Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-10-23
Ogłoszenie nr 591619-N-2020 z dnia 2020-10-23 r.
Zespół Opieki Zdrowotnej w Oświęcimiu: USŁUGA WYKONANIA PRZEGLĄDÓW APARATURY MEDYCZNEJ NA ROK 2021
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Opieki Zdrowotnej w Oświęcimiu, krajowy numer identyfikacyjny
00030440900000, ul.
ul. Wysokie Brzegi
4
,
32-600
Oświęcim, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
338448230, , e-mail
zamowienia@szpitaloswiecim.pl, , faks
338448384.
Adres strony internetowej (URL): www.zamowienia.szpitaloswiecim.pl; www.przetargi.propublico.pl
Adres profilu nabywcy:
www.zamowienia.szpitaloswiecim.pl; www.przetargi.propublico.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.zamowienia.szpitaloswiecim.pl; www.przetargi.propublico.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.zamowienia.szpitaloswiecim.pl; www.przetargi.propublico.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
https://miniportal.uzp.gov.pl/
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
ZOZ Oświęcim ul. Wysokie Brzegi 4, 32-600 Oświęcim, Dział Zamówień Publicznych, pokój nr 33
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
USŁUGA WYKONANIA PRZEGLĄDÓW APARATURY MEDYCZNEJ NA ROK 2021
Numer referencyjny:
ZOZ.DZP.271.7.IX.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
74
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: USŁUGA WYKONANIA PRZEGLĄDÓW APARATURY MEDYCZNEJ NA ROK 2021 - ZGODNIE Z ZAPISAMI ZAWARTYMI W FORMULARZU CENOWYM STANOWIĄCYM ZAŁĄCZNIK NR 2 DO SIWZ Wykonanie w/w usługi obejmuje swym zakresem między innymi: - zebranie informacji o zaobserwowanych przez użytkownika usterkach - oględziny - prace konserwacyjne zalecane przez producenta - wymianę materiałów eksploatacyjnych oraz części zużywalnych zgodnie z zaleceniami producenta oraz zapisami zawartymi w formularzu cenowym - przegląd techniczny z dokonaniem wpisu do paszportu - wystawienie raportu serwisowego - ewentualne legalizacje, kalibracje - sprawdzenie instalacji - ustawienie (regulacje) wymaganych przez producenta parametrów a) Sporządzenie orzeczeń o stanie urządzeń nie nadających się do eksploatacji b) W cenie za przegląd techniczny należy uwzględnić wszystkie koszty związane z wykonaniem usługi w tym koszty części, elementów eksploatacyjnych, dojazdu lub transportu. c) Zamawiający wymaga do przeprowadzenia przeglądów i napraw użycia nowych części zamiennych d) przedmiot zamówienia musi być zrealizowany zgodnie z wymogami i zaleceniami producenta aparatu, oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym z zachowaniem przepisów bhp i ppoż. e) Zamawiający wymaga od Wykonawcy dokonania naprawy stwierdzonego w trakcie przeglądu uszkodzenia, po uprzednim przedstawieniu kosztorysu naprawy f) Odbiór wykonanej usługi przeglądu następować będzie na podstawie karty pracy, raportu serwisowego lub innego dokumentu potwierdzającego wykonanie przeglądu g) O terminie wykonania przeglądu należy wcześniej poinformować pracowników Aparatury Medycznej h) Wszelkie uwagi zamieszczone w pakietach stanowią integralną część SIWZ i) Zamawiający wymaga dopilnowania zachowania terminów przeglądów przez Wykonawcę. Dopuszczamy wcześniejsze wykonanie przeglądów (do 14 dni przed planowanym terminem przeglądu) j) Wykonawca nie może dokonywać żadnych zmian w układach, nastawach oraz parametrach aparatury, chyba że ma pisemne upoważnienie producenta oraz pisemną zgodę Zamawiającego, a zmiana ma na celu poprawę funkcjonalności, bezpieczeństwa lub modernizację.
II.5) Główny kod CPV: 50.42.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 452778,86
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2021-01-01 lub zakończenia: 2021-12-31
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie opisu spełnienie tego warunku udziału w postępowaniu
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
oświadczenie Wykonawcy o opłaconej polisie, a w przypadku jej braku o posiadaniu innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia wraz z zobowiązaniem wybranego Wykonawcy do dostarczenia takiego dokumentu do dnia podpisania umowy - załącznik nr 3 do SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zdolności technicznej lub zawodowej - na podstawie złożonego oświadczenia. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o :
o oświadczenie Wykonawcy, że osoby wykonujące usługi przeglądu i serwisu posiadają aktualne certyfikaty potwierdzające odbycie szkolenia u producenta lub upoważnionego podmiotu - dotyczy pakietów nr 2, 3, 7, 15, 18, 20, 26, 27, 29, 34, 46, 67, 68, 69, 71 i 72 - zał. nr 3 do SIWZ;
o oświadczenie Wykonawcy, że znajduję się w wykazie podmiotów uprawnionych do wykonywania czynności usługi przeglądów i serwisu aparatury (zgodnie z art. 90 ustawy z dnia 20 maja 2010 r. ustawy o wyrobach medycznych) - dotyczy pakietu nr 29 - zał. nr 3 do SIWZ.
o Oświadczenie Wykonawcy, że osoby wykonujące usługi przeglądu i serwisu posiadają uprawnienia do przeglądów i serwisu urządzeń elektrycznych do 1kV - zał. nr 3 do SIWZ.
o wykaz co najmniej 1 usługi przeglądu aparatury medycznej tożsamej lub zbliżonej do przedmiotu przeglądu w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanej w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługa przeglądu sprzętu medycznego została wykonana, z załączeniem dokumentów określających, że usługa przeglądu sprzętu medycznego została wykonana należycie i prawidłowo ukończona - zgodnie z pkt II w załączniku nr 3 do SIWZ.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
a) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; b) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Dotyczące przedmiotu zamówienia :
Dokumenty potwierdzające, że usługa przeglądu wskazana w wykazie w oświadczeniu (zał. nr 3 do SIWZ) została wykonana należycie i prawidłowo ukończona;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
a) Oświadczenia Wykonawcy, że dysponuje dokumentacją techniczną urządzeń oraz aktualnymi instrukcjami serwisowymi dotyczy pakietu nr 29 - załącznik nr 5 do SIWZ. b) Oświadczenia Wykonawcy, że dysponuje urządzeniami testowymi, które zgodnie z dokumentacją producenta posiadają aktualne świadectwa walidacji dotyczy pakietu nr 29 - załącznik nr 5 do SIWZ. c) Oświadczenia Wykonawcy, że dysponuje dostępem do programu serwisowego producenta oraz prawem do legalnej dystrybucji i rozpowszechniania software dotyczy pakietu nr 29 - załącznik nr 5 do SIWZ. d) Oświadczenia Wykonawcy, że dysponuje nieograniczonym dostępem do nowych części zgodnie z zapisami w Dziale III SIWZ - załącznik nr 5 do SIWZ.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Tak
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
CENA | 100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w oparciu o art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP - szczegółowe zapisy zostały zawarte § 10 załącznika nr 6 do SIWZ oraz w § 9- załącznika nr 7 do SIWZ Istotne postanowienia umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-03, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | Pakiet 1 - APARATY RTG zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
CENA | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 2 | Nazwa: | Pakiet 2 - Aparaty RTG ZIEHM zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
CENA | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 3 | Nazwa: | Pakiet 3 - APARATY RTG i rezonans magnetyczny zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
CENA | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 4 | Nazwa: | Pakiet 4 - Aparaty USG GE zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
CENA | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 5 | Nazwa: | Pakiet 5 - Aparaty USG różne - zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
CENA | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 6 | Nazwa: | Pakiet 6 - RESPIRATORY OSIRIS zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
CENA | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 7 | Nazwa: | Pakiet 7 - RESPIRATORY NPB zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
CENA | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 8 | Nazwa: | Pakiet 8 - RESPIRATOR NEWPORT zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
CENA | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 9 | Nazwa: | Pakiet 9 - RESPIRATOR RAPHAEL zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
CENA | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 10 | Nazwa: | Pakiet 10- RESPIRATOR RESUPAC i PARAPAC zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
CENA | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 11 | Nazwa: | Pakiet 11 - RESPIRATOR AMBUMATIC zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
CENA | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 12 | Nazwa: | Pakiet 12 - RESPIRATOR MEDLINE zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
CENA | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 13 | Nazwa: | Pakiet 13 - APARAT DO ZNIECZULANIA I KARDIOMONITORY zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
CENA | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 14 | Nazwa: | Pakiet 14 - respirator WEINMANN zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
CENA | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 15 | Nazwa: | Pakiet 15 - SYSTEM MONITOR. OIOM zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
CENA | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 16 | Nazwa: | Pakiet 16 - URZĄDZENIA EEG zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
CENA | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 17 | Nazwa: | Pakiet 17 - LANCETRONY zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
CENA | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 18 | Nazwa: | Pakiet 18 - LANCETRONY EMED zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
CENA | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 19 | Nazwa: | Pakiet 19 - INKUBATORY zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
CENA | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 20 | Nazwa: | Pakiet 20- SPRZĘT KARL STORZ zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
CENA | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 21 | Nazwa: | Pakiet 21 - APARAT DO HEMOFILTRACJI zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
CENA | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 22 | Nazwa: | Pakiet 22 - KOMORA LAMINARNA zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
CENA | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 23 | Nazwa: | Pakiet 23 -MYJNIE DEZYNFEKTORY zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
CENA | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 24 | Nazwa: | Pakiet 24 - AUTOKLAWY zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
CENA | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 25 | Nazwa: | Pakiet 25 - KARDIOSTYMULATORY zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
CENA | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 26 | Nazwa: | Pakiet 26 -VIDEOLAPAROSKOP zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
CENA | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 27 | Nazwa: | Pakiet 27 - VIDEOARTROSKOP zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
CENA | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 28 | Nazwa: | Pakiet 28 - STOŁY OPERACYJNE zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
CENA | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 29 | Nazwa: | Pakiet 29 - URZĄDZENIA F-MY DRAEGER zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
CENA | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 30 | Nazwa: | Pakiet 30 - SPRZĘT FIRMY MINDRAY zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
CENA | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 31 | Nazwa: | Pakiet 31 - KARDIOMONITORY zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
CENA | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 32 | Nazwa: | Pakiet 32 - WIRÓWKI zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
CENA | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 33 | Nazwa: | Pakiet 33 -STERYLIZATOR GAZOWY zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
CENA | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 34 | Nazwa: | Pakiet 34 - APARAT TK i stacja syngo.via zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
CENA | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 35 | Nazwa: | Pakiet 35 - Spirometry zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
CENA | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 36 | Nazwa: | Pakiet 36 - NEGATOSKOP CYFROWY zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
CENA | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 37 | Nazwa: | Pakiet 37 - Pompy infuzyjne ARCOMED zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
CENA | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 38 | Nazwa: | Pakiet 38 - POMPY ASCOR zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
CENA | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 39 | Nazwa: | Pakiet 39 POMPY INFUZYJNE RÓŻNE zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
CENA | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 40 | Nazwa: | Pakiet 40 POMPY INFUZYJNE KWAPISZ zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
CENA | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 41 | Nazwa: | Pakiet 41 WIDEOENDOSKOPY FUJINON zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
CENA | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 42 | Nazwa: | Pakiet 42 - ENDOSKOPY OLYMPUS zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
CENA | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 43 | Nazwa: | Pakiet 43 MYJNIA ENDOSKOPOWA ZE STACJĄ UZDATNIANIA WODY zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
CENA | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 44 | Nazwa: | Pakiet 44 - LAMPY OPERACYJNE KLS MARTIN zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
CENA | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 45 | Nazwa: | Pakiet 45 - APARATY DO BADANIA SŁUCHU NOWORODKÓW zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
CENA | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 46 | Nazwa: | Pakiet 46 - Automatyczny wstrzykiwacz kontrastu zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
CENA | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 47 | Nazwa: | Pakiet 47 - UROFLOWMETR zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
CENA | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 48 | Nazwa: | Pakiet 48 - URZĄDZENIA DO BADAŃ WYSIŁKOWYCH zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
CENA | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 49 | Nazwa: | Pakiet 49 - Pipety automatyczne zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
CENA | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 50 | Nazwa: | Pakiet 50 -Minutniki elektroniczne zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
CENA | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 51 | Nazwa: | Pakiet 51 -Termohigrometr zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
CENA | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 52 | Nazwa: | Pakiet 52 -Termometry elektroniczne zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
CENA | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 53 | Nazwa: | Pakiet 53 - Termometry szklane zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
CENA | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 54 | Nazwa: | Pakiet 54 - CIŚNIENIOMIERZ ELEKTRONICZNY MCK zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
CENA | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 55 | Nazwa: | Pakiet 55 -Testery trzeźwości + mierniki stężenia gazu zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
CENA | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 56 | Nazwa: | Pakiet 56 - Myjnia dezynfektor WD 425 zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
CENA | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 57 | Nazwa: | Pakiet 57 -Myjka ultradźwiękowa SONIC 14 zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
CENA | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 58 | Nazwa: | Pakiet 58 - AUTOKLAW SMS zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
CENA | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 59 | Nazwa: | Pakiet 59- EEG DIGI TRACK DT zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
CENA | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 60 | Nazwa: | Pakiet 60- GŁOWICE TLENKU ETYLENU zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
CENA | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 61 | Nazwa: | Pakiet 61 - MIERNIK IMPEDANCJI PĘTLI ZWARCIA zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
CENA | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 62 | Nazwa: | Pakiet 62 - MIERNIK ZWIOTCZENIA MIĘŚNI zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
CENA | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 63 | Nazwa: | Pakiet 63- URZĄDZENIE DO ZABIEGÓW W NIEDOKRWIENIU zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
CENA | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 64 | Nazwa: | Pakiet 64- Stymulator nerwów obwodowych zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
CENA | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 65 | Nazwa: | Pakiet 65- KOLUMNY zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
CENA | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 66 | Nazwa: | Pakiet 66- STACJA UZDATNIANIA WODY zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
CENA | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 67 | Nazwa: | Pakiet 67 - MAMMOGRAF zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
CENA | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 68 | Nazwa: | Pakiet 68- PISTOLETY BIOPSYJNE zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
CENA | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 69 | Nazwa: | Pakiet 69 - HOLTERY (REJESTRATORY EKG I CIŚNIENIA -FIRMY ASPEL) zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
CENA | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 70 | Nazwa: | Pakiet 70- HOLTERY ( rejestratory ciśnienia Firmy Schiller ) zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
CENA | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 71 | Nazwa: | Pakiet 71 - HOLTERY ( rejestrator EKG i Ciśnienia Firmy Reynolds ) zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
CENA | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 72 | Nazwa: | Pakiet 72- TESTERY RIGEL zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
CENA | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 73 | Nazwa: | PAKIET NR. 73 - WAGI zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
CENA | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 74 | Nazwa: | Pakiet 74 - Sensor CO zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50421000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
CENA | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- Modernizacja holu i schodów Przychodni Rejonowej nr 4 w Oświęcimiu
- ZAKUP W RAMACH PROJEKTU "DOPOSAŻENIE W APARATURĘ ORAZ SPRZĘT MEDYCZNY SOR WRAZ Z PRACOWNIAMI DIAGNOSTYCZNYMI WSPÓŁPRACUJĄCYMI Z SOR SZPITALA POWIATOWEGO W OŚWIĘCIMIU" - DEFIBRYLATOR
- "Sukcesywne zakupy paliw rozliczanych za pomocą kart paliwowych do pojazdów i urządzeń służbowych Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu." - III postepowanie
- "Przebudowa i rozbudowa zadaszeń nad ciągami komunikacyjnymi i stanowiskami targowymi wraz z infrastrukturą towarzyszącą w ramach modernizacji i termomodernizacji Targowiska Miejskiego - etap I"
- Remont dachu wraz z towarzyszącymi pracami konserwatorskimi w budynku o nr inw. A-45, zlokalizowanym na terenie Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu
- Remont sufitów, zewnętrznych części kominów oraz poszycia i pokrycia dachowego, a także prace konserwatorskie kominów budynku o nr inw. B-392 (sauna) usytuowanego na terenie byłego niemieckiego...
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe usługi serwisowe sprzętu medycznego wynikające z bieżącej eksploatacji w Samodzielnym Publicznym Zespole Opieki Zdrowotnej w Proszowicach
- "Dostawa odczynników do Medycznego Laboratorium Diagnostycznego z dzierżawą sprzętu, przeglądami technicznymi, serwisem w ramach 9 zadań (części)."
- EP/220/42/2024 Stały nadzór techniczny nad aparaturą medyczną tj. aparatami do hemodializy, uzdatniaczem wody w Stacji Dializ i w innych jednostkach organizacyjnych SPWSZ w Szczecinie
- Obsługa serwisowa aparatury anestezjologicznej
- Usługi serwisowania i naprawy sprzętu medycznego w okresie 1 roku
- Serwis pogwarancyjny mammografu Giotto Class z wyposażeniem na potrzeby Katowickiego Centrum Onkologii
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.