eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Namys³ówDostawy P³ynów infuzyjnych.

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2020-10-08



Og³oszenie nr 594767-N-2020 z dnia 2020-10-08 r.

Namys³owskie Centrum Zdrowia Spó³ka Akcyjna: Dostawy P³ynów infuzyjnych.
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Namys³owskie Centrum Zdrowia Spó³ka Akcyjna, krajowy numer identyfikacyjny 16021646300000, ul. ul. Ole¶nicka  4 , 46-100  Namys³ów, woj. opolskie, pañstwo Polska, tel. 77 40 40 248, e-mail sekretariat@zoznamyslow.pl, faks 77 40 40 250.
Adres strony internetowej (URL): www.namyslow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
www.namyslow.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.namyslow.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Namys³owskie Centrum Zdrowia Spó³ka Akcyjna, ul. Ole¶nicka 4, 46-100 Namys³ów, budynek administracji (budynek"C'),sekretariat


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawy P³ynów infuzyjnych.
Numer referencyjny: IZM.I.272.35.2020.MA.
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia s± dostawy p³ynów infuzyjnych - szczegó³owy wykaz artyku-³ów okre¶laj± za³±czniki do formularza oferty o nazwie formularz cenowy. Zamówienie sk³ada siê z 3 czê¶ci: Dostawy p³ynów infuzyjnych - czê¶æ 1. Dostawy p³ynów infuzyjnych - czê¶æ 2. Dostawy p³ynów infuzyjnych - czê¶æ 3. 2. Ilo¶ci artyku³ów podane w za³±czniku do formularza oferty s³u¿± do celów przeliczenio-wych, wykonawca mo¿e zaproponowaæ inne wielko¶ci opakowañ odpowiednio je przeli-czaj±c (zaokr±glaj±c do pe³nych opakowañ w górê). 3. Ilo¶ci podane w formularzu cenowym s± orientacyjne i Dostawca nie mo¿e siê na nie po-wo³ywaæ w przypadku ich wykorzystania w zakresie danej pozycji cennika), a co siê z tym wi±¿e do sprzedawania artyku³ów po innych cenach jednostkowych ni¿ podane w ofercie. Zamawiaj±cy oszacowa³ ilo¶ci na podstawie aktualnego zu¿ycia. W przypadku niniejszego zamówienia kluczow± rolê odgrywa ³±czna warto¶æ zamówienia, która bêdzie podana w umowie. Dostawca zobowi±zany jest do realizowania zamówienia tych artyku³ów w cenie przetargowej do koñca terminu realizacji umowy. 4. Przedmiot zamówienia musi byæ dopuszczony do obrotu i u¿ywania zgodnie z przepisami obowi±zuj±cymi dla szpitali. 5. Zamawiaj±cy, sukcesywnie w miarê wystêpuj±cych potrzeb bêdzie ka¿dorazowo ustala³ wielko¶æ zamówienia (rodzaj i ilo¶æ artyku³ów, które nale¿y dostarczyæ). 6. Kody i nazwy wed³ug Wspólnego S³ownika Zamówieñ (CPV): G³ówny kod CPV: 33.69.25.00 - P³yny do¿ylne (P³yny do¿ylne). Dodatkowe kody (CPV): 7. Dopuszcza siê sk³adanie ofert czê¶ciowych. Liczba czê¶ci: 3. Oferty lub wnioski o do-puszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do: jednej lub wszystkich czê¶ci. Oferty, które nie bêd± obejmowa³y wszystkich elementów sk³adowych przedmiotu zamówienia w obrêbie danej czê¶ci zostan± odrzucone. 8. Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci sk³adania ofert wariantowych. 9. Zamawiaj±cy nie przewiduje mo¿liwo¶ci udzielenia zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6/7 ustawy. 10. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ powierzenia Podwykonawcy lub Podwykonawcom wykonanie czê¶ci zamówienia, co nie zwalnia Dostawcy z odpowiedzialno¶ci za nale¿yte wykonanie tego zamówienia. 11. Zamawiaj±cy zgodnie z art. 36b ustawy ¿±da podania przez Dostawcê w formularzu oferty czê¶ci zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ Podwykonawcom i podania ich nazw (firm). Powierzenie wykonania czê¶ci przedmiotu zamówienia Podwykonawcy lub Podwykonawcom wymaga zawarcia umowy o podwykonawstwo, przez któr± nale¿y rozumieæ umowê w formie pisemnej o charakterze odp³atnym, której przedmiotem s± dostawy lub us³ugi stanowi±ce czê¶æ zamówienia publicznego, zawart± pomiêdzy wybranym przez Zamawiaj±cego Dostawc± a innym podmiotem (Podwykonawc±). 12. Dodatkowo w przypadku gdy Dostawca korzysta z podwykonawców, na których zasoby powo³uje siê na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy, w celu wykazania spe³nienia wa-runków udzia³u w postêpowaniu okre¶lonych w SIWZ, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy zobowi±zany jest w przypadku zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy wykazaæ Zamawiaj±cemu, ¿e proponowany inny podwykonawca lub dostawca samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ podwykonawca na którego zasoby Dostawca powo³ywa³ siê w trakcie postêpowania o udzielenia zamówienia. 13. Powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Dostawcy z odpowiedzialno¶ci za nale¿yte wykonanie zamówienia. 14. W przypadku, gdy Dostawca nie zamierza wykonywaæ zamówienia przy udziale podwy-konawców, nale¿y wpisaæ w formularzu "nie dotyczy" lub inne sformu³owanie. Je¿eli Do-stawca zostawi ten punkt formularza nie wype³niony Zamawiaj±cy uzna, i¿ zamówienie zostanie wykonane si³ami w³asnymi, bez udzia³u podwykonawcy. 15. Informacja o mo¿liwo¶ci udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia na podsta-wie art. 151a ustawy: Zamawiaj±cy nie przewiduje mo¿liwo¶ci udzielenia zaliczki na po-czet wykonania zamówienia. 16. Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach opisa-nych w SIWZ i ofercie. 17. Miejsce realizacji zamówienia: siedziba Zamawiaj±cego Namys³owskie Centrum Zdrowia S.A., ul. Ole¶nicka 4, 46-100 Namys³ów - apteka szpitalna.

II.5) G³ówny kod CPV: 33692500-2
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia:

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Nie dotyczy.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Nie dotyczy.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Nie dotyczy.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
Nie dotyczy.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

7.1. Dokumenty i o¶wiadczenia wymagane od Dostawcy sk³adaj±cego ofert 1. Wype³niony i podpisany formularz oferty wg za³±cznika Nr 1 do SIWZ. 2. Wype³nione i podpisane o¶wiadczenie wykonawcy wg za³±cznika Nr 1.1 do SIWZ. 3. Wype³niony i podpisany formularz cenowy - czê¶æ 1wg za³±cznika Nr 1.2 do SIWZ SIWZ i/lub wype³niony i podpisany formularz cenowy - czê¶æ 2 wg za³±cznika Nr 1.3 do SIWZ i/lub wype³niony i podpisany formularz cenowy - czê¶æ 3 wg za³±cznika Nr 1.4 do SIWZ. 4. Dowód wniesienia wadium. 5. Pe³nomocnictwo - w przypadku, gdy wykonawcê reprezentuje pe³nomocnik, posiadaj±ce zakres i podpisane przez osoby reprezentuj±ce wykonawcê. 6. Dokumenty dotycz±ce podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³nienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby, warunków udzia³u w postêpowaniu - je¿eli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego*. UWAGA: 1. Dokumenty i o¶wiadczenia wymienione w pkt 7.1. SIWZ - sk³adaj± wraz z ofert± wszy-scy Dostawcy zainteresowani udzia³em w postêpowaniu - dokumenty i o¶wiadczenia mu-sz± byæ aktualne na dzieñ z³o¿enia oferty. 2. O¶wiadczenie wykonawcy wskazane w formularzu oferty musi byæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert. Informacje zawarte w o¶wiadczeniu bêd± stanowiæ wstêpne potwierdze-nie, ¿e dostawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu. 3. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie o którym mowa wy¿ej w pkt. 2, sk³ada ka¿dy z Dostawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenie ma potwierdzaæ spe³nianie warunków udzia³u w postêpowa-niu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, brak podstaw wykluczenia. 4. Dostawca, który zamierza powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udzia³u w postêpowa-niu zamieszcza informacje o podwykonawcach w o¶wiadczeniu, o którym mowa wy¿ej w pkt. 2. 5. Je¿eli Dostawca, nie z³o¿y o¶wiadczenia, o którym mowa wy¿ej w pkt. 2, o¶wiadczenie jest niekompletne, zawiera b³êdy lub budz± wskazane przez Zamawiaj±cego w±tpliwo¶ci, Zamawiaj±cy wezwie do jego z³o¿enia, uzupe³nienia lub poprawienia lub do udzielenia wyja¶nieñ w terminie przez siebie wskazanym, chyba ¿e mimo ich z³o¿enia, uzupe³nienia lub poprawienia lub udzielenia wyja¶nieñ oferta Dostawcy podlega³a odrzuceniu albo ko-nieczne by³oby uniewa¿nienie postêpowania. 7.2. O¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wymagane od Dostawców, którzy z³o¿yli oferty, po otwarciu ofert 1. O¶wiadczenie wymagane od Dostawcy, który z³o¿y³ ofertê - przekazane Zamawiaj±cemu bez wezwania w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej www.namyslow.pl informacji z sesji otwarcia ofert. 2. O¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r., poz. 1076 z pó¼n. zmianami) z Dostawcami, którzy z³o¿yli oferty w niniejszym postêpowaniu wg za³±cznika nr 4 do SIWZ oraz w przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, dokumenty lub informacje potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w niniejszym postêpowaniu. UWAGA: Dokumenty i o¶wiadczenia wymienione w pkt 7.2. SIWZ - sk³adaj±, w terminie 3 dni od za-mieszczenia na stronie www.namyslow.pl informacji z sesji otwarcia ofert, wszyscy Wyko-nawcy, którzy z³o¿yli oferty, z wyj±tkiem przypadku, gdy w postêpowaniu z³o¿ono tylko jed-n± ofertê lub z³o¿ono tylko jedn± ofertê czê¶ciow± na dan± czê¶æ zamówienia. 7.3. Dokumenty i o¶wiadczenia wymagane od Dostawcy, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona Dokumenty i o¶wiadczenia wymagane od Dostawcy, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona: Nie dotyczy. UWAGA: 1. Dokumenty i o¶wiadczenia wymienione w pkt 7.3. SIWZ - sk³ada Dostawca, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, w terminie wyznaczonym w wezwaniu - dokumenty i o¶wiadczenia musz± byæ aktualne na dzieñ ich z³o¿enia. 2. Zamawiaj±cy przed udzieleniem zamówienia, wezwie Dostawce, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni, terminie aktual-nych na dzieñ z³o¿enia o¶wiadczeñ lub dokumentów wymienionych w pkt 7.3. SIWZ. 3. Dostawca, który zamierza powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcom, sk³ada dokumenty, o których mowa w pkt. 7.3 ppkt 4-6 SIWZ. 4. Z tre¶ci dokumentów i o¶wiadczeñ musi wynikaæ jednoznacznie, i¿ postawione przez Za-mawiaj±cego wymagania zosta³y spe³nione. 5. Je¿eli Dostawca nie z³o¿y o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub innych dokumentów niezbêdnych do przepro-wadzenia postêpowania, o¶wiadczenia lub dokumenty s± niekompletne, zawieraj± b³êdy lub budz± wskazane przez Zamawiaj±cego w±tpliwo¶ci, Zamawiaj±cy wezwie do ich z³o-¿enia, uzupe³nienia lub poprawienia lub do udzielenia wyja¶nieñ w terminie przez siebie wskazanym, chyba ¿e mimo ich z³o¿enia, uzupe³nienia lub poprawienia lub udzielenia wyja¶nieñ oferta Dostawcy podlega³a odrzuceniu albo konieczne by³oby uniewa¿nienie postêpowania. 7.4. Dokumenty i o¶wiadczenia sk³adane przez podmioty lub osoby spoza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej 1. Je¿eli Dostawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do wymaganych dokumentów, stosuje siê przepisy rozporz±dzenia Ministra Rozwoju z 26 lipca 2016 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2020 r., poz. 1282 z pó¼n. zmianami). 2. Je¿eli Dostawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada nastêpuj±ce dokumenty: 1) Zamiast dokumentu okre¶lonego w pkt. 7.3 ppkt. 4 SIWZ sk³ada dokument lub doku-menty wystawione w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwier-dzaj±ce, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci. Dokumenty po-winny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 2) Zamiast dokumentu okre¶lonego w pkt. 7.3 ppkt. 2 i 3 SIWZ sk³ada dokument lub do-kumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, po-twierdzaj±ce, ¿e nie zalega z op³acaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne albo ¿e zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w spra-wie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szcze-gólno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu. Dokumenty powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 3. Je¿eli w kraju, w którym Dostawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa wy¿ej w pkt 2.1), zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiad-czenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospo-darczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Dostawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty i o¶wiadczenia powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 7.5. Forma dokumentów i o¶wiadczeñ 1. Zgodnie z obowi±zuj±cym rozporz±dzeniem Ministra Rozwoju z 26 lipca 2016 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy w po-stêpowaniu o udzielenie zamówienia dokumenty nale¿y z³o¿yæ w oryginale lub kopii po-¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em. 2. Zgodnie z § 14 ust. 2b obowi±zuj±cego rozporz±dzenia Ministra Rozwoju z 26 lipca 2016 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2020 r., poz. 1282 z pó¼n. zmianami) dokumenty lub o¶wiadczenia, mog± byæ sk³adane za po¶rednictwem operatora pocztowe-go w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2020 r. poz. 1041 z pó¼n. zmianami), osobi¶cie lub za po¶rednictwem pos³añca. 3. Formularz oferty, o¶wiadczenia, dotycz±ce Dostawcy i innych podmiotów, na których zdolno¶ciach lub sytuacji polega dostawca na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy oraz dotycz±ce podwykonawców, sk³adane s± w oryginale. 4. Po¶wiadczenia za zgodno¶æ z orygina³em dokonuje odpowiednio dostawca, podmiot, na którego zdolno¶ciach lub sytuacji polega dostawca, dostawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów lub o¶wiadczeñ, które ka¿dego z nich dotycz±. 5. Po¶wiadczenie za zgodno¶æ z orygina³em nastêpuje w formie pisemnej. 6. Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przedstawienia orygina³u lub notarialnie po¶wiadczonej kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ, wy³±cznie wtedy, gdy z³o¿ona kopia jest nieczytelna lub budzi w±tpliwo¶ci co do jej prawdziwo¶ci. 7. Dokumenty sporz±dzone w jêzyku obcym nale¿y z³o¿yæ wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski. 8. Pe³nomocnictwo, zgodnie z § 99 ust. 1 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywil-ny (Dz. U. z 2019 r., poz. 1145 z pó¼n. zmianami) w zwi±zku z art. 82 ust. 2 i 14 ustawy, musi byæ z³o¿one w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej notarialnie. 9. Dostawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - Dostawcy zobo-wi±zani s± z³o¿yæ stosowne pe³nomocnictwo. Pe³nomocnictwo dla podmiotów wystêpuj±-cych wspólnie musi byæ wystawione przez wszystkich Dostawców ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia i przedstawione zgodnie z pkt. 7.5 ppkt. 8 SIWZ. 10. W przypadku Dostawców wystêpuj±cych wspólnie o udzielenie zamówienia obowi±zuj± nastêpuj±ce zasady sk³adania dokumentów: 1) o¶wiadczenia i dokumenty wskazane w pkt 7.1 SIWZ powinny zostaæ z³o¿one w taki sposób, aby wykazaæ, ¿e warunki udzia³u w postêpowaniu Dostawcy spe³niaj± ³±cznie (przez jednego lub kilku Dostawców ³±cznie, z zastrze¿eniem zapisów zawartych w SIWZ), 2) ka¿dy z uczestników wchodz±cy w sk³ad podmiotu wspólnie ubiegaj±cego siê o udzie-lenie zamówienia musi wraz z ofert± z³o¿yæ o¶wiadczenie o którym mowa wy¿ej w pkt. 7.1.2, 3) ka¿dy z uczestników wchodz±cy w sk³ad podmiotu wspólnie ubiegaj±cego siê o udzie-lenie zamówienia musi z³o¿yæ o¶wiadczenia wymienione w pkt 7.2 oraz 7.3 SIWZ, 4) wszystkie dokumenty Dostawców mog±cych wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie za-mówienia musz± wchodziæ w sk³ad danej oferty i byæ z³o¿one ³±cznie, 5) je¿eli oferta Dostawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, taki Dostawca bêdzie zobowi±zany przed zawarciem umowy w sprawie za-mówienia publicznego do z³o¿enia Zamawiaj±cemu umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Dostawców, 11. Wspólnicy spó³ki cywilnej s± traktowani jak Dostawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± i maj± do nich zastosowanie zasady okre¶lone powy¿ej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Oferta musi byæ zabezpieczona wadium w wysoko¶ci: Czê¶æ 1 - 2.000,00 z³. Czê¶æ 2 - 4.000,00 z³. Czê¶æ 3 - 1.500,00 z³. Wadium wnoszone w pieni±dzu powinno zostaæ przelane lub wp³acone na konto Staro-stwa Powiatowego w Namys³owie w Banku Spó³dzielczym w Namys³owie Numer konta: 36 8890 0001 0026 5917 2000 0004 z adnotacj± "Wadium - nr sprawy: IZM.I.272.35.2020.MA.".


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
skrócenie terminu dostawy40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana terminu realizacji umowy: 1) je¿eli zmiana jest konieczna z powodu przed³u¿aj±cej siê procedury wyboru najko-rzystniejszej oferty, 2) je¿eli zmiana jest konieczna z powodu z³o¿enia odwo³ania, 3) je¿eli zmiana jest konieczna z przyczyn losowych uniemo¿liwiaj±cych realizacjê za-mówienia w zak³adanym terminie. 4) gdy nie zostanie wykorzystana kwota na jak± opiewa umowa dopuszcza siê wyd³u¿e-nie terminu realizacji zamówienia. 5) je¿eli zmiana jest konieczna z powodu wyst±pienia si³y wy¿szej, 6) je¿eli zmiana jest konieczna z powodu na³o¿enia na Wykonawcê przez organy pañstwa obowi±zku realizacji ¶wiadczeñ, 7) je¿eli zmiana jest konieczna z powodu zmian lub wprowadzenia przepisów prawa, wydania przez w³adze zarz±dzeñ, decyzji lub innych aktów skutkuj±cych obowi±z-kiem wstrzymania, zaniechania lub ograniczenia prowadzenia dzia³alno¶ci gospodar-czej w ca³o¶ci lub w czê¶ci na czas okre¶lony lub nieokre¶lony jak równie¿ wprowa-dzenia zakazu lub ograniczeñ w korzystaniu z lokali nale¿±cych do Wykonawcy. W przypadku wyst±pienia którejkolwiek z w/w okoliczno¶ci wymienionych termin wyko-nania umowy mo¿e ulec odpowiedniemu przed³u¿eniu, nie d³u¿ej jednak ni¿ o okres trwa-nia tych okoliczno¶ci. Pod pojêciem si³y wy¿szej Strony rozumiej± nadzwyczajne niezale¿ne od woli Stron zda-rzenia, których wyst±pieniu nie mo¿na by³o zapobiec, w szczególno¶ci powód¼, po¿ar, hu-ragan, trzêsienie ziemi, epidemie, decyzje i zarz±dzenia w³adz wprowadzaj±ce ograniczenia lub restrykcje, w tym stany epidemii, kwarantanny, stany klêski ¿ywio³owe, stan wy-j±tkowe, zamieszki. Je¿eli jakiekolwiek opó¼nienie spowodowane na skutek przyczyn okre¶lonych w ppkt 5) - 7) wyst±pi lub bêdzie przewidywane, Strona opó¼niona lub przewiduj±ca opó¼nienie po-wiadomi bezzw³ocznie Stronê drug± na pi¶mie o zaistnia³ym lub spodziewanym opó¼nieniu oraz o jego przyczynach i przewidywanym okresie trwania. W terminie trzech (3) dni roboczych od zakoñczenia okresu opó¼nienia Wykonawca z³o¿y Zamawiaj±cemu pisemne lub w formie korespondencji e:mail powiadomienie podaj±ce faktyczny czas trwania opó¼-nienia oraz okres usuwania skutków zdarzenia. W przypadku wyst±pienia którejkolwiek z w/w okoliczno¶ci wymienionych termin wyko-nania umowy mo¿e ulec odpowiedniemu przed³u¿eniu, nie d³u¿ej jednak ni¿ o okres trwa-nia tych okoliczno¶ci. 2. Zmiany warunków p³atno¶ci: 1) konieczno¶æ zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania p³atno¶ci na rzecz Wykonawcy na skutek nieprzewidzianych wcze¶niej okoliczno¶ci lub inne zmiany bêd±ce nastêpstwem zmian umowy o dofinansowanie i wytycznych dotycz±cych realizacji zamówienia lub umowy kredytowej lub innych dokumentów okre¶laj±cych ¼ród³a finansowania zamówienia, 2) bêd±ce nastêpstwem korzystnych dla Zamawiaj±cego rozwi±zañ zaproponowanych przez Wykonawcê, 3) bêd±ce nastêpstwem wszelkich zmian wprowadzanych przez strony do umowy. 3. Zmiany cen jednostkowych: 1) zmiany stawki podatku VAT, cen brutto oraz warto¶ci brutto umowy - Zamawiaj±-cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wzrostu lub zmniejszenia cen jednostkowych brutto oraz warto¶ci brutto w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i us³ug VAT, 2) zmianê wielko¶ci opakowania i cen jednostkowych artyku³ów objêtych umow± oraz warto¶ci brutto umowy w przypadku zmiany wielko¶ci opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalno¶ci w stosunku do ceny ob-jêtej umow±. 3) je¿eli nast±pi zmiana wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê, a zmiany bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamó-wienia przez wykonawcê, 4) je¿eli nast±pi zmiana zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpie-czeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, a zmiany bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcê. 4. Pozosta³e zmiany: 1) w przypadku braku dostêpno¶ci na rynku artyku³u znajduj±cego siê w cenniku, do-puszcza siê zast±pienie go innym odpowiednim zamiennikiem w cenie artyku³u wycenionego w ofercie, a gdy nie jest to mo¿liwe po cenie ustalonej w drodze ne-gocjacji, 2) je¿eli w okresie trwania umowy zaistnieje konieczno¶æ realizacji zwiêkszonej ilo¶ci zamówienia, czego Zamawiaj±cy nie móg³ przewidzieæ w chwili zawarcia umowy (nieprzewidywany wzrost zapotrzebowania), a warto¶æ tych zamówieñ nie przekra-cza 5% warto¶ci zamówienia (netto) okre¶lonej pierwotnie w umowie, dopuszcza siê zmianê umowy dotycz±c± wynagrodzenia Dostawcy. 3) zmiana nazwy lub producenta oferowanego artyku³u pod warunkiem zachowania tych samych parametrów w przypadku braku dostêpno¶ci danego artyku³u, 4) pojawienia siê na rynku artyku³u pochodnego do znajduj±cego siê w cenniku, do-puszcza siê zakup nowego artyku³u po cenie ustalonej w drodze negocjacji, jednak nie wy¿szej ni¿ podana w ofercie przetargowej dla odpowiednika z oferty. 5) zmiany dotycz±ce nazwy wykonawcy, jego formy organizacyjno-prawnej oraz in-nych danych identyfikacyjnych w trakcie trwania umowy lub nastêpstwo prawne, 6) zmiany maj±ce na celu poprawê oczywistych omy³ek pisarskich i rachunkowych w umowie, 7) aktualizowania wszelkich danych zawartych w umowie maj±cych wp³yw na jej re-alizacjê. 8) Dopuszcza siê zmianê umowy dotycz±c± wynagrodzenia Wykonawcy, je¿eli w okresie trwania umowy zaistnieje konieczno¶æ realizacji zwiêkszonej ilo¶ci zamó-wieñ/¶wiadczeñ, czego Zamawiaj±cy nie móg³ przewidzieæ w chwili zawarcia umowy (nieprzewidywany wzrost zapotrzebowania), a warto¶æ tych zamó-wieñ/¶wiadczeñ nie przekracza 5% warto¶ci zamówienia (netto) okre¶lonej pier-wotnie w umowie. W takiej sytuacji wymagane jest sporz±dzenie aneksu do umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-10-19, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Oferty nale¿y sk³adaæ /przesy³aæ/ w zamkniêtej kopercie w siedzibie Zamawiaj±cego - w Namys³owskim Centrum Zdrowia Spó³ka Akcyjna, ul. Ole¶nicka 4, 46-100 Namys³ów, w budynku administracji (budynek "C"), w sekretariacie. 2. Koperta ma byæ zaadresowana wed³ug poni¿szego wzoru z opisem: "Oferta na przetarg - Dostawy p³ynów infuzyjnych czê¶æ ....... " NIE OTWIERAÆ PRZED - TERMIN OTWARCIA OFERT. 3. OTWARCIE OFERT: W tym samym dniu, co sk³adanie ofert ale o godz. 11.00 w siedzibie Zamawiaj±cego - - w Namys³owskim Centrum Zdrowia Spó³ka Akcyjna, ul. Ole¶nicka 4, 46-100 Namys³ów, w budynku administracji (budynek "C"), w gabinecie dyrektora. 4. Osobami upowa¿nionymi do kontaktowania siê z wykonawcami s±: W zakresie procedury przetargowej: Maria Adamczyk tel. 77/ 410 36 95 wew. 209, Lucyna D³ugosz tel. 77/ 410 36 95 wew. 210, fax 77/ 410 36 95 wew. 212 lub 77/ 410 39 22, Starostwo Powiatowe w Namys³owie, Pl. Wolno¶ci 12A, 46-100 Namys³ów, Wydzia³ Inwestycji, Zamówieñ Publicznych i Mienia Powiatu. W zakresie przedmiotu zamówienia: Paulina Lech-Ocharska: tel. 77 40 40 243 , Namys³owskie Centrum Zdrowia S.A., ul. Ole¶nicka 4, 46-100 Namys³ów. 5. Zamawiaj±cy udziela informacji i przyjmuje wszelkie pisma w godzinach urzêdowania, to znaczy od 07:00 do 14:35 od poniedzia³ku do pi±tku. 6. Obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z RODO: Obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 13 RODO (rozporz±dzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE - ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych - Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) zwanym dalej RODO - dotyczy przypadku zbierania danych osobowych bezpo¶rednio od osób fizycznych, których dane dotycz±, w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. W zamówieniach publicznych administratorem danych osobowych obowi±zanym do spe³nienia obowi±zku informacyjnego z art. 13 RODO bêdzie w szczególno¶ci: ? Zamawiaj±cy - wzglêdem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpo¶rednio pozyska³. Dotyczy to w szczególno¶ci: ? wykonawcy bêd±cego osob± fizyczn±, ? wykonawcy bêd±cego osob± fizyczn±, prowadz±c± jednoosobow± dzia³alno¶æ gospodarcz±, ? pe³nomocnika wykonawcy bêd±cego osob± fizyczn± (np. dane osobowe zamieszczone w pe³nomocnictwie), ? cz³onka organu zarz±dzaj±cego wykonawcy, bêd±cego osob± fizyczn± (np. dane osobowe zamieszczone w informacji z KRK), ? osoby fizycznej skierowanej do przygotowania i przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego; ? Wykonawca - wzglêdem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpo¶rednio pozyska³. Dotyczy to w szczególno¶ci: ? osoby fizycznej skierowanej do realizacji zamówienia, ? podwykonawcy/podmiotu trzeciego bêd±cego osob± fizyczn±, ? podwykonawcy/podmiotu trzeciego bêd±cego osob± fizyczn±, prowadz±c± jednoosobow± dzia³alno¶æ gospodarcz±, ? pe³nomocnika podwykonawcy/podmiotu trzeciego bêd±cego osob± fizyczn± (np. dane osobowe zamieszczone w pe³nomocnictwie), ? cz³onka organu zarz±dzaj±cego podwykonawcy/podmiotu trzeciego, bêd±cego osob± fizyczn± (np. dane osobowe zamieszczone w informacji z KRK); ? Podwykonawca/podmiot trzeci - wzglêdem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpo¶rednio pozyska³. Dotyczy to w szczególno¶ci osoby fizycznej skierowanej do realizacji zamówienia. Obowi±zek informacyjny z art. 13 RODO powinien byæ wykonany wraz ze zbieraniem (tj. podczas pozyskiwania) danych osobowych, a informacja powinna dotrzeæ w sposób zindywidualizowany do osoby, której dane osobowe dotycz±. Maj±c na wzglêdzie specyfikê zamówieñ publicznych, uznaæ nale¿y, ¿e: ? Zamawiaj±cy zawar³ klauzulê informacyjn± z art. 13 RODO w og³oszeniu o zamówieniu i w SIWZ. ? Wykonawca bêd±cy osob± fizyczn±, musi ju¿ na pocz±tku postêpowania zapoznaæ siê z tre¶ci± og³oszenia o zamówieniu lub SIWZ, aby móc uczestniczyæ w postêpowaniu. Wykonawca, podwykonawca, podmiot trzeci bêdzie musia³ podczas pozyskiwania danych osobowych na potrzeby konkretnego postêpowania o udzielenie zamówienia wype³niæ obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 13 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane osobowe dotycz±, i od których dane te bezpo¶rednio pozyska³. Maj±c na wzglêdzie tre¶æ art. 12 RODO, informacje, o których mowa w art. 13 RODO, musz± byæ zamieszczone w ³atwo dostêpnej formie i opisane zwiêz³ym, przejrzystym, zrozumia³ym, jasnym i prostym jêzykiem. Obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 13 RODO nie bêdzie mia³ zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba, której dane dotycz±, dysponuje ju¿ tymi informacjami. Zamawiaj±cy, przetwarzaj±c dane osobowe, które po¶rednio pozyska³ w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, nie bêdzie obowi±zany do wype³niania obowi±zku informacyjnego, maj±c na wzglêdzie tre¶æ w³±czeñ zawartych w art. 14 ust. 5 RODO. Wykonawca ubiegaj±c siê o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowi±zany do wype³nienia wszystkich obowi±zków formalno-prawnych zwi±zanych z udzia³em w postêpowaniu. Do obowi±zków tych nale¿± m.in. obowi±zki wynikaj±ce z RODO, w szczególno¶ci obowi±zek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane osobowe dotycz± i od których dane te wykonawca bezpo¶rednio pozyska³. Jednak¿e obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 13 RODO nie bêdzie mia³ zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotycz±, dysponuje ju¿ tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4). Ponadto wykonawca musi wype³niæ obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiaj±cemu i których dane po¶rednio pozyska³, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z w³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. W celu zapewnienia, ¿e Wykonawca wype³ni³ ww. obowi±zki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zosta³y przekazane w zwi±zku z udzia³em wykonawcy w postêpowaniu, zobowi±zuje siê Wykonawcê do z³o¿enia w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o¶wiadczenia o wype³nieniu przez niego obowi±zków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", w zwi±zku z realizacja zadañ wynikaj±cych z ustawy informujê, ¿e: ? administratorem danych osobowych Wykonawcy, czyli podmiotem decyduj±cym o celach i ¶rodkach przetwarzania danych osobowych zawartych we wszelkich dokumentach z³o¿onych w odpowiedzi na og³oszenie o zamówieniu (dane Wykonawcy) i pozosta³ych dokumentach wymaganych do zawarcie umowy po rozstrzygniêciu przetargu, jest Zamawiaj±cy oraz Starostwo Powiatowe w Namys³owie, Pl. Wolno¶ci 12A, 46-100 Namys³ów, tel. 77 410 36 95 wew. 101, fax 77 410 39 22, e-mail: sekretariat@zoznamyslow.pl; iod@namyslow.pl, ? wyznaczono inspektora ochrony danych osobowych, z którym mo¿e siê Pani/Pan skontaktowaæ w sprawach ochrony i przetwarzania swoich danych osobowych, w: (1) Namys³owskim Centrum Zdrowia Spó³ka Akcyjna, ul. Ole¶nicka 4, 46-100 Namys³ów, pod adresem e-mail: sekretariat@zoznamyslow.pl, lub pisemnie na adres Zamawiaj±cego; (2) Starostwie Powiatowym w Namys³owie pod adresem e-mail: iod@namyslow.pl, lub pisemnie na adres Starostwo Powiatowe w Namys³owie, Pl. Wolno¶ci 12A, 46-100 Namys³ów, Wydzia³ Organizacyjny, ? Cele przetwarzania danych osobowych: Zamówienia publiczne (Prowadzenie zamówieñ publicznych, Prowadzenie rejestru umów). Prowadzenie zamówieñ publicznych - podstawa prawna: art. 6 ust.1 lit. c, oraz stosownych przepisów prawa (Prawo zamówieñ publicznych). Realizacja zamówieñ publicznych na podstawie umowy art. 6 ust.1 lit. b), Okres przechowywania danych - zgodnie z przepisami prawa, maksymalnie 10 lat. ? Odbiorcy danych - odbiorcami danych s± podmioty wskazane w przepisach prawa. Odbiorcami mog± byæ: Banki, UZP, UPUE, organy kontroli (RIO, NIK, UKS, CBA i inne), Instytucje finansuj±ce, ? dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy, ? obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy; ? w odniesieniu danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; ? Wykonawca posiada: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych, - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych **; - na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, ¿e przetwarzanie danych osobowych dotycz±cych osób narusza przepisy RODO; ? podanie danych osobowych w zakresie zawarcia i realizacji umowy oraz realizacji wymagañ okre¶lonych przepisami prawa jest obligatoryjne, ? przekazanie danych do pañstwa trzeciego - nie dotyczy, ? zautomatyzowane podejmowanie decyzji - nie jest stosowane, ? Wykonawcy nie przys³uguje: - w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych, - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. ? Dodatkowe informacje na temat wykorzystania i zabezpieczania Pañstwa danych osobowych, przys³uguj±cych uprawnieñ i warunków skorzystania z nich znajduj± siê na stronie: www.namyslow.pl (zak³adka Ochrona Danych Osobowych RODO). * Wyja¶nienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, je¿eli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzaj±cego istnieje obowi±zek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. ** Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników. *** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH



Czê¶æ nr: 1Nazwa: Dostawy p³ynów infuzyjnych- czê¶æ 1.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Szczegó³owy wykaz artyku³ów okre¶la za³±cznik nr 1.2 do formularza oferty o nazwie formularz cenowy - czê¶æ 1.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 33692500-2,

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 12
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
skrócenie terminu dostawy40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 2Nazwa: Dostawy p³ynów infuzyjnych- czê¶æ 2.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Szczegó³owy wykaz artyku³ów okre¶la za³±cznik nr 1.3 do formularza oferty o nazwie formularz cenowy - czê¶æ 2.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 33692500-2,

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 12
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
skrócenie terminu dostawy40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 3Nazwa: Dostawy p³ynów infuzyjnych- czê¶æ 3.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Szczegó³owy wykaz artyku³ów okre¶la za³±cznik nr 1.4 do formularza oferty o nazwie formularz cenowy - czê¶æ 3.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 33692500-2,

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 12
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
skrócenie terminu dostawy40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.