymi w SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-09-09, godzina: 13:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie, produkcja i realizacja sceniczna międzynarodowej konferencji "PISM Strategic Ark" odbywającej się w 2025 roku w Warszawie
- Dostawa pomocy dydaktycznych
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby jednostek podległych Gminie Stalowa Wola
- Dostawa różnego wyposażenia meblowego na potrzeby Uniwersytetu Ignatianum w Krakowie - biurka elektryczne, fotele, zestaw dwóch stolików
- Dostawa wraz z montażem zadaszonej sceny na dziedzińcu Szkoły Podstawowej Nr 3 przy ul. Ociosowej w Polkowicach oraz doposażenie terenu w urządzenia komunalne
- Zakup monitorów interaktywnych do zajęć w ramach projektu "Kształcenie w młodości- sukcesem w przyszłości".
więcej: Tablice »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.