eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PłockKonserwacja zieleni na terenach będących własnością Gminy Miasto Płock, administrowanych przez MZGM - TBS Sp. z o.o. w Płocku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-30

Płock: Konserwacja zieleni na terenach będących własnością Gminy Miasto Płock, administrowanych przez MZGM - TBS Sp. z o.o. w Płocku
Numer ogłoszenia: 58148 - 2011; data zamieszczenia: 30.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o. , ul. Polna 7, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 24 3640310, faks 24 3640311.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzgm-plock.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnoscią ze 100% udziałem Gminy Miasto Płock.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja zieleni na terenach będących własnością Gminy Miasto Płock, administrowanych przez MZGM - TBS Sp. z o.o. w Płocku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zabiegów pielęgnacyjnych zieleni: w tym: cięcie trawy, cięcie żywopłotów, zabiegi pielęgnacyjne w drzewostanie a także dokonywanie nasadzeń drzew i krzewów w ramach rekompensaty za usunięte drzewa i krzewy. Prace będą wykonywane na terenach będących własnością Gminy Miasto Płock, administrowanych przez Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o. w Płocku - Rejon Obsługi Mieszkańców Nr III, IV i V. 1. Zakres zadania. 1.1.Zakres zabiegów pielęgnacyjnych i nasadzeń: 1).W zakresie pielęgnacji terenu zielonego (trawa, żywopłot) oraz drzewostanu: a)Utrzymanie trawników (pow. trawników do jednokrotnego koszenia 233 523 m2 wg Załącznika nr 2) - koszenie 4 razy w okresie obowiązywania umowy, po uzgodnieniu z Zamawiającym w zależności od wzrostu trawy wraz z uprzątnięciem i wywiezieniem ściętej trawy. Dopuszczalna max. wysokość traw 20 cm. b)Cięcie żywopłotów (długość żywopłotów do jednokrotnego cięcia 7 991,30 mb wg Załącznika nr 2) 3 razy w okresie obowiązywania umowy, po uzgodnieniu z Zamawiającym w zależności od wzrostu żywopłotu wraz z uprzątnięciem i wywiezieniem ściętego żywopłotu. c)Usuwanie i karczowanie zbędnych drzew wg potrzeb zgłaszanych przez Rejony Obsługi Mieszkańców. d)Prześwietlanie koron drzew utrudniających komunikację, widoczność i zacieniających, zgodnie ze sztuką ogrodniczą. e)Dokonanie nasadzeń drzew i krzewów - sposób rozliczania nasadzeń - wg katalogu KNR. f)Nasadzenie krzewów żywopłotowych oraz uzupełnienie nasadzeń krzewów żywopłotowych, po uzgodnieniu z Zamawiającym - sposób rozliczania nasadzeń - wg katalogu KNR. g)Pielęgnacja rabat i trawników wokół nich (odchwaszczanie). h)Uzupełnienie fragmentów zniszczonych trawników: glebogryzowanie ziemi wraz z uzupełnieniem, wygrabianie nieczystości, siew trawy, wałowanie i podlewanie. 2). Wycinka drzew na podstawie decyzji wydanych przez Wydział Kształtowania Środowiska oraz Konserwatora Zabytków. 3). Wywóz i utylizacja odpadów powstałych w wyniku wykonywania prac wymienionych w punkcie 1). 1.2 Zakres zabiegów pielęgnacyjnych: 1) około 151 sztuk - wycinka drzew, 2) około 141 sztuk - usuwanie karp (frezowanie), 3) około 160 sztuk - prześwietlanie koron drzew (cięcia pielęgnacyjne) 4) około 4 230 m2 -pielęgnacja rabat i trawników wokół nich (odchwaszczanie) 4 razyw okresie obowiązywania umowy ( powierzchnia dotyczy jednokrotnej pielęgnacji) 5) około 15 307 m2 - uzupełnienie fragmentów zniszczonych trawników 1.3. Zakres nasadzeń: 1) około 162 sztuk drzew w asortymencie według Wykazu nr 1 2) około 3 628 sztuk krzewów wolnostojących w asortymencie według Wykazu nr 2, 3) około 1 303 mb nasadzenia i uzupełnienia nasadzeń krzewów żywopłotowych według Wykazu nr 3 Pielęgnacja posadzonych drzew i krzewów w okresie 12 m - cy. -Ilości i gatunki drzew i krzewów zostaną każdorazowo określone przez Zamawiającego w zleceniu. - Roboty będące przedmiotem zamówienia będą wykonywane przez Wykonawcę każdorazowo wyłącznie na pisemne zlecenie wystawione przez upoważnionych przez Zamawiającego pracowników Rejonów Obsługi Mieszkańców w zakresie, miejscu i w terminie określonym w tym zleceniu. Nazwy gatunków / odmian drzew i krzewów do nasadzeń określają poniższe wykazy: Wykaz Nr 1 Nazwa gatunku /odmiana Wysokość w cm Głóg pośredni 220-300 Klon kulisty 220 Klon pospolity 220-300 Robinia akacjowa kulista 220-300 Jarząb 220 Wykaz Nr 2 Nazwa gatunku /odmiana Wysokość w cm Forsycja 40-60 Berberys w odmianach 40-60 Tawuła w odmianach 40-60 Dereń 40-60 Ognik 20-40 Irga 20-40 Krzewuszka 40-60 Pięciornik 40-60 Winobluszcz 40-60 Hortensja 40-60 Świerk biały 80 Trzmielina 20-40 Jałowiec 20-40 Paprocie 40-60 Żywotnik kulisty 40-60 Cyprysik 60-80 Cis 60-80 Funkia 40-60 Lilak Mayera 40-60 Wykaz Nr 3 Nazwa gatunku /odmiana Wysokość w cm Liguster pospolity - materiał kopany 60-80 2. Technologia i odbiory robót. Prace należy wykonać zgodnie z ogólnymi warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z wytycznymi sposobu wykonywania prac pielęgnacyjnych w drzewostanie z uwzględnieniem terminów rozwoju biologicznego roślin. 3. Wymagania szczegółowe. 3.1 Sprzęt. Do wykonywania robót związanych z cięciem trawy należy stosować: - kosiarki spalinowe - podkaszarki żyłkowe Do wykonywania robót związanych z cięciem żywopłotów należy stosować: - nożyce do cięcia żywopłotów Do wykonywania robót związanych z usunięciem drzew należy stosować: - piły mechaniczne, - specjalne maszyny przeznaczone do karczowania pni, - koparki lub ciągniki ze specjalnym osprzętem do prowadzenia prac związanych z wyrębem drzew, - rębaki do usunięcia gałęzi drzew. 3.2 Transport. Pnie, karpinę oraz gałęzie należy przewozić transportem samochodowym. Pnie przedstawiające wartość jako materiał użytkowy (np. budowlany, meblarski itp.) powinny być transportowane w sposób nie powodujący ich uszkodzeń. Materiał roślinny do nasadzeń w czasie transportu musi być zabezpieczony przed uszkodzeniem pędów, korzeni i bryły korzeniowej. Bryła korzeniowa drzew powinna być opakowana lub znajdować się w pojemniku. Bryła korzeniowa krzewów powinna znajdować się w pojemniku. 3.3 Usuwanie drzew. Roślinność istniejąca, nie przeznaczona do usunięcia powinna być przez Wykonawcę zabezpieczona przed uszkodzeniem. Jeśli roślinność, która ma być zachowana, zostanie uszkodzona lub zniszczona przez Wykonawcę, to powinna być odtworzona na koszt Wykonawcy. 3.4 Usuwanie gałęzi drzew złamanych lub uszkodzonych. Usunięcia gałęzi i konarów liściastych drzew uszkodzonych, uschniętych i złamanych dokonuje się ostrymi narzędziami (nożem ogrodniczym, krzesakiem, sekatorem, piłką ręczną do cięcia drewna, piłą łańcuchową lub tarczową). Grube konary i gałęzie należy usunąć, wykonując trzy cięcia: a) pierwsze - od dołu do połowy grubości odcinającej gałęzi, b) drugie - od góry w odległości od 5 do 10 cm dalej licząc w kierunku skrajnym od cięcia dolnego, co pozwala na odcięcie konaru lub gałęzi bez odarcia kory z pnia drzew, c) trzecie - tuż przy obrączce (tak by nie uszkodzić obrączki) w celu usunięcia sęka, który powstał przy poprzednich dwóch cięciach. Cięcie po pile ręcznej lub mechanicznej należy wyrównać krzesakiem i zasmarować preparatem grzybobójczym zabezpieczającym drzewo przed infekcją (rany do średnicy 10 cm). Rany o średnicy powyżej 10 cm zabezpiecza się dwuskładnikowo, krawędzie rany preparatem powierzchniowym, a środek preparatem impregnującym. Cięcie cieńszych gałęzi drzew liściastych także należy wykonać przy obrączce z wyrównaniem nożem i zasmarowaniem. Cięcie gałęzi drzew iglastych wykonuje się na granicy drewna żywego i martwego lub w miejscu nasady gałęzi żywej. Sposób wykonania jak przy drzewach liściastych. 3.5. Usuwanie odrostów z pnia i szyi korzeniowej. Usunięcie odrostów z pni drzew należy wykonać w taki sam sposób jak usuwanie gałęzi. Odrosty korzeniowe wycina się sekatorem lub nożem możliwie najbliżej miejsca odrostu, po usunięciu warstwy gruntu do miejsca wyrastania odrostu z korzenia lub szyi korzeniowej. 3.6 Materiał do nasadzeń. Materiał roślinny użyty do nasadzeń, a także sadzonki do uzupełnienia w okresie pielęgnacji nie powinny posiadać następujących wad: a) uszkodzeń mechanicznych części nadziemnej i korzeni, b) śladów żerowania szkodników, c) oznak chorobowych, d) odrostów poniżej miejsca szczepienia, e) martwic i pęknięć kory oraz zmarszczeń kory, f) uszkodzeń przewodnika i pąka szczytowego, g) przesuszeń systemu korzeniowego, h) uszkodzeń bryły korzeniowej. Przy sadzeniu nowych roślin należy przestrzegać następujących zaleceń: a) dołki pod nowe rośliny powinny być zaprawione ziemią roślinną, b) roślina w miejscu sadzenia powinna znaleźć się do 5 cm głębiej niż rosła w szkółce, c) korzenie złamane i uszkodzone należy przed sadzeniem przyciąć, d) korzenie zasypywać sypką ziemią i prawidłowo ubić, e) drzewka formy piennej przywiązać do palika tuż pod koroną. Drzewa należy sadzić z częściową (ok. 50%) zaprawą dołów o średnicy od 0,7 do 1,0 m, zaopatrzyć w stelaż z 3 palików, a następnie wykonać mulczowanie mis. Sadzenie krzewów powinno odbywać się w dołkach do 30 cm głębokości. Wykaz powierzchni trawników w m2 i długości żywopłotów w mb stanowi - Załącznik nr 2 do SIWZ, Nasadzenie drzew i krzewów w szt. stanowi - Załącznik nr 3 do SIWZ,Nasadzenia krzewów żywopłotowych i uzupełnienie nasadzeń w mb. stanowi - Załącznik nr 4 do SIWZ Pozostałe prace pielęgnacyjne stanowią - Załącznik nr 5 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew 77.21.16.00 - Sadzenie drzew 77.34.00.00 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 12.000,00 zł (dwanaście tysięcy złotych). 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy MZGM - TBS sp. z o.o. w Banku PKO Bank Polski S.A. 2 Oddział w Płocku Nr konta: 30 1020 3974 0000 5402 0098 2272 Oferta jest skutecznie zabezpieczona wadium, jeśli pieniądze znajdują się na koncie Zamawiającego w terminie /godzina / składania ofert. 5. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zostanie wykluczony z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6.Dowód wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna należy załączyć do oferty w formie oryginału. 7.Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt.11 8.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem składania ofert. 10.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 7 jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1)Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania: - posiadają decyzję administracyjną wydaną przez Prezydenta Miasta Płocka na podstawie art. 28 ustawy z dnia 27.04.2001r. (Dz.U. Nr 62, poz. 628 z późn. zm.) o odpadach uprawniającą Wykonawcę do prowadzenia działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów komunalnych na obszarze gminy Płock o kodach: 200201, 200202, 200138. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w systemie (spełnia/nie spełnia), na podstawie oświadczeń lub dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonali w ciągu ostatnich trzech lat (przed upływem terminu składania ofert ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną usługę, w zakresie przedmiotu zamówienia tj. usługę konserwacji zieleni oraz o wartości co najmniej 400.000,00 zł brutto wraz z załączonym dokumentem potwierdzającym, że usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie. Zamawiający dopuszcza możliwość wykazania się dwiema usługami stanowiącymi przedmiot zamówienia o łącznej wartości co najmniej 400.000,00 zł brutto Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w systemie (spełnia/nie spełnia), na podstawie oświadczeń lub dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia w trybie art 44 w zwiazku z art 22 ust 1 Pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponują osobami zdolnymi do realizacji przedmiotowej usługi tj - co najmniej 1 osobą przewidzianą do kierowania pracami objętymi przedmiotem zamówienia, posiadającą wykształcenie wyższe lub średnie kierunkowe: architektura krajobrazu lub ogrodnictwo lub leśnictwo i minimum 12 miesięczne doświadczenie w wykonywaniu prac związanych z gospodarką zieleni. Dodatkowo osoba ta powinna posiadać zezwolenie lub zaświadczenie Konserwatora Zabytków na prowadzenie prac w strefie ochrony konserwatorskiej. - co najmniej 2 osobami posiadającymi kurs pilarzy drzew ozdobnych I stopnia i minimum 12 miesięczne doświadczenie w wykonywaniu pracy w zakresie pielęgnacji drzew, - co najmniej 2 osobami posiadającymi kurs pilarzy drzew ozdobnych II stopnia i minimum 12 miesięczne doświadczenie w wykonywaniu pracy w zakresie pielęgnacji drzew, - co najmniej 2 osobami z wykształceniem ogrodniczym lub leśnym i minimum 12 miesięcznym doświadczeniem w wykonywaniu prac ogrodniczych. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w systemie (spełnia/nie spełnia), na podstawie oświadczeń lub dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia w trybie art 44 w zwiazku z art 22 ust 1 Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a)Dokument potwierdzający ukończenie przez osobę przewidzianą do kierowania pracami objętymi przedmiotem zamówienia, wykształcenia wyższego lub średniego kierunkowego: architektura krajobrazu lub ogrodnictwo lub leśnictwo oraz zezwolenie lub zaświadczenie Konserwatora Zabytków na prowadzenie prac w strefie ochrony konserwatorskiej. b)Dokument potwierdzający ukończenie kursu pilarzy drzew ozdobnych I stopnia. c)Dokument potwierdzający ukończenie kursu pilarzy drzew ozdobnych II stopnia. d)Dokument potwierdzający wykształcenie ogrodnicze lub leśne osób z doświadczeniem w wykonywaniu prac ogrodniczych. e)Aktualna decyzja administracyjna wydana przez Prezydenta Miasta Płocka na podstawie art. 28 ustawy z dnia 27.04.2001r. (Dz.U. Nr 62, poz. 628 z późn. zm.) o odpadach uprawniająca Wykonawcę do prowadzenia działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów komunalnych na obszarze gminy Płock o kodach: 200201, 200202, 200138.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w umowie zmian w przypadku kiedy potrzeba zmian wynikła po zawarciu umowy w zakresie zmian powierzchni terenu zielonego przeznaczonego do koszenia trawy, zmian ilości mb żywopłotu do cięcia, zakresu ilościowego i rzeczowego drzew i krzewów oraz wprowadzenia zamiennych gatunków drzew i krzewów, z uwagi na możliwość wystąpienia nieprzewidzianych zdarzeń i okoliczności. Zamawiający pisemnie zawiadomi Wykonawcę z 7 dniowym wyprzedzeniem o powyższych zmianach .

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzgm-plock.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej TBS Sp. z o.o. ul. Polna 7 Płock p. 32.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2011 godzina 09:30, miejsce: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej TBS Sp. z o.o. przy ul. Polnej 7 w Płocku 09-400 Płock, pokój nr 1 (Kancelaria).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.