Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-09-14
Ogłoszenie nr 588172-N-2017 z dnia 2017-09-14 r.
Miejski Ośrodek Obsługi Szkół: "Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do szkół na terenie Gminy Wolbrom" w ramach realizacji projektu pn. "Innowacyjna szkoła - innowacyjna praca" współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, 10 Wiedza i kompetencje, Działanie 10.1 Rozwój kształcenia ogólnego, Poddziałanie 10.1.3 Edukacja w szkołach prowadzących kształcenie ogólne)"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt pn. "Innowacyjna szkoła - innowacyjna praca" współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, 10 Wiedza i kompetencje, Działanie 10.1 Rozwój kształcenia ogólnego, Poddziałanie 10.1.3 Edukacja w szkołach prowadzących kształcenie ogólne).
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Ośrodek Obsługi Szkół, krajowy numer identyfikacyjny
27278992700000, ul.
Krakowska
1
,
32-340
Wolbrom, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
032 644 11 26, e-mail
zamowieniamoos@wp.pl, faks
032 644 11 26.
Adres strony internetowej (URL): www.moos.wolbrom.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
Tak. www.moos.wolbrom.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Osobiscie lub przesyłką pocztową. Oferty należy składać w Urzędzie Miasta i Gminy Wolbrom, ul. Krakowska 1, 32-340 Wolbrom, w Biurze Obsługi Klienta
Adres:
Urząd Miasta i Gminy Wolbrom, ul. Krakowska 1, 32-340 Wolbrom, w Biurze Obsługi Klienta
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do szkół na terenie Gminy Wolbrom" w ramach realizacji projektu pn. "Innowacyjna szkoła - innowacyjna praca" współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, 10 Wiedza i kompetencje, Działanie 10.1 Rozwój kształcenia ogólnego, Poddziałanie 10.1.3 Edukacja w szkołach prowadzących kształcenie ogólne)"
Numer referencyjny:
MOOS.271.5.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiot zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do szkół na terenie Gminy Wolbrom w ramach realizacji projektu pn. "Innowacyjna szkoła - innowacyjna praca". Zamówienie obejmuje siedem części: Część nr 1. Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do 9 pracowni matematycznych. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, rozładunek i wniesienie w wyznaczone miejsce pomocy dydaktycznych do pracowni matematycznych do następujących szkół na terenie Gminy Wolbrom: SP w Łobzowie, adres: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Łobzowie, Łobzów 220, 32-340 Wolbrom, SP w Kąpielach Wielkich, adres: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Kąpielach Wielkich, Kąpiele Wielkie 75a, 32-340 Wolbrom, w SP nr 2 w Wolbromiu, adres: Zespół Szkół w Wolbromiu, ul. Pod Lasem 1, 32-340 Wolbrom, ZS w Dłużcu (2 pracownie), adres: Zespół Szkół w Dłużcu, Dłużec 7, 32-340 Wolbrom, ZS w Zarzeczu (2 pracownie), adres: Zespół Szkół w Zarzeczu, Zarzecze, ul. Szkolna 2, 32-340 Wolbrom, w Gimnazjum nr 4 w Wolbromiu, adres: Gimnazjum Nr 4 w Wolbromiu, os. Wł. Łokietka 10, 32-340 Wolbrom, Gimnazjum w Gołaczewach, adres: Zespół Szkół w Gołaczewach, Gołaczewy 17a, 32-340 Wolbrom. Część nr 2. Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do 5 pracowni przyrodniczych. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, rozładunek i wniesienie w wyznaczone miejsce pomocy dydaktycznych do pracowni przyrodniczych do następujących szkół na terenie Gminy Wolbrom: SP w Łobzowie, adres: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Łobzowie, Łobzów 220, 32-340 Wolbrom, SP w Kąpielach Wielkich, adres: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Kąpielach Wielkich, Kąpiele Wielkie 75a, 32-340 Wolbrom, w SP nr 2 w Wolbromiu, adres: Zespół Szkół w Wolbromiu, ul. Pod Lasem 1, 32-340 Wolbrom, SP w Dłużcu, adres: Zespół Szkół w Dłużcu, Dłużec 7, 32-340 Wolbrom, SP w Zarzeczu, adres: Zespół Szkół w Zarzeczu, Zarzecze, ul. Szkolna 2. Część nr 3. Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do 1 pracowni biologicznej. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, rozładunek i wniesienie w wyznaczone miejsce pomocy dydaktycznych do pracowni biologicznej do następującej szkoły na terenie Gminy Wolbrom: Gimnazjum w Zarzeczu, adres: Zespół Szkół w Zarzeczu, Zarzecze, ul. Szkolna 2, 32-340 Wolbrom. Część nr 4. Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do 1 pracowni fizycznej. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, rozładunek i wniesienie w wyznaczone miejsce pomocy dydaktycznych do pracowni fizycznej do następującej szkoły na terenie Gminy Wolbrom: Gimnazjum w Gołaczewach, adres: Zespół Szkół w Gołaczewach, Gołaczewy 17a, 32-340 Wolbrom. Część nr 5. Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do 1 pracowni chemicznej. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, rozładunek i wniesienie w wyznaczone miejsce pomocy dydaktycznych do pracowni chemicznej do następującej szkoły na terenie Gminy Wolbrom: Gimnazjum w Dłużcu, adres: Zespół Szkół w Dłużcu, Dłużec 7, 32-340 Wolbrom. Część nr 6. Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do 1 pracowni geograficznej. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, rozładunek i wniesienie w wyznaczone miejsce pomocy dydaktycznych do pracowni geograficznej do następującej szkoły na terenie Gminy Wolbrom: w Gimnazjum nr 4 w Wolbromiu, adres: Gimnazjum Nr 4 w Wolbromiu, os. Wł. Łokietka 10, 32-340 Wolbrom. Część nr 7. Zakup i dostawa 9 zestawów pomocy dydaktycznych do zajęć z programowania. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, rozładunek i wniesienie w wyznaczone miejsce pomocy dydaktycznych do zajęć z programowania do następujących szkół na terenie Gminy Wolbrom: SP w Łobzowie, adres: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Łobzowie, Łobzów 220, 32-340 Wolbrom, SP w Kąpielach Wielkich, adres: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Kąpielach Wielkich, Kąpiele Wielkie 75a, 32-340 Wolbrom, w SP nr 2 w Wolbromiu, adres: Zespół Szkół w Wolbromiu, ul. Pod Lasem 1, 32-340 Wolbrom, SP w Dłużcu, adres: Zespół Szkół w Dłużcu (2 zestawy), Dłużec 7, 32-340 Wolbrom, ZS w Zarzeczu (2 zestawy), adres: Zespół Szkół w Zarzeczu, Zarzecze, ul. Szkolna 2, 32-340 Wolbrom, w Gimnazjum nr 4 w Wolbromiu, adres: Gimnazjum Nr 4 w Wolbromiu, os. Wł. Łokietka 10, 32-340 Wolbrom, Gimnazjum w Gołaczewach, adres: Zespół Szkół w Gołaczewach, Gołaczewy 17a, 32-340 Wolbrom. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich części zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
II.5) Główny kod CPV: 39162100-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
39162000-5 |
39162110-9 |
39162200-7 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach: 14
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia: 14 dni od dnia zawarcia umowy (dotyczy wszystkich części zamówienia).
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca przekazuje, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, którego wzór zostanie zamieszczony wraz z informacją z otwarcia ofert, o której mowa powyżej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, oświadczenie o którym mowa powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena ofertowa | 60,00 |
termin realizacji | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-09-22, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Do oferty należy dołączyć: 1.Oświadczenie zgodne z załącznikiem nr 2 do SIWZ (oświadczenie z art. 25a ustawy), które należy złożyć w formie pisemnej albo w postaci elektronicznej. 2.Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na Formularzu oferty - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 3.Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 4 Wypełniony i podpisany Załącznik nr 1a-1g do Formularza oferty - Wykaz oferowanych pomocy dydaktycznych. (W przypadku składania oferty na poszczególne części zamówienia Wykonawca składa odpowiednie wykazy - wypełnione załączniki do Formularza oferty do części na jakie składa oferty, zaś w przypadku składania ofert na wszystkie części wszystkie wykazy - załączniki 1a-1g do Fo). Niniejszy załącznik/i musi/szą być złożony/e wraz z ofertą pod rygorem odrzucenia oferty.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do 9 pracowni matematycznych. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 39162000-5, 39162110-9, 39162200-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena ofertowa | 60,00 |
termin realizacji | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia: 14 dni od dnia zawarcia umowy (dotyczy części nr 1 zamówienia).
Część nr: | 2 | Nazwa: | Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do 5 pracowni przyrodniczych. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 39162110-9, 39162000-5, 39162200-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena ofertowa | 60,00 |
termin realizacji | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia: 14 dni od dnia zawarcia umowy (dotyczy części nr 2 zamówienia).
Część nr: | 3 | Nazwa: | Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do 1 pracowni biologicznej. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 39162110-9, 39162000-5, 39162200-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena ofertowa | 60,00 |
termin realizacji | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia: 14 dni od dnia zawarcia umowy (dotyczy części nr 3 zamówienia).
Część nr: | 4 | Nazwa: | Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do 1 pracowni fizycznej. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 39162110-9, 39162000-5, 39162200-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena ofertowa | 60,00 |
termin realizacji | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia: 14 dni od dnia zawarcia umowy (dotyczy części nr 4 zamówienia).
Część nr: | 5 | Nazwa: | Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do 1 pracowni chemicznej. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 39162110-9, 39162000-5, 39162200-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena ofertowa | 60,00 |
termin realizacji | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia: 14 dni od dnia zawarcia umowy (dotyczy części nr 5 zamówienia).
Część nr: | 6 | Nazwa: | Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do 1 pracowni geograficznej. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 39162110-9, 39162000-5, 39162200-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena ofertowa | 60,00 |
termin realizacji | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia: 14 dni od dnia zawarcia umowy (dotyczy części nr 6 zamówienia).
Część nr: | 7 | Nazwa: | Zakup i dostawa 9 zestawów pomocy dydaktycznych do zajęć z programowania. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 39162110-9, 39162000-5, 39162200-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena ofertowa | 60,00 |
termin realizacji | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia: 14 dni od dnia zawarcia umowy (dotyczy części nr 7 zamówienia).
INNE PRZETARGI WOLBROM
- Kompleksowe ubezpieczenie Gminy Wolbrom oraz jej Jednostek Organizacyjnych wraz z Wolbromskim Zakładem Wodociągów, Kanalizacji, Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o.
- "Świadczenie usług przewozowych w zakresie publicznego transportu zbiorowego na terenie Gminy Wolbrom".
- "Dostawa paliw: oleju napędowego i benzyny bezołowiowej oraz gazu LPG na potrzeby WZWKGKiM sp. z o.o. w 2025 roku"
- Remont drogi gminnej 120711K (ul. Miechowska) w km od 1+736,40 do 1+996,40 w miejscowości Wolbrom, Gmina Wolbrom
więcej: przetargi WOLBROM »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu dydaktycznego dla Publicznej Uczelni Zawodowej w Grudziądzu - dział Materiałoznawstwo.
- Utworzenie 20 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 - edycja 1 w Żłobku "BEREK", Wywłoczka 153, 22-470 Zwierzyniec .
- Dostawa stanowisk dydaktycznych dla Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Okrętownictwa Politechniki Gdańskiej, z podziałem na 3 części
- Uzupełnienie wyposażenia pracowni specjalistycznych w ZSM1 w pomoce dydaktyczne.
- Dostawa sprzętu sportowego do szkół, dla których organem prowadzącym jest Miasto Siedlce, uczestniczących w "Programie Aktywna Szkoła - sprzęt sportowy dla szkół" w roku 2024
- Doposażenie bazy ZCEMiP w projekcie pn. "Ścieżka ku ekologicznej wiedzy: program edukacyjny w dążeniu do zrównoważonego rozwoju wspierający dzieci i młodzież, lokalnych mieszkańców oraz przeds. GMS"
więcej: Pomoce naukowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.