Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-12
Przemyśl: Przeprowadzenie dla Zamawiającego zajęć dla dzieci uczęszczających do szkół podstawowych dla których organem prowadzącym jest Miasto Przemyśl, w ramach projektu systemowego nr identyfikacyjny KSA: WND-POKL.09.01.02-18-174/11. pn.Dobre wsparcie na starcie - indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych.
Numer ogłoszenia: 58502 - 2013; data zamieszczenia: 12.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl , ul. Rynek 1, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6782962, 6752072, faks 016 6786449.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemysl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie dla Zamawiającego zajęć dla dzieci uczęszczających do szkół podstawowych dla których organem prowadzącym jest Miasto Przemyśl, w ramach projektu systemowego nr identyfikacyjny KSA: WND-POKL.09.01.02-18-174/11. pn.Dobre wsparcie na starcie - indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie dla Zamawiającego zajęć dla dzieci uczęszczających do szkół podstawowych dla których organem prowadzącym jest Miasto Przemyśl, w ramach projektu systemowego nr identyfikacyjny KSA WND-POKL.09.01.02-18-174.11. Pn. Dobre wsparcie na starcie - indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych dla których organem prowadzącym jest Miasto Przemyśl realizowanego w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1 Poddziałanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację zajęć dla dzieci w nw. szkołach podstawowych: Szkoła Podstawowa Nr 1 1) zajęcia logopedyczne 2) zajęcia wyrównawcze z edukacji polonistycznej 3) zajęcia wyrównawcze z matematyki 4) gimnastyka korekcyjna / na basenie 5) zajęcia wyrównawcze dla uczniów zagrożonych dysleksją, Szkoła Podstawowa Nr 4 1) zajęcia wyrównawcze z matematyki 2) zajęcia logopedyczne 3) zajęcia z gimnastyki korekcyjnej 4) zajęcia doskonalenie pisania i czytania Szkoła Podstawowa nr 5 1) zajęcia korekcyjno-kompensacyjne 2) zajęcia dla dzieci rozwijające mowę 3) zajęcia muzyczno-teatralne 4) zajęcia wyrównawcze dla dzieci z trudnościami w czytaniu, pisaniu i liczeniu 5) zajęcia rozwijające zdolności matematyczne 6) zajęcia z gimnastyki korekcyjnej 7) zajęcia plastyczne 8) zajęcia krajoznawcze 9) Klub Wesołego Europejczyka 10) zajęcia sportowe 11) zajęcia literackie Szkoła Podstawowa Nr 11 1) zajęcia wyrównawcze z matematyki 2) zajęcia wyrównawcze z języka polskiego 3) gimnastyka korekcyjna 4) zajęcia logopedyczne 5) zajęcia matematyczno-przyrodnicze dla uczniów zdolnych 6) zajęcia informatyczne Szkoła Podstawowa Nr 14 1) zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu, 2) zajęcia wyrównawcze z matematyki 3) zajęcia logopedyczne 4)zajęcia z gimnastyki korekcyjnej 5) zajęcia rozwijające Spotkania z przyrodą 6)zajęcia rozwijające plastycznie 8) zajęcia rozwijające uzdolnienia techniczne 9) zajęcia komputerowe Szkoła Podstawowa nr 15 1) gimnastyka korekcyjna 2) zajęcia korekcyjno-kompensacyjne 3) zajęcia specjalistyczne- bioffedback 4) zajęcia wyrównawcze z matematyki 5) zajęcia muzyczno-wokalne 6) zajęcia artystyczne 7) zajęcia origami 8) zajęcia rozwijające zainteresowania przyrodnicze 9) zajęcia nauka pisania dla dzieci leworęcznych 10) zajęcia rozwijające z matematyki 11) zajęcia grafomotoryczne Zespół Szkół z Oddziałami Integracyjnymi - Szkoła Podstawowa Nr 16 1) zajęcia biofeedback 2) gimnastyka korekcyjna 3) zajęcia taneczne Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy nr 1 - Szkoła Podstawowa nr 7 1) zajęcia socjoterapeutyczne Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy nr 2 - Szkoła Podstawowa nr 12 1) zajęcia dla uczniów z trudnościami w czytaniu i pisaniu 2) zajęcia z muzykoterapii Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 2 - Szkoła Podstawowa nr 17 1) zajęcia logopedyczne 2) gimnastyka korekcyjna 2. Łączna ilość godzin obejmująca cały przedmiot zamówienia wynosi 2760 godzin . 3. Liczba uczniów w grupie oraz czas trwania zajęć zgodnie z Rozporządzeniem MEN z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. z 2010 r. Nr 228, poz. 1487) 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.10.00.00 - Usługi szkolnictwa podstawowego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.000,00 PLN
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie warunku.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca będzie dysponował, osobami przewidzianymi do realizacji zamówienia posiadającymi kwalifikacje i doświadczenie do prowadzenia zajęć wymienionych w zał. NR 1 do SIWZ. Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca złoży oświadczenie, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia o określonych kwalifikacjach i doświadczeniu dla całości zamówienia zawartych w załączniku Nr 6 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz oferty według wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ 2) pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę o ile osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jej reprezentacji we właściwym rejestrze. 3) dowód wpłaty wadium, 4) pełnomocnictwo o którym mowa w pkt. 4.1
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje zmiany umowy w formie pisemnej - aneksem zaakceptowanym przez obie strony w przypadku: 1) jeżeli wystąpiły okoliczności, których przy dołożeniu należytej staranności strony na dzień podpisania umowy przewidzieć nie mogły, a wynikają one ze zmian przepisów prawa, które nastąpiły w czasie realizacji zamówienia; 2) konieczności przedłużenia lub skrócenia okresu realizacji Projektu, stosownie do zmian harmonogramu rzeczowo-finansowego; termin realizacji przedmiotu umowy zmienia się odpowiednio do okresu realizacji Projektu bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia; 3) konieczności przedłużenia lub skrócenia godzin rozpoczęcia i zakończenia poszczególnych zajęć w ramach projektu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przemysl.pl BIP zamówienia publiczne usługi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Przemyślu, ul. Ratuszowa 10A , 37-700 Przemyśl, Wieloosobowe Stanowisko ds. Zamówień Publicznych (II piętro pok. 205)..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Przemyślu, ul. Ratuszowa 10A , 37-700 Przemyśl, Wieloosobowe Stanowisko ds. Zamówień Publicznych (II piętro pok. 205)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie realizowane w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1 Poddziałanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- OCHRONA OSÓB I MIENIA WRAZ Z MONITORINGIEM W SĄDZIE REJONOWYM W PRZEMYŚLU
- Dostawa (zakup) paliw płynnych dla Zarządu Dróg Powiatowych w Przemyślu w 2025 roku
- Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego dla Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Przemyślu
- Dostawa paliw płynnych do samochodów służbowych Zakładu Usług Komunalnych w Przemyślu Sp. z o.o. w 2025 r.
- Konserwacja i naprawa urządzeń dźwigowych zainstalowanych w obiektach Wojewódzkiego Szpitala im Św. Ojca Pio w Przemyślu
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM NA POTRZEBY WOJEWÓDZKIEGO URZĘDU OCHRONY ZABYTKÓW z/s W PRZEMYŚLU
więcej: przetargi w Przemyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" w roku 2025".
- Przeprowadzenie kursu - wózki widłowe (jezdniowe)
- Organizacja i przeprowadzenie studium "Innowacyjne usługi społeczne na rzecz rodziny i dziecka"
- "Sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla 260 uczniów i 2 nauczycieli przedmiotów zawodowych"
- Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" na rok 2025
- Prowadz.zaj.wczes. wspomag roz.dziecka-poprzez zaj. ze spec. oraz udziel.dodat.usł.terapeut., fizjo.,psych., pedag.,log. i in. spec. w celu real. zad. wiod. oś. koord.-rehab.-opiek. w PPP w Bieruniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.