Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2018-07-09
Ogłoszenie nr 584807-N-2018 z dnia 2018-07-09 r.
SZKOŁA PODSTAWOWA IM. KOMISJI EDUKACJI NARODOWEJ W ZABORZU: Przewóz uczniów i ich opiekunów dojeżdżających do Szkoły Podstawowej im Komisji Edukacji Narodowej w Zaborzu ul. Jezioro 2, 32-600 Oświęcim w roku szkolnym 2018/2019 w terminie od 03. 09. 2018 r. do 21. 06. 2019 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
SZKOŁA PODSTAWOWA IM. KOMISJI EDUKACJI NARODOWEJ W ZABORZU, krajowy numer identyfikacyjny
368051280, ul.
JEZIORO
2
,
32-600
OŚWIĘCIM, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
338440219, 338440219, e-mail
zaborzesp@gmail.com, spzaborze@spzaborze.gminaoswiecim.pl, faks
.
Adres strony internetowej (URL): http://spwzaborzu.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny (proszę określić):
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://spwzaborzu.pl/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://spwzaborzu.pl/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy składać w formie pisemnej pod rygorem nieważności
Adres:
Szkoła Podstawowa im. Komisji Edukacji Narodowej w Zaborzu ul. Jezioro 2,32-600 Oświęcim
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przewóz uczniów i ich opiekunów dojeżdżających do Szkoły Podstawowej im Komisji Edukacji Narodowej w Zaborzu ul. Jezioro 2, 32-600 Oświęcim w roku szkolnym 2018/2019 w terminie od 03. 09. 2018 r. do 21. 06. 2019 r.
Numer referencyjny:
Zaborze SP/PN/1/2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie transportu drogowego. 2. Przedmiotem zamówienia jest usługa przewozu dla uczniów i ich opiekunów dojeżdżających do Szkoły Podstawowej im. Komisji Edukacji Narodowej w Zaborzu ul. Jezioro 2, 32-600 Oświęcim w roku szkolnym 2018/2019 w terminie od 03. 09. 2018 r. do 21. 09. 2019 r. 3. Trasy dowozu: Trasa I Grojec: Zaborze Szkoła Podstawowa - Oświęcim - Stare Stawy - Stawy Grojeckie - Grojec - Łazy - Zaborze Szkoła Podstawowa. Trasa liczy ok. 18 km na jeden kurs (od pierwszego przystanku do przystanku ostatniego) na trasie będzie dojeżdżało ok. 50 uczniów i 2 opiekunów. Przystanki na trasie (przystanki MZK): Zaborze Szkoła Podstawowa, Oświęcim Stare Stawy - Spółdzielnia, Oświęcim Stare Stawy, Stawy Grojeckie ul. Adolfin, Stawy Grojeckie - Bar Oleńka, Stawy Grojeckie Stary Młyn, Stawy Grojeckie ul. Radziwiłł, Grojec Leśna Grobel, Grojec Krzyżówka, Grojec ul. Jagiellończyka, Grojec Dom Ludowy, Grojec Domżał, Łazy Staw, Łazy Hyrdzie, Zaborze Szkoła Podstawowa. b) Trasa II Włosienica - Poręba Wielka: Zaborze Szkoła Podstawowa - Stawy Monowskie - Włosienica - Poręba Wielka - Zaborze Szkoła Podstawowa. Trasa liczy ok 25 km na jeden kurs (od pierwszego przystanku do przystanku ostatniego), na trasie będzie dojeżdżało ok 70 uczniów i 2 opiekunów. Przystanki na trasie (przystanki MZK): Zaborze Szkoła Podstawowa, Oświęcim "Monowice", Oświęcim "Dworzec Fabryczny", Włosienica Golcowiec, Stawy Monowskie Centrum, Włosienica Dolna - Bar,Włosienica Szkoła, Włosienica Centrum, Włosienica Górna, Poręba Wielka II, Poręba Wielka Podstawie, Dalachowice Krzyżówka, Poręba Wielka Krzyżówka, Poręba Wielka ul. Wąska, Poręba Wielka Madejówka, Poręba Wielka Pólka, Poręba Wielka Zalesie, Poręba Wielka Cmantarz, Poręba Wielka Remiza, Poręba Wielka ul. Ruczaj, Poręba Wielka ul. Leśniczówka, Poręba Wielka ul. Przedzieleń, Zaborze ul. Węgielnik, Zaborze Szkoła Podstawowa. c) Trasa III Zaborze: Zaborze Szkoła Podstawowa ul. Jezioro - ul. Chemików, ul. Fabryczna, ul. Pod Borem, ul. Pod Dębem, ul. Porębska, pętla ul. Osiedlowa (domki jednorodzinne), ul. Grojecka, ul. Gościnna, pętla Zaborze, ul. Gościnna. ul, Grojecka, ul. Jezioro, Zaborze Szkoła Podstawowa.Trasa liczy ok. 9,5 cm (od pierwszego przystanku do przystanku ostatniego) na trasie będzie dojeżdżało ok. 130 uczniów i dwóch opiekunów. Przystanki na trasie: Zaborze Szkoła Podstawowa, Przy posesji ul. Pod Borem 9, Przy posesji ul. Pod Dębem 9 i ul. Pod Dębem 1, ul. Porębska - przystanek MZK i przy posesji ul. Porębska 5, pętla ul. Osiedlowa (domki jednorodzinne) przystanek MZK, ul. Grojecka - dwa przystanki MZK, ul. Gościnna - dwa przystanki MZK, Zaborze Szkoła Podstawowa. 4.Opiekę nad dziećmi podczas dowozu oraz w czasie ich odwozu zapewnia Szkoła Podstawowa im. Komisji Edukacji Narodowej w Zaborzu. 5. Opiekunowie wsiadaja do autobusów na pierwszym przystanku tj. Zaborze Szkoła Podstawowa i po zakończonych kursach na trasach, na tym przystanku wysiadają, towarzysząc uczniom na trasach przejazdu podczas dowozu i odwozu. 6. Zamawiający podaje wstępne ustalenia dotyczące kursów i godzin dowozu i odwozu uczniów na trasie I II i III w poszczególne dni tygodnia: Trasa I: poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek- dowóz godz. 7:54, odwóz: I Kurs godz. 13:40, II Kurs godz. 14:30, środa - dowóz godz. 7:45 odwóz I Kurs godz. 14:30, II Kurs godz. 15:20. Trasa II: poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek- dowóz godz. 7:54, odwóz: I Kurs godz. 13:40, II Kurs godz. 14:30, środa - dowóz godz. 7:45 odwóz I Kurs godz. 14:30, II Kurs godz. 15:20. Trasa III od poniedziałku do piątku dowóz godz. 7:45 odwóz: I Kurs godz. 12:40, II Kurs godz. 13:40. 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany godzin dowozu i odwozu oraz możliwość odwołania kursów po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą z trzydniowym wyprzedzeniem. 8. Uczniowie korzystać będą z przewozu w dni powszednie od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od zajęć z zastrzeżeniem ust. 9. Zamawiający informuje, że w indywidualnych przypadkach w ciągu roku szkolnego uczniowie mogą korzystać z przewozu w inny dzień (tj. Odpracowanie w sobotę dnia szkolnego), po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą. 10. Zamawiający informuje, że ilość dni przewozu dla uczniów w okresie realizacji zamówienia wynosi ok. 184 dni. 11. Zamawiający zastrzega, iż podana liczba dni przewozu o których mowa wyżej jest wielkością orientacyjną i może ulec zmniejszeniu. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia w tym roszczenia finansowe. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie wyłączni za przewozy zrealizowane. 12. Przystanki dla uczniów na trasach wyznacza Zamawiający. Zamawiający dopuszcza zmiany w zakresie przystanków. 13. Zamawiając zastrzega sobie możliwość zmiany przebiegu tras przewozu uczniów. Przy czym zmiana ta nie może powodować większego niż o 10 % ich wydłużenia w stosunku do pierwotnych ustaleń. Wykonawcy z tego tytułu to jest w/w zmiany przebiegu tras przewozu uczniów nie będą przysługiwały w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenia (w tym roszczenia finansowe)14. Podane liczby uczniów i opiekunów są liczbami aktualnymi na dziań ogłoszenia o zamówieniu publicznym i w trakcie roku szkolnego mogą ulec zmianie (np. w przypadku długotrwałej choroby, zdarzeń losowych). Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia w tym roszczenia finansowe. 15. Liczby przewożonych dzieci są wielkościami planowanymi. Zamawiający zastrzega, że rzeczywista liczba przewożonych dzieci podczas każdego kursu może różnic się od planowanej, przy czym zwiększenie liczby przewożonych uczniów podczas kursu nie może przekroczyć 20 % liczby planowanej. Wykonawcy z tego tytułu to jest w/w zmiany liczby przewożonych uczniów nie będą przysługiwały w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenia (w tym roszczenia finansowe). 16. Zamawiający najpóźniej na 3 dni przed rozpoczęciem usługi dostarczy Wykonawcy imienną listę uczniów i opiekunów, którzy będą korzystali z przewozu. 17. Wykonawca w celu realizacji zamówienia jest zobowiązany do zapewnienia odpowiedniej liczby środków transportu - autobusów. Wykonawca powinien posiadać pojazdy, które zapewniają prawidłowe wykonanie zmówienia - dysponować środkami transportu o ilości miejsc zapewniających przewóz przewidywanej liczby uczniów i opiekunów na każdej z tras, sprawnymi technicznie w celu zagwarantowania bezpieczeństwa przewożonych pasażerów. 18. W ramach realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie m. in.: 1) zapewnić ubezpieczenie pojazdu, którym będą przewożeni uczniowie wraz z opiekunami, 2) zapewnić ubezpieczenie przewożonych uczniów i opiekunów, 3) zapewnić przewożonym uczniom i opiekunom przewidziane prawem warunki bezpieczeństwa, i odpowiedniego standardu przewozu, przez który należy rozumieć: brak oparów paliwa we wnętrzu pojazdu, czyste wnętrze, ilość osób przewożonych zgodna z określonymi normami technicznymi dla danego rodzaju pojazdu, pełną sprawność techniczna środka transportu, 4) ponosić wszystkie koszty związane z eksploatacją pojazdu i uiszczania opłat oraz kar nałożonych na niego przez właściwe organy, 5) posiadać wszystkie ważne wymagane przepisami dokumenty przewozowe, które na żądanie Zamawiającego powinien okazać, 6) w razie wystąpienia przejściowych okoliczności od niego niezależnych, a uniemożliwiających mu świadczenie usług objętych umową, we własnym zakresie, na własny koszt zapewni pojazdy zastępcze o parametrach nie gorszych niż jego pojazdy oraz osoby, które w jego imieniu i za pisemna zgodą Zamawiającego będą świadczyć usługi. Zapewnienie zastępczego pojazdu nastąpi w czasie maksymalnie do 60 minut od zdarzenia, w taki sposób aby nie powodować opóźnień czasowych kursu i nie powodować nadmiernego (ponad limit miejsc siedzących i stojących) zwiększenia liczby przewożonych uczniów. W przypadku gdy Wykonawca nie zapewni pojazdu zastępczego oraz kierowcy, Zamawiający zleci osobie trzeciej wykonanie zastępcze usługi na koszt Wykonawcy i naliczy Wykonawcy karę za nienależyte wykonanie obowiązków umownych. Wykonawca w składanej ofercie może zaproponować krótszy czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku wystąpienia awarii, zatrzymania pojazdu w trakcie świadczenia usług objętych umową. UWAGA: czas podstawienia pojazdu zastępczego stanowi drugie kryterium oceny ofert (czas reakcji) patrz część XIX SIWZ. 20. Przed przystąpieniem do wyceny usług, Wykonawca ma obowiązek zdobyć niezbędne informacje dotyczące realizacji usług oraz dokonać szczegółowego sprawdzenia w terenie warunków wykonania zamówienia. 21. Zamawiający na podstawie art. 29 ust 3a ustawy wymaga, aby osoby, które będą wykonywać czynności w zakresie realizacji przedmiotu umowy (tj. kierowcy pojazdów/autobusów) były przez Wykonawcę lub podwykonawcę przez cały czas realizacji przedmiotu zamówienia zatrudnione na podstawie umowy o prace w rozumieniu art. 22 par. 1 Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz. U. 2018 r. poz. 917 z późn. zm.). 22. Wykonawca zobowiązany jest do udokumentowania na każde wezwanie Zamawiającego w terminie 10 dni roboczych, spełnienia wymagania o którym mowa w pkt 21 poprzez przedstawienie oświadczenia o zatrudnieniu lub zbiorczego zestawienia zatrudnionych osób.
II.5) Główny kod CPV: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2018-09-03 lub zakończenia: 2019-06-21
Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
2018-09-03 | 2019-06-21 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów. Wykonawca w tym zakresie musi posiadać uprawnienia - licencję - na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawa z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2200 z późn. zm.).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca: 1) Wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował do realizacji zamówienia autobusami dopuszczonymi do ruchu posiadającymi aktualne przeglądy techniczne oraz ubezpieczenie OC umożliwiającymi wszystkim uprawnionym uczniom i opiekunom bezpieczny przejazd na poszczególnych trasach (tj. na trasie przewozu Grojec ok 50 uczniów i dwóch opiekunów, na trasie przewozu Włosienica - Poręba Wielka ok. 70 uczniów i dwóch opiekunów i na trasie przewozu Zaborze ok. 130 uczniów i dwóch opiekunów). 2) Wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej trzema osobami do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnymi za świadczenie usług dowozu (kierowcy pojazdów/autobusów) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego oraz informacje o podstawie dysponowania tymi osobami.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Koncesje zezwolenie lub licencja. Potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania w SIWZ działalności tj.: uprawnienia - licencje - na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jednolity: DZ. U. z 2017 r. poz. 2200)
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Pełnomocnictwo - opcjonalnie, jeśli występuje pełnomocnik - (w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii) dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę lub podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców składających ofertę wspólną. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. Informację dotyczącą powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego w podatku VAT w trybie art. 91 ust. 3a ustawy PZP zawierającą: a) Określenie czy wybór oferty Wykonawcy będzie powodować do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego podatku VAT. b) Jeżeli wybór oferty będzie wywoływał skutek , o którym mowa powyżej, wskazanie nazwy (rodzaj) towaru/usługi, których dostawa/świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz podanie ich wartości bez kwoty podatku VAT. c) Oświadczenie o wypełnianiu przez Wykonawcę obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Czas reakcji | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Dopuszcza się zmianę umowy w następujących przypadkach: 1) zmianie może ulec zakres przedmiotu umowy gdy nastąpi zmiana: liczby uczniów. liczby opiekunów, godzin dowozu i odwozu, przystanków i kursów. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany przebiegu tras przewozu uczniów. Przy czym zmiana ta nie może powodować większego niż o 10% ich wydłużenia w stosunku do pierwotnych ustaleń. Wykonawcy z tego tytułu to jest w/w zmiany przebiegu tras przewozu uczniów nie będą przysługiwały w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenia (w tym roszczenia finansowe). Zamawiający zastrzega, że rzeczywista liczba przewożonych dzieci podczas każdego kursu może różnic się od planowanej, przy czym zwiększenie liczby przewożonych uczniów podczas kursu nie może przekroczyć 20% liczby planowanej. Wykonawcy z tego tytułu to jest w/w zmiany liczby przewożonych uczniów na będą przysługiwały w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenia (w tym roszczenia finansowe), 2) zmiana przepisów prawa dotyczących przedmiotu zamówienia, 3) zmianę wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany podatku od towarów i usług VAT w okresie obowiązywania umowy, 4) a powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu osób lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, 5) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie usługi, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. 6) zmniejszenia ilości dni w których będzie świadczona usługa przewozu w stosunku do orientacyjnej ilości podanej w SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-07-17, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
INNE PRZETARGI OŚWIĘCIM
- Utrzymanie czystości w budynkach, utrzymanie czystości na terenach bezpośrednio przyległych do nich oraz utrzymanie zieleni i terenów przy budynkach OTBS Sp. z o.o.
- Utrzymanie czystości terenów placówek Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Oświęcimiu w 2025 roku
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, paczek ... na rzecz Urzędu Gminy Oświęcim w roku 2025.
- Utrzymanie nawierzchni dróg, chodników i parkingów dróg publicznych - gminnych i wewnętrznych zarządzanych przez Prezydenta Miasta Oświęcim, w 2025 roku - nawierzchnie z kruszyw i asfaltowe
- CAŁODOBOWE ŚWIADCZENIE USŁUGI ODBIORU, TRANSPORTU I PRZECHOWYWANIA ZWŁOK PACJENTÓW ZMARŁYCH W SZPITALU POWIATOWYM W OŚWIĘCIMIU
- Świadczenie usługi transportu sanitarnego
więcej: przetargi OŚWIĘCIM »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGI PRZEWOZU UCZESTNIKÓW DZIENNEGO DOMU POMOCY "AKADEMIA BIESZCZADZKIEGO SENIORA" W OKRESIE OD STYCZNIA DO CZERWCA 2025 r.
- Dowóz dzieci do szkół w roku szkolnym 2024/2025
- Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy i Miasta Żuromin w okresie od dnia 01.01.2025 do 31.12.2025
- Świadczenie usług transportu sanitarnego w zakresie transportu krwi i jej składników dla potrzeb RCKiK w Katowicach.
- Przewozy uczniów niepełnosprawnych w roku szkolnym 2024/2025
- Usługa kompleksowego zorganizowania 5-dniowego branżowego szkolenia w ośrodku kształcenia i doskonalenia zawodowego w rolnictwie (Niemcy)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.