To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-03-17
Kraków: Sukcesywna dostawa źródeł światła dla obiektów Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum wraz z odbiorem i utylizacją zużytych,
Spr. znak:DZP/CM/242/2-32/ZP/14
Numer ogłoszenia: 58906 - 2015; data zamieszczenia: 17.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 19018 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum, ul. Św. Anny 12, 31-008 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 433 27 29, faks 12 433 27 29.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa źródeł światła dla obiektów Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum wraz z odbiorem i utylizacją zużytych, Spr. znak:DZP/CM/242/2-32/ZP/14.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa źródeł światła dla obiektów Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum wraz z odbiorem i utylizacją zużytych. Przedmiot zamówienia został opisany w Załączniku nr 2 do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny oferty. Przedmiot zamówienia zgodnie z Kodami Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 31532920-6 żarówki i świetlówki, 3.2 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Sukcesywną dostawę przedmiotu zamówienia partiami, na podstawie składanych zamówień faxem lub drogą elektroniczną przez pracownika Działu Zaopatrzenia UJ CM, w terminie do 2 dni roboczych (tj. od poniedziałku do piątku) licząc od daty złożenia zamówienia. Zamówienia będą składane w godzinach od 7.30 do 15.00 w dni robocze. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przyjmowanie zamówień w dniach i godzinach wymienionych w zdaniu poprzedzającym oraz jest każdorazowo zobowiązany do potwierdzenia odbioru zamówienia (odpowiednio faxem, pisemnie na kopii zamówienia lub drogą mailową). 2. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia (niezależnie od wartości zamówionej partii źródeł światła) do Magazynu Działu Zaopatrzenia CM, ul. Kopernika 19 C w Krakowie, od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30-14:00. 3. Zapewnienie bezpiecznego opakowania partii zamówienia zabezpieczającego przed zniszczeniem. 4. W przypadku pogorszenia w okresie gwarancji parametrów jakościowych i użytkowych dostarczonej partii zamówienia w stopniu uniemożliwiającym lub znacznie ograniczającym jego wykorzystanie zgodnie z przeznaczeniem Wykonawca, na żądanie Zamawiającego wymieni wadliwą ilość źródeł światła na wolne od wad, spełniając wymagania Zamawiającego bez zmiany ceny, w terminie 2 dni roboczych od powiadomienia przez Zamawiającego. 5. Wadliwą ilość źródeł światła Wykonawca wymieni na własny koszt (pokrywając koszty zwrotu reklamowanego) oraz dostarczy wymienione źródła światła do Magazynu Działu Zaopatrzenia UJ CM. Wymiana wadliwej ilości źródeł światła zostanie potwierdzona dokumentem odbioru. Okres gwarancji wymienionych źródeł światła liczy się od dnia dokonania odbioru przez zamawiającego wymienionych źródeł światła. 6. W przypadku dostarczenia źródeł światła z ukrytymi wadami fizycznymi, pomimo podpisania potwierdzenia odbioru, Wykonawca zobowiązany jest do ich dostarczenia, na swój koszt w terminie 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia. 7. W przypadku dostarczenia niekompletnej partii zamówienia lub z terminem żywotności krótszym niż określony w ofercie, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia brakujących lub niespełniających wymagań źródeł światła w terminie 24 godzin od dnia zgłoszenia. 8. Zakres rzeczowy objęty załącznikiem nr 2 do SIWZ jest największym, możliwym zakresem przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega, że przedstawione w załączniku nr 2 do SIWZ (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny oferty) ilości zamawianych źródeł światła są wielkościami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) w trakcie trwania umowy w ramach zamówień zamiennie bilansujących się w ramach wynagrodzenia umownego. 9. Zamawiający zapewnia zakup źródeł światła do wysokości 70% wartości wynagrodzenia umownego, nie zrealizowanie zakupu pozostałej części wartości przedmiotu umowy nie będzie stanowiło podstaw do zgłaszania przez Wykonawcę roszczeń z tego tytułu. 10. Jeżeli z jakiegokolwiek powodu leżącego po stronie wykonawcy nie dostarczy on w wyznaczonym terminie partii źródeł światła będącej przedmiotem zamówienia, po upływie 7 dni kalendarzowych Zamawiający ma prawo zakupu tego asortymentu we własnym zakresie, na koszt Wykonawcy. 11. W przypadku zawieszenia produkcji lub wycofania z produkcji źródła światła wchodzącego w skład przedmiotu zamówienia, zamawiający dopuszcza wymianę na jego odpowiednik, pod warunkiem uzyskania przez wykonawcę pisemnej zgody zamawiającego. 12. Zamawiający będzie punktował zadeklarowaną przez Wykonawcę średnią trwałość oferowanych źródeł światła. 13. W zakresie źródeł światła wymienionych w załączniku nr 2 do SIWZ w pozycjach, w których Zamawiający wskazał nazwę handlową lub nazwę producenta tym samym wskazał minimalny dopuszczalny standard jakościowy źródeł światła. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych tj. zaproponowanie produktów innych producentów, o innej nazwie handlowej, które posiadają nie gorsze cechy jakościowe, wydajnościowe, użytkowe, od produktów wskazanych przez Zamawiającego. 14. Wykonawca musi dołączyć odpowiednie karty katalogowe zawierające informacje o trwałości oferowanych źródeł światła, a w przypadku źródła światła równoważnego np. określone świadectwa jakości lub wykazując kartami materiałowymi zbieżność cech fizykalnych i parametrów źródła światła wskazanego w załączniku nr 2 do SIWZ i źródła światła oferowanego. 15. Odbiory zużytych źródeł światła odbywać się będą na podstawie pisemnych zgłoszeń, składanych (faksem lub drogą elektroniczną) przez upoważnionego pracownika Działu Eksploatacji Technicznej CM w terminie do 10 dni roboczych od daty zgłoszenia. Miejscem odbioru będzie pomieszczenie Działu Eksploatacji Technicznej przy ul. Kopernika 19E w Krakowie. Zamawiający dopuszcza odbiór zużytych źródeł światła podczas dostawy. Zamawiający przewiduje maksymalnie dwie dostawy oraz dwa odbiory źródeł światła w miesiącu. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru, wywozu i utylizacji zużytych źródeł światła w sposób gwarantujący przestrzeganie przepisów Ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz.U. 2013 poz.21).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.53.29.20-6.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ZAOPATRZENIOWE ELSTAR SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ZAOPATRZENIOWE ELSTAR SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Zaopatrzeniowe ELSTAR Sp. z o.o., ul. Przewóz 21, 30-716 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 87447,59 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 71379,96
Oferta z najniższą ceną: 54247,12 / Oferta z najwyższą ceną: 73376,20
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych osobom doprowadzanym do wytrzeźwienia w Miejskim Centrum Profilaktyki Uzależnień w Krakowie
- Żyw.26.2.2024 Dostawy art. żywnościowych w I połowie 2025
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Krakowskiego Centrum Seniora - dostawa pieczywa i artykułów ciastkarskich
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Krakowskiego Centrum Seniora - dostawa art. zbożowych, przetworów, przypraw i słodyczy oraz mrożonek
- DOSTARCZANIE JEDNORAZOWYCH MATERIAŁÓW NIESTERYLNYCH WG 2 PAKIETÓW
- Remont 4 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 4 części.
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.