Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-21
Piaseczno: Wymiana pieców centralnego ogrzewania w kotłowni gazowej o niskiej sprawności wraz z siecią wewnętrzną w budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Pęcherach-Łbiskach
Numer ogłoszenia: 58973 - 2008; data zamieszczenia: 21.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Piasecznie, ul. Chyliczkowska 14, 05-500 Piaseczno, woj. mazowieckie, tel. 022 7572741, fax 022 7371158.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.piaseczno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana pieców centralnego ogrzewania w kotłowni gazowej o niskiej sprawności wraz z siecią wewnętrzną w budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Pęcherach-Łbiskach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana pieców centralnego ogrzewania w istniejącej kotłowni gazowej o niskiej sprawności na dwa nowoczesne piece o mocy 230 kW każdy (sprawność 94%) wraz z automatyką (5 regulatorów) i stacją uzdatniania wody. Istniejąca sieć wewnętrzna z rur czarnych z grzejnikami żeliwnymi T1. Projektuje się wymianę grzejników w instalacji wodnej niskotemperaturowej o parametrach obliczeniowych 80/60 st.C w sysytemie pompowym dwu rurowym z rozdziałem dolnym, zabezpieczonym przeponowym naczyniem wzbiorczym. Przewidziano grzejniki członowe z zaworami termoregulacyjnymi, przewodami rozprowadzajacymi bedą istniejące rury stalowe.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.42.20 - Szkoły średnie Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.42.20 - Roboty budowlane w zakresie szkół średnich Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 14.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 15 000 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi uprawnienia budowlane w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia (w tym kierownik budowy z uprawnieniami w branży sanitarnej), wykonali w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością (o wartości nie mniejszej niż 500 000 zł) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i posiadają dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp, 5.podpiszą umowę na warunkach podanych w załączonym projekcie i udzielą gwarancji na wykonane zamówienie na okres 3 lat. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)oferta wykonawcy zawierająca cenę ryczałtową brutto (z podatkiem VAT), cenę netto i należny podatek VAT oraz termin wykonania (data), 2)kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie dokumentacji projektowej, 3)oświadczenie o spełnieniu warunków art. 24 ust 1 i ust. 2 ustawy (w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, oświadczenie takie musi być złożone przez każdego wykonawcę), 4)dowód wniesienia wadium, 5)aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, dokumenty powyższe muszą być złożone przez każdego wykonawcę), 6)wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie uprawnień budowlanych w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia), a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, imię i nazwisko osoby, która będzie pełnić funkcje kierownika budowy, wraz z jej uprawnieniami w branży sanitarnej do wykonywania tej funkcji (w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, warunek ten mogą spełniać łącznie), 7)wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, warunek ten mogą spełniać łącznie). Zamawiający za roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością uzna tylko te roboty, umieszczone w wykazie które mają zbliżony rodzaj robót (budowa/przebudowa/remont kotłowni, wymiana instalacji wewnętrznych wraz z ewentualną równoczesną termomodernizacją) o wartości nie mniejszej niż 500 000 zł oraz posiadają załączone dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, 8)oświadczenie o gotowości podpisania umowy na warunkach podanych w projekcie stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ (w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, oświadczenie takie musi być złożone przez każdego wykonawcę lub pełnomocnika) oraz parafowany druk projektu umowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.piaseczno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Piasecznie, 05-500 Piaseczno, ul. Chyliczkowska 14.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Piasecznie, 05-500 Piaseczno, ul. Chyliczkowska 14.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PIASECZNA
- "Rozbudowa drogi powiatowej nr 2814W - ul. Starochylicka na odcinku od skrzyżowania z ulicą Sielską do skrzyżowania z ulicami Dworską i Długą"
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania, doręczania, zwrotu przesyłek pocztowych, świadczenia usługi elektroniczne...
- Sukcesywne dostawy oleju napędowego ON w ilości 100 m3.
- "Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych - lata 2025-2026".
- Usługa sterylizacji/kastracji/chipowania zwierząt dla mieszkańców Gminy Piaseczno w 2025 roku
- Utwardzenie dróg gminnych
więcej: przetargi w Piasecznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa budynku punktu przedszkolnego z przeznaczeniem na żłobek wraz z infrastrukturą techniczną oraz wyposażeniem
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Publicznej Szkole Podstawowej im. św. Jana Pawła II w Bobrku
- Przebudowa kotłowni w budynku Obwodu Drogowo Mostowego w Puławach.
- MZŻ.262.3.2025.T - Remont instalacji centralnego ogrzewania w budynkach żłobków MZŻ w Łodzi
- "Remont sali gimnastycznej Szkoły Podstawowej w Małogoszczu".
- Utworzenie 40 nowych miejsc opieki w ramach programu "MALUCH+" 2022-2029 - edycja 1 - w Żłobku Samorządowym w Goraju, 23-450 Goraj, przy ul. Rolnej na działkach nr: 3251/1, 3255, 3257/1
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.