eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Budowa placu zabaw przy ul. Honoraty

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-25

Tychy: Budowa placu zabaw przy ul. Honoraty
Numer ogłoszenia: 59184 - 2008; data zamieszczenia: 25.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Tychy, Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. (032) 7763333, fax (032) 7763344.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umtychy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa placu zabaw przy ul. Honoraty.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa placu zabaw przy ul. Honoraty w Tychach. Zakres zamówienia obejmuje między innymi następujące roboty: I. Dostawa i montaż następujących urządzeń: 1. Zestaw Dama wraz z fundamentem prefabrykowanym z betonu B30 - 1 szt., 2. Linarium obrotowe o wys. h = 4 m wraz z fundamentem prefabrykowanym z betonu B30 - 1 szt., 3. Huśtawka podwójna wraz z fundamentem prefabrykowanym z betonu B30 - 1 szt., 4. Piaskownica wraz z fundamentem prefabrykowanym z betonu B30 - 1 szt., 5. Stół do gry wraz z fundamentem prefabrykowanym z betonu B30 - 1 szt., 6. Betonowy stół do ping-ponga wraz z fundamentem prefabrykowanym z betonu B30 - 1 szt., 7. Huśtawka na sprężynie KIWAK wraz z fundamentem prefabrykowanym z betonu B30 - 2 szt., 8. Kosz do koszykówki wraz z fundamentem prefabrykowanym z betonu B30 - 1 szt., 9. Gra interaktywna wraz z fundamentem prefabrykowanym z betonu B30 - 1 szt., 10. Ławka młodzieżowa wraz z fundamentem prefabrykowanym z betonu B30 - 3 szt., 11. Ławki do osadzenia w gruncie wraz z fundamentem prefabrykowanym z betonu B30 - 4 szt., 12. Kosz na śmieci 35 l wraz z fundamentem prefabrykowanym z betonu B30 - 6 szt., 13. Regulamin placu zabaw wraz z fundamentem prefabrykowanym z betonu B30 - 1 szt., II. Ogrodzenie 1. Ogrodzenie z segmentów ogrodzeniowych ze stali ocynkowanej ogniowo wraz z prefabrykowanymi fundamentami z betonu B20 - 73,76 m oraz osadzenie 2 furtek metalowych jednoskrzydłowych III. Roboty ziemne 1. Korytowanie ręczne na gł. 20 cm wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża- 68,366 m2, 2. Podbudowa z kruszywa łamanego o gr. 10 cm - 68,366 m2, 3. Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej o gr. 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej o gr. 5 cm - 68,366 m2, 4. Obrzeża betonowe o wym. 20x6 cm - 48,52 m. IV. Nawierzchnie pod urządzenia 1. Korytowanie ręczne wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża- 258,691 m2, 2. Podkład z piasku na gruncie - 59,954 m3, 3. Nawierzchnia z mieszanki betonowej B20 o gr. 12 cm - 61,32 m2, 4. Obrzeża betonowe o wym. 20x6 cm - 110,95 m. Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów o parametrach nie gorszych niż wykazane w projekcie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium - 3000 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie (wymagane wykonanie z należytą starannością minimum dwóch podobnych zadań dotyczących budowy placu zabaw o wartości min. 50 000 zł brutto) oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (wymagana jedna osoba z uprawnieniami budowlano - konstrukcyjnymi), c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (wymagana polisa lub inny dokument ubezpieczenia na kwotę min. 50 000,00 zł), d) w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają określonym przez Zamawiającego wymaganiom należy dołączyć do oferty cenowej wizualizację (wyciąg z folderu itp.) oferowanych urządzeń w kolejności zgodnej z przedmiarem robót. Wizualizacja urządzenia musi pokazywać jego konstrukcję i wymiary. Przed podpisaniem umowy wybrany Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia deklaracji zgodności z odpowiednią normą lub oświadczenie producenta o wykonaniu urządzeń w sposób prawidłowy i bezpieczny, zgodnie z zasadami technicznymi oraz BHP Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności (art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp) oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp): a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS lub KRUS- Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp): a) Wykaz osób i podmiotów do wykonania zamówienia - załącznik nr 4 do SIWZ - dysponowanie osobami i podmiotami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Wymagane jest dysponowanie osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności budowlano-konstrukcyjnej. Wymagana jest kserokopia uprawnień budowlanych i aktualnego wpisu do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, b) Wykaz robót budowlanych - załącznik nr 5 do SIWZ - wykonanie z należytą starannością minimum dwóch podobnych zadań dotyczących budowy placu zabaw o wartości min. 50 000 zł brutto każda w ciągu ostatnich 5 lat (licząc wstecz od dnia wszczęcia postępowania) a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych robót. 3. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp): a) Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej - opłacona ważna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia o wartości minimum 50 000,00 zł. Do oferty należy dołączyć potwierdzenie opłacenia polisy lub fakt opłacenia musi wynikać z treści dokumentu. 4. Oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 22 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ. 5. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają określonym przez Zamawiającego wymaganiom należy dołączyć do oferty cenowej wizualizację (wyciąg z folderu itp.) oferowanych urządzeń w kolejności zgodnej z przedmiarem robót. Wizualizacja urządzenia musi pokazywać jego konstrukcję i wymiary. Przed podpisaniem umowy wybrany Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia deklaracji zgodności z odpowiednią normą lub oświadczenie producenta o wykonaniu urządzeń w sposób prawidłowy i bezpieczny, zgodnie z zasadami technicznymi oraz BHP

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umtychy.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Tychy Wydział Zamówień Publicznych - pok. 808 Al. Niepodległości 49 43-100 Tychy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2008 godzina 10:15, miejsce: Urząd Miasta Tychy Wydział Zamówień Publicznych - pok. 808 Al. Niepodległości 49 43-100 Tychy.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inne oświadczenia lub dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania, które należy dołączyć do oferty: a) załącznik nr 1 do SIWZ - wypełniony formularz oferty, b) załącznik nr 3 do SIWZ -zaakceptowany na każdej stronie wzór umowy, c) dowód wniesienia wadium d) pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z załączonych do oferty dokumentów (Wykonawcy muszą dołączyć do oferty oryginał pełnomocnictwa lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza), e) wypełniony kosztorys ofertowy. Data zamieszczenia ogłoszenia w BZP 25/03/2008

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.