Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-21
Grodzisk Mazowiecki: ZP-341/18/08 DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA BARU W KLUBIE MUZYCZNYM I SALONIE GIER W DOMU KULTURY W GRODZISKU MAZOWIECKIM
Numer ogłoszenia: 58888 - 2008; data zamieszczenia: 21.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Grodzisk Mazowiecki, ul. Kościuszki 32A, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 7555146, fax 022 7555327.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.grodzisk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP-341/18/08 DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA BARU W KLUBIE MUZYCZNYM I SALONIE GIER W DOMU KULTURY W GRODZISKU MAZOWIECKIM.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż następującego wyposażenia meblowego dla Domu Kultury w Grodzisku Mazowieckim: KLUB MUZYCZNY a)Lada Barowa - Harmonia Parter ( 1 komplet) - Blat roboczy wykonany z płyty wiórowej forniowanej mahoniem, z przodu blatu doklejka z drewna litego. Wykończenie - lakier nablatowy - półpołysk. Podkonstrukcja lady wykonana z materiałów drewnopochodnych. Front lady pasy pionowe fornirowane - Heban Makassar flader (2E374 00 P) - Alpi, wykończenie - lakier półmat. Między pasami - pod diodami led - pasy laminatu - lustro - A 034 (Polyrey). Podnóżek wykonany ze stali nierdzewnej. Boki lady - fornirowane, na to naklejona płyta z wycięciami - siatka, wykończenie kolor czarny, półpołysk. Lewa strona lady - klawisze kolor czarny, półpołysk ze wstawkami białymi imitującymi klawisze. Blat roboczy - podkonstrukcja płyta wiórowa melaminowana, oklejona obrzeżem PCV. Lada robocza płyta - dekor zbliżony do korka. Drzwiczki do wejścia za ladę - wykonane z płyty wiórowej oklejanej fornirem Heban Makassar flader (2E374/00/P) - Alpi, lakier półpołysk zawiasy wahadłowe b)Szafki Tylne i Półki Barowe - Tył ( 1 komplet) - Szafki dolne - korpusy wykonane z płyty wiórowej laminowanej, krawędzie oklejone obrzeżem PCV, dekor MAHOŃ. Fronty szafek fornirowane okleina mahoń, lakier bezbarwny półmat. Zastosowane okucia - zawiasy i prowadnice szuflad - BLUM. Uchwyty meblowe - GAMET. W lewym segmencie szafek, w części środkowej dwie szuflady. Blat roboczy szafek - płyta wiórowa laminowana, laminat krono D-9578 c)Półka Nad Ladą Barową ( 1 komplet) - Wykonana z płyty wiórowej, gr. 40-50 mm, oklejana fornirem orzech amerykański, lakier bezbarwny półmat. Mocowanie do sufitu - 3x wsporniki wykonane ze stali, malowane proszkowo na kolor czarny, półmat. W półkach 6 gniazd na halogeny d)transformator 230 12V- 1 szt. e)halogeny, 35W 240V,oprawa 2117 regulowana OKO MR 16 - 6 szt. f)zasilacz diod LED - 1 szt. g)diody LED oświetlające czoło baru - 19 szt. Elementy oświetlenia baru winny być wbudowane z rozprowadzeniem przewodów elektrycznych, a całość z możliwością podłączenia do zasilania zewnętrznego. załącznik nr 1 do SIWZ SALON GIER a) Lada Barowa Stół Bilardowy - Piętro ( 1 komplet) - Blat klienta gr. ok. 95mm, Wewnętrzna część blatu laminat zielony V 013 (polyrey) - imitujacy sukno stołu. Zewnętrzna część wykonana z drewna naturalnego egzotycznego- orzech amerykański, lakier połysk. Front lady oklejony fornirem Palisander 2P 864 00 MLY12 EXTRA - Alpi. Lakier połysk. Cokół lady laminat krono D-9578. Drzwiczki do wejścia za ladę - wkonane z płyty wiórowej oklejanej fornirem Palisander 2P 864 00 MLY12 EXTRA - Alpi, lakier połysk, zawiasy wahadłowe. Blat roboczy - podkonstrukcja płyta wiórowa melaminowana, oklejona obrzeżem PCV. Lada robocza płyta - laminat krono D-9578. podnóżek wykonany ze stali nierdzewnej. b) Szafki Tylne robocze ( 1 komplet) - Szafki dolne - korpusy wykonane z płyty wiórowej laminowanej, krawędzie oklejone obrzeżem PCV, dekor MAHOŃ. Fronty szafek fornirowane okleina mahoń, lakier bezbarwny półmat. Zastosowane okucia - zawiasy i prowadnice szuflad - BLUM. Uchwyty meblowe - GAMET. W części środkowej dwie szuflady. Blat roboczy szafek - płyta wiórowa laminowana laminat krono D-9578. c) Półki Okrągłe Barowe ( 8 kompletów) - Półki wykonane z materiału drewnopodobnego, giętego, boki i czoło półek oklejone fornirem mahoń, wykończenie lakier bezbarwny półmat. Plecy półek laminat - 4 kolory: żółty, czerwony, niebieski zielony, po 2 półki z każdego koloru. W środku półka szklana gr. 6,4 mm. Półki podświetlane światłem zamocowanym u góry półki, na wysięgniku regulowanym. d)Półka nad Ladą Barową ( 1 komplet) - Wykonana z płyty wiórowej, gr. 40-50 mm, oklejana fornirem orzech amerykański, lakier bezbarwny półmat. Mocowanie do sufitu - 3x wsporniki wykonane ze stali, malowane proszkowo na kolor czarny, półmat. W półkach 6 gniazd na halogeny e)halogeny, 35W 240V, oprawa 2117 regulowana OKO MR 16 - 6 szt. f)listwa diodowa ukryta za zasłona dł. 535 cm g)zasilacz diod LED - szt. Elementy oświetlenia baru winny być wbudowane z rozprowadzeniem przewodów elektrycznych, a całość z możliwością podłączenia do zasilania zewnętrznego. załącznik nr 2 do SIWZ
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.12.00.00 - Meble inne niż domowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe Oryginalny kod CPV: 36.10.00.00 - Meble Kod CPV wg słownika 2008: 39.10.00.00 - Meble .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 02.06.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Brak.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy spełniali niżej określone warunki udziału w postępowaniu: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z przyczyn określonych w art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z treścią - Formularza 3 do niniejszej SIWZ. - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Zaakceptowany projekt umowy i zaparafowane poszczególne strony.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.grodzisk.pl i www.bip.grodzisk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacje można otrzymać nieodpłatnie w siedzibie Zamawiającego pok. 28 IIp ul. Kościuszki 32A 05-825 Grodzisk Maz..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Brak
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Brak
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2008 godzina 14:00, miejsce: Oferty winny być złożone w siedzibie Zamawiającego w Sali Obsługi Mieszkańców w stanowisku ds. informacji lub przesłane na adres: ul. Kościuszki 32 A, 05-825 Grodzisk Mazowiecki.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TPm-135/24 Dostawa z wniesieniem foteli biurowych i krzeseł na potrzeby Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu z podziałem na 3 części.
- Dostawa materiałów, pomocy dydaktycznych i wyposażenia na potrzeby realizacji projektu edukacyjnego pn. "Szkoła marzeń"
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem fotela do pracy przy komputerze
- WYPOSAŻENIE PRACOWNI INFORMATYCZNEJ I HOTELARSKIEJ w ramach projektu: "Transformacja kształcenia zawodowego przyszłością Konina" w ZSBiKZ w Koninie
- Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz robót dla zadania "Modernizacja i wyposażenie sal dydaktycznych oraz bezpiecznego miejsca do samodzielnej nauki biblioteki WNM w Katowicach".
- Zakup, dostawa i montaż mebli w pomieszczeniach Wielkopolskiego Centrum Onkologii.
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.