eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi IławaPRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ KARAŚ - RADOMEK - SZEPLERZYZNA

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-03-16

Iława: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ KARAŚ - RADOMEK - SZEPLERZYZNA
Numer ogłoszenia: 58576 - 2016; data zamieszczenia: 16.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 21312 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Iława, ul. Gen. Władysława Andersa 2a, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6492418, faks 089 6494882.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ KARAŚ - RADOMEK - SZEPLERZYZNA.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia : 1. Układ projektowy 1.1. Parametry techniczne a) klasa drogi D b) kategoria ruchu KR1 1.2. Przekrój drogowy i uliczny a) jezdni - odcinek 0+000-3+077 szerokość - 4,0 m ciąg główny - 5,0 m poszerzenia na łukach i wyznaczonych miejscach - 7,0 m przejście dla pieszych z azylem spadek poprzeczny - daszkowy - 2% 0+000-1+450, 2+100-3+077 - jednostronny - 2% 1+400-2+100 - jednostronny - 2-3% na łukach b) pobocza szerokość - 1,0 m obustronne spadek poprzeczny - jednostronny - 8% c) zjazdy szerokość - 4,0 m długość - do granicy pasa drogowego spadek - dostosować do terenu d) chodniki szerokość -1,25 m spadek poprzeczny - 2% e) zatoka autobusowa szerokość - 3,0 m spadek poprzeczny - 2% 1.3. Przekrój konstrukcyjny Po przeanalizowaniu wyników obserwacji i danych pomiarowych oraz parametrów wyjściowych zaprojektowano technologię przebudowy drogi jak niżej : Na całym rozbudowywanym odcinku drogi założono nakładki bitumicznej (warstwa wiążąca i ścieralna) na uprzednio wykonanej warstwie profilująco-wyrównawczej wraz z siatką wzmacniającą. a) KONSTRUKCJA NAWIERZCHNI - DROGA GŁÓWNA Konstrukcja przebudowywanej nawierzchni drogi (KR1) - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/11 mm, grubości 4 cm; - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/16 mm, grubości 4 cm - siatka wzmacniająca - warstwa profilująco-wyrównawcza betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/16 mm, grubości 3-4 cm - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/31,5 mm, grubości 20 cm - poszerzenia - warstwa mrozoochronna, grubości 10 cm - poszerzenia - podłoże gruntowe; b) KONSTRUKCJA NAWIERZCHNI ZATOKI AUTOBUSOWE Konstrukcja projektowanej zatoki autobusowej - warstwa ścieralna z kostki brukowej betonowej szarej, grubości 8 cm; - podsypka cementowo - piaskowa, grubości 3 cm; - podbudowa z betonu cementowego B-20, grubości 20 cm; - podłoże gruntowe; c) KONSTRUKCJA NAWIERZCHNI CHODNIKÓW Konstrukcja chodnika na całej długości trasy - warstwa ścieralna z kostki brukowej betonowej szarej, grubości 8 cm; - podsypka cementowo - piaskowa, grubości 3 cm; - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/31,5 mm, grubości 15 cm - podłoże gruntowe; d) KONSTRUKCJA NAWIERZCHNI ZJAZDÓW Konstrukcja zjazdów bitumicznych - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/11 mm, grubości 4 cm; - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/16 mm, grubości 4 cm - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/20 mm, grubości 15 cm - odsadzka obustronna o szerokości 2x8 cm; - warstwa mrozoochronna, grubości 10 cm; - podłoże gruntowe; Konstrukcja zjazdów z kostki brukowej betonowej - warstwa ścieralna z kostki brukowej betonowej niebieskiej, grubości 8 cm; - podsypka cementowo-piaskowa 1:4 grubości 3 cm; - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/20 mm, grubości 15 cm; - warstwa mrozoochronna, grubości 10 cm; - podłoże gruntowe; 1.4. Profil podłużny Nie projektuje się żadnej zmiany profilu podłużnym drogi. Zgodnie z przyjętą technologią (nakładki bitumiczne) niweleta podniesie się o około 11 cm. 2. Odwodnienie Odprowadzenie wody powierzchniowo poprzez istniejące rowy. We wsi Radomek projektuje się ścieki pochodnikowe wg KPED 01.30 oraz korytka ściekowe z odprowadzeniem do istniejących studni chłonnych wg KPED 01.04 oraz KPED 01.10 i 01.11. We wsi Szeplerzyzna projektuje się ścieki pochodnikowe wg KPED 01.30. W ramach projektu należy wymienić istniejące przepusty na ciągu głównym oraz pod zjazdami na istniejących rzędnych wlotu i wylotu z dodatkowym obrukowaniem kamieniem polnym . Oferta powinna zawierać wszelkie koszty związane z realizacją zadania wynikające wprost z dokumentacji jak również nie ujęte w dokumentacji a niezbędne do wykonania zadania np.: 1) obsługa geodezyjna i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza, 2) protokoły badań i sprawdzeń, 3) roboty przygotowawcze, 4) zagospodarowanie placu budowy (dostawa wody, energii elektrycznej, wywóz śmieci, ścieków bytowych itp.) Podstawą sporządzenia oferty jest dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), pytania i odpowiedzi udzielone w trakcie postępowania, przedmiary stanowią jedynie materiał pomocniczy. Wszystkie użyte do budowy materiały muszą odpowiadać parametrom podanym w dokumentacji, powinny posiadać odpowiednie atesty i świadectwa dopuszczenia wydane przez odpowiednie uprawnione instytucje zezwalające na stosowanie ich w budownictwie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SKANSKA S.A, ul. Gen. Józefa Zajączka 9, 01-518 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2380691,43 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1663471,44

  • Oferta z najniższą ceną: 1633471,44 / Oferta z najwyższą ceną: 1770974,01

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.