eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZembrzyceDowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Zembrzyce w roku szkolnym 2018/2019.



Ogłoszenie z dnia 2018-06-28



Ogłoszenie nr 580383-N-2018 z dnia 2018-06-28 r.

Centrum Obsługi Szkół w Zembrzycach: Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Zembrzyce w roku szkolnym 2018/2019.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Obsługi Szkół w Zembrzycach, krajowy numer identyfikacyjny 35689176000000, ul. Zembrzyce  540 , 34-210   Zembrzyce, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 33 874 67 32, , e-mail biuro@coszembrzyce.pl, , faks 33 8770700.
Adres strony internetowej (URL): www.zembrzyce.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.zembrzyce.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.zembrzyce.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2017r., poz. 1481 z późn. zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Adres:
Urząd Gminy Zembrzyce, Centrum Obsługi Szkół w Zembrzycach, 34-210 Zembrzyce 540


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Zembrzyce w roku szkolnym 2018/2019.
Numer referencyjny: COS.271.I.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Zembrzyce w roku szkolnym 2018/2019. Przedmiotem zamówienia są usługi transportowe świadczone w dniach nauki szkolnej polegające na codziennym dowożeniu uczniów do podanych w zamówieniu szkół z wymienionych miejscowości i odwożeniu ich trasą powrotną po zakończeniu nauki szkolnej. W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci po uzgodnieniu z dyrektorem szkoły. W ramach usług transportowych dla każdej z części zamówienia Wykonawca ma zapewnić opiekę uczniom. Osoba pełniąca funkcję opiekuna będzie zobowiązana w szczególności do: zapewnienia bezpieczeństwa w trakcie przewozu dzieci do i ze szkół, zapewnienia bezpiecznego wsiadania do pojazdu oraz wysiadania z pojazdu uczniów, nadzór w czasie przejścia z pojazdu samochodowego do szkół i ze szkół, opieki i zwracania uwagi na właściwe zachowanie się uczniów w czasie przejazdu. W przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu dzieci w pojeździe, niedopuszczenie do ich przewozu. 3.2 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części ( może złożyć jedną lub dwie oferty częściowe) spośród opisanych poniżej: Część 1 - Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Tarnawie Dolnej i Szkoły Podstawowej w Śleszowicach, Część 2 - Dowóz uczniów do Zespołu Szkół w Zembrzycach. Część 1: Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Tarnawie Dolnej i Szkoły Podstawowej w Śleszowicach Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Śleszowicach : - z miejscowości Tarnawa Górna przystanek "Leśniczówka" - ilość uczniów 29, - z miejscowości Tarnawa Górna przystanek "Kapliczka" - ilość uczniów 8, - z miejscowości Śleszowice przystanek "Rówieniec" - ilość uczniów 4, - z miejscowości Skawce przystanek Borowina Skawiecka - ilość uczniów 3. Godzina rozpoczęcia zajęć w szkole 8.00, przywóz uczniów do szkoły na godzinę 7.45 +/- 5 min. Odwóz uczniów ze Szkoły Podstawowej w Śleszowicach : - do miejscowości Tarnawa Górna przystanek "Leśniczówka" - ilość uczniów 29, - do miejscowości Tarnawa Górna przystanek "Kapliczka" - ilość uczniów 8, - do miejscowości Śleszowice przystanek Rówieniec - ilość uczniów 4, - do miejscowości Skawce przystanek Borowina Skawiecka ilość uczniów 3. Odwóz uczniów o dwóch porach po zakończonych zajęciach o godzinie 13.30 i 14.20. Uwaga, Wykonawca w pojeździe zarówno przy dowozie jak i odwozie, musi zapewnić opiekuna. Długość odcinków i ich trasa określona jest w załączniku nr 3 do SIWZ. Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Tarnawie Dolnej : - z miejscowości Tarnawa Górna przystanek "Leśniczówka" - 1 uczeń, - z miejscowości Tarnawa Górna przystanek "Kapliczka" - 2 uczniów, - z miejscowości Śleszowice przystanek "Krzyżówka" - 3 uczniów, - z miejscowości Tarnawa Dolna "Pod Nizieniem" - 2 uczniów, - z miejscowości Tarnawa Dolna "Skrzyżowanie" - 1 uczeń, Godzina rozpoczęcia zajęć w szkole 8,00, przywóz uczniów do szkoły na godzinę 7.45 +/- 5 min. Odwóz uczniów ze Szkoły Podstawowej w Tarnawie Dolnej: - do miejscowości Tarnawa Górna przystanek "Leśniczówka" - 1 uczeń, - do miejscowości Tarnawa Górna przystanek "Kapliczka" - 2 uczniów, - do miejscowości Śleszowice przystanek "Krzyżówka" - 3 uczniów, - do miejscowości Tarnawa Dolna "Pod Nizieniem" - 2 uczniów, - do miejscowości Tarnawa Dolna "Skrzyżowanie" - 1 uczeń. Odwóz uczniów ( 1 kurs) z przed budynku Szkoły Podstawowej po zakończonych zajęciach o godzinie 13.35 lub 14.30. Uwaga, Wykonawca w pojeździe zarówno przy dowozie jak i odwozie, musi zapewnić opiekuna. Długość odcinków i ich trasa określona jest w załączniku nr 3 do SIWZ. Część 2 - Dowóz uczniów do Zespołu Szkół w Zembrzycach Dowóz uczniów do Zespołu Szkół w Zembrzycach: - z miejscowości Marcówka przystanek "Sklep" - 9 uczniów, - z miejscowości Zembrzyce przystanek "Łegi" - 5 uczniów, - z miejscowości Zembrzyce przystanek "Granica" - 7 uczniów Godzina rozpoczęcia zajęć w szkole 8.00, przywóz uczniów do szkoły na godzinę 7.40 +/- 5 min. Odwóz uczniów z Gimnazjum w Zembrzycach tylko: - do miejscowości Marcówka przystanek "Sklep" - w ilości 9 uczniów. Odwóz uczniów po zakończonych zajęciach o godzinie 14.45. Uwaga! bez odwozu uczniów do: - miejscowości Zembrzyce przystanek " Łęgi" - 5 uczniów, - miejscowości Zembrzyce przystanek "Granica" - 7 uczniów Uwaga, Wykonawca w pojeździe zarówno przy dowozie jak i odwozie, musi zapewnić opiekuna. Długość odcinków i ich trasa określona jest w załączniku nr 4 i 5 do SIWZ. 3.2. Minutowy rozkład jazdy pojazdu dowożącego w poszczególnych dniach ustali zamawiający w porozumieniu z dyrektorami szkół, do których będą dowożeni uczniowie. 3.3. Koszt dojazdów do i od miejsca garażowania pojazdu do miejsca wykonywania usług musi być wkalkulowany w cenę, w którym dowieziono i odwieziono uczniów. 3.4. Przed przystąpieniem do wyceny usług, wykonawca ma obowiązek zdobyć niezbędne informacje dotyczące realizacji usług oraz dokonać szczegółowego sprawdzenia w terenie warunków wykonania zamówienia. 3.5. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy z wykorzystaniem środków transportowych własnych i odpowiadających wymogom określonym w ustawie o transporcie. Usługi objęte zamówieniem mają być świadczone środkami transportu przystosowanymi do przewozu młodzieży szkolnej spełniającymi wszystkie wymogi bezpieczeństwa i kodeksu drogowego przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tych usług. Wykonawca powinien zapewnić odpowiednią liczbę miejsc siedzących do wymagań danej trasy. W przypadku awarii środka transportowego Wykonawca zapewni zastępczy środek transportu, nie później niż w ciągu 60 min. od powstania awarii, w taki sposób, aby nie powodować nadmiernego (ponad limit miejsc siedzących) zwiększenia liczby przewożonych uczniów. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo przewożonych uczniów. Wykonawca musi zapewnić przewożonym uczniom oraz opiekunom odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny tj: a/ utrzymywać w czystości i porządku pojazdy b/ przestrzegać przepisy P. Poż. i BHP c/ ubezpieczyć pojazdy i dzieci na czas przewozu z tytułu szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem zamówienia d/ pojazd powinien być oznaczony według przepisów prawa 3.6. zamawiający dopuszcza świadczenie usług przy pomocy komunikacji publicznej regularnej, przewóz odbywałby się na podstawie biletów miesięcznych.

II.5) Główny kod CPV: 60100000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
60112000-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-06-21

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności, obowiązujące przez cały okres realizacji zamówienia, tzn.: - Posiada odpowiednie zezwolenie lub licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j.: Dz. U. z 2017 r. poz. 2200 z późn. zm.)
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)


Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający wymagał będzie od Wykonawcy którego oferta została najwyżej oceniona złożenia następujących dokumentów: odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp, Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie 8.6 ppkt. 2 lit. a) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 8.8. pkt. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych i zawodowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, Zamawiający wymagał będzie od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona złożenia dokumentu wymienionego w punkcie 8.6 pkt. 2a SIWZ- w odniesieniu do tych podmiotów, potwierdzające brak podstaw ich wykluczenia. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentu potwierdzającego brak podstaw wykluczenia jeżeli wskaże w ofercie, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) lub przez spółkę cywilną, każdy ze wspólników konsorcjum lub spółki cywilnej musi złożyć dokument wymieniony w punktach 8.1. niniejszej SIWZ. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowania i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Z dokumentu (np. zobowiązania) musi wynikać w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Dokumenty, które Wykonawcy muszą złożyć w ofercie: a) Wypełniony druk OFERTA stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ wraz z dokumentem stwierdzającym status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania w ofercie przez wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z ww. dokumentów. b) Pełnomocnictwo do podpisania oferty (jeżeli dotyczy). Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej "za zgodność z oryginałem" przez notariusza; c) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie), ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której wynikać będzie przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub w kopii poświadczonej "za zgodność z oryginałem" przez notariusza.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Wiek taboru wykonującego zamówienie30,00
Czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku wystąpienia awarii10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego na zasadach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian określa projekt umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-07-06, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Tarnawie Dolnej i Szkoły Podstawowej w Śleszowicach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 1: Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Tarnawie Dolnej i Szkoły Podstawowej w Śleszowicach Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Śleszowicach : - z miejscowości Tarnawa Górna przystanek "Leśniczówka" - ilość uczniów 29, - z miejscowości Tarnawa Górna przystanek "Kapliczka" - ilość uczniów 8, - z miejscowości Śleszowice przystanek "Rówieniec" - ilość uczniów 4, - z miejscowości Skawce przystanek Borowina Skawiecka - ilość uczniów 3. Godzina rozpoczęcia zajęć w szkole 8.00, przywóz uczniów do szkoły na godzinę 7.45 +/- 5 min. Odwóz uczniów ze Szkoły Podstawowej w Śleszowicach : - do miejscowości Tarnawa Górna przystanek "Leśniczówka" - ilość uczniów 29, - do miejscowości Tarnawa Górna przystanek "Kapliczka" - ilość uczniów 8, - do miejscowości Śleszowice przystanek Rówieniec - ilość uczniów 4, - do miejscowości Skawce przystanek Borowina Skawiecka ilość uczniów 3. Odwóz uczniów o dwóch porach po zakończonych zajęciach o godzinie 13.30 i 14.20. Uwaga, Wykonawca w pojeździe zarówno przy dowozie jak i odwozie, musi zapewnić opiekuna. Długość odcinków i ich trasa określona jest w załączniku nr 3 do SIWZ. Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Tarnawie Dolnej : - z miejscowości Tarnawa Górna przystanek "Leśniczówka" - 1 uczeń, - z miejscowości Tarnawa Górna przystanek "Kapliczka" - 2 uczniów, - z miejscowości Śleszowice przystanek "Krzyżówka" - 3 uczniów, - z miejscowości Tarnawa Dolna "Pod Nizieniem" - 2 uczniów, - z miejscowości Tarnawa Dolna "Skrzyżowanie" - 1 uczeń, Godzina rozpoczęcia zajęć w szkole 8,00, przywóz uczniów do szkoły na godzinę 7.45 +/- 5 min. Odwóz uczniów ze Szkoły Podstawowej w Tarnawie Dolnej: - do miejscowości Tarnawa Górna przystanek "Leśniczówka" - 1 uczeń, - do miejscowości Tarnawa Górna przystanek "Kapliczka" - 2 uczniów, - do miejscowości Śleszowice przystanek "Krzyżówka" - 3 uczniów, - do miejscowości Tarnawa Dolna "Pod Nizieniem" - 2 uczniów, - do miejscowości Tarnawa Dolna "Skrzyżowanie" - 1 uczeń. Odwóz uczniów ( 1 kurs) z przed budynku Szkoły Podstawowej po zakończonych zajęciach o godzinie 13.35 lub 14.30. Uwaga, Wykonawca w pojeździe zarówno przy dowozie jak i odwozie, musi zapewnić opiekuna. Długość odcinków i ich trasa określona jest w załączniku nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9, 60112000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-06-21
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
wiek taboru wykonującego zamówienie30,00
czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku wystąpienia awarii10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Dowóz uczniów do Zespołu Szkół w Zembrzycach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dowóz uczniów do Zespołu Szkół w Zembrzycach: - z miejscowości Marcówka przystanek "Sklep" - 9 uczniów, - z miejscowości Zembrzyce przystanek "Łegi" - 5 uczniów, - z miejscowości Zembrzyce przystanek "Granica" - 7 uczniów Godzina rozpoczęcia zajęć w szkole 8.00, przywóz uczniów do szkoły na godzinę 7.40 +/- 5 min. Odwóz uczniów z Gimnazjum w Zembrzycach tylko: - do miejscowości Marcówka przystanek "Sklep" - w ilości 9 uczniów. Odwóz uczniów po zakończonych zajęciach o godzinie 14.45. Uwaga! bez odwozu uczniów do: - miejscowości Zembrzyce przystanek " Łęgi" - 5 uczniów, - miejscowości Zembrzyce przystanek "Granica" - 7 uczniów Uwaga, Wykonawca w pojeździe zarówno przy dowozie jak i odwozie, musi zapewnić opiekuna. Długość odcinków i ich trasa określona jest w załączniku nr 4 i 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9, 60112000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-06-21
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
wiek taboru wykonującego zamówienie30,00
czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku wystąpienia awarii10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.