eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jasienica › Odtworzenie i konserwacja rowów przy drogach gminnych na terenie 14 sołectw Gminy Jasienica

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-03-16

Jasienica: Odtworzenie i konserwacja rowów przy drogach gminnych na terenie 14 sołectw Gminy Jasienica
Numer ogłoszenia: 59308 - 2016; data zamieszczenia: 16.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jasienica , Jasienica 159, 43-385 Jasienica, woj. śląskie, tel. 33 8152451.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jasienica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odtworzenie i konserwacja rowów przy drogach gminnych na terenie 14 sołectw Gminy Jasienica.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje roboty: 1. Mechaniczne oczyszczenie rowu z wyprofilowaniem skarp i dna przy grubości 20cm średnio z odwozem urobku. 2. Mechaniczne czyszczenie przepustów pod zjazdami Fi od 30cm do 60cm przy zanieczyszczeniu do 50% przekroju przepustu z odwozem urobku . 3. Pogłębienie istniejącego rowu o każde dalsze 10cm głębokości mechanicznie koparką z wyprofilowaniem skarp i dna z odwozem urobku.(głęb do 1m, szer. dna do 0,5m) . 4. Rów odwadniający - korytowanie w gruncie kat.3 z odwozem urobku, oraz wyprofilowaniem skarp i dna rowu na czysto. 5. Wykonanie ławy pod przepusty pod zjazdami-ława z kruszywa łamanego. 6. Wykonanie ławy z betonu B-20 pod przepusty pod zjazdami. 7. Wykonanie murków czołowych przepustu z betonu B-25 z wykonaniem robót ziemnych ,deskowania i zbrojenia murków. 8. Ułożenie przepustu z rur PP karbowanych dwuściennych Fi-315mm z robotami ziemnymi, obsypka piaskiem lub żwirkiem, i wykonaniem podbudowy z mieszanki kruszywa łamanego grubości do25 cm. 9. Ułożenie przepustu z rur PP karbowanych dwuściennych Fi-400mm z robotami ziemnymi , obsypką piaskiem lub żwirkiem, i wykonaniem podbudowy z mieszanki kruszywa łamanego grubości do25cm. 10. Ułożenie przepustu z rur PP karbowanych dwuściennych Fi-500mm z robotami ziemnymi , obsypką piaskiem lub żwirkiem, i wykonaniem podbudowy z mieszanki kruszywa łamanego grubości do25cm. 11. Ułożenie na dnie rowu cieku liniowego betonowego prefabrykowanego z elementów 50x50x15cm wraz z profilowaniem podłoża na podsypce cementowo-piaskowej. /bez ławy betonowej lub żwirowej/. 12. Umocnienie skarp rowów i przepustów płytami ażurowymi z betonu o wymiarach 40x60x10 na podsypce cementowo-piaskowej z wyprofilowaniem podłoża i zaspoinowaniem otworów płyt wysiewką kamienną z cementem. 13. Umocnienie dna rowu korytkami ściekowymi typu górskiego z betonu C35/45 o wymiarach 44x50 cm, h=31 cm o wyokrąglonym dnie na ławie z betonu B-15 gr. 12 cm, podsypce z kruszywa naturalnego 10 cm, z obsypką elementów gruntem rodzimym. 14. Umocnienie dna rowu korytkami ściekowymi trapezowymi KS-74 z betonu zbrojonego C 35/45 wibrowanego na ławie z betonu B-15 gr .12cm, podsypce z kruszywa naturalnego gr. 10cm oraz z obsypką gruntem rodzimym boków korytka. Wymiary elem. 74 x 44-h68 h 59cm. 15. Wykonanie studzienki kanalizacji deszczowej beton. Fi - 50,60 cm gł. 1 m zosadnikiem wraz z wpustem ulicznym żeliwnym lub włazem żeliwnym typu ciężkiego wraz z robotami ziemnymi. 16. Wykonanie studzienki kanalizacji deszczowej beton. Fi -80 cm gł. 2 m z osadnikiem wraz z wpustem ulicznym żeliwnym lub włazem żeliwnym typu ciężkiego wraz z pokrywą nastudzienną i robotami ziemnymi. 17. Wykonanie przykanalika z rur PCV Fi-160mm wraz z robotami ziemnymi i obsypką piaskiem. 18. Wykonanie drenażu podłużnego - rura PCV perforowana Fi-113 mm wraz z obsypką żwirkiem filtracyjnym i robotami ziemnymi..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, w przypadku pozyskania dodatkowych środków w budżecie Gminy, przy zachowaniu tych samych zasad, kalkulacji cen jak w kosztorysie ofertowym.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 5000 zł.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej wykonali i prawidłowo ukończyli co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tzn. roboty polegające na wykonaniu lub odtworzeniu lub konserwacji rowów (przydrożnych lub melioracyjnych) lub roboty polegające na wykonaniu lub remoncie zarurowań lub odwodnień na kwotę min. 20 000 zł. brutto dla jednej umowy, zlecenia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponował będzie w celu wykonania zamówienia min. jedną koparką o poj. łyżki 0,15-0,25 m3.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Min. jedna robota budowlana polegająca na wykonaniu lub odtworzeniu lub konserwacji rowów (przydrożnych lub melioracyjnych) lub roboty polegające na wykonaniu lub remoncie zarurowań lub odwodnień na kwotę min. 20 000 zł. brutto dla jednej umowy, zlecenia.;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz cenowy - załącznik nr 6 2. Dowód wniesienia wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 97
  • 2 - Termin płatności - 3

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień umowy w stosunku do treści oferty może nastąpić w przypadkach: a) wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych (pogodowych) nieumożliwiających wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z technologią przewidzianą w STW i OR oraz na warunkach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wydłużenie terminu wykonania umowy może nastąpić w okresie udokumentowanych niesprzyjających warunków pogodowych. b) zmiany adresu /siedziby Wykonawcy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jasienica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego pokój 101.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2016 godzina 11:00, miejsce: siedziba zamawiającego - Dziennik Podawczy (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składanie ofert częściowych. 3. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 4. Zamawiający nie zamierza ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 5. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 6. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walucie innej niż złoty polski. 7. Zamawiający nie stawia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust.4 Pzp. 8. Przy wykonywaniu zamówienia nie przewiduje się udzielanie zaliczek, o których mowa w art. 151a pzp..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.