To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-03-13
Ostróda: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 1080 godzin zajęć dla 44 osób z terenów wiejskich uczących się i kształcących zagrożonych wykluczeniem społecznym w wieku 15-24 lata (28 dziewcząt i 16 chłopców) podopiecznych GOPS Ostróda
Numer ogłoszenia: 58591 - 2012; data zamieszczenia: 13.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 26391 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Ostródzie, ul. Jana III Sobieskiego 1, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 676 07 08, faks 0-89 676 07 08.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 1080 godzin zajęć dla 44 osób z terenów wiejskich uczących się i kształcących zagrożonych wykluczeniem społecznym w wieku 15-24 lata (28 dziewcząt i 16 chłopców) podopiecznych GOPS Ostróda.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Usługa realizowana będzie w ramach projektu pt. Świetlica Pomocy Koleżeńskiej - II edycja współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Pierwsza edycja: 22 osoby (14 dziewcząt i 8 chłopców) od lutego 2012 r. do stycznia 2013 r. Druga edycja: 22 osoby (14 dziewcząt i 8 chłopców) od lutego 2013 r. do stycznia 2014 r. Wykonanie przedmiotu zamówienia będzie realizowane w ramach umowy zlecenia. Zamówienie prowadzone w sześciu następujących częściach: Część 1 przedmiotu zamówienia: Biuro symulacyjne z zakresu działalności gospodarczej (CPV 80570000-0 Usługi rozwoju osobistego). W ramach przedmiotu zamówienia należy przeprowadzić zajęcia z przedsiębiorczości w ramach biura symulacyjnego, czyli prowadzenie fikcyjnej własnej działalności przez zabawę. Zajęcia będą obejmować 144 godziny zegarowe. Realizowane będą w ramach dwóch edycji: I edycja będzie realizowana w okresie lutego 2012 r. do stycznia 2013 r., w wymiarze 36 godzin zegarowych na grupę (łącznie zostanie zrealizowanych 72 h, 2 grupy szkoleniowe, każda grupa 11 osób), II edycja będzie realizowana w okresie od lutego 2013 r. do stycznia 2014 r. (łącznie zostanie zrealizowanych 72 h, 2 grupy szkoleniowe, każda grupa 11 osób). Warsztaty aktywności zawodowej muszą obejmować m.in. następującą tematykę: czym jest własna działalność gospodarcza, jak się ją zakłada, czy ja się do tego nadaję, jakie są obowiązki i opłaty przy prowadzeniu własnej działalności gospodarczej. Część 2 przedmiotu zamówienia: Broker edukacyjny (CPV 79414000-9 Usługi doradcze w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi). W ramach przedmiotu zamówienia należy przeprowadzić warsztaty i indywidualne konsultacje wynikiem, których ma być opracowanie Indywidualnego Planu Rozwoju. Warsztaty i konsultacje będą obejmować 144 godziny zegarowe. Realizowane będą w ramach dwóch edycji: I edycja będzie realizowana w okresie lutego 2012 r. do stycznia 2013 r., w wymiarze 36 godzin zegarowych na grupę (łącznie zostanie zrealizowanych 72 h, 2 grupy szkoleniowe, każda grupa 11 osób), II edycja będzie realizowana w okresie od lutego 2013 r. do stycznia 2014 r. (łącznie zostanie zrealizowanych 72 h, 2 grupy szkoleniowe, każda grupa 11 osób). W ramach warsztatów nie wydziela się odrębnych godzin na konsultacje, gdyż ich ilość ma zależeć od indywidualnych potrzeb uczestników. Celem warsztatów jest rozwinięcie predyspozycji i preferencji osobowościowych. Dodatkowo wynikiem projektu ma być podjęcie pracy przez 5 osób w trakcie i po jego zakończeniu. Warsztaty aktywności zawodowej muszą obejmować m.in. następującą tematykę: współpraca z rynkiem pracy, aktywne formy poszukiwania pracy, pomoc w podjęciu zatrudnienia. Część 3 przedmiotu zamówienia: Warsztaty fotograficzne (CPV 80570000-0 Usługi rozwoju osobistego). W ramach przedmiotu zamówienia należy przeprowadzić warsztaty fotograficzne. Zajęcia będą obejmować 72 godziny zegarowe. Realizowane będą w ramach dwóch edycji: I edycja będzie realizowana w okresie lutego 2012 r. do stycznia 2013 r., w wymiarze 36 godzin zegarowych na grupę (22 osoby grupa), II edycja będzie realizowana w okresie od lutego 2013 r. do stycznia 2014 r. (22 osoby grupa). Celem warsztatów jest wzrost integracji, rozwinięcie zainteresowań i uzdolnień. Warsztaty muszą obejmować m.in. następującą tematykę: podstawy fotografii cyfrowej, retuszowanie i poprawianie jakości zdjęć, fotomontaże i artystyczne przetwarzanie obrazu. Część 4 przedmiotu zamówienia: Warsztaty plastyczne (CPV 80570000-0 Usługi rozwoju osobistego). W ramach przedmiotu zamówienia należy przeprowadzić warsztaty plastyczne. Zajęcia będą obejmować 72 godziny zegarowe. Realizowane będą w ramach dwóch edycji: I edycja będzie realizowana w okresie lutego 2012 r. do stycznia 2013 r., w wymiarze 36 godzin zegarowych na grupę (22 osoby grupa), II edycja będzie realizowana w okresie od lutego 2013 r. do stycznia 2014 r. (22 osoby grupa). Celem warsztatów jest wzrost integracji, rozwinięcie zainteresowań i uzdolnień. Warsztaty muszą obejmować m.in. następującą tematykę: malarstwo, rysunek, kompozycja, glina. Część 5 przedmiotu zamówienia: Terapeuta psycholog (CPV 85121270-6 Usługi psychiatryczne lub psychologiczne) W ramach przedmiotu zamówienia należy przeprowadzić pracę terapeutyczną w środowisku uczestników projektu w wymiarze 504 godzin zegarowych. Warsztat będzie obejmować dwie edycje: I edycja będzie realizowana w okresie lutego 2012 r. do stycznia 2013 r., w wymiarze 21 godzin zegarowych miesięcznie (łącznie zostanie zrealizowanych 252 h), II edycja będzie realizowana w okresie od lutego 2013 r. do stycznia 2014 r. (łącznie zostanie zrealizowanych 252 h). Celem warsztatu jest złagodzenie braków wychowawczych w rodzinach, wzrost samooceny, motywacji, umiejętności psychospołecznych poprzez terapię psychospołeczną. Praca terapeutyczna w środowisku pozwoli na bezpośrednią konfrontację, szybsze i trafne rozpoznanie problemów, postawienie diagnozy i podjęcie natychmiastowej pracy terapeutycznej. Warsztat / praca terapeutyczna w środowisku / musi obejmować m.in. następującą tematykę: młodzież - nauka ról społecznych, rozpoznawanie emocji, komunikacja, asertywność, praca w zespole, profilaktyka uzależnień. Rodzice/opiekunowie komunikacja na polu rodzic - dziecko, sztuka rozwiązywania konfliktów, rola rodziny w wychowaniu dziecka, podniesienie świadomości na temat uzależnień, agresji edukacji dzieci. Część 6 przedmiotu zamówienia: Animator (CPV 92312240-5 Usługi świadczone przez animatorów kultury) W ramach przedmiotu zamówienia należy przeprowadzić warsztaty. Zajęcia będą obejmować 144 godziny zegarowe. Realizowane będą w ramach dwóch edycji: I edycja będzie realizowana w okresie lutego 2012 r. do stycznia 2013 r., w wymiarze 72 godzin zegarowych na grupę (22 osoby grupa), II edycja będzie realizowana w okresie od lutego 2013 r. do stycznia 2014 r. (22 osoby grupa). Celem warsztatów jest pobudzenie i wspieranie aktywności młodzieży, budowanie wzajemnego zaufania, współpracy, działania na rzecz innych. Warsztaty muszą obejmować następującą tematykę: budowanie wzajemnego zaufania, współpracy, działania na rzecz innych, zaangażowanie w organizacje przedsięwzięć artystycznych.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 79.41.40.00 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi 85.12.12.70 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne 92.31.22.40 - Usługi świadczone przez animatorów kultury .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Świetlica Pomocy Koleżeńskiej - II edycja współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Biuro symulacyjne z zakresu działalności gospodarczej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Wojciech Zalewski, Idzbark, Kolonia 101c, 14-100 Ostróda, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11520,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11520,00
Oferta z najniższą ceną: 11520,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11520,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Broker edukacyjny
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Agnieszka Szymańska, Bynowo 30, 14-140 Miłomłyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11520,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10080,00
Oferta z najniższą ceną: 10080,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10080,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Warsztaty fotograficzne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KOYOS STUDIO Wojciech Stanisław Kozicz, ul. Olsztyńska 6II/16, 14-100 Ostróda, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5760,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5760,00
Oferta z najniższą ceną: 5760,00 / Oferta z najwyższą ceną: 25960,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Warsztaty plastyczne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Anna Gałan, Samborowo ul. Ostródzka 17, 14-100 Ostróda, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5760,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5760,00
Oferta z najniższą ceną: 5760,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5760,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Terapeuta/ psycholog
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Gabinet Terapeutyczny Beata Machulska, ul. Jana III Sobieskiego 3/6, 14-100 Ostróda, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40320,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 40320,00
Oferta z najniższą ceną: 25200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 49392,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Animator
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Anna Żeberek, Samborowo ul. Ostródzka 42, 14-100 Ostróda, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11520,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11520,00
Oferta z najniższą ceną: 11520,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12960,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OSTRÓDY
- Dostawa paliw płynnych, olejów oraz auto-gazu dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie na rok 2025
- ZACZAROWANY RÓŻANY OGRÓD NA SKARPIE- PRZYWRACAMY ZAPOMNIANY BLASK
- Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Zespołu Ratownictwa Medycznego Szpitala w Ostródzie S. A.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Powiatu Ostródzkiego w roku 2025
- BEZPOŚREDNIA OCHRONA FIZYCZNA OSÓB I MIENIA W BUDYNKACH SĄDU REJONOWEGO W OSTRÓDZIE I PROKURATURY REJONOWEJ W OSTRÓDZIE -ZLOKALIZOWANYCH W OSTRÓDZIE I MORĄGU
więcej: przetargi w Ostródzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, w tym dzieci
- Przeprowadzenie szkoleń dla kandydatów na rodziny zastępcze
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń z zakresu prawa w podziale na 4 części
- Zapewnienie interdyscyplinarnego wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za Życiem"
- Poradnictwo specjalistyczne- specjalistyczny trening Biofeedback EEG
- Kursy językowe dla osób usamodzielniających się z rodzin zastępczych w projekcie "#Rodzina"
więcej: Usługi doradcze w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.