Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2020-09-11
Og³oszenie nr 584020-N-2020 z dnia 2020-09-11 r.
AMW SINEVIA Sp. z o.o.: SVA/U/4620-39/2020: Remont instalacji c.o. w bud. nr 3, 92, 101 w m. ¯urawica.
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
AMW SINEVIA Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
14298987700000, ul.
ul. Ignacego Paderewskiego
6
,
05-100
Nowy Dwór Mazowiecki, woj.
mazowieckie, pañstwo
Polska, tel.
22 101 21 00 do 03, , e-mail
biuro@amwsinevia.pl, , faks
22 101 21 04.
Adres strony internetowej (URL): www.amwsinevia.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
www.amwsinevia.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.amwsinevia.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
elektronicznie za po¶rednictwem Platformy Zakupowej pod adresem https://amwsinevia.eb2b.com.pl.
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
AMW SINEVIA Sp. z o.o. 05-100 Nowy Dwór Maz. ul. Paderewskiego 6 Kancelaria, I piêtro
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
SVA/U/4620-39/2020: Remont instalacji c.o. w bud. nr 3, 92, 101 w m. ¯urawica.
Numer referencyjny:
SVA/U/4620-39/2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na remoncie instalacji centralnego ogrzewania w budynku tj. demonta¿u starej, wyeksploatowanej instalacji; nastêpnie monta¿u nowej; pod³±czenie jej do istniej±cego przy³±cza ciep³owniczego; roboty naprawcze budowlane, próby i rozruch w kompleksie wojskowym w m. ¯urawica. Przedmiot zamówienia zosta³ podzielony na trzy czê¶ci. Czê¶æ 1: Remont instalacji c.o. w bud. nr 3 w m. ¯urawica; Czê¶æ 2: Remont instalacji c.o. w bud. nr 92 w m. ¯urawica; Czê¶æ 3: Remont instalacji c.o. w bud. nr 101 w m. ¯urawica. Dotyczy Czê¶ci 1, 2, 3: Miejscem robót bêdzie teren zamkniêty. W zwi±zku z wykonywaniem robót na terenie jednostki wojskowej brak jest mo¿liwo¶ci realizacji robót po godz. 15:00 oraz w soboty, wej¶cie i wjazd dla osób realizuj±cych zadanie po dostarczeniu danych osobowych - wykaz imienny z numerem dowodu osobistego pracownika i zdjêciem. Zamawiaj±cy informuje, ¿e zaleca wizjê lokaln± przed z³o¿eniem oferty na ww. zamówienie. Informacje o terminie wizji lokalnej mo¿na uzyskaæ pod nr. tel. 695 382 927 p. Sylwester Rzeczyca. Dotyczy Czê¶æ 1, 3: Miejscem robót bêdzie teren zamkniêty zatem wykonawca zobowi±zany jest do przestrzegania postanowieñ ustawy z dn. 05.08.2010 o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 2019r., poz. 742). Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶la dokumentacja stanowi±ca za³±cznik nr 9 do SIWZ oraz przedmiar robót stanowi±cy za³±cznik nr 10 do SIWZ.
II.5) G³ówny kod CPV: 45331100-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45000000-7 |
45332200-5 |
45320000-6 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia:
II.9) Informacje dodatkowe: 1. Zamawiaj±cy informuje, ¿e w odniesieniu do przedmiotowego zamówienia pozostaje on generalnym wykonawc± w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego. Nazewnictwo u¿yte w SIWZ oraz w za³±cznikach (Wykonawca, Zamawiaj±cy) jest stosowane jedynie w odniesieniu do przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych. 2. Termin realizacji zamówienia: Czê¶æ 1 od 05.05 do 30.06.2021 r. Czê¶æ 2: do 31.10.2020 r. Czê¶æ 3: od 05.05 do 30.06.2021r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owych warunków w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owych warunków w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e ¿e:
1. Czê¶æ 1:
1.1. wykona³ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na budowie lub remoncie instalacji c.o. na kwotê co najmniej 90 000,00 z³ brutto;
1.2. dysponuje lub bêdzie dysponowa³ co najmniej jedn± (1) osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych oraz posiada wa¿ne po¶wiadczenie bezpieczeñstwa lub wa¿ne pisemne upowa¿nienie wydane przez kierownika jednostki organizacyjnej upowa¿niaj±ce do dostêpu do informacji niejawnych oznaczone klauzul± co najmniej "Zastrze¿one" oraz aktualne za¶wiadczenie stwierdzaj±ce odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych.
2. Czê¶æ 2
2.1. wykona³ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na budowie lub remoncie instalacji c.o. na kwotê co najmniej 120 000,00 z³ brutto;
2.2. dysponuje lub bêdzie dysponowa³ co najmniej jedn± (1) osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych;
2.3. dysponuje lub bêdzie dysponowa³ co najmniej jedn± (1) osob± posiadaj±c± aktualne ¶wiadectwo kwalifikacyjne uprawniaj±ce do zajmowania siê eksploatacj± urz±dzeñ instalacji i sieci elektrycznych na stanowisku DOZORU i EKSPLOATACJI - grupa 1.
3. Czê¶æ 3
3.1. wykona³ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na budowie lub remoncie instalacji c.o. na kwotê co najmniej 150 000,00 z³ brutto;
3.2. dysponuje lub bêdzie dysponowa³ co najmniej jedn± (1) osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych oraz posiada wa¿ne po¶wiadczenie bezpieczeñstwa lub wa¿ne pisemne upowa¿nienie wydane przez kierownika jednostki organizacyjnej upowa¿niaj±ce do dostêpu do informacji niejawnych oznaczone klauzul± co najmniej "Zastrze¿one" oraz aktualne za¶wiadczenie stwierdzaj±ce odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
1. Odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy - lub nie wezwie, je¿eli Zamawiaj±cy uzyska je za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych; 2. W przypadku gdy Wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w pkt 1); 3. W przypadku gdy Wykonawca zamierza powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcy (który nie jest podmiotem, na którego zdolno¶ciach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy) - dokumenty wymienione w pkt 1). 4. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1) - sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e: nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci. 5. Dokumenty, o których mowa w pkt 4, powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 6. Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt 4 zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 5 stosuje siê odpowiednio.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
Zamawiaj±cy przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni, terminie aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) wykaz robót budowlanych obejmuj±cy wykonanie:
1.1. dla Czê¶ci 1: co najmniej jednej roboty budowlanej polegaj±cej na budowie lub remoncie instalacji c.o. na kwotê co najmniej 90 000,00 z³ brutto;
1.2. dla Czê¶ci 2: co najmniej jednej roboty budowlanej polegaj±cej na budowie lub remoncie instalacji c.o. na kwotê co najmniej 120 000,00 z³ brutto;
1.3. dla Czê¶ci 3: co najmniej jednej roboty budowlanej polegaj±cej na budowie lub remoncie instalacji c.o. na kwotê co najmniej 150 000,00 z³ brutto
wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty/ robota zosta³y/³a wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty - wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 11 do SIWZ;
2) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, tj.
2.1. dla Czê¶ci 1: co najmniej jedn± (1) osobê posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych oraz posiadaj±c± wa¿ne po¶wiadczenie bezpieczeñstwa lub wa¿ne pisemne upowa¿nienie wydane przez kierownika jednostki organizacyjnej upowa¿niaj±ce do dostêpu do informacji niejawnych oznaczone klauzul± co najmniej "Zastrze¿one" oraz aktualne za¶wiadczenie stwierdzaj±ce odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych;
2.2. dla Czê¶ci 2:
2.2.1. co najmniej jedn± (1) osobê posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych;
2.2.2. co najmniej jedn± (1) osobê posiadaj±c± aktualne ¶wiadectwo kwalifikacyjne uprawniaj±ce do zajmowania siê eksploatacj± urz±dzeñ instalacji i sieci elektrycznych na stanowisku DOZORU i EKSPLOATACJI - grupa 1;
2.3. dla Czê¶ci 3: co najmniej jedn± (1) osobê posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych oraz posiadaj±c± wa¿ne po¶wiadczenie bezpieczeñstwa lub wa¿ne pisemne upowa¿nienie wydane przez kierownika jednostki organizacyjnej upowa¿niaj±ce do dostêpu do informacji niejawnych oznaczone klauzul± co najmniej "Zastrze¿one" oraz aktualne za¶wiadczenie stwierdzaj±ce odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych
wraz z podaniem imienia i nazwiska tej/ tych osoby/ osób oraz informacjami na temat jej / ich uprawnieñ (numer, rodzaj i zakres) zakresu wykonywanych przez ni± czynno¶ci, a tak¿e informacj± o podstawie do dysponowania t± osob± - wzór wykazu osób stanowi za³±cznik nr 6 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena brutto oferty | 100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Oprócz przypadków okre¶lonych w art. 144 ust. 1 pkt 2 do 6 ustawy Prawo zamówieñ publicznych strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ zmiany umowy w zakresie: a. formy prawnej i oznaczenia strony w zwi±zku z przekszta³ceniem firmy; b. dzia³ania si³y wy¿szej, maj±cej bezpo¶redni wp³yw na termin wykonania robót lub wystêpowania niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych wykonywanie robót w takim stopniu, ¿e termin wykonania robót mo¿e byæ zagro¿ony - Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ przed³u¿enia terminu realizacji; c. wyst±pienia nieprzewidzianych robót, maj±cych wp³yw na prawid³owe wykonanie przedmiotu umowy, których realizacja powoduje konieczno¶æ przed³u¿enia terminu umowy podstawowej i/lub zmiany wynagrodzenia - Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ przed³u¿enia tego terminu o okres niezbêdny do realizacji w/w robót oraz zmianê wynagrodzenia umownego nie wiêcej ni¿ o 50% wynagrodzenia okre¶lonego w umowie; d. wyst±pienia powa¿nych rozbie¿no¶ci pomiêdzy dokumentacj± projektow± a stanem rzeczywistym - Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ przed³u¿enia terminu realizacji robót oraz zmianê sposobu realizacji przedmiotu umowy; e. wyst±pienia ewentualnych robót dodatkowych, zamiennych lub niewykonanych - Zamawiaj±cy dokona zmiany warto¶ci umowy wg wska¼ników (w tym narzutów, stawek) podstawowej oferty Wykonawcy; f. wyst±pienia ewentualnych ró¿nic miêdzy przedmiarem i obmiarem wykonanych robót, Zamawiaj±cy dokona zmiany warto¶ci umowy wg wska¼ników (w tym narzutów, stawek) podstawowej oferty Wykonawcy; g. zmiany kluczowego personelu Zamawiaj±cego lub Wykonawcy, w tym zmiana kierownika robót ze strony Wykonawcy, spe³niaj±cego wymagania zawarte w SIWZ lub umowie, po uprzednim ustaleniu personaliów z Zamawiaj±cym; h. wyst±pienia przyczyn o charakterze obiektywnym, w tym z powodu okoliczno¶ci, za które wy³±czn± winê ponosi Zamawiaj±cy lub okoliczno¶ci wynikaj±cych z dzia³añ Inwestora Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, zmianê wynagrodzenia umownego oraz zmianê sposobu realizacji przedmiotu umowy; i. gdy zmiany bêd± korzystne dla Zamawiaj±cego i bêd± le¿a³y w interesie publicznym - Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany wynagrodzenia Wykonawcy lub zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy; j. ustawowej zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie wysoko¶ci stawki podatku od towarów i us³ug - Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê wynagrodzenia umownego brutto; k. zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-09-29, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
Czê¶æ nr: | 1 | Nazwa: | Remont instalacji c.o. w bud. nr 3 w m. ¯urawica |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45331100-7, 45000000-7, 45332200-5, 45320000-6
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia: 2021-05-05
data zakoñczenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena ofertowa brutto | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Czê¶æ nr: | 2 | Nazwa: | Remont instalacji c.o. w bud. nr 92 w m. ¯urawica |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45331100-7, 45000000-7, 45332200-5, 45320000-6
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2020-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena ofertowa brutto | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Czê¶æ nr: | 3 | Nazwa: | Remont instalacji c.o. w bud. nr 101 w m. ¯urawica |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45331100-7, 45000000-7, 45332200-5, 45320000-6
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia: 2021-05-05
data zakoñczenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena ofertowa brutto | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU MAZOWIECKIEGO
- Remont dróg wewnêtrznych szpitala z wjazdem od ul. Miodowej w Nowym Dworze Mazowieckim
- SVA/W/J/4620-18/2024 Wykonanie robót budowlanych obejmuj±cych dostawê i monta¿ paneli kancelaryjnych
- SVA/U/4620-82/2024: Budowa przy³±cza c.o. od bud. nr 5 do bud. nr 3 na terenie kompleksu wojskowego w m. Lublin, ul. Droga Mêczenników Majdanka.
- SVA/W/J/4620-19/2024 Wykonanie remontu wewnêtrznych posadzek i klatki schodowej w ramach zadania 1904/2- Remont budynku nr 1 w Przemy¶lu przy ul. Okrzei 3 Etap III.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2430W relacji W±grodno - Budy Siennickie - Studzianki
- SVA/U/4620-89/2024: Docieplenie budynków: nr 1 przy ul. Szkolnej 2 oraz nr 1 przy ul. 1 Maja 48 na terenie kompleksu wojskowego w Woli Uhruskiej; 22-230 Wola Uhruska
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja Budynku Szko³y Podstawowej nr 3 w Aleksandrowie Kujawskim - Etap I.
- Dostosowanie budynków Szko³y Podstawowej w Tarcha³ach Wielkich, Szko³y Podstawowej w Raczycach oraz Szko³y Podstawowej w Uciechowie do wymagañ ekspertyzy technicznej przeciwpo¿arowej
- Modernizacja Le¶niczówki "Flisy"
- Budowa ¶cie¿ki terenowo- rowerowej typu "Cross Country" wraz z zagospodarowaniem terenu, niezbêdn± infrastruktur± techniczn±, niezbêdnymi obiektami budowlanymi i obiektami ma³ej architektury
- Przebudowa dróg w gminie Chrzanów
- Roboty budowlane polegaj±ce na wykonaniu nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-¿wirowych.
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.