eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Przeprowadzenie szkoleń dla kadry akademickiej Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie - 3 CZĘŚCI

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-04-18

Kraków: Przeprowadzenie szkoleń dla kadry akademickiej Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie - 3 CZĘŚCI
Numer ogłoszenia: 58705 - 2013; data zamieszczenia: 18.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 48490 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie, ul. Kanonicza 25, 31-002 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 421 68 48, faks 12 421 68 48 wew. 24.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Niepubliczne uczelnie katolickie finansowane na zasadach uczelni publicznych..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń dla kadry akademickiej Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie - 3 CZĘŚCI.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie przeprowadzenia szkoleń dla kadry akademickiej UPJP II. Zamówienie obejmuje przeprowadzenie łącznie 4 szkoleń, maksymalna liczba uczestników jednego szkolenia to 10 osób, w tym dla: 1. CZĘŚCI I Zarządzanie projektami: 2 szkolenia. 2. CZĘŚCI II Komunikacja interpersonalna: 1 szkolenie. 3. CZĘŚCI III Opis stanowisk pracy i kompetencji: 1 szkolenie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pt. Efektywność zarządzania i jakość kształcenia miarą sukcesu w UPJPII Poddziałania 4.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego , nr umowy: UDA-POKL-04.01.01-00-038/11-00..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: CZĘŚĆ I Zarządzanie projektami.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 17.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Instytut Doradztwa Regionalnego i Europejskiego, ul. Prądnicka 8/25, 30-002 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4900,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2753,60 / Oferta z najwyższą ceną: 19500,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: CZĘŚĆ II Komunikacja interpersonalna.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 23.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 8.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Gabinet Psychoterapii i Rozwoju Osobistego Magdalena Pikulska, ul. 3 Maja 10/1, 37-500 Jarosław, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1488,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1460,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11400,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: CZĘŚĆ III Opis stanowisk pracy i kompetencji.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 6.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Grupa Doradczo - Szkoleniowa Falco M.Lipkowski, M.Szymański Sp. J., ul. Wybickiego 7, 85-666 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2376,12 / Oferta z najwyższą ceną: 12600,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.